Gå til innhold

Junibaby 2016


Gurimalla1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har også kvalmen kommet. 6+6 Jeg er kvalm når jeg er sulten og kvalm når jeg er mett, men kaster ikke opp. Er også forferdelig trøtt.. Kunne sovet fra jeg kom hjem fra jobb til neste dag.. 😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid med nr 2. Termin 10 juni. Har vært kvalm siden jeg testet for 2 uker siden. Kaster ikke opp men er uggen og dårlig. Med nr 1 var det ingenting og var i tipp topp form. Nååå... Blæærh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått Afipran til legen. Er møkk lei av å spy på morgenen og være kvalm 24/7. Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det bare kvalme og brekninger :/ men slitsomt når man står å skal skifte en bæsjebleie på minstemann ... den der luktesansen fungerer og er direkte koblet til brekningene kjenner jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førstegangsgravid med termin i juni :-) SÅ spent, men så nervøs også. Føler det er en evighet til uke 12, og jeg kjenner sterkt på frykten av å miste. Kjenner hele tiden etter symptomer, og frem til nå har jeg hatt lite. Litt mensmurringer, en litt øm pupp og litt trøtthet. Trøttheten er jeg mistenksom til, fryker plaseboeffekten :legrine: ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått Afipran til legen. Er møkk lei av å spy på morgenen og være kvalm 24/7. Hvordan går det med dere andre?

Har du begynt med det ja. Hvilke styrke og dosering her du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg time til legen min! Blir ikke time før den 2/11, og da er jeg 7+1 på vei :) Så skal jeg få han til å henvise meg til en tidlig UL den samme uken eller uken etterpå :) Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Mingemaura!

 

Fekk svar på første blodprøve : blodprøven er forenlig med svangerskap i uke 5-6 som stemmer med din termin.

Så blir det ny blodprøve i mårgen, får svar på mandag om nivået har gått opp eller ned. Sykehuset ringte òg, ville ha meg inn på mandag. Som er greit uansett hva resultatet på blodprøvene blir, for å se om hjertet slår eller om kroppen har "ordnet" seg selv etter SA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Mingemaura!

 

Fekk svar på første blodprøve : blodprøven er forenlig med svangerskap i uke 5-6 som stemmer med din termin.

Så blir det ny blodprøve i mårgen, får svar på mandag om nivået har gått opp eller ned. Sykehuset ringte òg, ville ha meg inn på mandag. Som er greit uansett hva resultatet på blodprøvene blir, for å se om hjertet slår eller om kroppen har "ordnet" seg selv etter SA.

Jeg tror nok alt er i orden! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen.. Jeg testa i går og er gravid!! Ble ganske sjokkert!! Har brukt p-plaster, men i september valgte jeg å slutte 1mnd for å se om et utslett jeg har ville bli bedre.. Var litt uforsiktig denne mnd, men samtidig tenkte jeg at vi faktisk brukte 6mnd sist gang på å bli gravid! Tydeligvis ble det fulltreffer denne gang, hehe, så nå er jeg litt over 5uker på vei.. Blir litt spennende dette da, hvis slt går bra😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har fått Afipran til legen. Er møkk lei av å spy på morgenen og være kvalm 24/7. Hvordan går det med dere andre?

Har du begynt med det ja. Hvilke styrke og dosering her du?

Har 10mg, legen sa ikke om hvor ofte jeg kunne ta det, men prøver å holde meg til x3 om dagen. ☺ Det hjelper en del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt med! 7 uker på vei ❤️ Var på ul i dag pga at jeg har hatt flere store blødninger, men lille hjertet slo det 👍🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test på både morgen og ettermiddagsurin i dag, så da er det vell ingen tvil! :) Litt usikker på termin siden syklusen min er så uregelmessig, men tror den er ca. rundt 20.juni! Skrekkblandet fryd her! Litt dårlig timing pga. studier, men likevel veldig ønsket av både mor og far.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok HCG blodprøve hos lege og fikk svar igår. Mandag var jeg ca 5 uker, så 5+5 idag. Termin rundt 15.juni. Hurra! Fremdeles lite symptomer, men har nå vondt i begge puppene :-p

Så kjekt å ha en gruppe å dele tanker med, mannen kan fort bli lei når det går i baby 24/7. Jeg er selvsagt over the moon siden det er førstemann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har fått Afipran til legen. Er møkk lei av å spy på morgenen og være kvalm 24/7. Hvordan går det med dere andre?

Har du begynt med det ja. Hvilke styrke og dosering her du?
Har 10mg, legen sa ikke om hvor ofte jeg kunne ta det, men prøver å holde meg til x3 om dagen. ☺ Det hjelper en del!

1 tablett med 10 mg har en virkning på 8 timer, så kan hende du ikke har behov for så mange 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest gravid forum opp og ned i syv år, trodd hver måned at det snart var min tur å skrive dette, etter at vi har vært på både privat klinkk og offentlig, kan jeg ENDELIG få si: GRAVID :D

Tidlig enda, så alt kan skje, men om alt gror som det skal (har tidlig UL 26) så er termin ca 23 juni :D

 

Masse symptomer som ikke er til å ta feil av. Greier ikke sove på magen p.g.a brystene, kvalme på og av hele døgnet og en sinnsyk luktesans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tørr jeg skrive her for første gang siden jeg ble medlem på disse sidene.
Etter en del år med prøverør satt gullegget endelig :=)
Positiv test idag som viste "Gravid 2-3" og
etter egne beregninger er jeg 4+5 idag, med termin 24.juni :D 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest gravid forum opp og ned i syv år, trodd hver måned at det snart var min tur å skrive dette, etter at vi har vært på både privat klinkk og offentlig, kan jeg ENDELIG få si: GRAVID :D

Tidlig enda, så alt kan skje, men om alt gror som det skal (har tidlig UL 26) så er termin ca 23 juni :D

 

Masse symptomer som ikke er til å ta feil av. Greier ikke sove på magen p.g.a brystene, kvalme på og av hele døgnet og en sinnsyk luktesans

Gratulere med positiv test! :) 

Da ligger vi ganske likt an i løypa. Blir en spennende tid framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Etter å ha lest gravid forum opp og ned i syv år, trodd hver måned at det snart var min tur å skrive dette, etter at vi har vært på både privat klinkk og offentlig, kan jeg ENDELIG få si: GRAVID :D

Tidlig enda, så alt kan skje, men om alt gror som det skal (har tidlig UL 26) så er termin ca 23 juni :D

 

Masse symptomer som ikke er til å ta feil av. Greier ikke sove på magen p.g.a brystene, kvalme på og av hele døgnet og en sinnsyk luktesans

Gratulere med positiv test! :)

Da ligger vi ganske likt an i løypa. Blir en spennende tid framover.

Det gjør vi da :) jeg er 4+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...