Gå til innhold

Junibaby 2016


Gurimalla1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gratulerer så masse DrømmenOmDeg :)

gratulerer så utrolig masse Hubro :) husker deg fra sist jeg hadde forsøk. så utrolig koselig å lese at du har blitt gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen idag (5+1), fordi jeg måtte ha en erklæring på graviditeten for å kunne fryse medlemskapet mitt i kampsportklubben jeg trener i. Fikk litt info og ble sendt for å ta noen prøver. Så fikk jeg jommen meg beskjed av sekretæren om at urinprøven var negativ. NEGATIV??? Ja, den var visst svakt positiv, så da sa de negativ. Jeg har jo tatt seks positive tester de siste dagene, og tok en test senest igår som ikke var i nærheten av å være negativ. Begge strekene var like sterke i fargen. Jeg er jo gravid! Hvordan våger de å fortelle meg at testen min var negativ? Kan det være at jeg ikke er gravid likevel? Alle disse tankene svirrer rundt i hodet mitt. Jeg vet jo at jeg er gravid! Hadde vært på do like før legetimen, så var nok lite hcg i urinen, men likevel... Nå er jeg sint, lei meg og forvirret... Fikk beskjed om å ringe opp om to dager for å få svar på hcg i blod.

 

Noen andre som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre melde meg ut, hadde en trist hendelse i helgen.. hadde sterke smerter på fredag som gjekk over, men fekk større misstanker om SA. Smertene kom tilbake på lørdagen. Dro på legevakten, som ikke tok det så serriøst, men lovde å få tak i resultatene på den andre blodprøven. Jeg ble sent hjem med smertestillende. Vi fekk svarene på blodprøven so viste en fin stigning, ergo - ikke SA. Smertene ble verre og det ble mange telefoner til denne legen som var på vakt, som bare fortalte jeg skulle hive innpå mer smertestillende.. Jeg begynte å kaste opp, ble svimmel og klarte rett og slett ikke mer.. Vi krevde å få komme på sykehuset for undersøkelse, som vi til slutt fekk lov til. Men min mann fekk ikke meg lenger til rett utenfor ytterdøren, der jeg datt om.. klarte da ikke å bevege meg av smertene, smertene strålte opp gjennom kroppen til skulder. Sykebilen kom, og de såg at noe var veldig gale. Når jeg kom til sykehuset fortsatte jeg å spy og skrek av smerter. De tok en innvendig UL som viste svangerskap utenfor livmor! Det gjekk ikke mange minutt før jeg var på opersjonsbordet. Der såg de at eggledaren hadde sprukket og jeg blødde ut i buken. Dette kunne gått veldig gale om jeg ikke hadde en utrulig mann som kjempet for meg da legen på vakt var ubrukelig! dette var snakk om verdigfulle minutt! Kom igjen fra sykehuset i går og ligger her nå med smerter fysisk og psykisk.. Men må ta tiden til hjelp, så får vi håpe det ikke blir så altfor lenge til vi blir gravid igjenn... lykke til videre til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre melde meg ut, hadde en trist hendelse i helgen.. hadde sterke smerter på fredag som gjekk over, men fekk større misstanker om SA. Smertene kom tilbake på lørdagen. Dro på legevakten, som ikke tok det så serriøst, men lovde å få tak i resultatene på den andre blodprøven. Jeg ble sent hjem med smertestillende. Vi fekk svarene på blodprøven so viste en fin stigning, ergo - ikke SA. Smertene ble verre og det ble mange telefoner til denne legen som var på vakt, som bare fortalte jeg skulle hive innpå mer smertestillende.. Jeg begynte å kaste opp, ble svimmel og klarte rett og slett ikke mer.. Vi krevde å få komme på sykehuset for undersøkelse, som vi til slutt fekk lov til. Men min mann fekk ikke meg lenger til rett utenfor ytterdøren, der jeg datt om.. klarte da ikke å bevege meg av smertene, smertene strålte opp gjennom kroppen til skulder. Sykebilen kom, og de såg at noe var veldig gale. Når jeg kom til sykehuset fortsatte jeg å spy og skrek av smerter. De tok en innvendig UL som viste svangerskap utenfor livmor! Det gjekk ikke mange minutt før jeg var på opersjonsbordet. Der såg de at eggledaren hadde sprukket og jeg blødde ut i buken. Dette kunne gått veldig gale om jeg ikke hadde en utrulig mann som kjempet for meg da legen på vakt var ubrukelig! dette var snakk om verdigfulle minutt! Kom igjen fra sykehuset i går og ligger her nå med smerter fysisk og psykisk.. Men må ta tiden til hjelp, så får vi håpe det ikke blir så altfor lenge til vi blir gravid igjenn... lykke til videre til dere!

Det var trist lesning! Lykke til videre! ❤️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre melde meg ut, hadde en trist hendelse i helgen.. hadde sterke smerter på fredag som gjekk over, men fekk større misstanker om SA. Smertene kom tilbake på lørdagen. Dro på legevakten, som ikke tok det så serriøst, men lovde å få tak i resultatene på den andre blodprøven. Jeg ble sent hjem med smertestillende. Vi fekk svarene på blodprøven so viste en fin stigning, ergo - ikke SA. Smertene ble verre og det ble mange telefoner til denne legen som var på vakt, som bare fortalte jeg skulle hive innpå mer smertestillende.. Jeg begynte å kaste opp, ble svimmel og klarte rett og slett ikke mer.. Vi krevde å få komme på sykehuset for undersøkelse, som vi til slutt fekk lov til. Men min mann fekk ikke meg lenger til rett utenfor ytterdøren, der jeg datt om.. klarte da ikke å bevege meg av smertene, smertene strålte opp gjennom kroppen til skulder. Sykebilen kom, og de såg at noe var veldig gale. Når jeg kom til sykehuset fortsatte jeg å spy og skrek av smerter. De tok en innvendig UL som viste svangerskap utenfor livmor! Det gjekk ikke mange minutt før jeg var på opersjonsbordet. Der såg de at eggledaren hadde sprukket og jeg blødde ut i buken. Dette kunne gått veldig gale om jeg ikke hadde en utrulig mann som kjempet for meg da legen på vakt var ubrukelig! dette var snakk om verdigfulle minutt! Kom igjen fra sykehuset i går og ligger her nå med smerter fysisk og psykisk.. Men må ta tiden til hjelp, så får vi håpe det ikke blir så altfor lenge til vi blir gravid igjenn... lykke til videre til dere!

Huff, dette var trist! Og for en vond opplevelse!! Ønsker deg all lykke videre❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos legen idag (5+1), fordi jeg måtte ha en erklæring på graviditeten for å kunne fryse medlemskapet mitt i kampsportklubben jeg trener i. Fikk litt info og ble sendt for å ta noen prøver. Så fikk jeg jommen meg beskjed av sekretæren om at urinprøven var negativ. NEGATIV??? Ja, den var visst svakt positiv, så da sa de negativ. Jeg har jo tatt seks positive tester de siste dagene, og tok en test senest igår som ikke var i nærheten av å være negativ. Begge strekene var like sterke i fargen. Jeg er jo gravid! Hvordan våger de å fortelle meg at testen min var negativ? Kan det være at jeg ikke er gravid likevel? Alle disse tankene svirrer rundt i hodet mitt. Jeg vet jo at jeg er gravid! Hadde vært på do like før legetimen, så var nok lite hcg i urinen, men likevel... Nå er jeg sint, lei meg og forvirret... Fikk beskjed om å ringe opp om to dager for å få svar på hcg i blod.

 

Noen andre som har opplevd lignende?

T.o. Tok en test etter jeg kom hjem i ettermiddag. Den var totalt positiv! Svaret kom innen et minutt! Hva kan ha skjedd på legekontoret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre melde meg ut, hadde en trist hendelse i helgen.. hadde sterke smerter på fredag som gjekk over, men fekk større misstanker om SA. Smertene kom tilbake på lørdagen. Dro på legevakten, som ikke tok det så serriøst, men lovde å få tak i resultatene på den andre blodprøven. Jeg ble sent hjem med smertestillende. Vi fekk svarene på blodprøven so viste en fin stigning, ergo - ikke SA. Smertene ble verre og det ble mange telefoner til denne legen som var på vakt, som bare fortalte jeg skulle hive innpå mer smertestillende.. Jeg begynte å kaste opp, ble svimmel og klarte rett og slett ikke mer.. Vi krevde å få komme på sykehuset for undersøkelse, som vi til slutt fekk lov til. Men min mann fekk ikke meg lenger til rett utenfor ytterdøren, der jeg datt om.. klarte da ikke å bevege meg av smertene, smertene strålte opp gjennom kroppen til skulder. Sykebilen kom, og de såg at noe var veldig gale. Når jeg kom til sykehuset fortsatte jeg å spy og skrek av smerter. De tok en innvendig UL som viste svangerskap utenfor livmor! Det gjekk ikke mange minutt før jeg var på opersjonsbordet. Der såg de at eggledaren hadde sprukket og jeg blødde ut i buken. Dette kunne gått veldig gale om jeg ikke hadde en utrulig mann som kjempet for meg da legen på vakt var ubrukelig! dette var snakk om verdigfulle minutt! Kom igjen fra sykehuset i går og ligger her nå med smerter fysisk og psykisk.. Men må ta tiden til hjelp, så får vi håpe det ikke blir så altfor lenge til vi blir gravid igjenn... lykke til videre til dere!

Det var fryktelig trist å høre, men så bra du hadde mannen din og fikk hjelp til slutt! God bedring og lykke til videre 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taus90; kjempetrist lesning... Ønske dåkkår masse lykke te videre...hold mot og håp oppe, selv om det nå virker sikkert veldig vanskeligt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taus90: så trist å lese. Jeg ønsker dere virkelig lykke til på neste forsøk. Forhåpentligvis klaffer det da! Sender deg gode tanker :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt over fem uker på vei, med termin 24. juni. Dette er vårt første barn. Håper det kommer til å gå bra, men merker jeg er litt pessimistisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taus90: lykke til videre! Du skal se det snart klaffer igjen! Det var godt det gikk bra med deg!

 

Skal på tidlig ultralyd i morgen 8+0 og jeg er fryktelig nervøs.. Det var på dette tidspunktet det gikk galt sist.. (Hadde en MA i januar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

taus90 - så utrolig trist og sjokkerende å lese!! <3 takk og pris for mannen din :) sender deg masse varme tanker og håper på det beste <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er gravid 4+6 i dag! Litt usikker på om jeg får i juni eller juli siden terminkalkulaterene sier både 30.juni(min bursdag ✌) og 1.juli! Spennende blir det likevel ☺

 

Når skal dere på første kontroll?

 

Anonymous poster hash: b810a...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar på blodprøve hos lege og hcg lå på 475 4+4:) skal ta ny blodprøve om ca en uke og så har jeg bestilt tidlig ul når jeg er 8+4😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også svar i dag. 5+5 og lå på 39,166. Syntes det var veldig høyt, men er fornøyd <3

Oi:o sikker på at det ikke er flere der inne da🙈?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fikk også svar i dag. 5+5 og lå på 39,166. Syntes det var veldig høyt, men er fornøyd <3

Oi:o sikker på at det ikke er flere der inne da🙈?

Det finner jeg ut av i neste uke 😳 var kjempehøyt ja - så har litt nerver. Hahah. Er IKKE klar for to! 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg fikk også svar i dag. 5+5 og lå på 39,166. Syntes det var veldig høyt, men er fornøyd <3

Oi:o sikker på at det ikke er flere der inne da🙈?
Det finner jeg ut av i neste uke 😳 var kjempehøyt ja - så har litt nerver. Hahah. Er IKKE klar for to! 🙊

To er ihvertfall bedre enn ingen😄 Noen produserer jo bare mer hcg enn andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre melde meg ut, hadde en trist hendelse i helgen.. hadde sterke smerter på fredag som gjekk over, men fekk større misstanker om SA. Smertene kom tilbake på lørdagen. Dro på legevakten, som ikke tok det så serriøst, men lovde å få tak i resultatene på den andre blodprøven. Jeg ble sent hjem med smertestillende. Vi fekk svarene på blodprøven so viste en fin stigning, ergo - ikke SA. Smertene ble verre og det ble mange telefoner til denne legen som var på vakt, som bare fortalte jeg skulle hive innpå mer smertestillende.. Jeg begynte å kaste opp, ble svimmel og klarte rett og slett ikke mer.. Vi krevde å få komme på sykehuset for undersøkelse, som vi til slutt fekk lov til. Men min mann fekk ikke meg lenger til rett utenfor ytterdøren, der jeg datt om.. klarte da ikke å bevege meg av smertene, smertene strålte opp gjennom kroppen til skulder. Sykebilen kom, og de såg at noe var veldig gale. Når jeg kom til sykehuset fortsatte jeg å spy og skrek av smerter. De tok en innvendig UL som viste svangerskap utenfor livmor! Det gjekk ikke mange minutt før jeg var på opersjonsbordet. Der såg de at eggledaren hadde sprukket og jeg blødde ut i buken. Dette kunne gått veldig gale om jeg ikke hadde en utrulig mann som kjempet for meg da legen på vakt var ubrukelig! dette var snakk om verdigfulle minutt! Kom igjen fra sykehuset i går og ligger her nå med smerter fysisk og psykisk.. Men må ta tiden til hjelp, så får vi håpe det ikke blir så altfor lenge til vi blir gravid igjenn... lykke til videre til dere!

Det var veldig trist å høre! :( :( men satans for en ubrukelig drittlei på legevakta! Du burde virkelig sende inN en klage for å hindre det i å skje med en annen stakkars kvinne også! Ta godt vare på DEG selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første svangerskapskontroll i dag 8+5. Fylte bare ut papirer, urinprøve og ble veid (har gått opp 2 kg allerede  :sjenert: )

Var på tidlig ultralyd på torsdag forrige uke da var jeg 8 uker og lille frøet var 14,4 mm langt. Alt så bra ut så langt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første svangerskapskontroll i dag 8+5. Fylte bare ut papirer, urinprøve og ble veid (har gått opp 2 kg allerede  :sjenert: )

Var på tidlig ultralyd på torsdag forrige uke da var jeg 8 uker og lille frøet var 14,4 mm langt. Alt så bra ut så langt.. 

Jeg er 8+5 idag og skal til jordmor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det slik at jeg mistet en 3 gang på rad på under året da :( 

 

UL igår viste ingen hjerteaktivitet, så ble sendt videre på sykehuset.Hadde utskrapning seint igår kveld.

 

Vi har heldigvis et egg på frys, som vi håper alt vi kan på. 

 

Takk for meg og lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei. Så leit å høre. Jeg håper fryseforsøket blir vellykket og at du følger etter i en senere termingruppe. Masse lykke til. Håper du har mange rundt deg som er glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse klemmer til deg, Bethlisa.... <3 jeg vet at det er tungt nå, men når neste baby kommer og blir født så blir alt det vonde glemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...