Gå til innhold

Vi som har fått baby i juni og juli 2015 :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så deilig! Man hører liksom bare om de fæle svigermødrene! Og gratulerer så mye med kravlingen! Så stas! Her er også "ulovlige" ting mye mer spennende enn alt annet. Mat og drikke er også superspennende! Hun elsker smaker og vil gjerne smake alt som lukter godt og mye. Veldig gøy og også inspirerende. I går fikk hun smake pappas fiskegrateng. Det var stor suksess. Kjørte det grovhakket med litt vann i en smoothiemixer. Både fiskebiter og pasta gikk ned på høykant! :D

 

Håper permisjonen løser seg! Jeg har klart å makke til barnehagesøknaden og er nødt til å søke på nytt. :( Det har faktisk ganske krise.. Fare for at jeg må søke ulønnet permisjon.. Håper jeg får det :'( Men jeg drømmer jo litt om det også da.. Men da må vi tenke mer på pengebruken.

 

Hva tenker du på med mate mate mate? Mye amming eller mange måltider? Hun her glemmer fort at hun er sulten så vi må ja på alarm for å huske på å spise. Hun sier jo ikke ifra sånn som hun gjorde før. Føler hun strekker seg mer og mer, men er nok ingen krise. Ser fortsatt ut som at noen har tredd armringer på lårene hennes (sånne man svømmer med). Har faktisk begynt å drømme litt om å få en baby til, men ingen tegn til menstrausjon ennå her. Litt deilig også, bare håper jeg får en bedre syklus enn jeg hadde når vi prøvde (hver 47-53 dag...) Hadde litt puppenekt her nå nylig, men det gikk seg heldigvis til. Ble ganske svett da, men virker som om det er ømme gommer. Det hjalp med en paracet i hvert fall. Stakkar.. Utrøstelig hele natten. :(

 

Det var nettopp en tråd om Natty sjal i Bæregruppa. Ble en liten boost på folk som ønsker naturlige sjal :) Men iom at du allerede har kjøpt sjalet, du skal kunne ha mulighet til å farge med Dylon's håndfarge til naturfibre som silke og ull? De har noen duse farger også. Litt risky å farge selv såklart, veldig viktig å røre MYE når man bruker håndfarge og ikke maskinfarge! Ja, er en del varme sjal! Har nettopp svidd av 3000,- på en Zorro Fall, ull-blenden. Varmt og deilig, supert til utebruk, blir litt klamt i bærejakken i solen. Hadde aldri trodd at jeg skulle bruke så mye penger på et sjal, jeg er jo ikke en av de gærne damene.. Eller...? :P Ja ja.. Det gir meg glede ^_^ Og nærhet med tulla mi som syntes det er kjempestas å få sitte på ryggen og å sitte høyt med oversikt. :)

Jeg syntes jeg enten gir bryst ellers så er det annen mat😅 hu mi har også armringer på lårene og armene!😂 hun har skikkelig pupper også.sånn er det bare😉jeg har fløte i puppene og begge mine har vært kraftige. Går seg nok til.

 

Jasså ja... Et barn til😉 jeg skjønner deg godt. Har alltid sagt at jeg ønsker to barn. Det har jeg nå,og atpåtil en gutt og ei jente. Men jeg har nå fremdeles lyst på nr 3. Til mannens store skrekk😓😅 han mener det holder nå med to. Enig med han på en måte. På en annen måte så er jeg langt ifra mett på babykos😉 men de blir jo alle store en gang😂

Håper det går bra for dere å sette igang igjen😉

Har lagt sjal litt på hylla. Mistet litt gnisten når det ble så tungvindt med str.7 og den lyse fargen. Fargen kan jeg leve med for det er jo fint å går til alt. Er mer lengden😉 får se hva jeg gjør.

Nå er det natta!!! Skulle skrevet mer,men øynene glir igjen. Er oppe fra 6 om morran'n☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...