Gå til innhold

Junibaby 2016


Gurimalla1

Anbefalte innlegg

Titter innom fra mai, og kan virkelig skrive under på ufattelig merkelige drømmer! Mye om sex og andre menn(?!), jeg er veldig lykkelig i mitt ekteskap så jeg skjønner ikke hvor dette kommer fra! Hvorfor i all verden drømmer man så om sex? Et symptom jeg ikke viste om :ler:



Anonymous poster hash: a3c79...4db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Titter innom fra mai, og kan virkelig skrive under på ufattelig merkelige drømmer! Mye om sex og andre menn(?!), jeg er veldig lykkelig i mitt ekteskap så jeg skjønner ikke hvor dette kommer fra! Hvorfor i all verden drømmer man så om sex? Et symptom jeg ikke viste om :ler:

 

Anonymous poster hash: a3c79...4db

Gjør det jeg også. Er aldri om noen jeg kjenner, bare folk jeg ikke aner hvem er 😳 aldri opplevd dette før. Er i et lykkelig forhold og det er ikke mangel på sex om jeg ønsker det, så vet ikke hvor det kan komme fra alle disse drømmene. Hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så sliten at jeg drømmer ikke stort :P men har hørt at det visstnok er veldig vanlig med de der sex-drømmene når man er gravid. ingen aning hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte hjertelyd i går. Kjøpt meg angelsound og måtte teste. Fant det raskt på venstre side. Kjemperaske hjerteslag. Hørte bare på i noen sekunder før jeg løp og fortalte mannen min. Da jeg skulle prøve igjen fant jeg ikke, så var nok utrolig heldig første gang. 11 uker nå til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utålmodig og har prøvd å finne jeg og, 8+6 i dag. Men har ikke funnet noe, som forventet. Men noen som vet om den kan være vanskeligere å finne når man har bakovervendt livmor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har angelsound og brukte den for andre gang siden jeg kjøpte den. Fant hjertelyden etter kort tid og lytter i 5-6 sekunder. Så betryggende nå i starten:) 12 uker til helga. Hopper vi over i ny tråd under 2.trimester da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har angelsound og brukte den for andre gang siden jeg kjøpte den. Fant hjertelyden etter kort tid og lytter i 5-6 sekunder. Så betryggende nå i starten:) 12 uker til helga. Hopper vi over i ny tråd under 2.trimester da?

13+0 er 2. trimester :-) så 'uke 14'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har angelsound og brukte den for andre gang siden jeg kjøpte den. Fant hjertelyden etter kort tid og lytter i 5-6 sekunder. Så betryggende nå i starten:) 12 uker til helga. Hopper vi over i ny tråd under 2.trimester da?

 

13+0 er 2. trimester :-) så 'uke 14'[/

 

2 trimester begynner når vi er 12+0. Se informasjon som ligger på 1 trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ultralyd i dag 11+3 viste en liten tass på 5 cm. Armer, ben, hjerte, magesekken, ryggrad og det hele.. ❤️

Det var betryggende for jeg har ikke klart å finne hjertelyden med Angelsounden enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Glemte visst å melde meg ut herfra. Mistet en uke etter positiv test:( Men er allerede gravid igjen, ny termin blir i slutten av juli, et par uker etter 2 års dagen til sønnen min :) Er 5+4 idag, så er komt en uke lenger enn forrige mnd. allerede. Har en mye bedre følelse denne gangen og krysser fingrene for at alt går bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte visst å melde meg ut herfra. Mistet en uke etter positiv test:( Men er allerede gravid igjen, ny termin blir i slutten av juli, et par uker etter 2 års dagen til sønnen min :) Er 5+4 idag, så er komt en uke lenger enn forrige mnd. allerede. Har en mye bedre følelse denne gangen og krysser fingrene for at alt går bra :)

Så leit at du mistet, men kjekt at du er gravid på nytt :) Krysser fingrene for at alt går bra denne gang. 

 

Anonymous poster hash: 86fe9...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...