Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #126 Skrevet 31. august 2015 Dere er naver igler , og ikke fordi dere får uføretrygd , for det er ikke problemet her. Problemet til folk er at dere snylter. Dere får flere barn og du inbiller deg dere betaler for dem selv. Du skal ha barnetrygd for enda en ekstra, og kontantstøtte ett par år. I tilleg nevner du om dere får enda fler. At dette er barn nr 4. To skolebarn og du skal ha jobbet mange år allerede. Fortell meg hvordan det har gått til om du har minst 3-5 fruktbare år igjen. Og hvilken jobb har du hatt og hvilken stillingsprosent. Dette oser unnasluntring. Og dine diagnoser er ganske svevende diagnoser.... Og hvorfor spør du her inne om du ikke vil ha svar? Er helt klart vi mener vi er med å betale for dine unger og da mener vi det også er vår business. Men fortsett med å nekte å høre du. Og herregud, hva er det preiket om at du bidrar med å skaffe Norge 4 gode borgere? De som jobber og har barn hva mener du barna dems blir til da? Drager og troll? Anonymous poster hash: 9bda3...eb1 Sannheten er at nei det er ikke deres business. Dere vil gjerne tro det, men dere har ikke et ord dere skulle ha sagt. Sannheten er nemmelig den at vi får så mange barn vi vil. Jeg er 36 år så er fruktbar i mange år til. Sannheten er også at vi får uføretrygden, barnetrygd og kontantstøtte uannsett hva dere mener. Ergo dere eier ikke innflytelse på dette. Hi Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Men hvorfor spør du, når du ikke tåler negative svar? Anonymous poster hash: 4f505...129
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #127 Skrevet 31. august 2015 Dere er naver igler , og ikke fordi dere får uføretrygd , for det er ikke problemet her. Problemet til folk er at dere snylter. Dere får flere barn og du inbiller deg dere betaler for dem selv. Du skal ha barnetrygd for enda en ekstra, og kontantstøtte ett par år. I tilleg nevner du om dere får enda fler. At dette er barn nr 4. To skolebarn og du skal ha jobbet mange år allerede. Fortell meg hvordan det har gått til om du har minst 3-5 fruktbare år igjen. Og hvilken jobb har du hatt og hvilken stillingsprosent. Dette oser unnasluntring. Og dine diagnoser er ganske svevende diagnoser.... Og hvorfor spør du her inne om du ikke vil ha svar? Er helt klart vi mener vi er med å betale for dine unger og da mener vi det også er vår business. Men fortsett med å nekte å høre du. Og herregud, hva er det preiket om at du bidrar med å skaffe Norge 4 gode borgere? De som jobber og har barn hva mener du barna dems blir til da? Drager og troll? Anonymous poster hash: 9bda3...eb1 Sannheten er at nei det er ikke deres business. Dere vil gjerne tro det, men dere har ikke et ord dere skulle ha sagt. Sannheten er nemmelig den at vi får så mange barn vi vil. Jeg er 36 år så er fruktbar i mange år til. Sannheten er også at vi får uføretrygden, barnetrygd og kontantstøtte uannsett hva dere mener. Ergo dere eier ikke innflytelse på dette. Hi Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Men det gjør staten og snyltkassa er snart tom. Anonymous poster hash: 0d3ad...96a
MJ<3 Skrevet 31. august 2015 #128 Skrevet 31. august 2015 Såklart er det ingen problem for HI å få fire barn. De har jo lagt opp livet sitt slik at de har all tid i verden til å følge de opp på alle mulige måter. I motsetning til andre som jobber og sliter mens de forsøker å få hverdagen til å gå i hop. Hva årsaken er til dette, om det er sykdom eller "sykdom" det har vi ingen forutsetning for å vite noe om, men tid har de iallefall skaffet seg til å klare å ta vare på barnas behov. Ingen andre enn de selv vet heller hvor syke de er og om det evt hemmer dem i å klare å ivareta barnas interesser når det gjelder skole, fritid og venner. Men at samfunnet ser litt rart på dette sånn generelt er vel ikke noe du reagerer på HI? Bare se litt på hva du selv skriver, så kan du jo se at det for noen er litt ulogisk å ikke kunne klare å jobbe litt engang, men å ta vare på så mange barn er ingen problem! Så om du da velger å spørre her, så bør du også tåle å få de svarene som kommer, uten å ta sånn på vei for det.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #129 Skrevet 31. august 2015 Dere er naver igler , og ikke fordi dere får uføretrygd , for det er ikke problemet her. Problemet til folk er at dere snylter. Dere får flere barn og du inbiller deg dere betaler for dem selv. Du skal ha barnetrygd for enda en ekstra, og kontantstøtte ett par år. I tilleg nevner du om dere får enda fler. At dette er barn nr 4. To skolebarn og du skal ha jobbet mange år allerede. Fortell meg hvordan det har gått til om du har minst 3-5 fruktbare år igjen. Og hvilken jobb har du hatt og hvilken stillingsprosent. Dette oser unnasluntring. Og dine diagnoser er ganske svevende diagnoser.... Og hvorfor spør du her inne om du ikke vil ha svar? Er helt klart vi mener vi er med å betale for dine unger og da mener vi det også er vår business. Men fortsett med å nekte å høre du. Og herregud, hva er det preiket om at du bidrar med å skaffe Norge 4 gode borgere? De som jobber og har barn hva mener du barna dems blir til da? Drager og troll? Anonymous poster hash: 9bda3...eb1 Sannheten er at nei det er ikke deres business. Dere vil gjerne tro det, men dere har ikke et ord dere skulle ha sagt. Sannheten er nemmelig den at vi får så mange barn vi vil. Jeg er 36 år så er fruktbar i mange år til. Sannheten er også at vi får uføretrygden, barnetrygd og kontantstøtte uannsett hva dere mener. Ergo dere eier ikke innflytelse på dette. Hi Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Selvsagt er det vår business. Du får penger av fellesskapet, ergo har fellesskapet mye de skulle ha sagt. Ikke bit hånden som gir deg mat. Folk begynner å bli lei sånne som deg og det begynner å vises i politikken (ref forrige stortingsvalg). Ingen kan nekte deg å få fler unger, men vi kan stemme på partier som vil kutte i stønader til dyre folk som ikke forsørger seg selv. Helt utrolig at du innrømmer å ha eiendommer og store verdier samtidig som både du og gubben din suger penger ut av felleskassa. Alenemødre, lavtlønte og andre som jobber ræva av seg er med på å betale for DITT gilde - folk som kanskje ikke har råd til å få fler enn ett eller to barn selv. Men du, DU skal få formere deg på statens regning, selv om du sitter på egne verdier. Er ikke rart folk går lei. Anonymous poster hash: 9ac21...502
Gjest Antarctica Skrevet 31. august 2015 #130 Skrevet 31. august 2015 Hvis dere har så mye støtte av de rundt dere, hvorfor forteller du ikke den "gledelige" nyheten da? Hvorfor redd for andres reaksjoner? Du snakker så mye mot deg selv, at jeg nesten lurer på om du har enda noen diagnoser, i tillegg til den haugen du allerede har... 😯 Anonymous poster hash: 31589...ec5 Fordi vi dessverre har noen få rundt oss som er av ditt kaliber. Men vi har innsett at meninger og tanker fra mennesker som oppfører seg slik ikke er viktige i det hele tatt lengre. De mister oss nå og det er deres tap og ikke vårt. Onde mobbere av noen mennesker er ikke verdt noe for oss lengre. Denne helgen og denne tråden har fått oss til å våkne og vi har nå tatt valget vårt. "Monstre" har ingenting i vårt liv å gjøre. 😊 Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Selvsagt velger dere selv deres omgangskrets. Men husk nå at dere velger på vegne av noen flere også, nemlig ungene. Om du syns folk opptrer som monstre, ja vel, kutt dem ut. Men vær nå klar over at de rådende holdninger i samfunnet, enten du liker det eller ikke, kanskje gjenspeiles (i sin ekstreme form) i slike utsagn som du syns er monstrøse. Og sånn ... sånn er livet, lizm. Sikkert trist og urettferdig fra ditt ståsted. Men selv om jeg ikke liker at det regner, vil jeg fortsatt bli våt når jeg går ut uten sydvest.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #131 Skrevet 31. august 2015 Hvis du er redd for andres reaksjoner så har du tydeligvis betenkeligheter/dårlig samvittighet overfor oss som må betale dette for dere? Eller hvorfor? Jeg hadde reagert negativt. Ungene deres er sikkert flotte, men klarer man ikke jobbe så klarer man heller ikke følge opp fire barn skikkelig. Og klarer man det burde man jobbe og tjene penger slik at en selv kan forsørge barna. Anonymous poster hash: e8099...613
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #132 Skrevet 31. august 2015 Vi har valgt å få to barn og ingen flere fordi jeg fikk en kronisk sykdom etter barn nr to. Jobber fullt og fungerer fint nå. Men vet hvordan det var da jeg var sykemeldt. Sykdommen brøt ut pga graviditeten. Skjønner ikke helt hvorfor det er nødvendig med fire barn, dere har jo tre nå? Hvorfor er dere ikke fornøyde med hvordan dere har det nå? Anonymous poster hash: 2b16d...cd2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #133 Skrevet 31. august 2015 Jeg har igrunn lite fordommer... MEN... 4 barn er 4 fulltidsjobber! Og dere er uføretrygdet? Tja... Hvordan i alle dager klarer dere å ta vare på 4 barn om ingen av dere er istand til å jobbe? Jeg synes det er litt merkelig... Skyt meg den som vil, men jeg får ikke dette til å henge på greip i det hele tatt! 4 friske barn er ikke 4 fulltidsjobber 😳 Hilsen 4 barnsmor Anonymous poster hash: e6dc2...dd9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #134 Skrevet 31. august 2015 Jeg har igrunn lite fordommer... MEN... 4 barn er 4 fulltidsjobber! Og dere er uføretrygdet? Tja... Hvordan i alle dager klarer dere å ta vare på 4 barn om ingen av dere er istand til å jobbe? Jeg synes det er litt merkelig... Skyt meg den som vil, men jeg får ikke dette til å henge på greip i det hele tatt! 4 friske barn er ikke 4 fulltidsjobber Hilsen 4 barnsmor Anonymous poster hash: e6dc2...dd9 Det er nok ikke det hvis man er to friske foreldre Anonymous poster hash: 4f505...129
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #135 Skrevet 31. august 2015 Jeg har igrunn lite fordommer... MEN... 4 barn er 4 fulltidsjobber! Og dere er uføretrygdet? Tja... Hvordan i alle dager klarer dere å ta vare på 4 barn om ingen av dere er istand til å jobbe? Jeg synes det er litt merkelig... Skyt meg den som vil, men jeg får ikke dette til å henge på greip i det hele tatt! 4 friske barn er ikke 4 fulltidsjobber 😳 Hilsen 4 barnsmor Anonymous poster hash: e6dc2...dd9 Hvordan kan to så syke voksne ta seg av hjemmeværende barn? Om man har en aktiv 1-åri kan man ikke legge seg ned å hvile når man ønsker det. Etter min erfaring er det MER slitsomt å være hjemme med barn en å være på jobb. Anonymous poster hash: d54b9...b5b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #136 Skrevet 1. september 2015 Gikk hjemme deltid med minste til hun var 16 mnd. Konkluderte med at der var mer slitsomt enn jobben min enkelte dager...så at dere ikke klarer og jobbe når dere har fire unger i hus snart er meg ubegripelig. Unger er ikke noe man burde produsere bare fordi man vil ha dem! Bør faktisk ha helse og økonomi for og være foreldre. Hvertfall til så mange! Vi jobber og syns det er dyrt nok med to... Anonymous poster hash: b2622...f33
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #137 Skrevet 1. september 2015 Hi Du føler deg mobbet her inne. Dine barn kommer til å føle seg mobbet i det virkelige liv! Og du kommer ikke til å klare å gjøre en dritt med deg. Dels fordi du ikke fungere i samfunnet meg alle diagnosene dine, dels fordi barna dine ikke kommer til å si noe om mobbingen til deg. Hvorfor? Fordi de vil skamme seg slik, på vegne av deg og mannen din. Dette er fakta, take it or leave it 😇 Anonymous poster hash: 31589...ec5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #138 Skrevet 1. september 2015 Hi Du føler deg mobbet her inne. Dine barn kommer til å føle seg mobbet i det virkelige liv! Og du kommer ikke til å klare å gjøre en dritt med deg. Dels fordi du ikke fungere i samfunnet meg alle diagnosene dine, dels fordi barna dine ikke kommer til å si noe om mobbingen til deg. Hvorfor? Fordi de vil skamme seg slik, på vegne av deg og mannen din. Dette er fakta, take it or leave it Anonymous poster hash: 31589...ec5 Jepp, dessverre. Hadde de nå bare kunnet støtte seg på at mamma hadde en strålende god personlighet, men det har vi jo sett at det er skralt med også. Anonymous poster hash: c5962...a00
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #139 Skrevet 1. september 2015 Hi Du føler deg mobbet her inne. Dine barn kommer til å føle seg mobbet i det virkelige liv! Og du kommer ikke til å klare å gjøre en dritt med deg. Dels fordi du ikke fungere i samfunnet meg alle diagnosene dine, dels fordi barna dine ikke kommer til å si noe om mobbingen til deg. Hvorfor? Fordi de vil skamme seg slik, på vegne av deg og mannen din. Dette er fakta, take it or leave it 😇 Anonymous poster hash: 31589...ec5 For det første skal jeg love deg at jeg klarer og gjøre noe med det h is de blir mobbet. Hvis ikke lærere og foreldre til drittungene gjør noe første gangen det blir sagt noe så får de se hva slags helvete vi kan klare å lage på alle måter. 😊 For det andre så klart sier de noe, vi har litt bedre forhold til barna våre en det du har gitt. For det tredje så enkle personer som deg burde ikke hatt lov til å bruke Internett. Nå gidder jeg ikke mer svada fra dere her i denne tråden. Gi faan i å svar mer hvis ikke dette blir respektert så får jeg tråden slettet eller låst! Anonymous poster hash: 3cbe5...427
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #140 Skrevet 1. september 2015 Hi Du føler deg mobbet her inne. Dine barn kommer til å føle seg mobbet i det virkelige liv! Og du kommer ikke til å klare å gjøre en dritt med deg. Dels fordi du ikke fungere i samfunnet meg alle diagnosene dine, dels fordi barna dine ikke kommer til å si noe om mobbingen til deg. Hvorfor? Fordi de vil skamme seg slik, på vegne av deg og mannen din. Dette er fakta, take it or leave it 😇 Anonymous poster hash: 31589...ec5 For det første skal jeg love deg at jeg klarer og gjøre noe med det h is de blir mobbet. Hvis ikke lærere og foreldre til drittungene gjør noe første gangen det blir sagt noe så får de se hva slags helvete vi kan klare å lage på alle måter. 😊For det andre så klart sier de noe, vi har litt bedre forhold til barna våre en det du har gitt. For det tredje så enkle personer som deg burde ikke hatt lov til å bruke Internett. Nå gidder jeg ikke mer svada fra dere her i denne tråden. Gi faan i å svar mer hvis ikke dette blir respektert så får jeg tråden slettet eller låst! Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Haha, du vet virkelig ikke hvordan verden fungerer du? For et uspiselig menneske du er. Er nok ikke de fysiske diagnosene som byr på størst problem for barna dine, tenker jeg. Og det er faktisk ikke opp til deg om tråden skal bli slettet eller stengt. Tror du at du kan styre hele verden, eller😂😂😂 Anonymous poster hash: 5e7bb...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå