Gå til innhold

Hvor mange av eksene dine er omskjært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En. Han var nærmest følelsesløs nedentil og måtte fullføre med hånden. Veldig hardhendt, noe jeg har forstått er relativt vanlig med omskårede. Han var også den mest urenslige, go figure...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan vel ikke kalles eks, men jeg lå med en bare fordi jeg var så nysgjerrig på hvordan det var med en som var omskjært :P

Det var ikke noe spesielt og det ble bare med den ene gangen.

Anonymous poster hash: bf6c9...c99

Skrevet

En. Kan ikke huske han måtte ha det noe hardere enn andre menn for at han skulle komme, og vi var sammen i 3 år.

Anonymous poster hash: 03882...c1c

Skrevet

Ingen ekser, men samboern min er omskjært. 😊 Beste jeg noen gang har hatt og han har definitivt ikke noe nedsatt følsomhet 😎

Er myyyye bedre å gi blowjob til en som er omskjært enn til en som ikke er det syns jeg.. 😊 og det beste er at han aaldri har noen vond lukt nedentil pga svett og ekkel forhud 😁 hihi

Skrevet

3. Liker det veldig godt. Mye mer romslige enn ikke- omskårne..!

Anonymous poster hash: 23f52...4f4

Skrevet

Romslige? Som i "har god plass" eller  som i "er inkluderende og  varmhjertet", og hva har det med manglende forhud å gjøre?Forklar?

Anonymous poster hash: d5b9b...9f1

Skrevet

Romslige? Som i "har god plass" eller som i "er inkluderende og varmhjertet", og hva har det med manglende forhud å gjøre?Forklar?

Tipper det skal stå renslig. 😉

Anonymous poster hash: 2217d...5f6

Skrevet

Skremmende at voksne (?) kvinner i en opplyst tidsalder kan tro at det er rensligere å være omskåret og at det ikke påvirker følsomheten.

Anonymous poster hash: 9e3b9...f17

Skrevet

En. Slitsomt. Pga nedsatt følsomhet måtte vi "holde på" i det uendelige før han endelig fikk utløsning, da var jeg trøtt og lei for lenge siden. Stakkars mann.

Anonymous poster hash: 31a5c...2e4

Skrevet

1 eks og 1 ons. Kan ikke si at jeg har merket noen forskjell. De har ikke hatt problemer med nedsatt følsomhet. Men jeg må innrømme at lang forhud eikke er noe delikat i mine øyne.

Anonymous poster hash: 27e30...45f

Skrevet

Min mann er omskåret av medisinske grunner. Han funker helt perfekt❤️

Anonymous poster hash: dcd03...349

Skrevet

Romslige? Som i "har god plass" eller som i "er inkluderende og varmhjertet", og hva har det med manglende forhud å gjøre?Forklar?

Tipper det skal stå renslig. 😉

Anonymous poster hash: 2217d...5f6

Ha ha

Renslig ja, ikke romslig! 😂

Skrevet

Skremmende at voksne (?) kvinner i en opplyst tidsalder kan tro at det er rensligere å være omskåret og at det ikke påvirker følsomheten.

de fleste av oss som svarer at det ikke har påvirket følsomheten svarer jo basert på erfaring.. 

jeg har ikke sagt noe om den effekten generelt, men min man har IKKE nedsatt følsomhet pga omskjæring - heller det motsatte..

ellers er vel dette en smakssak som så mye annet.. jeg foretrekker omskåret (men for å ha sagt det så er det ikke aktuelt å omskjære sønnen min, og det er det mannen min som er mest opptatt av at vi ikke skal gjøre..)

Anonymous poster hash: 73bad...429

Skrevet

Ingen! Kommer heller aldri til å ha meg med en muslim..

Anonymous poster hash: 007b0...8e2

Skrevet

Ikke jøde eller amerikaner heller da regner jeg med?

Skrevet

Skremmende at voksne (?) kvinner i en opplyst tidsalder kan tro at det er rensligere å være omskåret og at det ikke påvirker følsomheten.Anonymous poster hash: 9e3b9...f17

Det er da selvsagt at det er rensligere, da penis ikke har den tette "hetten" rundt hodet!

Og følsomheten er det ingenting å si på!!

Anonymous poster hash: 8e6e7...759

Skrevet

Skremmende at voksne (?) kvinner i en opplyst tidsalder kan tro at det er rensligere å være omskåret og at det ikke påvirker følsomheten.Anonymous poster hash: 9e3b9...f17

Det er da selvsagt at det er rensligere, da penis ikke har den tette "hetten" rundt hodet!

Og følsomheten er det ingenting å si på!!

Anonymous poster hash: 8e6e7...759

Renslighet kommer av hvor ofte man vasker seg, ikke hvor mye hud man kutter av...

Skrevet

Aldri vært med en som er omskjært. Kvalmende at barn blir utsatt for en slik mishandling som de må leve med resten av livet. Eneste unntaket er de som har måttet gjøre det pga medisinske forhold. 

Anonymous poster hash: 66102...7b6
Skrevet

Ingen, og glad for det. Liker der slik det skal være. Renslighet er et must for meg uansett, kan ikke skylde på forhuden der.

Anonymous poster hash: 34659...207

Skrevet

Ikke jøde eller amerikaner heller da regner jeg med?

Nemlig.

Skrevet

Omskjæring er overhode ikke mishandling og ER faktisk mer hygienisk. Min mann er omskjært og min yngste sønn, uten så mye som et lite skrik eller tegn til ubehag. Min mann har heller ikke nedsatt følsomhet, langt ifra. Og etter min mening ser også en omskjært penis mye bedre ut.

Skrevet

Min eks var jødisk. Det er også mange som omskjæres uten at det har religiøse grunner.

Anonymous poster hash: c9cd4...015

Gjest Antarctica
Skrevet

Omskjæring er overhode ikke mishandling og ER faktisk mer hygienisk og sjansen for å bli smittet av sykdommer er mindre. Min mann er omskjært og min yngste sønn, uten så mye som et lite skrik eller tegn til ubehag. Min mann har heller ikke nedsatt følsomhet, langt ifra. Og etter min mening ser også en omskjært penis mye bedre ut.

Jo. Det er mishandling. Om du syns det ser bra ut eller ikke.

Man fratar et individ bestemmelsen over egen kropp ved å ta et sånt valg på deres vegne i ung alder.

Skrevet

de fleste av oss som svarer at det ikke har påvirket følsomheten svarer jo basert på erfaring..

jeg har ikke sagt noe om den effekten generelt, men min man har IKKE nedsatt følsomhet pga omskjæring - heller det motsatte..

ellers er vel dette en smakssak som så mye annet.. jeg foretrekker omskåret (men for å ha sagt det så er det ikke aktuelt å omskjære sønnen min, og det er det mannen min som er mest opptatt av at vi ikke skal gjøre..)

Anonymous poster hash: 73bad...429

Basert på mannens eller kvinnens erfaring...?

Anonymous poster hash: c9cd4...015

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...