Gå til innhold

IKM uke 41 :)

vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan stemme at det var Ida87, tror jeg leste noe sånt. 

Jeg håper det spirer og gror som bare det her i denne tråden ;)

Har tenkt å ikke teste så tidlig denne gangen, prøve å holde meg til ikm. Har lest meg til at det var kjemisk (?) jeg hadde forrige mnd, og det tenker jeg at jeg egentlig ikke trenger å vite om.. Men så vil man jo vite da :P

Annonse

Haha, ja :P Ikke denne gangen! 

Jeg har så mye annet spennende som skjer i livet nå, så jeg velger å fokusere på det (men jeg har likevel merket av ikm-dagen i kalenderen :P ).

Hvordan går det med deg om dagene da? Tenker du mye på prøvinga, eller klarer du å ha det litt i bakhodet bare?

Det går veldig fint :) Jeg har eksamen i psykiske lidelser blant barn og unge, så jeg har begravet meg dypt inn i den verdenen. Det er så spennende! Og så tenker jeg at prøvinga går sin gang. Jeg er i alle fall mye mer avslappet nå, og det tar jeg som et godt tegn :)

Det går veldig fint :) Jeg har eksamen i psykiske lidelser blant barn og unge, så jeg har begravet meg dypt inn i den verdenen. Det er så spennende! Og så tenker jeg at prøvinga går sin gang. Jeg er i alle fall mye mer avslappet nå, og det tar jeg som et godt tegn :)

Så spennende! Det kunne jeg også ha tenkt meg, mulig jeg bygger på litt i den retningen selv etterhvert 😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...