Gå til innhold

November


Utålmodigemeg

Anbefalte innlegg

Jeg er KONSTANT trett....humørsvingninger til 1000...Å jeg begynne rå se ut som et pizza tryne :(

Har gått på metformin siden juli og nesten gått ned 10 kg...Etter spraystart har jeg begynt  å gå opp i vekt :(

 

Kan ikke huske jeg hadde annet enn hetetokter og nattesvette forrige gang jeg brukte spray (mange år siden)..

 

 

Blir grinete av hele greia...Er på dag 8. Skal gå på spray fram til starten av desember.....

Endret av Mysill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 6 på gonal f nå, å jeg kjenner det skjer mye!!! Er litt godt å få følelsen av at det går rette veien <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min mens kommet, og jeg skal på UL tirsdag 10 :) Sannsynligvis innsett torsdag eller fredag neste uke, om alt går etter planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I måren begynner eg på sprøytene etter 2.5 uker på nesesprayen. For dere som er begynt på sprøytene, går det fint? Kjenner eg kvier meg til disse sprøytene. Men da e forhåpentligvis verdt da in the end 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I måren begynner eg på sprøytene etter 2.5 uker på nesesprayen. For dere som er begynt på sprøytene, går det fint? Kjenner eg kvier meg til disse sprøytene. Men da e forhåpentligvis verdt da in the end 😍

Heldige du. Skal gå 4 uker på spray før jeg begynner med sprøytene jeg.

Ikke noe problem å ta sprøytene ;)

Gruer meg bestandig til første stikk,men går som en lek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min mens kommet, og jeg skal på UL tirsdag 10 :) Sannsynligvis innsett torsdag eller fredag neste uke, om alt går etter planen :)

Spennende ;-) masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I måren begynner eg på sprøytene etter 2.5 uker på nesesprayen. For dere som er begynt på sprøytene, går det fint? Kjenner eg kvier meg til disse sprøytene. Men da e forhåpentligvis verdt da in the end 😍

Hvilke sprøyter skal du ta? Jeg tar gonal f penn, å det er ingenting. Mannen som stikker da, kjenner ikke noe jeg. Bortsett fra en bitteliten bissmak i munnen et par sekunder etterpå. Jeg tar i tillegg klexane. Den synes jeg er litt mer ubehagelig. Tykkere spiss, og mer sviing etterpå. Men går heeelt fint. Aldri tatt noe sprøyter før dette, så var redd jeg og. Men går sååå fint. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er KONSTANT trett....humørsvingninger til 1000...Å jeg begynne rå se ut som et pizza tryne :(

Har gått på metformin siden juli og nesten gått ned 10 kg...Etter spraystart har jeg begynt å gå opp i vekt :(

 

Kan ikke huske jeg hadde annet enn hetetokter og nattesvette forrige gang jeg brukte spray (mange år siden)..

 

 

Blir grinete av hele greia...Er på dag 8. Skal gå på spray fram til starten av desember.....

Hvorfor skal du gå så lenge på sprayen? Jeg går og på metformin, gått ned 4 kilo. Men alt stoppet da jeg begynte på sprayen. Heldigvis ikke gått opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da kommer jeg inn her jeg også.

Da prøver vi igjen med friskt mot. Skal begynne med bemfola og menopur når jeg får mens.

Regner med at det skjer om ca 14 dager. (ish)

 

Vet ikke helt om syklusen er normal etter mislykka ivf. Men er den sånn noenlunde, blir det sprøytestart om ca 14 dager.

 

Satser på at det er november som er mnd med stor M! :)

Kjipt med mislykket forsøk da. Men november kan jo bli en spennende mnd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er KONSTANT trett....humørsvingninger til 1000...Å jeg begynne rå se ut som et pizza tryne :(

Har gått på metformin siden juli og nesten gått ned 10 kg...Etter spraystart har jeg begynt å gå opp i vekt :(

 

Kan ikke huske jeg hadde annet enn hetetokter og nattesvette forrige gang jeg brukte spray (mange år siden)..

 

 

Blir grinete av hele greia...Er på dag 8. Skal gå på spray fram til starten av desember.....

Hvorfor skal du gå så lenge på sprayen? Jeg går og på metformin, gått ned 4 kilo. Men alt stoppet da jeg begynte på sprayen. Heldigvis ikke gått opp igjen.

 

Vet ikke. Det sto i papirene at jeg skulle gå 3-4 uker på spray før sprøyte start. Skikkelig nedregulering :P Blir jo nesten 6 uker i stedet for nesten 4 som det ser ut til at de fleste andre har. Langsamt, men det passer veldig bra i forhold til jobb turnusen min. Greit når en slipper for mye krøll i forhold til jobb. ;)

Minuset er selvfølgelig at jeg føler jeg har fått samtlige bivirkninger av sprayen denne gangen...Var ikke så ille sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I måren begynner eg på sprøytene etter 2.5 uker på nesesprayen. For dere som er begynt på sprøytene, går det fint? Kjenner eg kvier meg til disse sprøytene. Men da e forhåpentligvis verdt da in the end

Hvilke sprøyter skal du ta? Jeg tar gonal f penn, å det er ingenting. Mannen som stikker da, kjenner ikke noe jeg. Bortsett fra en bitteliten bissmak i munnen et par sekunder etterpå. Jeg tar i tillegg klexane. Den synes jeg er litt mer ubehagelig. Tykkere spiss, og mer sviing etterpå. Men går heeelt fint. Aldri tatt noe sprøyter før dette, så var redd jeg og. Men går sååå fint. Lykke til!!

. Da fikk eg satt mine første sprøyter i kveld og gjorde det selv og da gjekk fint etter litt at og fram med meg selv ja eg bruker også Gonal f og klexane. Klexane kjente eg litt mer, men eg så du sier at det svir heller litt etterpå. Men hva går vinke gjennom om vi sku bli så heldige å bli gravid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

I måren begynner eg på sprøytene etter 2.5 uker på nesesprayen. For dere som er begynt på sprøytene, går det fint? Kjenner eg kvier meg til disse sprøytene. Men da e forhåpentligvis verdt da in the end

Hvilke sprøyter skal du ta? Jeg tar gonal f penn, å det er ingenting. Mannen som stikker da, kjenner ikke noe jeg. Bortsett fra en bitteliten bissmak i munnen et par sekunder etterpå. Jeg tar i tillegg klexane. Den synes jeg er litt mer ubehagelig. Tykkere spiss, og mer sviing etterpå. Men går heeelt fint. Aldri tatt noe sprøyter før dette, så var redd jeg og. Men går sååå fint. Lykke til!!
. Da fikk eg satt mine første sprøyter i kveld og gjorde det selv og da gjekk fint etter litt at og fram med meg selv ja eg bruker også Gonal f og klexane. Klexane kjente eg litt mer, men eg så du sier at det svir heller litt etterpå. Men hva går vi ikke gjennom om vi sku bli så heldige å bli gravid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det første ultralyd!!! Er så spent, å magen kjennes ut som om den skal eksploderer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I måren er det uke til ultralyd. Håper virkelig at alt er som det skal være og at eg slipper noe forlengelse av sprøytene :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I måren er det uke til ultralyd. Håper virkelig at alt er som det skal være og at eg slipper noe forlengelse av sprøytene :/

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 11. Rugedag 9 etter innsetting.  Billige test Negative. :frown:  Jeg har ikkje så mye håp. Har ingen symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 11. Rugedag 9 etter innsetting. Billige test Negative. :frown: Jeg har ikkje så mye håp. Har ingen symptomer.

Ikke gi opp riktig enda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

DPO 11. Rugedag 9 etter innsetting. Billige test Negative. :frown: Jeg har ikkje så mye håp. Har ingen symptomer.

Ikke gi opp riktig enda!!

 

Det er veldig vanskelig. Ha en fin kveld. :blomst:  Tusen takk for din støtte.

 

Jeg håper alt gikk fint med ultralyd.

Endret av Holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

DPO 11. Rugedag 9 etter innsetting. Billige test Negative. :frown: Jeg har ikkje så mye håp. Har ingen symptomer.

Ikke gi opp riktig enda!!

Det er veldig vanskelig. Ha en fin kveld. :blomst: Tusen takk for din støtte.

 

Jeg håper alt gikk fint med ultralyd.

Nja, bra å bra. 4 eggposer bare :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

DPO 11. Rugedag 9 etter innsetting. Billige test Negative. :frown: Jeg har ikkje så mye håp. Har ingen symptomer.

Ikke gi opp riktig enda!!
Det er veldig vanskelig. Ha en fin kveld. :blomst: Tusen takk for din støtte.

 

Jeg håper alt gikk fint med ultralyd.

Nja, bra å bra. 4 eggposer bare :-/

 

Hva sa de på UL da?  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...