Gå til innhold

Junibaby 2016


Gurimalla1

Anbefalte innlegg

Termin 1 juni... ☺ Har ei jente på 10, gutt på 7 og ei jente på 3.. ☺ Overhode ingen symptomer. Men d hadde eg heller ikkje med dei andre 3. Så her blir d å vente utolmodig på dei første bevegelsene. ... ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig kan jeg melde meg inn😄👏🏻 Termin 7 juni, nr 1😊 Hadde en MA i slutten av juli, så veldig gøy å få positiv test, og merke at ting er på gang i kroppen igjen 😄

Så hyggelig at du er blitt gravid igjen! Lurte på hvor du ble av i mars gruppen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med symptomer her da? Jeg er litt hormonell, tett nese og har til tider sinnsyke smerter i livmoren. Hadde disse smertene med førstemann også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen voldsomme stikk og smerter dagen jeg fikk positiv test og dagen etter, men ikke så mye nå. 
Ellers er nok lunta litt kortere enn vanlig, humøret kan svinge lett. Også er jeg trøtt, gjesper hele dagen. 
Og går det for lang tid mellom måltidene får jeg en følelse av å være ekstremt sulten at jeg nesten blir litt dårlig, håper bare det ikke utvikler seg til kvalme etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som har hodepine? Vet ikke om det er pga graviditeten, men har de siste dagene hatt helt ekstrem hodepine. Sitter i panna og bak øynene. Jeg er ikke vant til å ha hodepine, men dette har vært så ille at jeg var borte fra jobb i går, er hjemme i dag også, men er bedre i dag. I går sov jeg hele dagen, i dag er det greit når jeg sitter i ro. Håpervirkelig ikke dette er noe jeg skal slite med i graviditeten.

 

Ellers har jeg lite gravidsymptomer. Sist hadde jeg veldig ømme pupper, det har jeg ikke nå. Har hørt st det kan være pga. at jeg fremdeles ammer datteren min, noen som vet? Ellers blir jeg kvalm hvis jeg ikke spiser med en gang jeg kjenner st jeg er sulten. Malysten er ganske dårlig, det var den overhode ikke sist.

 

Jeg føler meg egentlig ikke veldig gravid, veldig rart, fordi sist så var det så etterlengtet at jeg gikk å tenkte på at jeg var gravid hele tiden, nå glemmer jeg det innimellom til og med. Men for all del, jeg gleder meg veldig. Det er bare det at nå skjer det så mye med storesøster at jeg knapt får tid til å kjenne på at jeg er gravid. Andre som har det på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gravid med nr. 2, termin 16. juni :) Har en på 14 mnd. fra før. Fikk tidlige symptomer denne gangen og testet positivt 4 dager før IKM.

 

Mine symptomer er: tisser ofte, murringer i magen, kvalm hvis jeg ikke spiser samtidig som matlysten er på bunn, MASSE hovne og vonde kviser i ansikt og på bringen.. Hadde ømme bryst, men det har gitt seg? Veeeldig kort lunte 🙈

 

Føler meg likevel ikke så veldig gravid. Sist gang fokuserte og tenkte jeg på det hele tiden. Nå er hverdagen så travel at jeg glemmer det helt ut..

 

Nå håper jeg bare at det går bra med oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her jeg! Termin 18 juni (tror jeg, terminkalenderne sier litt forskjellig) og fikk faktisk positiv test 7dpo på kveldsurin 😱

 

Venter egentlig mensen på lørdag, men siden jeg har tatt ca 20 tester og flere digitale tror jeg nok at jeg 'endelig' tror på det 💖

 

Vi har vært prøvere i over et år, og gikk gjennom en MA/SA i august. Så håper dette hjertet klorer seg fast!

 

Har også en datter fra før på 3,5 år. Men har ikke fortalt henne noe enda. Hun ble så lei seg når vi måtte fortelle i August at lille babyen ikke kunne komme lika vel 😭 så denne gangen venter vi en liten stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Positiv test i dag! 😄 termin ca 17. Juni ❤ Har ei jente på 19 mnd fra før ☺ har prøvd i 2 mnd, så håper på det beste nå 🙏 har så lyst til å bare rope det høyt hehe! Men ingen som vet om dette ennå😁

Har veldig mye stikkende smerter, ellers ingen symptomer bortsett fra uteblitt mens. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine synptomer er blitt borte! 😳

Har hatt konstante 'menssmerter' siden EL som har vært veldig vonde. Spesielt i lårene. Men plutselig forsvant de i dag.

 

Jeg vil gjerne ha symptomene mine tilbake så jeg kan tro at jeg er gravid 😩😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer kommer og går også. Det er vanlig. Føler det kanskje spesielt er normalt når man har vært gravid før. Jeg så et bankende hjerte tidligere i uka så prøver å ikke stresse for mye med at jeg ikke lenger er konstant kvalm (nå kommer det mer i små bølger og er i grunnen mye mer behagelig å leve med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å si at jeg har en sønn på 8 fra før 😊 jeg må dessverre fjerne eggstokker før jeg er 35 år pga stor fare for eggstokkreft. Så jeg håper spiren sitter,blir bare 1 barn på sambo, men han ser på gutten som sin egen ☺ jeg kjente forresten et blaff av kvalme imorges, stappet i meg en brødskive så gikk det over 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å si at jeg har en sønn på 8 fra før 😊 jeg må dessverre fjerne eggstokker før jeg er 35 år pga stor fare for eggstokkreft. Så jeg håper spiren sitter,blir bare 1 barn på sambo, men han ser på gutten som sin egen ☺ jeg kjente forresten et blaff av kvalme imorges, stappet i meg en brødskive så gikk det over 😊

Jeg er bare 23 da, men må muligens fjerne både livmor og eggstokker/ledere når jeg er ferdig pga kraftig endometriose :-) men du kan jo bli gravid uten eggstokker så lenge du fryser ned litt av eggene dine, så kan dere sette inn hvis dere vil ha flere barn!

 

Her kom 'heldigvis' presset tilbake igjen i sted, men veldig lite ellers. Men er tross alt bare 3+6 i dag. Har bare stor angst for å miste sånn som i August. Da hadde barnet sluttet å vokse rundt uke 4-5. Ble oppdaget på UL i uke 7, men mistet av meg selv noen dager senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg glemte å si at jeg har en sønn på 8 fra før jeg må dessverre fjerne eggstokker før jeg er 35 år pga stor fare for eggstokkreft. Så jeg håper spiren sitter,blir bare 1 barn på sambo, men han ser på gutten som sin egen ☺ jeg kjente forresten et blaff av kvalme imorges, stappet i meg en brødskive så gikk det over

Jeg er bare 23 da, men må muligens fjerne både livmor og eggstokker/ledere når jeg er ferdig pga kraftig endometriose :-) men du kan jo bli gravid uten eggstokker så lenge du fryser ned litt av eggene dine, så kan dere sette inn hvis dere vil ha flere barn!

 

Her kom 'heldigvis' presset tilbake igjen i sted, men veldig lite ellers. Men er tross alt bare 3+6 i dag. Har bare stor angst for å miste sånn som i August. Da hadde barnet sluttet å vokse rundt uke 4-5. Ble oppdaget på UL i uke 7, men mistet av meg selv noen dager senere

Så trist å miste! Krysser fingre for deg <3 Jeg har et arvelig brystkreftgen, så jeg har allerede fjernet brystene mine :) Jeg har saltvann inni brystene nå da, men jeg vil ikke få til å amme. Når jeg skal fjerne eggstokkene så skal jeg be dem om å røske ut alt der nede, så jeg iallefall slipper å bekymre meg for kreft nedentil. Jeg er ganske sikker på at jeg er ferdig med barn etter nr 2 nå :) Jeg synes fødselen var helt forferdelig, jeg husker enda hvor vondt jeg hadde og hvor redd jeg ble. jeg er 27 år nå :) Så blir litt sånn atpåklatt dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg stille inn her nå etter at jeg var på ul i dag og så et bitte lite hjerte banke og et frø på 3 mm. Er 6+2 i dag så det er enda tidlig. Termin ca 4. Juni. Hadde en MA i januar så jeg tar ingenting for gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg glemte å si at jeg har en sønn på 8 fra før jeg må dessverre fjerne eggstokker før jeg er 35 år pga stor fare for eggstokkreft. Så jeg håper spiren sitter,blir bare 1 barn på sambo, men han ser på gutten som sin egen ☺ jeg kjente forresten et blaff av kvalme imorges, stappet i meg en brødskive så gikk det over

Jeg er bare 23 da, men må muligens fjerne både livmor og eggstokker/ledere når jeg er ferdig pga kraftig endometriose :-) men du kan jo bli gravid uten eggstokker så lenge du fryser ned litt av eggene dine, så kan dere sette inn hvis dere vil ha flere barn!

 

Her kom 'heldigvis' presset tilbake igjen i sted, men veldig lite ellers. Men er tross alt bare 3+6 i dag. Har bare stor angst for å miste sånn som i August. Da hadde barnet sluttet å vokse rundt uke 4-5. Ble oppdaget på UL i uke 7, men mistet av meg selv noen dager senere

Så trist å miste! Krysser fingre for deg <3 Jeg har et arvelig brystkreftgen, så jeg har allerede fjernet brystene mine :) Jeg har saltvann inni brystene nå da, men jeg vil ikke få til å amme. Når jeg skal fjerne eggstokkene så skal jeg be dem om å røske ut alt der nede, så jeg iallefall slipper å bekymre meg for kreft nedentil. Jeg er ganske sikker på at jeg er ferdig med barn etter nr 2 nå :) Jeg synes fødselen var helt forferdelig, jeg husker enda hvor vondt jeg hadde og hvor redd jeg ble. jeg er 27 år nå :) Så blir litt sånn atpåklatt dette :)

Da kan jeg forstå deg litt mer! Jeg tror nok aldri jeg kommer til å føle meg ferdig.. Kunne gjerne hatt ti barn hvis jeg kunne <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. For meg er hele graviditeten fortsatt helt surrealistisk. Er 31, og dette er første gang jeg er gravid. Er 4+4,med ca termin 15. Juni. Jeg og samboer har prøvd en stund.. Nå er jeg bare veldig nervøs for disse 12 ukene.. Og ennå ingen symptomer egentlig. Og har eksamen om tre uker. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+4. Spottet litt brunt tidligere idag. Ser ut som det har gitt seg nå..enn så lenge iallefall. Blir så engstelig!! Skal jeg virkelig miste for 3 gang på under 1 år. :(

Endret av Bethlisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+4. Spottet litt brunt tidligere idag. Ser ut som det har gitt seg nå..enn så lenge iallefall. Blir så engstelig!! Skal jeg virkelig miste for 3 gang på under 1 år. :(

Brunt er heldigvis ikke farlig! Det skumle er hvis det kommer ferskt blod :-)

 

Så jeg har all tro på at det blir å gå bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del brunt blod/utflod siden torsdagskveld. gått galen på å google, men det finnes så mange ulike svar på om det er ufarlig eller ikke. Har snakket med fastlegen, og blir henvist til tidlig ultralyd ut i neste uke. Nervepirrende og gå å ikke vite hva som skjer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5 i dag. Da må en vell ta flere over dager, satser på jeg får rask time på sykehuset.

Jo, men ultralyd kan også vært litt skummelt når man er så tidlig på vei.. Hvis du tar blodprøve i dag og på tirsdag så får du et klart svar om alt er som det skal. Man ser somregel ikke hjertet til babyen før ute i uke 6 uansett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå :/ ringer legen på mandag og hører..  at det er for tidlig å høre hjertet, så hadde jeg vell ikke blitt henvist til ultralyd? Er i uke 6 på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...