Gå til innhold

November


Utålmodigemeg

Anbefalte innlegg

Her er mensen i full gang.

Ønsker dere alle lykke til og ikke minst en god jul! :)

Uffda.

 

Lykke til videre. Riktig god jul.

Endret av Holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er mensen i full gang.

Ønsker dere alle lykke til og ikke minst en god jul! :)

Sender deg en stooor klem. Håper du får muligheten til flere forsøk senere.

God jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

I måren er det 6 dager siden innsett, går på klexane og lutinus. Håper egget fester seg og på positiv test neste uke. Håper det går bra med dere andre også og lykke til med dei som holder på og skal sette inn.

Likt her ja. Når skal du teste?
Fredag 3 desember men om mensen ikkje er komt så tester eg meg 5 desember, da har mannen min bursdag og vi håper på positiv test

Min bursdag er 25 desember. Jeg ønsker som gave å bli gravid.
Ja det blir vel beste bursdagsgave og julegave ☺ ønsker deg masse lykke til
Her blei det menstruasjon på torsdag. Så prøver på nytt i januar. Ønsker alle prøvere lykke til og go jul.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😀😀😀😀😀Da har jeg testet positivt, klarer ikke helt å tro det, så tørr ikke glede meg for mye. Testene er positive. 😀😘

Har mistet før, men håper for alt jeg har at denne spiren sitter...🙏🙏🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg testet positivt, klarer ikke helt å tro det, så tørr ikke glede meg for mye. Testene er positive.

Har mistet før, men håper for alt jeg har at denne spiren sitter...

Så hærlig!! Håper den sitter denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😀😀😀😀😀Da har jeg testet positivt, klarer ikke helt å tro det, så tørr ikke glede meg for mye. Testene er positive. 😀😘

Har mistet før, men håper for alt jeg har at denne spiren sitter...🙏🙏🙏🙏🙏

Hurra hurra! Gratulerer 😊 Vi får heie på hverandre og håpe spirene holder seg på plass til august😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

😀😀😀😀😀Da har jeg testet positivt, klarer ikke helt å tro det, så tørr ikke glede meg for mye. Testene er positive. 😀😘

Har mistet før, men håper for alt jeg har at denne spiren sitter...🙏🙏🙏🙏🙏

Hurra hurra! Gratulerer 😊 Vi får heie på hverandre og håpe spirene holder seg på plass til august😍

Jaaaaa😀😀😀😀😀😀

De bør sitte nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg føler at dette 2 fryseforsøk går ikkje bra :( Hvis det stemmer, skal jeg ta pause til Mars.

Hvordan ligger du an i løypa da?

 

Test dato er imorgen. Føler INGENTING.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Jeg føler at dette 2 fryseforsøk går ikkje bra :( Hvis det stemmer, skal jeg ta pause til Mars.

Hvordan ligger du an i løypa da?

Test dato er imorgen. Føler INGENTING.

Trenger ikke å ha symptomer, krysser fingrene for deg🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg føler at dette 2 fryseforsøk går ikkje bra :( Hvis det stemmer, skal jeg ta pause til Mars.

Hvordan ligger du an i løypa da?
Test dato er imorgen. Føler INGENTING.

Trenger ikke å ha symptomer, krysser fingrene for deg

 

Tusen takk.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg føler at dette 2 fryseforsøk går ikkje bra :( Hvis det stemmer, skal jeg ta pause til Mars.

Hvordan ligger du an i løypa da?

Test dato er imorgen. Føler INGENTING.

Jeg følte NADA! Ikke en øm pupp i mils omkrets. Har fremdeles null symptomer. Men alt er vel med spiren. Vet det hjelper med folk i "samme båt", så hold ut! Jeg testet ikke før tre dager etter testdag. Fordi jeg ikke følte noe og var så redd for kjemisk. Er nå 5+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg føler at dette 2 fryseforsøk går ikkje bra :( Hvis det stemmer, skal jeg ta pause til Mars.

Hvordan ligger du an i løypa da?
Test dato er imorgen. Føler INGENTING.

Jeg følte NADA! Ikke en øm pupp i mils omkrets. Har fremdeles null symptomer. Men alt er vel med spiren. Vet det hjelper med folk i "samme båt", så hold ut! Jeg testet ikke før tre dager etter testdag. Fordi jeg ikke følte noe og var så redd for kjemisk. Er nå 5+4.

 

Tusen takk. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Jeg føler at dette 2 fryseforsøk går ikkje bra :( Hvis det stemmer, skal jeg ta pause til Mars.

Hvordan ligger du an i løypa da?
Test dato er imorgen. Føler INGENTING.
Jeg følte NADA! Ikke en øm pupp i mils omkrets. Har fremdeles null symptomer. Men alt er vel med spiren. Vet det hjelper med folk i "samme båt", så hold ut! Jeg testet ikke før tre dager etter testdag. Fordi jeg ikke følte noe og var så redd for kjemisk. Er nå 5+4.

Tusen takk. :blomst:

Masse lykke til!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser ikkje så bra ut. Jeg har masse mensenmurringer siden igår. :( Jeg har tatt blodprøve venter på svar kl 14:00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser ikkje så bra ut. Jeg har masse mensenmurringer siden igår. :( Jeg har tatt blodprøve venter på svar kl 14:00

Jeg er 6+0 i dag, å har hatt mensenmurringer hele tiden... Så det trenger ikke bety noe. Krysser fingener for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her ser ikkje så bra ut. Jeg har masse mensenmurringer siden igår. :( Jeg har tatt blodprøve venter på svar kl 14:00

Jeg er 6+0 i dag, å har hatt mensenmurringer hele tiden... Så det trenger ikke bety noe. Krysser fingener for deg :)

 

Tusen hjertelig takk. Men jeg har veldig sterk følelse at dette gikk ikkje bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her ser ikkje så bra ut. Jeg har masse mensenmurringer siden igår. :( Jeg har tatt blodprøve venter på svar kl 14:00

 

Jeg er 6+0 i dag, å har hatt mensenmurringer hele tiden... Så det trenger ikke bety noe. Krysser fingener for deg :)

Tusen hjertelig takk. Men jeg har veldig sterk følelse at dette gikk ikkje bra.

Jeg vet hvordan det føles :( dette er vårt 5 forsøk. Det er 2år siden sist, måtte ha en laaaang pause også en opersjon.

Bruk tiden i jula på å kose deg så godt du kan også hente nye krefter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...