Hjertefru Skrevet 29. august 2015 #26 Skrevet 29. august 2015 Dere forsørger jo ikke egne barn. Det er staten det. Og sånne som oss andre. Synes det høres ut som en dårlige ide å få fire barn i deres situasjon ja. Regn med kommentarer.Anonymous poster hash: 14964...0ba Jo vi forsørger våre barn ved at vi får penger vi har rett på ved sykdom. Vi har i alle år betalt skatt så har ikke dårlig samvittighet for at vi nå får litt av det igjen i form av uføretrygd. Nei det er ikke en dårlig ide å få barn nr 4, da vi ønsker en stor familie. Det er nettopp grunnet mennesker som deg og enkelt andre i denne tråden at vi ikke sier noe før vi må. Skamme dere burde dere! HiAnonymous poster hash: 3cbe5...427 Hva tror du dine barn tenker om å vokse opp i en familie som de fleste anser som tapere? Mange her som føler at VI forsørger dine barn. Dine barn vil bli møtt av de holdningene her, uansett hva du måtte mene.. Forstått!?Anonymous poster hash: 31589...ec5 Ikke rart at vi ikke får bukt med mobbeproblematikken, når folk automatisk går ut fra at mennesker på uføretrygd er tapere og overfører fordommene sine til neste generasjon...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #27 Skrevet 29. august 2015 Dere forsørger jo ikke egne barn. Det er staten det. Og sånne som oss andre. Synes det høres ut som en dårlige ide å få fire barn i deres situasjon ja. Regn med kommentarer. Anonymous poster hash: 14964...0ba Jo vi forsørger våre barn ved at vi får penger vi har rett på ved sykdom. Vi har i alle år betalt skatt så har ikke dårlig samvittighet for at vi nå får litt av det igjen i form av uføretrygd. Nei det er ikke en dårlig ide å få barn nr 4, da vi ønsker en stor familie. Det er nettopp grunnet mennesker som deg og enkelt andre i denne tråden at vi ikke sier noe før vi må. Skamme dere burde dere! Hi Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Hva tror du dine barn tenker om å vokse opp i en familie som de fleste anser som tapere? Mange her som føler at VI forsørger dine barn. Dine barn vil bli møtt av de holdningene her, uansett hva du måtte mene.. Forstått!? Anonymous poster hash: 31589...ec5 Stakkar, du må være veldig veldig enkel.... Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #28 Skrevet 29. august 2015 Hva er det egentlig du ville ha synspunkter på i denne tråden da? Du spør om vi har noen tanker, også samler du ned alle tankene vi kommer med! Anonymous poster hash: 70342...7d0
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #29 Skrevet 29. august 2015 Dere forsørger jo ikke egne barn. Det er staten det. Og sånne som oss andre. Synes det høres ut som en dårlige ide å få fire barn i deres situasjon ja. Regn med kommentarer.Anonymous poster hash: 14964...0ba Jo vi forsørger våre barn ved at vi får penger vi har rett på ved sykdom. Vi har i alle år betalt skatt så har ikke dårlig samvittighet for at vi nå får litt av det igjen i form av uføretrygd. Nei det er ikke en dårlig ide å få barn nr 4, da vi ønsker en stor familie. Det er nettopp grunnet mennesker som deg og enkelt andre i denne tråden at vi ikke sier noe før vi må. Skamme dere burde dere! HiAnonymous poster hash: 3cbe5...427 Hva tror du dine barn tenker om å vokse opp i en familie som de fleste anser som tapere? Mange her som føler at VI forsørger dine barn. Dine barn vil bli møtt av de holdningene her, uansett hva du måtte mene.. Forstått!?Anonymous poster hash: 31589...ec5 Ikke rart at vi ikke får bukt med mobbeproblematikken, når folk automatisk går ut fra at mennesker på uføretrygd er tapere og overfører fordommene sine til neste generasjon... Takk, akuratt det jeg mener også. Kan ikke svare disse mer da jeg nok blir stygg og ukonstruktiv i mine svar. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #30 Skrevet 29. august 2015 Hajahaha Fantastisk! Dere klarte ikke å jobbe noe, da dere hadde 3 barn. Men, at det blir enda mer jobb med 4, det klarer dere. Ergo, dere hadde klart å jobbet noe da dere kun hadde 3 barn! Beklager, jeg tenker dette er en "taperfamilie". 2 uføretrygdede og 4!!! unger!? Ikke bra! Blir nok mye fordommer mot deres familie ja. Glad jeg ikke er i deres barns sko... 😂 Anonymous poster hash: 31589...ec5 Det er vel slike som deg som fostrer opp mobbere, og det er da dine barn det er synd på. Hvis noen mobber våre barn fordi vi er syke som vil det bli slått hardt nedpå med engang. Hvis det ikke hadde fungert så hadde det blitt politianmeldelse og bekymringsmelding til barnevern. Å oppdra barn til å mobbe andre grunnet sykdom i familien er stygt og noe både politi og barnevern ser alvorlig på. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Puh, og hva kommer politiet til å gjøre med det? Du er meg en festlig én! På tide å stikke fingeren i jorden, og innse hvordan vårt samfunn fungere..? Se for deg dette scenarioet: Lærer: Sienna, hva jobber moren din med? S: hun er uføretrygdet.. L: Ååå.. Ok.. Men faren din da, han jobber vel..? S: nei, også han er uføretrygdet... L: Åååå... Hvor mange søsken har du da..? S: Vi er fire nå, og en på vei (regner med at dere får en til...) L: HVA? Jesus Kristus, slå meg baklengs 👀🙈 Anonymous poster hash: 31589...ec5
Hjertefru Skrevet 29. august 2015 #31 Skrevet 29. august 2015 Hajahaha Fantastisk! Dere klarte ikke å jobbe noe, da dere hadde 3 barn. Men, at det blir enda mer jobb med 4, det klarer dere. Ergo, dere hadde klart å jobbet noe da dere kun hadde 3 barn! Beklager, jeg tenker dette er en "taperfamilie". 2 uføretrygdede og 4!!! unger!? Ikke bra! Blir nok mye fordommer mot deres familie ja. Glad jeg ikke er i deres barns sko... Anonymous poster hash: 31589...ec5 Det er vel slike som deg som fostrer opp mobbere, og det er da dine barn det er synd på. Hvis noen mobber våre barn fordi vi er syke som vil det bli slått hardt nedpå med engang. Hvis det ikke hadde fungert så hadde det blitt politianmeldelse og bekymringsmelding til barnevern. Å oppdra barn til å mobbe andre grunnet sykdom i familien er stygt og noe både politi og barnevern ser alvorlig på. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Puh, og hva kommer politiet til å gjøre med det? Du er meg en festlig én! På tide å stikke fingeren i jorden, og innse hvordan vårt samfunn fungere..? Se for deg dette scenarioet: Lærer: Sienna, hva jobber moren din med? S: hun er uføretrygdet.. L: Ååå.. Ok.. Men faren din da, han jobber vel..? S: nei, også han er uføretrygdet... L: Åååå... Hvor mange søsken har du da..? S: Vi er fire nå, og en på vei (regner med at dere får en til...) L: HVA? Jesus Kristus, slå meg baklengs Anonymous poster hash: 31589...ec5 Jøss. Du greier å mobbe både uføretrygdede og et visst populært navn i et og samme innlegg. Flink du er!!Sort belte i mobbing du?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #32 Skrevet 29. august 2015 Hajahaha Fantastisk! Dere klarte ikke å jobbe noe, da dere hadde 3 barn. Men, at det blir enda mer jobb med 4, det klarer dere. Ergo, dere hadde klart å jobbet noe da dere kun hadde 3 barn! Beklager, jeg tenker dette er en "taperfamilie". 2 uføretrygdede og 4!!! unger!? Ikke bra! Blir nok mye fordommer mot deres familie ja. Glad jeg ikke er i deres barns sko... Anonymous poster hash: 31589...ec5 Det er vel slike som deg som fostrer opp mobbere, og det er da dine barn det er synd på. Hvis noen mobber våre barn fordi vi er syke som vil det bli slått hardt nedpå med engang. Hvis det ikke hadde fungert så hadde det blitt politianmeldelse og bekymringsmelding til barnevern. Å oppdra barn til å mobbe andre grunnet sykdom i familien er stygt og noe både politi og barnevern ser alvorlig på. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Puh, og hva kommer politiet til å gjøre med det? Du er meg en festlig én! På tide å stikke fingeren i jorden, og innse hvordan vårt samfunn fungere..? Se for deg dette scenarioet: Lærer: Sienna, hva jobber moren din med? S: hun er uføretrygdet.. L: Ååå.. Ok.. Men faren din da, han jobber vel..? S: nei, også han er uføretrygdet... L: Åååå... Hvor mange søsken har du da..? S: Vi er fire nå, og en på vei (regner med at dere får en til...) L: HVA? Jesus Kristus, slå meg baklengs Anonymous poster hash: 31589...ec5 Jøss. Du greier å mobbe både uføretrygdede og et visst populært navn i et og samme innlegg. Flink du er!!Sort belte i mobbing du? Mobbing? Realiteten det, frøken Hjertefru! Anonymous poster hash: 31589...ec5
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #33 Skrevet 29. august 2015 Hajahaha Fantastisk! Dere klarte ikke å jobbe noe, da dere hadde 3 barn. Men, at det blir enda mer jobb med 4, det klarer dere. Ergo, dere hadde klart å jobbet noe da dere kun hadde 3 barn! Beklager, jeg tenker dette er en "taperfamilie". 2 uføretrygdede og 4!!! unger!? Ikke bra! Blir nok mye fordommer mot deres familie ja. Glad jeg ikke er i deres barns sko... 😂 Anonymous poster hash: 31589...ec5 Det er vel slike som deg som fostrer opp mobbere, og det er da dine barn det er synd på. Hvis noen mobber våre barn fordi vi er syke som vil det bli slått hardt nedpå med engang. Hvis det ikke hadde fungert så hadde det blitt politianmeldelse og bekymringsmelding til barnevern. Å oppdra barn til å mobbe andre grunnet sykdom i familien er stygt og noe både politi og barnevern ser alvorlig på. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Puh, og hva kommer politiet til å gjøre med det? Du er meg en festlig én! På tide å stikke fingeren i jorden, og innse hvordan vårt samfunn fungere..? Se for deg dette scenarioet: Lærer: Sienna, hva jobber moren din med? S: hun er uføretrygdet.. L: Ååå.. Ok.. Men faren din da, han jobber vel..? S: nei, også han er uføretrygdet... L: Åååå... Hvor mange søsken har du da..? S: Vi er fire nå, og en på vei (regner med at dere får en til...) L: HVA? Jesus Kristus, slå meg baklengs 👀🙈 Anonymous poster hash: 31589...ec5 Huff. Mennesker som deg er det best å bare overse. Vi sier bare takk for deg også kan du gå ut av tråden. Jeg kommer ikke til å kaste bort flere svar på deg og råder andre til å overse denne personen. Hun er nok dessverre ikke frisk. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #34 Skrevet 29. august 2015 Hajahaha Fantastisk! Dere klarte ikke å jobbe noe, da dere hadde 3 barn. Men, at det blir enda mer jobb med 4, det klarer dere. Ergo, dere hadde klart å jobbet noe da dere kun hadde 3 barn! Beklager, jeg tenker dette er en "taperfamilie". 2 uføretrygdede og 4!!! unger!? Ikke bra! Blir nok mye fordommer mot deres familie ja. Glad jeg ikke er i deres barns sko... 😂 Anonymous poster hash: 31589...ec5 Det er vel slike som deg som fostrer opp mobbere, og det er da dine barn det er synd på. Hvis noen mobber våre barn fordi vi er syke som vil det bli slått hardt nedpå med engang. Hvis det ikke hadde fungert så hadde det blitt politianmeldelse og bekymringsmelding til barnevern. Å oppdra barn til å mobbe andre grunnet sykdom i familien er stygt og noe både politi og barnevern ser alvorlig på. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Puh, og hva kommer politiet til å gjøre med det? Du er meg en festlig én! På tide å stikke fingeren i jorden, og innse hvordan vårt samfunn fungere..? Se for deg dette scenarioet: Lærer: Sienna, hva jobber moren din med? S: hun er uføretrygdet.. L: Ååå.. Ok.. Men faren din da, han jobber vel..? S: nei, også han er uføretrygdet... L: Åååå... Hvor mange søsken har du da..? S: Vi er fire nå, og en på vei (regner med at dere får en til...) L: HVA? Jesus Kristus, slå meg baklengs 👀🙈 Anonymous poster hash: 31589...ec5 Huff. Mennesker som deg er det best å bare overse. Vi sier bare takk for deg også kan du gå ut av tråden. Jeg kommer ikke til å kaste bort flere svar på deg og råder andre til å overse denne personen. Hun er nok dessverre ikke frisk. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Ironisk nok, så er jeg den friske, og du den uføretrygdede med sosial angst etc 😂 Anonymous poster hash: 31589...ec5
Hjertefru Skrevet 29. august 2015 #35 Skrevet 29. august 2015 Hajahaha Fantastisk! Dere klarte ikke å jobbe noe, da dere hadde 3 barn. Men, at det blir enda mer jobb med 4, det klarer dere. Ergo, dere hadde klart å jobbet noe da dere kun hadde 3 barn! Beklager, jeg tenker dette er en "taperfamilie". 2 uføretrygdede og 4!!! unger!? Ikke bra! Blir nok mye fordommer mot deres familie ja. Glad jeg ikke er i deres barns sko... Anonymous poster hash: 31589...ec5 Det er vel slike som deg som fostrer opp mobbere, og det er da dine barn det er synd på. Hvis noen mobber våre barn fordi vi er syke som vil det bli slått hardt nedpå med engang. Hvis det ikke hadde fungert så hadde det blitt politianmeldelse og bekymringsmelding til barnevern. Å oppdra barn til å mobbe andre grunnet sykdom i familien er stygt og noe både politi og barnevern ser alvorlig på. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Puh, og hva kommer politiet til å gjøre med det? Du er meg en festlig én! På tide å stikke fingeren i jorden, og innse hvordan vårt samfunn fungere..? Se for deg dette scenarioet: Lærer: Sienna, hva jobber moren din med? S: hun er uføretrygdet.. L: Ååå.. Ok.. Men faren din da, han jobber vel..? S: nei, også han er uføretrygdet... L: Åååå... Hvor mange søsken har du da..? S: Vi er fire nå, og en på vei (regner med at dere får en til...) L: HVA? Jesus Kristus, slå meg baklengs Anonymous poster hash: 31589...ec5 Jøss. Du greier å mobbe både uføretrygdede og et visst populært navn i et og samme innlegg. Flink du er!!Sort belte i mobbing du? Mobbing? Realiteten det, frøken Hjertefru!Anonymous poster hash: 31589...ec5 Fru om jeg må be.Du tror en lærer i "realiteten" vil svare sånn?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #36 Skrevet 29. august 2015 Hajahaha Fantastisk! Dere klarte ikke å jobbe noe, da dere hadde 3 barn. Men, at det blir enda mer jobb med 4, det klarer dere. Ergo, dere hadde klart å jobbet noe da dere kun hadde 3 barn! Beklager, jeg tenker dette er en "taperfamilie". 2 uføretrygdede og 4!!! unger!? Ikke bra! Blir nok mye fordommer mot deres familie ja. Glad jeg ikke er i deres barns sko... Anonymous poster hash: 31589...ec5 Det er vel slike som deg som fostrer opp mobbere, og det er da dine barn det er synd på. Hvis noen mobber våre barn fordi vi er syke som vil det bli slått hardt nedpå med engang. Hvis det ikke hadde fungert så hadde det blitt politianmeldelse og bekymringsmelding til barnevern. Å oppdra barn til å mobbe andre grunnet sykdom i familien er stygt og noe både politi og barnevern ser alvorlig på. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Puh, og hva kommer politiet til å gjøre med det? Du er meg en festlig én! På tide å stikke fingeren i jorden, og innse hvordan vårt samfunn fungere..? Se for deg dette scenarioet: Lærer: Sienna, hva jobber moren din med? S: hun er uføretrygdet.. L: Ååå.. Ok.. Men faren din da, han jobber vel..? S: nei, også han er uføretrygdet... L: Åååå... Hvor mange søsken har du da..? S: Vi er fire nå, og en på vei (regner med at dere får en til...) L: HVA? Jesus Kristus, slå meg baklengs Anonymous poster hash: 31589...ec5 Jøss. Du greier å mobbe både uføretrygdede og et visst populært navn i et og samme innlegg. Flink du er!!Sort belte i mobbing du? Mobbing?Realiteten det, frøken Hjertefru!Anonymous poster hash: 31589...ec5 Fru om jeg må be.Du tror en lærer i "realiteten" vil svare sånn? Ja, det tror jeg.. Du tror virkelig at disse barna ikke kommer til å møte mange fordommer i vårt samfunn!? Anonymous poster hash: 31589...ec5
Hjertefru Skrevet 29. august 2015 #37 Skrevet 29. august 2015 Hajahaha Fantastisk! Dere klarte ikke å jobbe noe, da dere hadde 3 barn. Men, at det blir enda mer jobb med 4, det klarer dere. Ergo, dere hadde klart å jobbet noe da dere kun hadde 3 barn! Beklager, jeg tenker dette er en "taperfamilie". 2 uføretrygdede og 4!!! unger!? Ikke bra! Blir nok mye fordommer mot deres familie ja. Glad jeg ikke er i deres barns sko... Anonymous poster hash: 31589...ec5 Det er vel slike som deg som fostrer opp mobbere, og det er da dine barn det er synd på. Hvis noen mobber våre barn fordi vi er syke som vil det bli slått hardt nedpå med engang. Hvis det ikke hadde fungert så hadde det blitt politianmeldelse og bekymringsmelding til barnevern. Å oppdra barn til å mobbe andre grunnet sykdom i familien er stygt og noe både politi og barnevern ser alvorlig på. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Puh, og hva kommer politiet til å gjøre med det? Du er meg en festlig én! På tide å stikke fingeren i jorden, og innse hvordan vårt samfunn fungere..? Se for deg dette scenarioet: Lærer: Sienna, hva jobber moren din med? S: hun er uføretrygdet.. L: Ååå.. Ok.. Men faren din da, han jobber vel..? S: nei, også han er uføretrygdet... L: Åååå... Hvor mange søsken har du da..? S: Vi er fire nå, og en på vei (regner med at dere får en til...) L: HVA? Jesus Kristus, slå meg baklengs Anonymous poster hash: 31589...ec5 Jøss. Du greier å mobbe både uføretrygdede og et visst populært navn i et og samme innlegg. Flink du er!!Sort belte i mobbing du? Mobbing?Realiteten det, frøken Hjertefru!Anonymous poster hash: 31589...ec5 Fru om jeg må be.Du tror en lærer i "realiteten" vil svare sånn? Ja, det tror jeg.. Du tror virkelig at disse barna ikke kommer til å møte mange fordommer i vårt samfunn!?Anonymous poster hash: 31589...ec5 Jo, dessverre så tror jeg det. Men jeg tror ikke skolen blir den verste arenaen. Mine barn kunne ikke brydd seg mindre om hva foreldrene til klassekamerater jobber med, om de jobber osv, og slik har jeg inntrykk av at vennene deres er også. Unntaket er selvsagt hvis en forelder har en skikkelig kul jobb, type spillutvikler minecraft osv. Men selvfølgelig, hvis kompisers foreldres yrkesliv er et tema ved middagsbordene rundt omkring vil vi nok se et annet bilde. Men som sagt virker det ikke som det er tilfelle her vi bor.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #38 Skrevet 29. august 2015 Hajahaha Fantastisk! Dere klarte ikke å jobbe noe, da dere hadde 3 barn. Men, at det blir enda mer jobb med 4, det klarer dere. Ergo, dere hadde klart å jobbet noe da dere kun hadde 3 barn! Beklager, jeg tenker dette er en "taperfamilie". 2 uføretrygdede og 4!!! unger!? Ikke bra! Blir nok mye fordommer mot deres familie ja. Glad jeg ikke er i deres barns sko... Anonymous poster hash: 31589...ec5 Det er vel slike som deg som fostrer opp mobbere, og det er da dine barn det er synd på. Hvis noen mobber våre barn fordi vi er syke som vil det bli slått hardt nedpå med engang. Hvis det ikke hadde fungert så hadde det blitt politianmeldelse og bekymringsmelding til barnevern. Å oppdra barn til å mobbe andre grunnet sykdom i familien er stygt og noe både politi og barnevern ser alvorlig på. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Puh, og hva kommer politiet til å gjøre med det? Du er meg en festlig én! På tide å stikke fingeren i jorden, og innse hvordan vårt samfunn fungere..? Se for deg dette scenarioet: Lærer: Sienna, hva jobber moren din med? S: hun er uføretrygdet.. L: Ååå.. Ok.. Men faren din da, han jobber vel..? S: nei, også han er uføretrygdet... L: Åååå... Hvor mange søsken har du da..? S: Vi er fire nå, og en på vei (regner med at dere får en til...) L: HVA? Jesus Kristus, slå meg baklengs Anonymous poster hash: 31589...ec5 Jøss. Du greier å mobbe både uføretrygdede og et visst populært navn i et og samme innlegg. Flink du er!!Sort belte i mobbing du? Mobbing?Realiteten det, frøken Hjertefru!Anonymous poster hash: 31589...ec5 Fru om jeg må be.Du tror en lærer i "realiteten" vil svare sånn? Ja, det tror jeg.. Du tror virkelig at disse barna ikke kommer til å møte mange fordommer i vårt samfunn!?Anonymous poster hash: 31589...ec5 Vet du, det er ikke alle som er som deg. Heller fåtallet! Og takk gud for det. Er det du som opprettet tråden om taperfamilier nå nettopp? Sånne som deg har ingenting på ett mammaforum å gjøre. Anonymous poster hash: 9a7c9...8e9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #39 Skrevet 29. august 2015 Hajahaha Fantastisk! Dere klarte ikke å jobbe noe, da dere hadde 3 barn. Men, at det blir enda mer jobb med 4, det klarer dere. Ergo, dere hadde klart å jobbet noe da dere kun hadde 3 barn! Beklager, jeg tenker dette er en "taperfamilie". 2 uføretrygdede og 4!!! unger!? Ikke bra! Blir nok mye fordommer mot deres familie ja. Glad jeg ikke er i deres barns sko... Anonymous poster hash: 31589...ec5 Det er vel slike som deg som fostrer opp mobbere, og det er da dine barn det er synd på. Hvis noen mobber våre barn fordi vi er syke som vil det bli slått hardt nedpå med engang. Hvis det ikke hadde fungert så hadde det blitt politianmeldelse og bekymringsmelding til barnevern. Å oppdra barn til å mobbe andre grunnet sykdom i familien er stygt og noe både politi og barnevern ser alvorlig på. Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Puh, og hva kommer politiet til å gjøre med det? Du er meg en festlig én! På tide å stikke fingeren i jorden, og innse hvordan vårt samfunn fungere..? Se for deg dette scenarioet: Lærer: Sienna, hva jobber moren din med? S: hun er uføretrygdet.. L: Ååå.. Ok.. Men faren din da, han jobber vel..? S: nei, også han er uføretrygdet... L: Åååå... Hvor mange søsken har du da..? S: Vi er fire nå, og en på vei (regner med at dere får en til...) L: HVA? Jesus Kristus, slå meg baklengs Anonymous poster hash: 31589...ec5 Jøss. Du greier å mobbe både uføretrygdede og et visst populært navn i et og samme innlegg. Flink du er!!Sort belte i mobbing du? Mobbing?Realiteten det, frøken Hjertefru!Anonymous poster hash: 31589...ec5 Fru om jeg må be.Du tror en lærer i "realiteten" vil svare sånn? Ja, det tror jeg..Du tror virkelig at disse barna ikke kommer til å møte mange fordommer i vårt samfunn!?Anonymous poster hash: 31589...ec5 Vet du, det er ikke alle som er som deg. Heller fåtallet! Og takk gud for det. Er det du som opprettet tråden om taperfamilier nå nettopp? Sånne som deg har ingenting på ett mammaforum å gjøre. Anonymous poster hash: 9a7c9...8e9 Hvorfor ikke? Hi spør om andres reaksjoner er viktige, og jeg svarer: Ja, det er de! Anonymous poster hash: 31589...ec5
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #40 Skrevet 29. august 2015 Jeg må si jeg hever litt på øyenbrynene når jeg leser dette..Alle de plagene, kan ikke jobbe, men å få enda flere barn inn i det virker som en god idé? Muligens dere ikke har et helt reelt syn på tingenes tilstand? Anonymous poster hash: 7e9c6...949
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #41 Skrevet 29. august 2015 Jeg må si jeg hever litt på øyenbrynene når jeg leser dette..Alle de plagene, kan ikke jobbe, men å få enda flere barn inn i det virker som en god idé? Muligens dere ikke har et helt reelt syn på tingenes tilstand? Anonymous poster hash: 7e9c6...949 Eller, de er noen latsabber som lever på Staten? En av to, hva kan det være món tro..? Anonymous poster hash: 31589...ec5
sug lut Skrevet 29. august 2015 #42 Skrevet 29. august 2015 Dere forsørger jo ikke egne barn. Det er staten det. Og sånne som oss andre. Synes det høres ut som en dårlige ide å få fire barn i deres situasjon ja. Regn med kommentarer. Anonymous poster hash: 14964...0ba Jo vi forsørger våre barn ved at vi får penger vi har rett på ved sykdom. Vi har i alle år betalt skatt så har ikke dårlig samvittighet for at vi nå får litt av det igjen i form av uføretrygd. Nei det er ikke en dårlig ide å få barn nr 4, da vi ønsker en stor familie. Det er nettopp grunnet mennesker som deg og enkelt andre i denne tråden at vi ikke sier noe før vi må. Skamme dere burde dere! Hi Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Hva man ønsker er en ting, hva man kan få til er ikke alltid det samme. Dere ønsker stor familie og utvider den uten å ha midler eller evne til å forsørge den - det er en særdeles dårlig idé og en som overhodet ikke gavner barna, hverken de dere allerede har - som jeg virkelig håper dere fikk før dere slutta som produktive samfunnsborgere - og det som kommer.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #43 Skrevet 29. august 2015 Uføretrygd går i arv. http://www.aftenposten.no/okonomi/Trygdebruken-smitter-fra-generasjon-til-generasjon-7499085.html Anonymous poster hash: 1f1ee...bde
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #44 Skrevet 29. august 2015 Ja jeg må faktisk innrømme at jeg blir provosert! Dere har ikke helse til å jobbe og dermed bidra til velferdssamfunnet, men dere har helse til å oppdra 4barn? Anonymous poster hash: ab609...602
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #45 Skrevet 29. august 2015 For en gangs skyld håper jeg dette er tull. Aldri i verden om du greier følge opp barna skikkelig med all verdens diagnoser. Skjønner godt dere ikke har lyst å fortelle folk om nummer fire. Dere burde hatt nok mellom ørene til å IKKE få fire! barn. Tåpelig! Anonymous poster hash: 1ce5d...291
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #46 Skrevet 29. august 2015 For en gangs skyld håper jeg dette er tull. Aldri i verden om du greier følge opp barna skikkelig med all verdens diagnoser. Skjønner godt dere ikke har lyst å fortelle folk om nummer fire. Dere burde hatt nok mellom ørene til å IKKE få fire! barn. Tåpelig! Anonymous poster hash: 1ce5d...291 Jo det greier vi helt strålende. Får bare gode tilbakemeldinger fra skole, helsesøster, ledere på fritidsaktiviteter og foreldre til barnas venner. Er mennesker som deg som gjør det å ha mange barn mens man er syk til et tabu. Fysj! Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #47 Skrevet 29. august 2015 Ja jeg må faktisk innrømme at jeg blir provosert! Dere har ikke helse til å jobbe og dermed bidra til velferdssamfunnet, men dere har helse til å oppdra 4barn? Anonymous poster hash: ab609...602 Vi bidrar til samfunnet ved å oppdra og fostre opp 4 gode samfunnsborgere. Har også betalt nok skatt opp i gjennom årene så har ikke dårlig samvittighet for at vi ble syke, noe vi faktisk ikke kan noe for! Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #48 Skrevet 29. august 2015 For en gangs skyld håper jeg dette er tull. Aldri i verden om du greier følge opp barna skikkelig med all verdens diagnoser. Skjønner godt dere ikke har lyst å fortelle folk om nummer fire. Dere burde hatt nok mellom ørene til å IKKE få fire! barn. Tåpelig! Anonymous poster hash: 1ce5d...291 Jo det greier vi helt strålende. Får bare gode tilbakemeldinger fra skole, helsesøster, ledere på fritidsaktiviteter og foreldre til barnas venner. Er mennesker som deg som gjør det å ha mange barn mens man er syk til et tabu. Fysj! Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Hva hadde du gjort om ikke Staten Norge AS hadde vært her for å redde den uføre ræva di da du ble smelt på tjukken med nr 4? Anonymous poster hash: 8bcc2...b5b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #49 Skrevet 29. august 2015 For en gangs skyld håper jeg dette er tull. Aldri i verden om du greier følge opp barna skikkelig med all verdens diagnoser. Skjønner godt dere ikke har lyst å fortelle folk om nummer fire. Dere burde hatt nok mellom ørene til å IKKE få fire! barn. Tåpelig!Anonymous poster hash: 1ce5d...291 Jo det greier vi helt strålende. Får bare gode tilbakemeldinger fra skole, helsesøster, ledere på fritidsaktiviteter og foreldre til barnas venner. Er mennesker som deg som gjør det å ha mange barn mens man er syk til et tabu. Fysj! Hi. Anonymous poster hash: 3cbe5...427 Hvis du greier det så forbanna bra - få deg en jobb!!! Anonymous poster hash: 1ce5d...291
Miamimom Skrevet 29. august 2015 #50 Skrevet 29. august 2015 Jeg reagerer negativt. Har man overskudd til fire barn, har man uten tvil restarbeidsevne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå