Prøver92 Skrevet 14. oktober 2015 #376 Del Skrevet 14. oktober 2015 Vet noen av dere om man kan reagere ulikt på samme medisiner og dose de ulike forsøkene? Altså sist fryseforsøk merket jeg nesten ingen bivirkniger, kan det likevel være at det er bivirkninger jeg kjenner på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leaf clover Skrevet 15. oktober 2015 #377 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har vært på follikelmåling nr 2 i dag. Har 4 gode follikler og 1 litt liten. Stusslig for de fleste kanskje, men legens beskjed ved oppstart var: du har lav amh, det er verdt et forsøk men om vi får ut 1-2 eller 4-5 egg er vanskelig å spå noe om. Så om jeg nå får ut 4-5 så er jeg kjempefornøyd! Vi har også hatt embryo/egg med kvalitet over gjennomsnittet tidligere, så håper den fortsatt er god.Er ikke mengden det kommer ann på Har og vært på follikelmåling nr to i dag jeg også, legen slutta å telle da hun hadde fire/fem follikler av passe størrelse på hver side.. Satser på det er egg inni folliklene også ( juniforsøket ble avbrutt med ett egg ut som ikke ble befruktet) Vil heller ha noen egg med bra kvalitet, enn mange ubrukelige. Håper vi får ut gullegg begge to. (Burde egentlig funnet sengen, men må vente til halv tolv så jeg får satt eggløsningssprøyta til riktig tid) Var det jeg syns jeg huska nicket ditt fra juni vi hadde fryseforsøk da. Hadde du mange tomme eggposer sist? For 4-5 på hver side høres ut som et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leaf clover Skrevet 15. oktober 2015 #378 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har vært på follikelmåling nr 2 i dag. Har 4 gode follikler og 1 litt liten. Stusslig for de fleste kanskje, men legens beskjed ved oppstart var: du har lav amh, det er verdt et forsøk men om vi får ut 1-2 eller 4-5 egg er vanskelig å spå noe om. Så om jeg nå får ut 4-5 så er jeg kjempefornøyd! Vi har også hatt embryo/egg med kvalitet over gjennomsnittet tidligere, så håper den fortsatt er god.Jeg har også lav amh. Fikk ut bare 2 egg, og bare ett som ble befrukta rett. Så 4-5 egg er supert for oss med lav amh 😀 Ja er veldig fornøyd med det, hvis de får ut alle. Man kan aldri ta noe for gitt i dette gamet. 1-2 egg var liksom det jeg også forberedte meg på, men er glad hvis det blir litt flere- så blir de to påfølgende dagene litt mindre skumle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leaf clover Skrevet 15. oktober 2015 #379 Del Skrevet 15. oktober 2015 Vet noen av dere om man kan reagere ulikt på samme medisiner og dose de ulike forsøkene? Altså sist fryseforsøk merket jeg nesten ingen bivirkniger, kan det likevel være at det er bivirkninger jeg kjenner på nå? Ja det kan det nok dessverre. Man kan analysere opp og med og i mente, men om man er gravid eller ikke er det egentlig bare en test som kan svare på. Jeg har hatt forsøk uten bivirkninger, og noen med. Med god magefølelse og med dårlig. Om det har endt negativt eller positivt har vært ganske tilfeldig. Skal du teste før testdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leaf clover Skrevet 15. oktober 2015 #380 Del Skrevet 15. oktober 2015 Vet dere om man får sykemeldig for uttak og innsett hos Hausken? Eller må man ordne det hos fastlegen? Jeg har også lyst til å sykemelde meg 1-2 uker etter innsetting. Har kun gjort det ved et forsøk tidligere, og det var da jeg ble gravid med lillesøster etter 3 negative forsøk. Vet ikke hvor mye det har å si, men vil gjerne ha prøvd alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey86 Skrevet 15. oktober 2015 #381 Del Skrevet 15. oktober 2015 Vet dere om man får sykemeldig for uttak og innsett hos Hausken? Eller må man ordne det hos fastlegen? Jeg har også lyst til å sykemelde meg 1-2 uker etter innsetting. Har kun gjort det ved et forsøk tidligere, og det var da jeg ble gravid med lillesøster etter 3 negative forsøk. Vet ikke hvor mye det har å si, men vil gjerne ha prøvd alt. Jeg fikk ingen tilbud om sykemelding der. nå hadde jeg ordnet det med fastlegen så spurte ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver92 Skrevet 15. oktober 2015 #382 Del Skrevet 15. oktober 2015 Vet noen av dere om man kan reagere ulikt på samme medisiner og dose de ulike forsøkene? Altså sist fryseforsøk merket jeg nesten ingen bivirkniger, kan det likevel være at det er bivirkninger jeg kjenner på nå? Ja det kan det nok dessverre. Man kan analysere opp og med og i mente, men om man er gravid eller ikke er det egentlig bare en test som kan svare på. Jeg har hatt forsøk uten bivirkninger, og noen med. Med god magefølelse og med dårlig. Om det har endt negativt eller positivt har vært ganske tilfeldig. Skal du teste før testdag? :-( blir helt gal i hodet av det her.. Tester på søndag slik at jeg ikke skal få så enorme forventninger opp mot tirsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare blåbær Skrevet 15. oktober 2015 #383 Del Skrevet 15. oktober 2015 Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪 Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
holmenkoll2014 Skrevet 15. oktober 2015 #384 Del Skrevet 15. oktober 2015 Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪 Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭 Ååååå så trist å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey86 Skrevet 15. oktober 2015 #385 Del Skrevet 15. oktober 2015 Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪 Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭 Uff så trist 😩😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baremeg1 Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #386 Del Skrevet 15. oktober 2015 Huff😰 En stor klem til deg💜 la deg kjenne på akkurat sånn du har det nå, så løfter du deg opp igjen☺️ Vi ivf kvinner er sånn💜 du er tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serge Skrevet 15. oktober 2015 #387 Del Skrevet 15. oktober 2015 Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪 Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭 Uff, så leit. Føler så inderlig med deg 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leaf clover Skrevet 15. oktober 2015 #388 Del Skrevet 15. oktober 2015 Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪 Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭 Så trist blåbær! Det er ikke annet å gjøre enn å se fremover i dette gamet, men det er vanskelig og vondt hver gang det ikke går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver92 Skrevet 15. oktober 2015 #389 Del Skrevet 15. oktober 2015 Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪 Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭 Så leit 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83jenta Skrevet 15. oktober 2015 #390 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har vært på follikelmåling nr 2 i dag. Har 4 gode follikler og 1 litt liten. Stusslig for de fleste kanskje, men legens beskjed ved oppstart var: du har lav amh, det er verdt et forsøk men om vi får ut 1-2 eller 4-5 egg er vanskelig å spå noe om. Så om jeg nå får ut 4-5 så er jeg kjempefornøyd! Vi har også hatt embryo/egg med kvalitet over gjennomsnittet tidligere, så håper den fortsatt er god.Er ikke mengden det kommer ann på Har og vært på follikelmåling nr to i dag jeg også, legen slutta å telle da hun hadde fire/fem follikler av passe størrelse på hver side.. Satser på det er egg inni folliklene også ( juniforsøket ble avbrutt med ett egg ut som ikke ble befruktet) Vil heller ha noen egg med bra kvalitet, enn mange ubrukelige. Håper vi får ut gullegg begge to. (Burde egentlig funnet sengen, men må vente til halv tolv så jeg får satt eggløsningssprøyta til riktig tid) Var det jeg syns jeg huska nicket ditt fra juni vi hadde fryseforsøk da. Hadde du mange tomme eggposer sist? For 4-5 på hver side høres ut som et godt utgangspunkt. Har hatt flere tomme eggposer på alle forsøkene. Er i motsatt ende av skalaen når det gjelder amh(har pcos). Første forsøket telte de til rundt tjue follikler på siste sjekken, fikk vi ut fire egg, to befruktet, og testet ut sykehusseng en natt med overstimulering på rugedag 11. På forsøket i juni virket det som legen og sykepleierene var litt overrasket at det bare var et egg, hadde sikkert rundt ti eggposer på hver side da og som var riktig størrelse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83jenta Skrevet 15. oktober 2015 #391 Del Skrevet 15. oktober 2015 Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. Kjedelig Bare blåbær, slikk sårene og hopp på hesten igjen - håper neste runde blir deres tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baremeg1 Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #392 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hele forsøket ble avbrutt da ingen hadde delt seg riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
holmenkoll2014 Skrevet 16. oktober 2015 #393 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hele forsøket ble avbrutt da ingen hadde delt seg riktig. No way.!! Forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey86 Skrevet 16. oktober 2015 #394 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hele forsøket ble avbrutt da ingen hadde delt seg riktig.😱😱😱😱 ikke mulig :( så leit! 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey86 Skrevet 16. oktober 2015 #395 Del Skrevet 16. oktober 2015 Testet i dag RD 11 negativt. Er alt håp ute da? :( er det ingen som skal lykkes i oktober??! 😥😥😥 :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysill Skrevet 16. oktober 2015 #396 Del Skrevet 16. oktober 2015 Da har jeg fått mensen. Så var nok kjemisk eller hva en kan kalle de svake positive testene. 😪 Så nå slikke mine sår, og psyke seg opp på ny runde. 😭 Stor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysill Skrevet 16. oktober 2015 #397 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hele forsøket ble avbrutt da ingen hadde delt seg riktig. Huff da....Så leit.. Stor klem til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysill Skrevet 16. oktober 2015 #398 Del Skrevet 16. oktober 2015 Testet i dag RD 11 negativt. Er alt håp ute da? :( er det ingen som skal lykkes i oktober??! 😥😥😥 :( Aner faktisk ikke jeg. Aldri kommet til testdagen før. Men om du er usikker og ikke har fått blødning kan du høre med klinikken. Tvi tvi... Er det virkelig ingen av oss som har lyktes denne mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver92 Skrevet 16. oktober 2015 #399 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har testdag på tirsdag så kan være et håp for min del ) testen er jo ikke sikker når man tester dag 11, jeg har fått beskjed om å teste 14, så det kan fortsatt være håp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey86 Skrevet 16. oktober 2015 #400 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har testdag på tirsdag så kan være et håp for min del ) testen er jo ikke sikker når man tester dag 11, jeg har fått beskjed om å teste 14, så det kan fortsatt være håp:) Jeg har test dag i morgen RD 12, har jeg fått beskjed om av klinikken. Får se hva som skjer. Var bare et slag i magen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå