Gå til innhold

Vi som har fått baby i juni og juli 2015 :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er klare som egg nemlig :P Ja, skal bruke kondom. Har bare litt rosa utflod så er ikke mye igjen. Men var stingene jeg tenkte på...men da burde det gå fint eå lenge det ikke er ubehagelig/vondt :)

Jeg vil anbefale deg å bruke litt glidemiddel første gang, man kan være litt tørr. Ellers så gikk det overraskende bra å sette igang igjen:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fastlegen tar seksukers kontroll ja. Min sjekket ikke underlivet da.

Hva sjekket han da?

 

Anonymous poster hash: a5a14...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fastlegen tar seksukers kontroll ja. Min sjekket ikke underlivet da.

Hva sjekket han da?

 

Anonymous poster hash: a5a14...8b0

Var mest bare prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full skriking her i kveld, så inge umiddelbar effekt av de dråpene.. Men han har vært fin før i dag, prompa som bare det. Er redd det kan ha vært pga at jeg spiste tomatsuppe som inneholdt løk, skal prøve å unngå det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full skriking her i kveld, så inge umiddelbar effekt av de dråpene.. Men han har vært fin før i dag, prompa som bare det. Er redd det kan ha vært pga at jeg spiste tomatsuppe som inneholdt løk, skal prøve å unngå det tror jeg.

Tror det tar litt tid før de virker, står ihvetfall det på nett. Helsesøsteren sa til meg st det tar 2 uker før de virker, men det tror jeg ikke - har lest om babyer som har blitt roligere etter 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Fastlegen tar seksukers kontroll ja. Min sjekket ikke underlivet da.

Hva sjekket han da?

 

Anonymous poster hash: a5a14...8b0

Var på 6 ukers kontroll i går. Fastlegen sjekket ikke underlivet mitt heller, siden jeg hadde sluttet å blø og ikke hadde noe smerter. Han kjente på at livmoren hadde trukket seg tilbake og tok blodtrykk. Tok også blodprøve der de sjekker forskjellige ting som jeg ikke husker hva var:p tror kanskje det var jernlager eller noe...hehe ammetåka :) og så fikk jeg resept på p-stav som jeg skal sette når jeg er ferdig med amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full skriking her i kveld, så inge umiddelbar effekt av de dråpene.. Men han har vært fin før i dag, prompa som bare det. Er redd det kan ha vært pga at jeg spiste tomatsuppe som inneholdt løk, skal prøve å unngå det tror jeg.

Sender deg en klem ass- lille her har også grått nesten ustanselig i kveld.stakkars lille, og litt stakkars meg😜han klarte liksom ikke å finne roen, selv om han var mega trøtt... Da blir han helt frenetisk! prøvde alt, var ute med vognen flere ganger og fikk mange medlidende blikk fra forbipasserende, hehe😊 til slutt var det pappas bryst som gjorde susen, og nå sover han endelig godt på fanget her..

 

Har dere begynt i Barselgruppe enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål!

 

Så tok akkurat en joggetur og sitter nydusjet og fresh og spiser kveldsmat da jeg plutselig kjenner at det blir veldig vått i bindet.

 

Går på do og der var det en stor blodklump og kom en del friskt blod. Er det normalt etter 19 dager? Er det som er skorpen etter morkaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eewwwww! Kom enda en stor blodklump :/ Måtte kaste trusen da det var store mengder med blod....er dette normalt? Føler ikke noe smerte eller uvelhet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål!

 

Så tok akkurat en joggetur og sitter nydusjet og fresh og spiser kveldsmat da jeg plutselig kjenner at det blir veldig vått i bindet.

 

Går på do og der var det en stor blodklump og kom en del friskt blod. Er det normalt etter 19 dager? Er det som er skorpen etter morkaken?

Høres ut som koagulert blod.. Har du hørt med lege angående å starte opp trening så tidlig? Jeg var hos fysioterapeut i går, og hun sa at trening kunne starte opp etter 6 uker, og da med den intensiteten jeg hadde i 8. måned. Det er jo mye som skal på plass inni oss etter en fødsel.. Enkelte eksperter mener man bør vente 12 uker Me all idrett som innebærer hopping, altså her kommer også løping innunder. Selv orker jeg ikke vente så lenge, men førstkommende søndag, som er 6 uker etter fødsel, da skal jeg endelig løpe igjen :)

 

Anonymous poster hash: bbf21...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spørsmål!

 

Så tok akkurat en joggetur og sitter nydusjet og fresh og spiser kveldsmat da jeg plutselig kjenner at det blir veldig vått i bindet.

 

Går på do og der var det en stor blodklump og kom en del friskt blod. Er det normalt etter 19 dager? Er det som er skorpen etter morkaken?

Høres ut som koagulert blod.. Har du hørt med lege angående å starte opp trening så tidlig? Jeg var hos fysioterapeut i går, og hun sa at trening kunne starte opp etter 6 uker, og da med den intensiteten jeg hadde i 8. måned. Det er jo mye som skal på plass inni oss etter en fødsel.. Enkelte eksperter mener man bør vente 12 uker Me all idrett som innebærer hopping, altså her kommer også løping innunder. Selv orker jeg ikke vente så lenge, men førstkommende søndag, som er 6 uker etter fødsel, da skal jeg endelig løpe igjen :)

 

Anonymous poster hash: bbf21...7f2

Ikke noe stress med løpingen siden jeg er en løper :) Både lege, jordmor, kirurg har sagt at det bare er å løpe igjen så fort kroppen var klar.

 

Men Googlet litt og ser at det er normalt da det er rester av skorpen som slipper. Har ikke kommet mer i natt eller i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag blödde bra länge, lite smått till 5 uker cirka. Men inte mycket uke 4-5 da...

 

Takk for svar, då skall jag ringe fastlege. Var ikke så veldigt go på att han skulle kika där nere bara.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Spørsmål!

 

Så tok akkurat en joggetur og sitter nydusjet og fresh og spiser kveldsmat da jeg plutselig kjenner at det blir veldig vått i bindet.

 

Går på do og der var det en stor blodklump og kom en del friskt blod. Er det normalt etter 19 dager? Er det som er skorpen etter morkaken?

Høres ut som koagulert blod.. Har du hørt med lege angående å starte opp trening så tidlig? Jeg var hos fysioterapeut i går, og hun sa at trening kunne starte opp etter 6 uker, og da med den intensiteten jeg hadde i 8. måned. Det er jo mye som skal på plass inni oss etter en fødsel.. Enkelte eksperter mener man bør vente 12 uker Me all idrett som innebærer hopping, altså her kommer også løping innunder. Selv orker jeg ikke vente så lenge, men førstkommende søndag, som er 6 uker etter fødsel, da skal jeg endelig løpe igjen :)

 

Anonymous poster hash: bbf21...7f2

Ikke noe stress med løpingen siden jeg er en løper :) Både lege, jordmor, kirurg har sagt at det bare er å løpe igjen så fort kroppen var klar.

 

Men Googlet litt og ser at det er normalt da det er rester av skorpen som slipper. Har ikke kommet mer i natt eller i dag :)

Jeg fikk "styrt blødning ca 11 dager etter" normalt og er nok den skorpa ja. Så lenge det gir seg. Jeg har også hørt at det bare er å trene så snart man føler seg i form til det. Her har vi satt opp trampoline til guttungen i dag og da jeg hoppet på den kjente jeg at alt ikke var helt klart nedi der. Kjentes løst ut!!! Men kommer seg nok. Er jo bare 3,5 uke siden.

 

Barseltreff skal jeg på i slutten av august 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blødd på og av frem til nå- nesten 7 uker etter fødsel. Nå har det vært noen dager uten- krysser fingrene for at kroppen er ferdig med dritten, fyttikatta det har vart altfor lenge denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det er flere enn meg :) Ble litt stresset først, men skjønner at det er normalt. Kom litt til tidligere i dag, men retten av dagen har det vært bare bittelitt som ellers. Så da satser jeg på at det bare blir mindre og mindre igjen fra nå av.

 

Her er det også barseltreff i slutten av august. Blir morro å se om jeg får kjemi med noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det er flere enn meg :) Ble litt stresset først, men skjønner at det er normalt. Kom litt til tidligere i dag, men retten av dagen har det vært bare bittelitt som ellers. Så da satser jeg på at det bare blir mindre og mindre igjen fra nå av.

 

Her er det også barseltreff i slutten av august. Blir morro å se om jeg får kjemi med noen :)

Jeg fikk også "styrt blødning" to ganger. 1.gang satt jeg i sofan med bolla på fanget. Kjente jeg ble varm nedover og føltes som det fosset. Sa til samboer:ta vesla nå,for noe er galt...!!!! Jeg begynte akkurat å blø masse!! Gikk på badet å fikk sjokk. Det var masse masse friskt blod. Dusjet og googlet. Fant da ut at det må være bormalt og siden det ikke var vondt noen steder tenkte jeg ikke mer på det.fikk litt mindre 2.gang noen dager etter. Nå 3,5 uke etter er det ikke noe blod.

Jeg fikk ikke kjemi med noen sist,håper det blir annerledes denne gangen.

Tenkte også jeg skulle våge meg inn i kirken på barseltrim og baby sang. Er oppstart nå i aug og sept.

Noen med erfaring? Tror dere det bare er hallelulja sang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner eventuellt skrikingen på disse små? Hun er 3,5 uke nå men sååå rolig. Gråter nesten aldri...heldigvis for det da.. Men kan jeg være så heldig at det varer?

Endret av Marsch83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, da var skrikekonserten i gang igjen... Tar på det her!

Huff, håper det blir bedre. Min har hatt en enda bedre dag, ikke vondt i magen i det hele tatt. Er natten rolig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en skrikerunde i kveld vi også.. Bare far i huset som klarer å roe han når han kaver seg sånn opp. Fint, men skulle gjerne ha hatt den magiske evnen han tydeligvis har.. Sukk!

Hvor lenge gråter han når han setter i gang Krumelur?håper han har roet seg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...