GĂ„ til innhold

Junibaby 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som skal ha baby i juni? Jeg er gravid med nr 2. Termin 3. juni. Har en jente som nettopp har blitt 1 Ă„r, sĂ„ det var ikke helt planlagt, men vi gleder oss😃 HĂ„per Ă„ se flere med termin i juni her etterhvert 😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er egentlig i maigruppa for jeg er usikker pÄ om jeg fÄr termin 31.mai (som appen min sier) eller 1.juni, som jeg tror egentlig er mer korrekt. GjenstÄr Ä se pÄ tidlig UL neste uke (ÄÄÄh, som jeg hÄper alt er bra).

Jeg har en gutt som 2 Är, og dette var planlagt. Mistet i midten av uke 4 forrige mÄned, men er i dag 5+3, sÄ er i hvert fall lengre pÄ vei denne gangen :)

Skrevet

Jeg har termin 7. juni :-) har ogsÄ et barn fra fÞr som er litt over Äret! TÞr ikke helt Ä tro at det gÄr bra fÞr jeg nÊrmer meg 12 uker :-) sÄnn var det sist og!! Har dere mange symptomer?

Skrevet

Jeg har termin 1. Juni, og er gravid for fĂžrste gang :)

Skrevet

SÄ gÞy at det er flere. Jeg har ikke sÄ mange symptomer enda, men frykter at jeg ganske snart kommer til Ä bli ekstremt trÞtt. Jeg hadde relativt fÄ symptomer tidlig sist, sÄ regner med og hÄper pÄ det samme denne gangen.

Jeg gleder meg ogsÄ til vi er forbi uke 12, men er ganske avslappet denne gangen. Jeg har tro pÄ at det gÄr braJeg hadde en missed abortion i uke 13 et par mndr. fÞr jeg Ble gravid med datteren min. Da hadde graviditeten stoppet opp i uke 6-7. SÄ jeg var rimelig stressa egentlig helt til jeg kjente bevegelse i uke 21. Det hjalp selvfÞlgelig litt med to u.l fÞr den ordinÊre, men Ä kjenne liv er den mest fantastiske fÞlelsen med Ä vÊre gravid hÄper jeg kjenner det litt tidligere denne gangen

Skrevet

Mine beregninger: 5+4, legen: 6+1.

Her varierer mine symptomer. Noen dager veldig trÞtt, andre dager mer sliten. Har begynt Ä tisse pÄ nettene nÄ og har Þmmere bryster, men ikke like ille som med fÞrstemann. Kjenner det godt i ligamentbÄndene ved feil bevegelser. Ikke sÄ mye murringer, det kommer av og til med litt stikninger. Hadde mye av det i gÄr, men har ikke kjent sÄ mye i dag. Tror det gÄr i bÞlgedaler det der, og prÞver ikke Ä stresse for mye (selv om jeg tidvis blir helt hysterisk).

Har tatt to hcg-mÄlinger helt i starten, som indikerte at alt gikk som det skal grunnet tidlig SA (4+5) forrige mÄned. Ellers har jeg ikke testet mer, selv om jeg stadig vekk lurer pÄ om jeg skal tÞrre Ä kjÞpe meg en Clearblue digital med ukesindikator. Redd for Ä ikke fÄ 3+. Har tidlig UL pÄ tirsdag, sÄ en clearblue er vel i grunnen bare bortkastet.... ahh, dilemma.

Skrevet

har termin 8.juni :) men kommer nok til Ă„ fĂžde fĂžr - har allerede en som er fĂždt prematur. dette er barn nr.2 :)

Skrevet

Hiver meg inn her. Testet positivt idag med termin 7.juni. Skal til legen imorgen, men jeg har ikke lyst til Ă„ bli grafset der nede :(

Skrevet

termin 8. juni :) sterke murringer som tidlig sympom 

Skrevet

Testet positiv idag 11 DPO :) Termin 15 Juni. 
Dette er 3 gangen jeg er gravid pÄ under 1 Är, sÄ jeg hÄper virkelig vi kommer helt mÄl denne gangen.
Er veldig glad for positiv test, men kjenner ogsÄ godt pÄ engstelsen.

Skrevet

litt morro Ä tenke pÄ at jeg var i junibaby 2014 gruppen ogsÄ :) begge babyene befruktet samme mnd og termin samme mnd :)

Skrevet

:strix: Gratulerer med positive tester til dere nye :strix:

Jeg er enda usikker pÄ om min termin blir, men enten 31.mai eller 1.juni, og min UL-termin var 1.juni med sÞnnen min (fÞdt 2013).....
altsÄ, det er for ironisk til at dette ikke kan gÄ bra :hoho:

Bethlisa: GÄr du pÄ crinone nÄ? Har du noen bivirkninger?

Skrevet

Jeg er enda usikker pÄ om min termin blir, men enten 31.mai eller 1.juni, og min UL-termin var 1.juni med sÞnnen min (fÞdt 2013).....

GÄr pÄ Lutinus nÄ noen fÄ dager til. Lutinus kan gi gravid symptomer. Jeg har sÄre pupper, stikkinger og er noe trÞtt. Om det er Lutinusen eller at jeg er gravid som gjÞr det vet jeg faktisk ikke. :)

Skrevet

GÄr pÄ Lutinus nÄ noen fÄ dager til. Lutinus kan gi gravid symptomer. Jeg har sÄre pupper, stikkinger og er noe trÞtt. Om det er Lutinusen eller at jeg er gravid som gjÞr det vet jeg faktisk ikke. :)

GÄr pÄ Crinone jeg da, som du sikkert skjÞnte. Gynekologen satte meg pÄ det for sikkerhetsskyld, men vet egentlig ikke om det er bortkasta eller ei. Hadde progesteronverdier pÄ 77 10 dpo, og trodde det var bra jeg da :vetikke:

Jeg har ogsÄ Þmme bryster, men det fikk jeg fÞrst over en uke etter jeg startet pÄ crinone. Lurer pÄ om det er den som gjÞr det eller ei, vanskelig Ä si ogsÄ. Er trÞtt og legger meg tidlig, men det gjorde jeg i mitt forrige svangerskap ogsÄ sÄ antar crinonen bare fortsterker eventuelt trÞttheten. HÄper Ä slutte pÄ den etter jeg har vÊrt hos gynekologen pÄ tirsdag, i hvert fall trappe ned.

Skrevet

Noen som vet om det finnes en hemmelig facebook gruppe for oss med termin i Juni? :)

Skrevet

Gratulerer til alle dere nye Det er en spennende tid vi har foran oss. Vet ikke om det finnes noe facebookgruppe, tviler egentlig pa det siden det er sa tidlig enda. Jeg er ikke klar for Facebook enda kjenner jeg, kanskje etterhvert!

Skrevet

Gravid med termin ca 2 juni, ikke vĂŠrt hos lege enda. DrĂžyer det til nĂŠrmere 10-12 uker. Litt smĂ„kvalm av og til men i veldig fin form. Har dere fortalt det til noen? Var pĂ„ bursdagsfeiring igĂ„r og skjulte det etter beste evne men blir jo ikke det samme Ă„ vĂŠre edru 😁 endte med Ă„ dra tidlig hjem...

Skrevet

Jeg har termin 8.juni. Jeg er mye kvalm og tisser litt oftere enn fÞr, men ellers i fin form :) Dette blir mitt 3. barn. Klarer ikke helt Ä roe meg for om dette gÄr bra fÞr i uke 12, hadde 2 SA forrige gang, men tenker det er positivt Ä vÊre sÄ mye kvalm :) Har ikke fortalt det til noen enda.

Skrevet (endret)

Endelig kan jeg melde meg innđŸ˜„đŸ‘đŸ» Termin 7 juni, nr 1😊 Hadde en MA i slutten av juli, sĂ„ veldig gĂžy Ă„ fĂ„ positiv test, og merke at ting er pĂ„ gang i kroppen igjen 😄

Endret av Boknerden
Skrevet

Termin 6 juni 😍 Vi har en gutt som snart fyller 9, sĂ„ som dere sikkert skjĂžnner sĂ„ har vi prĂžvd en stund 😉 Endte med prĂžverĂžr, og vi er overlykkelige og spente!!

Er ekstremt trĂžtt og tisser myye... Ellers fin form đŸ‘đŸŒ

Skrevet

I 11.30 tiden i dag opplevde jeg Ă„ blĂž... SĂ„pass at det hadde komt i trusa, og litt ned i do og nĂ„r jeg tĂžrka meg. Det har ikke komt noe etter det og ikke er det vondt. men jeg frykter det vĂŠrste alikevel 😕

Skrevet

Hvor langt er du pÄ vei Klompini? Har du noen smerter?

Skrevet

Beklager, sÄ nÄ at du ikke har vondt. Er mange som spotter helt i starten. Det kan ogsÄ vÊre skjÞre slimhinner. Jeg blÞdde selv i forrige svangerskap etter sex. Da var jeg ni uker, gikk kjempebra :) Han er 2 Är i dag.

Skrevet

Da kan jeg melde meg inn her :) Termin ca 14 juni. 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...