Gå til innhold

Septemberbabyer


Reese

Anbefalte innlegg

Wow, augustfrua, tenk at du bare er dager unna :o Helt utrolig hvor fort tiden har gått. Husker enda når du testa positivt.

Jeg hadde bedt om stripping hadde jeg vært deg, be dem røske godt slik at det er en mulighet får deg å få skatten din før vi bikker september.:) De fleste forstår jo situasjonen og vil hjelpe deg med forsøk.

Ingen sex i denne gården heller så det kjerringrådet er vel det eneste jeg kan glemme ;)

 

Ellers fikk jeg tid til stripping selv den 8 september, 9 dager før termin ca.

Jeg er en meget utålmodig type som er redd jeg ikke kommer til å klare meg til termin uten å prøve noe drastisk.

Lakserolje har jeg trua på ;)

Ja, føles ikke lenge siden vi begge 'hang' på MA-tråden ;) tok mot til meg og spurte jordmor om modningssjekk - det ville hun og jeg ble strippet også:) begynner å modnes - en cm åpning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Wow, augustfrua, tenk at du bare er dager unna :o Helt utrolig hvor fort tiden har gått. Husker enda når du testa positivt.

Jeg hadde bedt om stripping hadde jeg vært deg, be dem røske godt slik at det er en mulighet får deg å få skatten din før vi bikker september. :) De fleste forstår jo situasjonen og vil hjelpe deg med forsøk.

Ingen sex i denne gården heller så det kjerringrådet er vel det eneste jeg kan glemme ;)

 

Ellers fikk jeg tid til stripping selv den 8 september, 9 dager før termin ca.

Jeg er en meget utålmodig type som er redd jeg ikke kommer til å klare meg til termin uten å prøve noe drastisk.

Lakserolje har jeg trua på ;)

Ja, føles ikke lenge siden vi begge 'hang' på MA-tråden ;) tok mot til meg og spurte jordmor om modningssjekk - det ville hun og jeg ble strippet også :) begynner å modnes - en cm åpning ;)

 

Åå.. jeg vil og modnes og strippes og bli klar.. Skal til legen på mandag, kanskje hun kan sjekke da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Wow, augustfrua, tenk at du bare er dager unna :o Helt utrolig hvor fort tiden har gått. Husker enda når du testa positivt.

Jeg hadde bedt om stripping hadde jeg vært deg, be dem røske godt slik at det er en mulighet får deg å få skatten din før vi bikker september. :) De fleste forstår jo situasjonen og vil hjelpe deg med forsøk.

Ingen sex i denne gården heller så det kjerringrådet er vel det eneste jeg kan glemme ;)

 

Ellers fikk jeg tid til stripping selv den 8 september, 9 dager før termin ca.

Jeg er en meget utålmodig type som er redd jeg ikke kommer til å klare meg til termin uten å prøve noe drastisk.

Lakserolje har jeg trua på ;)

Ja, føles ikke lenge siden vi begge 'hang' på MA-tråden ;) tok mot til meg og spurte jordmor om modningssjekk - det ville hun og jeg ble strippet også :) begynner å modnes - en cm åpning ;)

Åå.. jeg vil og modnes og strippes og bli klar.. Skal til legen på mandag, kanskje hun kan sjekke da :)

Verdt å høre :) her har det imidlertid skjedd lite - til tross for både stripping og igangsettingsnåler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Wow, augustfrua, tenk at du bare er dager unna :o Helt utrolig hvor fort tiden har gått. Husker enda når du testa positivt.

Jeg hadde bedt om stripping hadde jeg vært deg, be dem røske godt slik at det er en mulighet får deg å få skatten din før vi bikker september. :) De fleste forstår jo situasjonen og vil hjelpe deg med forsøk.

Ingen sex i denne gården heller så det kjerringrådet er vel det eneste jeg kan glemme ;)

 

Ellers fikk jeg tid til stripping selv den 8 september, 9 dager før termin ca.

Jeg er en meget utålmodig type som er redd jeg ikke kommer til å klare meg til termin uten å prøve noe drastisk.

Lakserolje har jeg trua på ;)

Ja, føles ikke lenge siden vi begge 'hang' på MA-tråden ;) tok mot til meg og spurte jordmor om modningssjekk - det ville hun og jeg ble strippet også :) begynner å modnes - en cm åpning ;)
Åå.. jeg vil og modnes og strippes og bli klar.. Skal til legen på mandag, kanskje hun kan sjekke da :)

Verdt å høre :) her har det imidlertid skjedd lite - til tross for både stripping og igangsettingsnåler :P

 

Var det vondt å strippe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+2 og opp 12 kg til nå. Stått stille på vekta den siste mnd. Var litt overvektig fra før så det holder nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God lørdag jenter :) Noen tegn hos noen? Tenker spesielt på dere som ønsker babyen før 1 sep, merker jeg tenker på det selv også, og jeg har jo ikke termin før 17 :P

 

Har følt meg rimelig fødeklar i ei uke nå og merker at kroppen jobber mer og er annerledes. Nå har jo jeg en fin fin betennelse midt i rosa og mistenker at kroppen aldri kommer til å la noe skje mens det finnes noe som krever ekstra ressurser. Har ikke fylt så vondt i baken lenger, men gud så grusomt det har vært. Enda mer motivert blir jeg til å få gullet på utsiden!!! ;)

Mensverken gnager meg nå hver kveld, det er vel modningstegn det?!?

 

Ellers har jeg virkelig fått vann i kroppen den siste uka, og ble fortalt at jeg hadde fødetryne av ei ukjent ei på butikken i går..takk for den liksom... Folk er sååå hyggelige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to uker til termin, men er så klar for fødsel nå! Vann i kroppen, hodepine og det verker over alt. Kan han ikke bare komme? Er ikke noe stressa på dato, men veldig klar for å komme i mål! Ingen ting er behagelig, og har ikke ork til noe. Argh! Noen som har hodepinetips? Ansiktet mitt ser forøvrig ikke ut, kjempehovent! Men det har det vært en uke.. Vet ikke hvor lenge det fødefjeset kommer før det skjer noe. Fikk aldri det med forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen spesielle tegn her. Litt mer murring om kvelden/natten bare. Men ikke store greiene, egentlig. Hoven er jeg over alt - og sakte, men sikkert utvikles et slags fødetryne her og. Nå er overleppa mi tykkere enn underleppa :P 

 

13 dager til termin, og jeg teller timene......... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre som er fryktelig trøtte her? Vil bare sove hele tiden jeg....og fødetryne har vist jeg fått også...men litt over 3 uker igjen. Jeg er så klar nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ofte trøtt sånn i 7-8 tiden på kvelden. Men har problemer med å sove på natten - i alle fall sammenhengende. Masse turer på do, halsbrann og vondt i bekkenet om jeg ligger for lenge på den ene siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slik er det her også. Mye opp om natten og mange timer våken. Ekstrem halsbrann her også. Hvordan er det med liv i magen hos dere? Jeg kjenner liv gjennom hele dagen men langt fra slik som før. Nå er det mer seige bevegelser og en rumpe ut der og en fot der. Lite spark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye liv gjennom hele dagen her og. Men kjenner jo at ungen har lite plass. Rumpe ut på siden og små trykkinger fra armer og annet andre steder. men ikke så mye spark, egentlig nei. Kjenner veldig godt at hodet driver og vrir seg der nede da - ordentlig ubehagelig! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også trøtt! Orker ingen ting nesten. Kjenner også liv på en helt annen måte nå, som om han vrir og vrikker litt på seg bare, ikke noe særlig spark. Tror han har det trangt. Han hikker da :) Har mye mindre kynnere igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første her og - ingen endrig i form å rapportere:s Til tross for stripping, akupunktur og termin om to timer. Kom kom, lille mini!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som driver med nattevåk (selv om jeg selvsagt unner dere søvn:)) - kaver mye på natta selv, heldigvis klart å få inn noen timer på dagen:) har dere fødebag mv klart? Jeg skulle liksom fylle frysa mes bakst mv t barselbesøk, men forleøpig ser det ut til at gjestene får ta til takke med kaffe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som driver med nattevåk (selv om jeg selvsagt unner dere søvn:)) - kaver mye på natta selv, heldigvis klart å få inn noen timer på dagen:) har dere fødebag mv klart? Jeg skulle liksom fylle frysa mes bakst mv t barselbesøk, men forleøpig ser det ut til at gjestene får ta til takke med kaffe :P

Hehe! Her får de i såfall gamle fiskepinner.. Ikke så mye bakst å skryte av i fryseren. Men fødebaggen er så og si klar. Må bare slenge oppi litt som jeg bruker til daglig når ting begynner å skje. Ellers tror jeg det meste er på plass. Kanskje handle inn litt kjeks å ha med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mye servering på de som kommer hit heller, men kaffe skal de få. Har pakket bag sånn halvveis, men vi har kort vei til sykehuset så mannen kan bare reise hjem og hente det som mangler etter hvert. Jeg er lei av å vente på denne babyen nå, det samme er treåringen som synes det tar forferdelig lang tid.. Og nettene er elendige, må jo opp og tisse i ett sett. Drikker lite på kvelden, men det hjelper jo ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle på barselbesøk hadde jeg jammen tatt med noe selv! Folk kan ikke forvente servering rett etter fødsel vel? 

Kaffe kan jeg fikse, men sorry jeg har nok med å holde babyen med mat ;)

 

Tenk at i morgen er måneden her :o Da er det ikke lenge til vi alle er ferdige gitt og har nøstene vi alle har ventet så lenge på :)

Kan nesten ikke vente :D

 

Gleder meg enormt til å møte lille jenta nå og fy hvor godt det skal bli å slippe den bekkenløsninga :D:D:D

 

Hva gleder dere dere mest til, bortsett fra å møte babyen selvsagt :D ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...