Gå til innhold

Junibaby 2016


Gurimalla1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet om veldig mange som har vært i uke 5/6 som ikke har sett hjertet :( hvis du ser på neste side er det en hel tråd om folk som ikke så hjertet..

Endret av Mingemaura
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Endelig kan jeg melde meg inn😄👏🏻 Termin 7 juni, nr 1😊 Hadde en MA i slutten av juli, så veldig gøy å få positiv test, og merke at ting er på gang i kroppen igjen 😄

Så hyggelig at du er blitt gravid igjen! Lurte på hvor du ble av i mars gruppen. Lykke til!

Tusen takk 😄 Ja, var ikke helt i humør til å oppdatere der, ville helst bare glemme alt som hadde med graviditeten å gjøre😜 Legen min sier at jeg heldig og fruktbar, sist gang var det på p-piller og denne gangen bare en syklus etter forrige graviditet😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

jeg er ny her og har termin ca 11.juni.

Hat 2 barn fra før og var aktiv her inne da jeg gikk gravid med dem. 

Det er noen år siden nå, men den gang var det et eget forum for den mnd du hadde termin i.. Så nå leter jeg etter Juni2016 forumet, finnes ikke det?

Ser at alt er forandret her inne siden jeg var her sist... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

jeg er ny her og har termin ca 11.juni.

Hat 2 barn fra før og var aktiv her inne da jeg gikk gravid med dem.

Det er noen år siden nå, men den gang var det et eget forum for den mnd du hadde termin i.. Så nå leter jeg etter Juni2016 forumet, finnes ikke det?

Ser at alt er forandret her inne siden jeg var her sist... ;)

Var slik sist jeg gikk gravid (2011) :-) tror desverre ikke det er sånne grupper lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 5 juni i følge først dag i siste mens. utregning. har ei på snart 5 år fra før.

har allerede bekkenproblemer, så dette kommer til å føles som et laaangt svangerskap :( men gleder oss kjempe masse til det nye tilskuddet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melde meg inn her idag eg og, fekk to rosa streker på bursdagen min på lørdag ;-) beste gaven EVER! TR er på tirsdag...evt...Termin blir muligens 21.06.16 Det finnes grupper her inne, for akkurat DEN mnd me er i, for kvar mnd. Men den blir ikkje lagt av administrator, før om ei stund. Let langt nede på listen over grupper, så ser dere det. Der det står ; BLI GRAVID, ADOPSJON, VI SOM MISTET osv. Den er nå kommet te MAI2016. Juni kommer nok i løpet av få uker nå ;-)

 

MINGEMAURA; eg hadde SA i august. Va med i april2016 gruppå ;-) Du da?

Endret av *Daim*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en på junibaby :) har termin 15 juni kan det se ut som. Noe uplanlagt men helt

greit. Fem år siden sist jeg gikk gravid og det føles ut som en evighet siden. Spennende tid, lykke til allesammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melde meg inn her idag eg og, fekk to rosa streker på bursdagen min på lørdag ;-) beste gaven EVER! TR er på tirsdag...evt...Termin blir muligens 21.06.16 Det finnes grupper her inne, for akkurat DEN mnd me er i, for kvar mnd. Men den blir ikkje lagt av administrator, før om ei stund. Let langt nede på listen over grupper, så ser dere det. Der det står ; BLI GRAVID, ADOPSJON, VI SOM MISTET osv. Den er nå kommet te MAI2016. Juni kommer nok i løpet av få uker nå ;-)

 

MINGEMAURA; eg hadde SA i august. Va med i april2016 gruppå ;-) Du da?

Wææh, så gøy! Jeg hadde jo også MA/SA i august. Håper begge spirene våre klorer seg fast denne gangen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må takke for meg, hatt blødninger hele helga :( legen såg ikke noe på ultralyd, kun spor etter noe...

Så trist! Føler med deg... Er redd det samme kommer til å skje med meg. Har blødd på og av noen dager, skal på ul på fredag.

Lykke til videre ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så kjapp å publisere! Ønsker dere andre masse lykke til 👍 for min del er dette et stort nederlag. 😢

Så trist! Jeg håper at spiren klorer seg fast neste gang☺ Lykke til! Klem ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var så kjapp å publisere! Ønsker dere andre masse lykke til 👍 for min del er dette et stort nederlag. 😢

Utrolig trist å høre 😢 Masse lykke til videre💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om veldig mange som har vært i uke 5/6 som ikke har sett hjertet :( hvis du ser på neste side er det en hel tråd om folk som ikke så hjertet..

du har sikkert helt rett, tror jeg trodde litt for mye på legen min. For i dag sa hun at hun hadde snakket med sykehuset, og at de mente det var for tidlig for ultralyd for meg. Så i mårgen tidlig, blir det blodprøve. Måtte bare ta en test i dag, for å se at det ikke sto "ikke gravid", men det gir meg selfølgelig bare falske forhåpninger da det sto "gravid 3+"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+4 idag. Her har kvalmen meldt seg. Tenker på å bestille tidlig UL på ultralydklinikken for å se at alt er ok i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Juni! Velkommen :)

Tusen takk for det 😊 har en datter som er født samme dato, det var jo en aldri så liten strek i regningen, men jeg får knipe 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+4 idag. Her har kvalmen meldt seg. Tenker på å bestille tidlig UL på ultralydklinikken for å se at alt er ok i uke 12.

Er det fra ca uke 7 man kan se hjertet slå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6+4 idag. Her har kvalmen meldt seg. Tenker på å bestille tidlig UL på ultralydklinikken for å se at alt er ok i uke 12.

Er det fra ca uke 7 man kan se hjertet slå?

 

Jeg tror det varierer litt fra person til person. Men med innvendig ul, så skal det vel sees i uke 7 :) Det e værre å se om det er noen defekter i uke 7, så jeg venter til uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fra uke seks du kan se hjerte slå på ultralyd. Jeg så det 6+2, men anbefaler å dra senere da man også får høre hjertelyden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

6+4 idag. Her har kvalmen meldt seg. Tenker på å bestille tidlig UL på ultralydklinikken for å se at alt er ok i uke 12.

Er det fra ca uke 7 man kan se hjertet slå?

Jeg tror det varierer litt fra person til person. Men med innvendig ul, så skal det vel sees i uke 7 :) Det e værre å se om det er noen defekter i uke 7, så jeg venter til uke 12 :)

Tenkte å dra både rundt uke 7 og rundt uke 12 😊 greit å se om det er en eller to og 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...