Gå til innhold

November


Utålmodigemeg

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

 

 

DPO 11. Rugedag 9 etter innsetting. Billige test Negative. :frown: Jeg har ikkje så mye håp. Har ingen symptomer.

Ikke gi opp riktig enda!!
Det er veldig vanskelig. Ha en fin kveld. :blomst: Tusen takk for din støtte.

 

Jeg håper alt gikk fint med ultralyd.

Nja, bra å bra. 4 eggposer bare :-/

Hva sa de på UL da?

Vel, i grunnen ikke noe mer en antydet var 4 eggposer på den ene siden, å helt tomt på den andre. Men de fire som var, var heeelt perfekt i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en gang, Negative. Jeg forberede meg for et nytt fryseforsøk. Men jeg vet ikkje om hvor rask kan vi starte med det.

Rugedag 10 etter insetting. 12DPO.

 

Utålmodigemeg: Skal du ta EL sprøyte snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang, Negative. Jeg forberede meg for et nytt fryseforsøk. Men jeg vet ikkje om hvor rask kan vi starte med det.

Rugedag 10 etter insetting. 12DPO.

 

Utålmodigemeg: Skal du ta EL sprøyte snart?

Skal ta den i dag ja :-) hva kan jeg forvente? Bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nok en gang, Negative. Jeg forberede meg for et nytt fryseforsøk. Men jeg vet ikkje om hvor rask kan vi starte med det.

Rugedag 10 etter insetting. 12DPO.

 

Utålmodigemeg: Skal du ta EL sprøyte snart?

Skal ta den i dag ja :-) hva kan jeg forvente? Bivirkninger?

 

Jeg hadde ingen.  Jeg gruet meg mest til uthenting, men det også gikk fint.

Min mann og jeg har snakket om at hvis vi lykkes ikke i Norge med de siste fryseforsøkene skal vi dra til utland.

Endret av Holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Nok en gang, Negative. Jeg forberede meg for et nytt fryseforsøk. Men jeg vet ikkje om hvor rask kan vi starte med det.

Rugedag 10 etter insetting. 12DPO.

 

Utålmodigemeg: Skal du ta EL sprøyte snart?

Skal ta den i dag ja :-) hva kan jeg forvente? Bivirkninger?

Jeg hadde ingen. Jeg gruet meg mest til uthenting, men det også gikk fint.

Min mann og jeg har snakket om at hvis vi lykkes ikke i Norge med de siste fryseforsøkene skal vi dra til utland.

 

Synes det er fornuftig å bytte klinikk etter noen forsøk. Man får noen andres syn på saken. Kanskje oppdages nye ting,samt at de ofte prøver ut andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nok en gang, Negative. Jeg forberede meg for et nytt fryseforsøk. Men jeg vet ikkje om hvor rask kan vi starte med det.

Rugedag 10 etter insetting. 12DPO.

 

Utålmodigemeg: Skal du ta EL sprøyte snart?

Skal ta den i dag ja :-) hva kan jeg forvente? Bivirkninger?

Hadde ingen bivirkninger av el sprøyten. Følte meg bare oppblåst,men det gjorde jeg jo før jeg satt den også :P

 

Trenger ikke være ille med 4 eggposer ;) Satser på at det er et gullegg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en gang, Negative. Jeg forberede meg for et nytt fryseforsøk. Men jeg vet ikkje om hvor rask kan vi starte med det.

Rugedag 10 etter insetting. 12DPO.

 

Utålmodigemeg: Skal du ta EL sprøyte snart?

Når er test dag?

Synes dere er tøffe som tørr å teste så mange ganger før test dagen. Jeg tørr ikke det..Så venter bare til testdag eller blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg med sprøyter i morgen. Mens i dag. Kom litt som en bombe, trodde jeg hadde el denne uka her etter mislykka ivf, kjente ikke elsmertene som jeg bruker å gjøre til vanlig.

 

Men men.

 

I morgen starter vi på 2. Ivf forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nok en gang, Negative. Jeg forberede meg for et nytt fryseforsøk. Men jeg vet ikkje om hvor rask kan vi starte med det.

Rugedag 10 etter insetting. 12DPO.

 

Utålmodigemeg: Skal du ta EL sprøyte snart?

Skal ta den i dag ja :-) hva kan jeg forvente? Bivirkninger?
Hadde ingen bivirkninger av el sprøyten. Følte meg bare oppblåst,men det gjorde jeg jo før jeg satt den også :P

 

Trenger ikke være ille med 4 eggposer ;) Satser på at det er et gullegg der :)

Håper det. Er med bedre mot nå 😄 lykke til med nytt forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nok en gang, Negative. Jeg forberede meg for et nytt fryseforsøk. Men jeg vet ikkje om hvor rask kan vi starte med det.

Rugedag 10 etter insetting. 12DPO.

 

Utålmodigemeg: Skal du ta EL sprøyte snart?

Når er test dag?

Synes dere er tøffe som tørr å teste så mange ganger før test dagen. Jeg tørr ikke det..Så venter bare til testdag eller blødning.

 

Test Dag: Tirsdag. Jeg syns du er tøff som tørr å vente til testdag. Får jeg blødning med progynova og crinone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg med sprøyter i morgen. Mens i dag. Kom litt som en bombe, trodde jeg hadde el denne uka her etter mislykka ivf, kjente ikke elsmertene som jeg bruker å gjøre til vanlig.

 

Men men.

 

I morgen starter vi på 2. Ivf forsøk.

Lykke til!!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nok en gang, Negative. Jeg forberede meg for et nytt fryseforsøk. Men jeg vet ikkje om hvor rask kan vi starte med det.

Rugedag 10 etter insetting. 12DPO.

 

Utålmodigemeg: Skal du ta EL sprøyte snart?

Når er test dag?

Synes dere er tøffe som tørr å teste så mange ganger før test dagen. Jeg tørr ikke det..Så venter bare til testdag eller blødning.

 

Test Dag: Tirsdag. Jeg syns du er tøff som tørr å vente til testdag. Får jeg blødning med progynova og crinone?

 

Hehe! Ja jeg tørr ikke teste før. Redd for å få en nedtur tidligere enn nødvendig...Men nå har jeg jo bestandig fått blødning FØR testdag også da. Så vet jo det er dødt løp når jeg tester...

Jeg fikk blødning med Crinone. Men husker ikke hva jeg brukte ved fryseforsøk ellers, da det er 5 år siden. 

Synes ikke du skal stole 100% på testen om du enda ikke har fått mens vertfall ;)

Krysser fingra jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da begynner jeg med sprøyter i morgen. Mens i dag. Kom litt som en bombe, trodde jeg hadde el denne uka her etter mislykka ivf, kjente ikke elsmertene som jeg bruker å gjøre til vanlig.

 

Men men.

 

I morgen starter vi på 2. Ivf forsøk.

Lykke til!! :)

Takk, det samme til deg😀

 

Anonymous poster hash: 41487...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke medisiner skal dere bruke da?

Jeg skal bruke:

Menopur

Bemfola

 

Noen som har erfaring med den komboen?

God morgen!

 

Jeg har ikke brukt den komboen, men begge hver for seg. 

 

Kan ikke si noe om komboen, men gynekologen som gjorde UL sa til meg at Bemfola var en kjempebooster. Fikk 16 egg på det forsøket.

 

Anonymous poster hash: eaaec...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvilke medisiner skal dere bruke da?

Jeg skal bruke:

Menopur

Bemfola

 

Noen som har erfaring med den komboen?

God morgen!

 

Jeg har ikke brukt den komboen, men begge hver for seg. 

 

Kan ikke si noe om komboen, men gynekologen som gjorde UL sa til meg at Bemfola var en kjempebooster. Fikk 16 egg på det forsøket.

 

Anonymous poster hash: eaaec...aa2

 

 

 

Jeg brukte bemfola sist, fikk da 2 skarve egg... :(  Så for meg som er snart tom for egg, hjelper det visst ikke med eggbooster..... Krysser alt jeg har for at den har boostet  syklus 3 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har vi hatt innsett i dag :)

hører også til på Hausken

Vi har uttak på hausken i morra

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke medisiner skal dere bruke da?

Jeg skal bruke:

Menopur

Bemfola

 

Noen som har erfaring med den komboen?

Jeg har brukt og skal bruke den komboen igjen.

Funket bedre enn da jeg bare hadde Menopur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg teller Egglosning som Dag 0 som denne tegningen viser https://en.wikipedia...n_(human_embryo)

 

Idag er jeg 9 DPO. Testet idag men det var blenda hvit :( er det for tidlig?

Forrige runde testet jeg svaaakt positivt fra 14dpo. For noen er det tidlig, for andre er det ikke. Når har du time for blodprøve? Endret av kite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go på forsøk nr to. Forrige runde gikk jeg på lav dose Gonal pga fare for overstimulering. Fra 125ie (9dg) og oppgradert til 225ie (10dg)i totalt 19 dager. 12 egg ut, bare tre modne og to satt inn. Positiv test 15dpo, men mensen kom 17dpo.

Denne runden har jeg gått på 150ie (4dg) og 225ie (9dg). Han så ca 10 han mente ville bli store nok. Håper så inderlig at de er modne, tross kortere tid med høyere dose.

Uttak fredag kl 10!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis jeg teller Egglosning som Dag 0 som denne tegningen viser https://en.wikipedia...n_(human_embryo)

 

Idag er jeg 9 DPO. Testet idag men det var blenda hvit :( er det for tidlig?

Forrige runde testet jeg svaaakt positivt fra 14dpo. For noen er det tidlig, for andre er det ikke. Når har du time for blodprøve?
Hei jeg har blodprøve idag. Litt nervøs. Jeg har ingen symptomer. Endret av Holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvis jeg teller Egglosning som Dag 0 som denne tegningen viser https://en.wikipedia...n_(human_embryo)

 

Idag er jeg 9 DPO. Testet idag men det var blenda hvit :( er det for tidlig?

Forrige runde testet jeg svaaakt positivt fra 14dpo. For noen er det tidlig, for andre er det ikke. Når har du time for blodprøve?
Hei jeg har blodprøve idag. Litt nervøs. Jeg har ingen symptomer.

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...