Gå til innhold

Junibaby 2016


Gurimalla1

Anbefalte innlegg

Da ble det slik at jeg mistet en 3 gang på rad på under året da :( 

 

UL igår viste ingen hjerteaktivitet, så ble sendt videre på sykehuset.Hadde utskrapning seint igår kveld.

 

Vi har heldigvis et egg på frys, som vi håper alt vi kan på. 

 

Takk for meg og lykke til videre alle sammen.

Så utrolig trist å høre Bethlisa!! Så urettferdig at du måtte gjennom dette en gang til. Jeg vet så godt hvordan du har det, og vet det ikke er så mye jeg kan si som gjør ting bedre. Men jeg håper så inderlig at dere snart lykkes, at dere får kjærlighetsbarnet dere ønsker, og kan gå videre i livet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker på deg Bethlisa! Vet hvor vondt du har det akkurat nå. Har selv mistet to ganger. Lykke til med neste fryseforsøk! Du skal se det klaffer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, så trist å lese Bethlisa :( sender deg masse gode tanker og krysser fingrene for den på frys <3 utrolig trist at det skulle gå sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Er det noen av dere som har hatt lys rosa/lys brun utflod rundt uke 6? Har det gått bra? Har hatt en ganske heftig soppinfeksjon som førte til litt lys rosa utflod på mandag. Det skjedde kun en gang den dagen, og det var kun på papiret. Det samme skjedde i går. Mens i dag var jeg kjempeglad for å ikke ha hatt rosa utflod på jobb, men så kom jeg hjem og gikk på do. Da hadde jeg mye hvitt slim med et hint av brunt i..jeg er så redd for at det har gått galt og trenger litt oppmuntring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunt er bedre enn rosa, det vil si at det er gammelt blod. 
I mitt første svangerskap hadde jeg mye brun utflod i hele første trimester, og ingenting var galt. 
Så lenge du ikke blør mye og har smerter så skal du i grunnen ikke bekymre deg, men jeg vet at det er lettere sagt enn gjort. 



Anonymous poster hash: 86fe9...577
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brunt er bedre enn rosa :) hadde blødninger i uke 6 i forrige svangerskap og det var litt rødt, så var det en del rosa utflod, så brunt og det varte noen dager - fødte en frisk og sunn gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

Er det noen av dere som har hatt lys rosa/lys brun utflod rundt uke 6? Har det gått bra? Har hatt en ganske heftig soppinfeksjon som førte til litt lys rosa utflod på mandag. Det skjedde kun en gang den dagen, og det var kun på papiret. Det samme skjedde i går. Mens i dag var jeg kjempeglad for å ikke ha hatt rosa utflod på jobb, men så kom jeg hjem og gikk på do. Da hadde jeg mye hvitt slim med et hint av brunt i..jeg er så redd for at det har gått galt og trenger litt oppmuntring..

 

Opplevde nøyaktig det samme sist jeg var gravid, var ingenting galt😊 har opplevd det nå også akkurat rundt samme tiden (i uke 6) varte ett par dager så stoppet det😊 tror ikke det er noe å bekymre seg for, med mindre blødningen tar seg opp og du får sterke magesmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei:)

 

Er det noen av dere som har hatt lys rosa/lys brun utflod rundt uke 6? Har det gått bra? Har hatt en ganske heftig soppinfeksjon som førte til litt lys rosa utflod på mandag. Det skjedde kun en gang den dagen, og det var kun på papiret. Det samme skjedde i går. Mens i dag var jeg kjempeglad for å ikke ha hatt rosa utflod på jobb, men så kom jeg hjem og gikk på do. Da hadde jeg mye hvitt slim med et hint av brunt i..jeg er så redd for at det har gått galt og trenger litt oppmuntring..

Opplevde nøyaktig det samme sist jeg var gravid, var ingenting galt😊 har opplevd det nå også akkurat rundt samme tiden (i uke 6) varte ett par dager så stoppet det😊 tror ikke det er noe å bekymre seg for, med mindre blødningen tar seg opp og du får sterke magesmerter.

Hvor lenge varte det?

 

Hadde litt mer brun utflod i dag..som om det er helt siste dag i mens på en måte..

 

Jeg ringte legevakt i går for å høre om det var noen måte jeg kunne komme og sjekke hvordan det sto til..og da kom hun med et surt svar om at folk snart måtte lære seg at legevakt var for akutte situasjoner osv..jeg sa jo at jeg bare var bekymret, men fikk til svar at "det er ikke noe vits å uroe seg så tidlig i graviditeten. Går det galt er det ikke akkurat noe vi får gjort med det nå"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei:)

 

Er det noen av dere som har hatt lys rosa/lys brun utflod rundt uke 6? Har det gått bra? Har hatt en ganske heftig soppinfeksjon som førte til litt lys rosa utflod på mandag. Det skjedde kun en gang den dagen, og det var kun på papiret. Det samme skjedde i går. Mens i dag var jeg kjempeglad for å ikke ha hatt rosa utflod på jobb, men så kom jeg hjem og gikk på do. Da hadde jeg mye hvitt slim med et hint av brunt i..jeg er så redd for at det har gått galt og trenger litt oppmuntring..

Opplevde nøyaktig det samme sist jeg var gravid, var ingenting galt😊 har opplevd det nå også akkurat rundt samme tiden (i uke 6) varte ett par dager så stoppet det😊 tror ikke det er noe å bekymre seg for, med mindre blødningen tar seg opp og du får sterke magesmerter.
Hvor lenge varte det?

 

Hadde litt mer brun utflod i dag..som om det er helt siste dag i mens på en måte..

 

Jeg ringte legevakt i går for å høre om det var noen måte jeg kunne komme og sjekke hvordan det sto til..og da kom hun med et surt svar om at folk snart måtte lære seg at legevakt var for akutte situasjoner osv..jeg sa jo at jeg bare var bekymret, men fikk til svar at "det er ikke noe vits å uroe seg så tidlig i graviditeten. Går det galt er det ikke akkurat noe vi får gjort med det nå"..

Veldig typisk svar å få! Fikk det når jeg styrtblødde med nr 3, jeg måtte bare vente og se, de var jo ikke Gud og kunne stanse en muligens abort....trodde jeg skulle klikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei:)

 

Er det noen av dere som har hatt lys rosa/lys brun utflod rundt uke 6? Har det gått bra? Har hatt en ganske heftig soppinfeksjon som førte til litt lys rosa utflod på mandag. Det skjedde kun en gang den dagen, og det var kun på papiret. Det samme skjedde i går. Mens i dag var jeg kjempeglad for å ikke ha hatt rosa utflod på jobb, men så kom jeg hjem og gikk på do. Da hadde jeg mye hvitt slim med et hint av brunt i..jeg er så redd for at det har gått galt og trenger litt oppmuntring..

Opplevde nøyaktig det samme sist jeg var gravid, var ingenting galt😊 har opplevd det nå også akkurat rundt samme tiden (i uke 6) varte ett par dager så stoppet det😊 tror ikke det er noe å bekymre seg for, med mindre blødningen tar seg opp og du får sterke magesmerter.
Hvor lenge varte det?

 

Hadde litt mer brun utflod i dag..som om det er helt siste dag i mens på en måte..

 

Jeg ringte legevakt i går for å høre om det var noen måte jeg kunne komme og sjekke hvordan det sto til..og da kom hun med et surt svar om at folk snart måtte lære seg at legevakt var for akutte situasjoner osv..jeg sa jo at jeg bare var bekymret, men fikk til svar at "det er ikke noe vits å uroe seg så tidlig i graviditeten. Går det galt er det ikke akkurat noe vi får gjort med det nå"..

Veldig typisk svar å få! Fikk det når jeg styrtblødde med nr 3, jeg måtte bare vente og se, de var jo ikke Gud og kunne stanse en muligens abort....trodde jeg skulle klikke

Er akkurat sånn jeg har det. Kjente jeg var på gråten når hun dama prata, men sånn er det vel bare.

 

Har ikke fått noen smerter enda, så håper at det går bra inni der enda. Men hvis jeg kommer til oul i uke 14 eller no og finner ut at fosteret døde i uke 6 så klikker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 jeg er 7+0 i dag og forventet termin er 19.Juni 😊 jeg skal på tidlig ul om en uke.

 

Sage90: jeg har hatt en spontanabort tidligere når jeg var 5+3, jeg hadde nesten ikke smerter. Og jeg fikk veldig likt ditt svar fra legevakten. Jeg jobber selv i helsevesenet og det klikket for meg med tanke på hvordan de møtte meg som en utrolig redd og bekymret pasient. Jeg ramsa opp i vide og brede om hvordan man skulle møte pasienter på en ordentlig måte og at de hadde godt av å lære seg litt empati, om de ikke evt fant seg en ny jobb. Det hjalp ikke oss, men det føltes bedre 😉 og det hadde hjulpet om jeg var lenger på vei.. De sa om jeg hadde bikket 6 uker kunne jeg fått tidlig ul. Så prøv å få dette, evt be fastlegen om en henvisning eller ta det privat. Krysser fingrene for at alt står bra til med dere begge to 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei:)

 

Er det noen av dere som har hatt lys rosa/lys brun utflod rundt uke 6? Har det gått bra? Har hatt en ganske heftig soppinfeksjon som førte til litt lys rosa utflod på mandag. Det skjedde kun en gang den dagen, og det var kun på papiret. Det samme skjedde i går. Mens i dag var jeg kjempeglad for å ikke ha hatt rosa utflod på jobb, men så kom jeg hjem og gikk på do. Da hadde jeg mye hvitt slim med et hint av brunt i..jeg er så redd for at det har gått galt og trenger litt oppmuntring..

Opplevde nøyaktig det samme sist jeg var gravid, var ingenting galt😊 har opplevd det nå også akkurat rundt samme tiden (i uke 6) varte ett par dager så stoppet det😊 tror ikke det er noe å bekymre seg for, med mindre blødningen tar seg opp og du får sterke magesmerter.
Hvor lenge varte det?

 

Hadde litt mer brun utflod i dag..som om det er helt siste dag i mens på en måte..

 

Jeg ringte legevakt i går for å høre om det var noen måte jeg kunne komme og sjekke hvordan det sto til..og da kom hun med et surt svar om at folk snart måtte lære seg at legevakt var for akutte situasjoner osv..jeg sa jo at jeg bare var bekymret, men fikk til svar at "det er ikke noe vits å uroe seg så tidlig i graviditeten. Går det galt er det ikke akkurat noe vi får gjort med det nå"..

 

Det varte i 2-3 dager. Usj så utrolig dårlig å bli møtt på den måten! 😔 Hvis ikke det har gitt seg til i morgen ville jeg ringt fastlegen, ikke noe særlig å gå sånn å bekymre seg! Lykke til! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 jeg er 7+0 i dag og forventet termin er 19.Juni 😊 jeg skal på tidlig ul om en uke.

 

Sage90: jeg har hatt en spontanabort tidligere når jeg var 5+3, jeg hadde nesten ikke smerter. Og jeg fikk veldig likt ditt svar fra legevakten. Jeg jobber selv i helsevesenet og det klikket for meg med tanke på hvordan de møtte meg som en utrolig redd og bekymret pasient. Jeg ramsa opp i vide og brede om hvordan man skulle møte pasienter på en ordentlig måte og at de hadde godt av å lære seg litt empati, om de ikke evt fant seg en ny jobb. Det hjalp ikke oss, men det føltes bedre 😉 og det hadde hjulpet om jeg var lenger på vei.. De sa om jeg hadde bikket 6 uker kunne jeg fått tidlig ul. Så prøv å få dette, evt be fastlegen om en henvisning eller ta det privat. Krysser fingrene for at alt står bra til med dere begge to 😊😊

Hvordan startet spontanaborten? Var det mye blod liksom?

 

Jeg tror jeg skal ringe legen min i dag og få henvisning, siden jeg er 6+1 i dag. Syns det er grusomt at man skal oppleve helsevesenet på den måten og jeg er glad for at du sa fra ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei 😊. Krysser fingrene for at alt står bra til med dere begge to 😊😊

Hvordan startet spontanaborten? Var det mye blod liksom?

 

Jeg tror jeg skal ringe legen min i dag og få henvisning, siden jeg er 6+1 i dag. Syns det er grusomt at man skal oppleve helsevesenet på den måten og jeg er glad for at du sa fra ihvertfall:)

Hjelper sikkert ikke deg akkurat om jeg sier at jeg ikke blødde noe særlig før tredje dagen etter at jeg først hadde litt friskt blod/rosa utflod, (ikke mye kanskje en 1-kroning)... 😕 uansett om du ikke får tidlig ul bør du uansett få hcg prøver med to dagers mellomrom. Men ikke ta sorgene på forskudd! Det er mange som opplever litt blødning i svangerskapet uten at det er noe galt i det hele tatt 😊 jeg har en venninne som blødde ganske mye og det gikk helt fint ❤ så anbefaler deg å ikke Google for mye og heller stå på ditt og ikke minst holde positiviteten oppe 😄 krysser fingrene for deg ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei 😊. Krysser fingrene for at alt står bra til med dere begge to 😊😊

Hvordan startet spontanaborten? Var det mye blod liksom?

 

Jeg tror jeg skal ringe legen min i dag og få henvisning, siden jeg er 6+1 i dag. Syns det er grusomt at man skal oppleve helsevesenet på den måten og jeg er glad for at du sa fra ihvertfall:)

Hjelper sikkert ikke deg akkurat om jeg sier at jeg ikke blødde noe særlig før tredje dagen etter at jeg først hadde litt friskt blod/rosa utflod, (ikke mye kanskje en 1-kroning)... 😕 uansett om du ikke får tidlig ul bør du uansett få hcg prøver med to dagers mellomrom. Men ikke ta sorgene på forskudd! Det er mange som opplever litt blødning i svangerskapet uten at det er noe galt i det hele tatt 😊 jeg har en venninne som blødde ganske mye og det gikk helt fint ❤ så anbefaler deg å ikke Google for mye og heller stå på ditt og ikke minst holde positiviteten oppe 😄 krysser fingrene for deg ❤❤

Tusen takk❤️

 

Sånn som det er nå har jeg enda ikke opplevd friskt blod. Bare brunt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei 😊. Krysser fingrene for at alt står bra til med dere begge to 😊😊

Hvordan startet spontanaborten? Var det mye blod liksom?

 

Jeg tror jeg skal ringe legen min i dag og få henvisning, siden jeg er 6+1 i dag. Syns det er grusomt at man skal oppleve helsevesenet på den måten og jeg er glad for at du sa fra ihvertfall:)

Hjelper sikkert ikke deg akkurat om jeg sier at jeg ikke blødde noe særlig før tredje dagen etter at jeg først hadde litt friskt blod/rosa utflod, (ikke mye kanskje en 1-kroning)... 😕 uansett om du ikke får tidlig ul bør du uansett få hcg prøver med to dagers mellomrom. Men ikke ta sorgene på forskudd! Det er mange som opplever litt blødning i svangerskapet uten at det er noe galt i det hele tatt 😊 jeg har en venninne som blødde ganske mye og det gikk helt fint ❤ så anbefaler deg å ikke Google for mye og heller stå på ditt og ikke minst holde positiviteten oppe 😄 krysser fingrene for deg ❤❤
Tusen takk❤️

 

Sånn som det er nå har jeg enda ikke opplevd friskt blod. Bare brunt..

Det lover veldig godt ❤ hold oss oppdatert da 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har utfloden avtatt og jeg har fått flere graviditetssymptomer sånn brått. Nå gjør det plutselig vondt å nyse og det at jeg fryser har blitt verre! Håper virkelig at det er et bra tegn:) har uansett sendt melding til lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen. Han mente at siden jeg hadde brun utflod så var det veldig liten sjanse for at noe hadde gått galt, og hannsa at mange gravide opplever dette i 1.trimester. Jeg fikk likevel krangla meg til en henvisning til tidlig ul:) i dag har den brunlige utfloden stoppet helt opp og jeg har flere symptomer enn før det startet. Noen flere som har hatt det sånn? Er bekymra for at jeg har hatt en ma og at symptomene bare er der fordi det forsatt er hcg i blodet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen. Han mente at siden jeg hadde brun utflod så var det veldig liten sjanse for at noe hadde gått galt, og hannsa at mange gravide opplever dette i 1.trimester. Jeg fikk likevel krangla meg til en henvisning til tidlig ul:) i dag har den brunlige utfloden stoppet helt opp og jeg har flere symptomer enn før det startet. Noen flere som har hatt det sånn? Er bekymra for at jeg har hatt en ma og at symptomene bare er der fordi det forsatt er hcg i blodet..

 I mitt første svangerskap hadde jeg mye brun utflod. Var en del i uken 4 og 8, da jeg egentlig skulle hatt mensen, men hadde og i ukene utenom. Siden jeg hadde denne utfloden trodde jeg ikke at jeg var gravid, men når den brune utfloden ikke ble til noe blødning i uke 8 heller, da tok jeg en test som viste positiv :) Nevnte det aldri for legen, da det ikke bekymret meg der og da, så vet ikke hvorfor jeg hadde det. Men har i dag en frisk og rask jente på snart 4 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da har jeg vært hos legen. Han mente at siden jeg hadde brun utflod så var det veldig liten sjanse for at noe hadde gått galt, og hannsa at mange gravide opplever dette i 1.trimester. Jeg fikk likevel krangla meg til en henvisning til tidlig ul:) i dag har den brunlige utfloden stoppet helt opp og jeg har flere symptomer enn før det startet. Noen flere som har hatt det sånn? Er bekymra for at jeg har hatt en ma og at symptomene bare er der fordi det forsatt er hcg i blodet..

I mitt første svangerskap hadde jeg mye brun utflod. Var en del i uken 4 og 8, da jeg egentlig skulle hatt mensen, men hadde og i ukene utenom. Siden jeg hadde denne utfloden trodde jeg ikke at jeg var gravid, men når den brune utfloden ikke ble til noe blødning i uke 8 heller, da tok jeg en test som viste positiv :) Nevnte det aldri for legen, da det ikke bekymret meg der og da, så vet ikke hvorfor jeg hadde det. Men har i dag en frisk og rask jente på snart 4 år.

Herlig:) håper dette er saken her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, nå er jeg veldig aktiv her, men;

Er det flere enn meg som har ekstremt merkelige drømmer for tiden? I natt drømte jeg at jeg skulle ha sex med samboeren og så kom det skikkelig mye melk ut av puppene. Så mye at jeg måtte sjekke om detvar sant når jeg våknet😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer veldig mye og en god del rare ting. Husker lite av drømmene når jeg våkner, men er nesten like trøtt når jeg våkner som når jeg la meg, fordi jeg har drømt så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer ikke så mye rart. Tror jeg. Var sånn sist gang også, så skikkelig skuffa når jeg hører om de vanvittige morsomme drømmene andre gravidhjerner har kokt sammen i løpet av natta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer forøvrig mye om sex eller forhold når jeg tenker etter, og kom på nå at jeg drømte at jeg ble sammen med en kvinnelig, eldre kolega (!!!). Det var ganske sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...