Gå til innhold

November


Utålmodigemeg

Anbefalte innlegg

Lykke til 'bare blåbær'!

Her kunne klinikken melde om 6 befruktede egg (av 8 altså, og de to siste var umoden), så da blir det innsett på fredag. Aiaiai, NÅ gleder jeg meg altså. :)

Oiij, det var veldig bra da. 😀 Lykke til😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei da var jeg på ultralyd på fredag og jeg hadde masse egg, men ville ha dei litt større. Så jeg blei satt på sprøyta i 3 dager ekstra (Gonal f). I dag var eg tilbake og tok ut egg. Så vi fikk tatt ut 22 egg 😀 og det er jo bra så på fredag om eggene vil befruktes da, så setter vi inn ❤ Da er det å vente i spenning til 3 desember og se hva resultatet blir.

Å hærre. 😵22 egg... 😀😀😀 lykke til😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stykke igjen her enda...

Sprøyte start den 25/11. Bare gleder meg til jeg skal bli ferdig med sprayen.

Vert skikkelig slitsomt med alle bivirkningene denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stykke igjen her enda...

Sprøyte start den 25/11. Bare gleder meg til jeg skal bli ferdig med sprayen.

Vert skikkelig slitsomt med alle bivirkningene denne gangen

Sjønner den, men nå er sprøytestart snart😀 Krysser fingrene for deg😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ikke lenge til sprøytestart nå.

Er virkelig spent på hvordan forsøket her blir

Skønner jeg godt. Hvilke medisiner skal du ha denne gangen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til long time og prøvebarn16 med innsetting.🙌🙌🙌🙌

Endret av Holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner veldig ømhet i eggstokken der den store folikkelen er. Den var 19 på onsdag, så er sikkert 22-23 nå.

 

Noen som vet om den bare vokser og vokser frem til eggløsnings sprøyta?

 

Isåfall blir den vel 25 når el sprøyta settes😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner veldig ømhet i eggstokken der den store folikkelen er. Den var 19 på onsdag, så er sikkert 22-23 nå.

 

Noen som vet om den bare vokser og vokser frem til eggløsnings sprøyta?

 

Isåfall blir den vel 25 når el sprøyta settes😳

Så vidt jeg har forstått vokser de 1-2mm i døgnet helt frem til de sprekker. Selv etter el-s. Min største var også 19 på siste ul (en mandag). Tror den bremset ned litt og var vel 23 ved uttak på fredag. Innbiller meg at det var den og en på 22 de satte inn 😜
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg fått satt inn mitt første egg i dag, så nå er det å håpe på at det fester seg og spirer og gror 😍 Eg må fremdeles bruke klexane og er begynt på Lutinus (noe eg ikkje liker 😯 fæle bivirkninger ) Ellers så håper eg dere alle har en fin kveld og tvi tvi til oss prøver ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til long time og prøvebarn16 med innsetting.🙌🙌🙌🙌

Takk 😀 da var det gjort 😀😀 19 av 22 egg ble befruktet så nå ligger 18 egg på frys og ett i magen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg startet med progynova forrige fredag. Har UL neste uke. Lykke til alle sammen.

Lykke til. Veldig spennende dette her😀

Lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Lykke til long time og prøvebarn16 med innsetting.

Takk da var det gjort 19 av 22 egg ble befruktet så nå ligger 18 egg på frys og ett i magen ❤

Fy søren, det er mange egg altså!

 

Fikk satt inn ett i dag, det gikk veldig bra. Går på Lutinus siden egguthentingsdagen. Hvilke bivirkninger har du prøvebarn16?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kraftig verk der nede, nett så eg har rier, også er eg nett så en ballong. Fikk jo beskjed at eggstokkene var meget overstimulert og store og det kjennes... så ligger her med rielignende smerte og lurer på om det er normalt??? 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjenner veldig ømhet i eggstokken der den store folikkelen er. Den var 19 på onsdag, så er sikkert 22-23 nå.

 

Noen som vet om den bare vokser og vokser frem til eggløsnings sprøyta?

 

Isåfall blir den vel 25 når el sprøyta settes😳

Så vidt jeg har forstått vokser de 1-2mm i døgnet helt frem til de sprekker. Selv etter el-s. Min største var også 19 på siste ul (en mandag). Tror den bremset ned litt og var vel 23 ved uttak på fredag. Innbiller meg at det var den og en på 22 de satte inn 😜
Takk , håper det skjer med meg også. Kjenner jeg er litt småstressa. Har så fryktelig lyst til at det lykkes. Det er så forferdelig spennende nå. Så redd for å ikke få ut egg, og redd for ingen befruktning.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kraftig verk der nede, nett så eg har rier, også er eg nett så en ballong. Fikk jo beskjed at eggstokkene var meget overstimulert og store og det kjennes... så ligger her med rielignende smerte og lurer på om det er normalt???

Ja, kan du skjønne, du har jo modnet frem 22 egg, skjønner ikke helt at det skal være greit, selvfølgelig er du overstimulert. Jeg synes litt synd på deg jeg, kroppen din har allerede vært med på en ganske tung jobb. Det er nok ikke Lutinus bivirkninger du beskriver.. :)

Jeg er kanskje litt mer trøtt enn ellers, men ellers synes jeg Lutinus er veldig behagelig, det var mye verre med Crinone den ene gangen jeg prøvde det, for noe griseri..

Men uansett, masse lykke til, krysser fingrene for oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og på lutinus, merker igrunnen ikke noe. Mulig jeg er bittelitt trøtt å har ømme bryst, men ikke noe mer. 3 tabletter om dagen. Ellers er jeg på rugedag 10 nå, er er livredd for at jeg ikke har lyktes. Prøver å mane meg opp til negativ test, å å overleve nok en jul uten å være gravid. Fysj å dette tar på!!!! Vil så gjerne være en av de somlykkes snart. Andre her som krisemaksimerer når de nærmer seg test dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid litt deppa før testdato fordi jeg i grunn kjenner mensen komme. Og hittil har jeg alltid hatt rett, så mange ganger rakk jeg aldri å teste før 'slusene åpnet seg '. For en nedtur. Gang på gang. Har du tatt en test?

 

Jeg likte ikke crinone fordi det var så himla grisete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke lenge til sprøytestart nå.

Er virkelig spent på hvordan forsøket her blir

Skal du gjøre noen forandringer? Andre medisiner i rugeperioden?

 

Hos meg spurte de når jeg begynte å blø ift testdato. Hadde jeg begynnt å blø tidligere, ville de sett på om jeg trengte andre medisiner. Men diden jeg ikke gjorde det, så mente hun at jeg hadde riktig med progesteron.

 

Siden du begynner å blø før tedtdato, så

Kanskje du kan spørre om andre alternativ? Har lest om folk som står på sprøyter med hcg etter innsett.

 

Var bare en tanke jeg fikk i natten 😀

Endret av Bare blåbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja ikke lenge til sprøytestart nå.

Er virkelig spent på hvordan forsøket her blir

Skal du gjøre noen forandringer? Andre medisiner i rugeperioden?

 

Hos meg spurte de når jeg begynte å blø ift testdato. Hadde jeg begynnt å blø tidligere, ville de sett på om jeg trengte andre medisiner. Men diden jeg ikke gjorde det, så mente hun at jeg hadde riktig med progesteron.

 

Siden du begynner å blø før tedtdato, så

Kanskje du kan spørre om andre alternativ? Har lest om folk som står på sprøyter med hcg etter innsett.

 

Var bare en tanke jeg fikk i natten 😀

Jeg skal bytte fra Lutinus til noe annet denne gangen. Husker selvfølgelig ikke navnet akkurat nå. Skal også ha ekstra hcg støtte iform av sprøyte forstod jg.

Ellers er det Klexane,Metformin og Prednisolon. Salig blanding medisiner...

Salig coctail..Håper virkelig det kan funke denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ja ikke lenge til sprøytestart nå.

Er virkelig spent på hvordan forsøket her blir

Skal du gjøre noen forandringer? Andre medisiner i rugeperioden?

 

Hos meg spurte de når jeg begynte å blø ift testdato. Hadde jeg begynnt å blø tidligere, ville de sett på om jeg trengte andre medisiner. Men diden jeg ikke gjorde det, så mente hun at jeg hadde riktig med progesteron.

 

Siden du begynner å blø før tedtdato, så

Kanskje du kan spørre om andre alternativ? Har lest om folk som står på sprøyter med hcg etter innsett.

 

Var bare en tanke jeg fikk i natten

Jeg skal bytte fra Lutinus til noe annet denne gangen. Husker selvfølgelig ikke navnet akkurat nå. Skal også ha ekstra hcg støtte iform av sprøyte forstod jg.

Ellers er det Klexane,Metformin og Prednisolon. Salig blanding medisiner...

Salig coctail..Håper virkelig det kan funke denne gangen...

 

 

Ja, det håper jeg også der gjør. En skikkelig coctail ja. Da bare MÅÅÅÅÅ det gå!!! :)  tvi tvi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Ja ikke lenge til sprøytestart nå.

Er virkelig spent på hvordan forsøket her blir

Skal du gjøre noen forandringer? Andre medisiner i rugeperioden?

 

Hos meg spurte de når jeg begynte å blø ift testdato. Hadde jeg begynnt å blø tidligere, ville de sett på om jeg trengte andre medisiner. Men diden jeg ikke gjorde det, så mente hun at jeg hadde riktig med progesteron.

 

Siden du begynner å blø før tedtdato, så

Kanskje du kan spørre om andre alternativ? Har lest om folk som står på sprøyter med hcg etter innsett.

 

Var bare en tanke jeg fikk i natten

Jeg skal bytte fra Lutinus til noe annet denne gangen. Husker selvfølgelig ikke navnet akkurat nå. Skal også ha ekstra hcg støtte iform av sprøyte forstod jg.

Ellers er det Klexane,Metformin og Prednisolon. Salig blanding medisiner...

Salig coctail..Håper virkelig det kan funke denne gangen...

Ja, det håper jeg også der gjør. En skikkelig coctail ja. Da bare MÅÅÅÅÅ det gå!!! :) tvi tvi :)

Krysser fingra for det..

Men sliter skikkelig med å være positiv til forsøket..Klarer ikke ha troen..Er vel sliten..Har vel mer eller mindre gått på medisiner konstant siden juni/juli skiftet.

Noen som har tips?

Er vel en fordel å ha troen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Ja ikke lenge til sprøytestart nå.

Er virkelig spent på hvordan forsøket her blir

Skal du gjøre noen forandringer? Andre medisiner i rugeperioden?

 

Hos meg spurte de når jeg begynte å blø ift testdato. Hadde jeg begynnt å blø tidligere, ville de sett på om jeg trengte andre medisiner. Men diden jeg ikke gjorde det, så mente hun at jeg hadde riktig med progesteron.

 

Siden du begynner å blø før tedtdato, så

Kanskje du kan spørre om andre alternativ? Har lest om folk som står på sprøyter med hcg etter innsett.

 

Var bare en tanke jeg fikk i natten

Jeg skal bytte fra Lutinus til noe annet denne gangen. Husker selvfølgelig ikke navnet akkurat nå. Skal også ha ekstra hcg støtte iform av sprøyte forstod jg.

Ellers er det Klexane,Metformin og Prednisolon. Salig blanding medisiner...

Salig coctail..Håper virkelig det kan funke denne gangen...

Ja, det håper jeg også der gjør. En skikkelig coctail ja. Da bare MÅÅÅÅÅ det gå!!! :) tvi tvi :)
Krysser fingra for det..

Men sliter skikkelig med å være positiv til forsøket..Klarer ikke ha troen..Er vel sliten..Har vel mer eller mindre gått på medisiner konstant siden juni/juli skiftet.

Noen som har tips?

Er vel en fordel å ha troen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...