Gå til innhold

Vi som har fått baby i juni og juli 2015 :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min lille varierer veldig i våkenhet, hvis vi har en "på farten dag", så sover han mer. Er vi hjemme er han mer våken. Vil tippe han er våken ca 4-8 timer i døgnet. Tidligere sov han stort sett heeeele tiden, men han hadde en tøff start og trengte nok å hente seg inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De første to ukene sov han hele tiden. Nå er han litt mer våken, men det varierer. Han sover også mye hvis vi er på farten. De dagene han har vondt i magen er han endel våken da, dupper av og våkner igjen. Mens i går som han var rolig var han våken litt når han spiste og sovna ganske kjapt igjen. Sovner som regel raskt igjen etter mating om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har också flyttat över hit då. :)

I natt sov lillen mycket mer än tidigare, och jag hoppas innerligt att det inte var en engångshändelse. Så skönt att få vakna och känna sig som en människa! Vaknade några gånger, men vi båda somnade medan han ammade. Han vaknade inte heller vid sex för att hålla låda till åtta, och han somnade inte halv tre...

 

Nåväl! Får hoppas han sover lite mer nu. Köpte en bärsjal idag så jag hoppas på att kunna äta lite mer och gå på toaletten nu. Yey... de små sakerna som regnes ;).

 

Men han skriker inte, och han äter och går upp som han ska. Bara det att han inte sover om det inte är på mig... Jag hoppas på att kunna vara lite mer aktiv fremover, har bara inte haft ork till det hittills. Fyra uker idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har också flyttat över hit då. :)

I natt sov lillen mycket mer än tidigare, och jag hoppas innerligt att det inte var en engångshändelse. Så skönt att få vakna och känna sig som en människa! Vaknade några gånger, men vi båda somnade medan han ammade. Han vaknade inte heller vid sex för att hålla låda till åtta, och han somnade inte halv tre...

 

Nåväl! Får hoppas han sover lite mer nu. Köpte en bärsjal idag så jag hoppas på att kunna äta lite mer och gå på toaletten nu. Yey... de små sakerna som regnes ;).

 

Men han skriker inte, och han äter och går upp som han ska. Bara det att han inte sover om det inte är på mig... Jag hoppas på att kunna vara lite mer aktiv fremover, har bara inte haft ork till det hittills. Fyra uker idag!

Hvilket bæresjal kjøpte du? Jeg kjøpte ergobaby 360, men syntes den er stor og klumpete;(. Min baby sover så mye - at jeg nesten blir bekymra😳. Han våkner for mat hver 3 time cirka, så da er det greit. Han har begynt å få en fast døgn rytme. Da sovner han ved 10.00 tiden om kvelden og sover til 03.00-04.00, etter det våkner han hver 2-3 time for mat. Så er han våken hele formiddagen til rundt 11.00-12.00 , så våkner han kun for mat til 19.00-20.00. Da er han våken ett par timer før han sovner for natta. Er ganske så fornøyd med at han sover så lenge om natta. Jeg merker at han følger den samme rytmen han hadde i magen min:). Men når han er våken vil han bare være oppå meg eller pappan, det er sjelden jeg kan legge ham fra meg. Samme om natta, derfor samsover vi. Vil egentlig at han skal sove i egen seng ( tenker på krybbedød), men da bare skriker han:(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Close Caboo carrier er super, ferdig knyttet bæresjal som man bare strammer på seg med ringer :) Brukte det masse med mellomste, og gleder meg til å ta det i bruk nå til minsta også. Må bare få det tilbake igjen først, har blitt lånt ut til diverse venner med liknende problemer med sine nyfødte;)

 

Nå er minsta blitt "hele" 4 dager gammel, men føler likevel at jeg har kjent henne lenge. Rart hvor fort man knytter seg til disse små💛 Hun har styra en del på natta til nå, så jeg er sliten og zombietrøtt så det holder, med bare 3-4 timers nattessøvn siden fødsel. Og jeg som trodde jeg var sliten FØR fødsel😜 Phuh. Merker stor forskjell på det å ha baby nå, med to andre barn i huset samtidig som også må følges opp... Kan ikke ligge lenge om morgenen hvis natten har vært dårlig, og det er jo fullt kjør fra morgen til kveld (nå er de to eldste fortsatt våkne f.eks, og tuller ved leggetid, typisk akkurat nå som minsta sover så godt). Er det ikke det ene så er det det andre... Vi er jo to om det, og mannens perm nå i to uker er jo gull verdt, men likevel. Håper på litt mer søvn i natt og et litt lysere syn på tingenes tilstand imorgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Close Caboo carrier er super, ferdig knyttet bæresjal som man bare strammer på seg med ringer :) Brukte det masse med mellomste, og gleder meg til å ta det i bruk nå til minsta også. Må bare få det tilbake igjen først, har blitt lånt ut til diverse venner med liknende problemer med sine nyfødte;)

 

Nå er minsta blitt "hele" 4 dager gammel, men føler likevel at jeg har kjent henne lenge. Rart hvor fort man knytter seg til disse små💛 Hun har styra en del på natta til nå, så jeg er sliten og zombietrøtt så det holder, med bare 3-4 timers nattessøvn siden fødsel. Og jeg som trodde jeg var sliten FØR fødsel😜 Phuh. Merker stor forskjell på det å ha baby nå, med to andre barn i huset samtidig som også må følges opp... Kan ikke ligge lenge om morgenen hvis natten har vært dårlig, og det er jo fullt kjør fra morgen til kveld (nå er de to eldste fortsatt våkne f.eks, og tuller ved leggetid, typisk akkurat nå som minsta sover så godt). Er det ikke det ene så er det det andre... Vi er jo to om det, og mannens perm nå i to uker er jo gull verdt, men likevel. Håper på litt mer søvn i natt og et litt lysere syn på tingenes tilstand imorgen....

Skal sjekke ut det sjalet:). Skjønner det er slitsomt, spesielt nå de første ukene. Får håpe og tro at jenta di sover mer om natta om ikke så lenge. Jeg tror min sover så lenge fordi han får mme Itilegg til pupp. Men må gi ham det, har ikke nok melk. Litt kjipt, men har akseptert det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker elastisk sjal nå, er perfekt til min som er så liten. Ble litt overrasket over at jeg hadde knytinga i henda ennå! 3200 g nå, folk på butikken osv tror fortsatt han er nyfødt, jeg synes jo han har blitt stor 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et Mobywrap sjal,men har ikke prøvd det enda. Skal visst være et veldig bra sjal. Jeg tenker det kommer til nytte nå som mannen skal jobbe igjen og jeg blir alene med begge barna når han jobber kvelder 😁😑 her har hun sovet nesten i hele dag. Har vært mye på farten i dag da. Ute å handlet også vært på sykehuset for å ta ultralyd av hoftene. De var forøvrig bra. 👍🏻 om kveldene nå er hun veldig kontaktsøkende og trenger et fang eller bryst å ligge på. Koselig er det da,selvom det kan være litt slitsomt å miste bevegligheten 😋 i morgen skal jeg lage meg en ammekurv tror jeg 👏🏼👍🏻😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg glemte å gratulere deg så mye med vel overstått fødsel og den fine lillestore jenta di, PersilleBlomst! Skylder på ammetåka, som henger tjukt over heimen nu😆

 

Og det hjalp å klage litt gitt, for i natt sov minsta jaggu meg hele natta (!!) fra kl 23.30 til 05, fikk pupp, før hun sov videre til 09. Fantastisk🙏🙏 I natt lot jeg henne sove sammen med meg da, og droppet vekkerklokke for å mate etter tre timer. Er det dumt kanskje?! I forhold til produksjonen tenker jeg.... Hun dier ihverfall MYE bedre og uten så mye skrik og tull når hun får bestemme sånt selv, så det er jo fristende å fortsette slik... Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg glemte å gratulere deg så mye med vel overstått fødsel og den fine lillestore jenta di, PersilleBlomst! Skylder på ammetåka, som henger tjukt over heimen nu😆

 

Og det hjalp å klage litt gitt, for i natt sov minsta jaggu meg hele natta (!!) fra kl 23.30 til 05, fikk pupp, før hun sov videre til 09. Fantastisk🙏🙏 I natt lot jeg henne sove sammen med meg da, og droppet vekkerklokke for å mate etter tre timer. Er det dumt kanskje?! I forhold til produksjonen tenker jeg.... Hun dier ihverfall MYE bedre og uten så mye skrik og tull når hun får bestemme sånt selv, så det er jo fristende å fortsette slik... Hm.

Så bra:). Det var når jeg begynte å amme om natta melkeproduksjonen min økte, men hvis du allerede har mye melk så går det sikkert bra. Du kan jo prøve noen dager og hvis du merker at det blir lite melk amme igjen om natta. Jeg ammer ikke lenge om natta, han sovner etter 5-10 minutter. Men d er tydeligvis nok:). Så deilig å sove så lenge sammenhengende! 5,5 time her i natt, så kan ikke klage jeg heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror jeg glemte å gratulere deg så mye med vel overstått fødsel og den fine lillestore jenta di, PersilleBlomst! Skylder på ammetåka, som henger tjukt over heimen nu😆

 

Og det hjalp å klage litt gitt, for i natt sov minsta jaggu meg hele natta (!!) fra kl 23.30 til 05, fikk pupp, før hun sov videre til 09. Fantastisk🙏🙏 I natt lot jeg henne sove sammen med meg da, og droppet vekkerklokke for å mate etter tre timer. Er det dumt kanskje?! I forhold til produksjonen tenker jeg.... Hun dier ihverfall MYE bedre og uten så mye skrik og tull når hun får bestemme sånt selv, så det er jo fristende å fortsette slik... Hm.

Så bra:). Det var når jeg begynte å amme om natta melkeproduksjonen min økte, men hvis du allerede har mye melk så går det sikkert bra. Du kan jo prøve noen dager og hvis du merker at det blir lite melk amme igjen om natta. Jeg ammer ikke lenge om natta, han sovner etter 5-10 minutter. Men d er tydeligvis nok:). Så deilig å sove så lenge sammenhengende! 5,5 time her i natt, så kan ikke klage jeg heller:)

Ja, jeg trengte litt søvn nå merket jeg😁

Og ja, nattamming er jo veldig viktig for å holde produksjonen oppe, men jeg har hatt altfor mye melk de siste par dagene, med så mye spreng at hun knapt klarte å ta tak,.. Så sånn sett bra hvis hun selvregulerte det litt ned i natt, og så regner jeg jo ikke med at det blir noen ny trend dette her heller akkurat. Det ville jo vært litt FOR godt til å være sant😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag köpte moby wrap baby carrier :) Jag var ute efter en annan, men den var så tjockt tyg i och eftersom han blir varm lätt så blev det denna. Har inte provat så mycket men hittills trivs han inte jättebra i det om han är helt vaken. Han vill dessutom amma direkt när jag sätter i honom. Men om jag ammar och så sätter mig med honom i den så han hinner somna lite så går det bra.

 

Vad skönt att han börjar få lite rutin. Här är det noll rutin! I natt sov han dessutom dåligt igen. Suck...

 

Han har i alla fall börjat fästa blicken och följer en med blicken nu, väldigt kul! Han ler ju mot oss också, och det känns mer som äkta leenden nu än tidigare, men tror det är lite tidigt ännu. (??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min har også tidvis sovet lenge om natta, har ikke merka at det har gått ut over produksjonen. Så lenge de går tilfredsstillende opp i vekt er det bare å la dem sove er beskjeden jeg har fått.

 

Huff, lillegutt strever sånn med luft i magen. I dag hardt vært skikkelig ille. Blir nesten redd for at det er kolikk. Har begynt med Minifom og fenikkelte, håper det hjelper. Er ikke hver dag han har vondt, men når det setter i gang varer det gjerne et par dager. Får så vondt av han, stakkars liten! Andre som strever med det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har også tidvis sovet lenge om natta, har ikke merka at det har gått ut over produksjonen. Så lenge de går tilfredsstillende opp i vekt er det bare å la dem sove er beskjeden jeg har fått.

 

Huff, lillegutt strever sånn med luft i magen. I dag hardt vært skikkelig ille. Blir nesten redd for at det er kolikk. Har begynt med Minifom og fenikkelte, håper det hjelper. Er ikke hver dag han har vondt, men når det setter i gang varer det gjerne et par dager. Får så vondt av han, stakkars liten! Andre som strever med det samme?

Min hadde litt luft i magen for ett par uker siden, men det har gått over. Da leste jeg en artikkel med tips, hvis du googler:" 5 tips for å roe babyen" kan du lese den. Rakk aldri å teste ut rådene selv, men skal gjøre det hvis han får mye luft i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem med nummer en - gikk over etter 8 uker!!!! Testet det meste.....men, plutselig gikk det over! Har litt magesmerter med nummer to, men ikke like mye luft. Tenker å prøve ammete og håpe at det går fort over :)

 

Anonymous poster hash: a5a14...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag provade att sluta äta en del saker då han hade mycket luft i magen och var allmänt besvärad. Lök värkar vara det som utlöste det värsta. Och så är det värre på morgonen, troligen för att jag inte får rapat honom ordentligt under natten. Vet inte vad man ska prioritera, att han har lite (han har inte mycket ont!) i magen på morgonen, eller att han blir rapad men inte får sova. Han väcks ju direkt om jag flyttar honom när han väl somnat. Dessutom somnar jag själv också, och då blir det ju inte mycket att rapa.

 

Jaja, han har bara lite ibland så tror inte det är så farligt, men de morgnar han har det blir man ju alltid lite arg på sig själv för att man inte har rapat ordentligt :/

 

Men dricker också fennikelte från idag, så får vi se om det har effekt.

 

Krumelur- var har du köpt miniform? Hittar det inte på apotek, tänkte be familjen skicka från Sverige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har også tidvis sovet lenge om natta, har ikke merka at det har gått ut over produksjonen. Så lenge de går tilfredsstillende opp i vekt er det bare å la dem sove er beskjeden jeg har fått.

 

Huff, lillegutt strever sånn med luft i magen. I dag hardt vært skikkelig ille. Blir nesten redd for at det er kolikk. Har begynt med Minifom og fenikkelte, håper det hjelper. Er ikke hver dag han har vondt, men når det setter i gang varer det gjerne et par dager. Får så vondt av han, stakkars liten! Andre som strever med det samme?

Rapar du honom och masserar magen? Det kan vara en bra idé att amma honom lite mer upprätt också, och ta han från bröstet och rapa trots att han inte är klar. Vi gjorde det de första ukene, blev genast mycket bättre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag provade att sluta äta en del saker då han hade mycket luft i magen och var allmänt besvärad. Lök värkar vara det som utlöste det värsta. Och så är det värre på morgonen, troligen för att jag inte får rapat honom ordentligt under natten. Vet inte vad man ska prioritera, att han har lite (han har inte mycket ont!) i magen på morgonen, eller att han blir rapad men inte får sova. Han väcks ju direkt om jag flyttar honom när han väl somnat. Dessutom somnar jag själv också, och då blir det ju inte mycket att rapa.

 

Jaja, han har bara lite ibland så tror inte det är så farligt, men de morgnar han har det blir man ju alltid lite arg på sig själv för att man inte har rapat ordentligt :/

 

Men dricker också fennikelte från idag, så får vi se om det har effekt.

 

Krumelur- var har du köpt miniform? Hittar det inte på apotek, tänkte be familjen skicka från Sverige :D

Kjøpte Minifom på apoteket, de har det i kjøleskap så du må spørre etter det! Ja har lurt på om jeg må slutte å ligge og amme selv, vi sovner jo begge to og det er tydeligvis viktig at han får rapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har også tidvis sovet lenge om natta, har ikke merka at det har gått ut over produksjonen. Så lenge de går tilfredsstillende opp i vekt er det bare å la dem sove er beskjeden jeg har fått.

 

Huff, lillegutt strever sånn med luft i magen. I dag hardt vært skikkelig ille. Blir nesten redd for at det er kolikk. Har begynt med Minifom og fenikkelte, håper det hjelper. Er ikke hver dag han har vondt, men når det setter i gang varer det gjerne et par dager. Får så vondt av han, stakkars liten! Andre som strever med det samme?

Lille her har også hatt dager med mye luftsmerter.. Særlig på kvelden, han får da ikke sove og så blir det dobbelt trøbbel...:)

Han kaver, presser, gråter og er veldig urolig.. Får så vondt av han stakkars..

Begynte også med amme te, etter råd herfra, tror det hjelper- i dag har vært en bedre dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min har også tidvis sovet lenge om natta, har ikke merka at det har gått ut over produksjonen. Så lenge de går tilfredsstillende opp i vekt er det bare å la dem sove er beskjeden jeg har fått.

 

Huff, lillegutt strever sånn med luft i magen. I dag hardt vært skikkelig ille. Blir nesten redd for at det er kolikk. Har begynt med Minifom og fenikkelte, håper det hjelper. Er ikke hver dag han har vondt, men når det setter i gang varer det gjerne et par dager. Får så vondt av han, stakkars liten! Andre som strever med det samme?

Lille her har også hatt dager med mye luftsmerter.. Særlig på kvelden, han får da ikke sove og så blir det dobbelt trøbbel... :)

Han kaver, presser, gråter og er veldig urolig.. Får så vondt av han stakkars..

Begynte også med amme te, etter råd herfra, tror det hjelper- i dag har vært en bedre dag!

 

Hvordan går det med din lille? Gir nå både minifom og fenikkelte, er vel litt tidlig å si om det har effekt. Han er fortsatt ganske plaget stakkars. Er som regel en periode på dagen det er verst, i går var det på kvelden. Men ser at han er ubekvem utenom skrikinga også. Ser ut til at det hjelper litt å bade han, det lindrer vel og får han til å slappe av i kroppen. Stakkar de som har kolikkunger sier jeg bare, er fælt nok det her. Går greit med meg altså, men er så grusomt å se på at han har vondt! Heldigvis er han rolig om nettene. Og sover også en god del i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går dagene i ett og vi koser oss fremdeles masse :) Mini er så rolig og sover masse, men når han først er våken så er øynene på stilk og han holder blikket og ser seg rundt. Vi la han på magen i går for å trene nakken og han tok en real pushup og rullet seg selv over på ryggen igjen! Haha :) Sterk liten tass!

 

Ellers har vi gått trilleturer hver dag. Mannen er helt forelsket og er en superpappa :) Elsker å stelle og dulle med han ❤️ Jeg har kommet fullt igang igjen med joggingen og de gangene mannen ikke er hjemme så babycallen gullverdt når jeg har dundrende høy musikk på mens jeg forsvinner inn i joggeboblen.

 

I går var besteforeldrene på besøk og de ble selvsagt utrolig forelsket. De prøvde å avtale at vi skulle komme på overnatting en helg, men for meg er det totalt uaktuelt de neste månendene. Heldigvis er mannen enig. De er hjertelig velkommen på besøk her, men vi vil ha ro og fred da jeg tross alt ammer døgnet rundt og selv om han sover mye så blir vi slitne og trenger fred og ro mellom slagene. Da er det mindre stress for oss i eget hjem.

 

I dag får vi også besøk av det andre settet med besteforeldre og i morgen skal jeg på cafe med en venninne. Så en sosial helg med andre ord.

Endret av MotherOfDragons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Min har også tidvis sovet lenge om natta, har ikke merka at det har gått ut over produksjonen. Så lenge de går tilfredsstillende opp i vekt er det bare å la dem sove er beskjeden jeg har fått.

 

Huff, lillegutt strever sånn med luft i magen. I dag hardt vært skikkelig ille. Blir nesten redd for at det er kolikk. Har begynt med Minifom og fenikkelte, håper det hjelper. Er ikke hver dag han har vondt, men når det setter i gang varer det gjerne et par dager. Får så vondt av han, stakkars liten! Andre som strever med det samme?

Lille her har også hatt dager med mye luftsmerter.. Særlig på kvelden, han får da ikke sove og så blir det dobbelt trøbbel... :)

Han kaver, presser, gråter og er veldig urolig.. Får så vondt av han stakkars..

Begynte også med amme te, etter råd herfra, tror det hjelper- i dag har vært en bedre dag!

Hvordan går det med din lille? Gir nå både minifom og fenikkelte, er vel litt tidlig å si om det har effekt. Han er fortsatt ganske plaget stakkars. Er som regel en periode på dagen det er verst, i går var det på kvelden. Men ser at han er ubekvem utenom skrikinga også. Ser ut til at det hjelper litt å bade han, det lindrer vel og får han til å slappe av i kroppen. Stakkar de som har kolikkunger sier jeg bare, er fælt nok det her. Går greit med meg altså, men er så grusomt å se på at han har vondt! Heldigvis er han rolig om nettene. Og sover også en god del i løpet av dagen.

I går var en skikkelig dritt dag.. Var alene på kvelden med begge barna, og begge to var helt i uorden.. Minstemann hadde syke luftsmerter og gråt fra kl var 17-22, størstemann ville flytte, bytte familie og det som verre var😜 skikkelig sjalusi for tiden her...

Så i dag hadde jeg time hos bekken og barn, og lot Kiropraktoren se på lille også. Han hadde låsning i korsryggen og i nakken- helt underlig å se hvordan han reagerte... Etterpå har han sovet non stop, helt rolig.. Spent på kvelden nå, krysser fingrene!!!

Hvor mye gråter din Krumelur? Jeg begynte å bli alvorlig bekymret for kolikk her i går jeg ass- fyttikatta så jævlig...

Leste også om noen barn som får i seg for mye formelk hvis melkeprod. er for stor hos mor, det kan visst gi laktose overload og lignende symptomer som hos våre.. Lurer på om det kan være det også?? Akk så mange spørsmål og bekymringer altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Min har også tidvis sovet lenge om natta, har ikke merka at det har gått ut over produksjonen. Så lenge de går tilfredsstillende opp i vekt er det bare å la dem sove er beskjeden jeg har fått.

 

Huff, lillegutt strever sånn med luft i magen. I dag hardt vært skikkelig ille. Blir nesten redd for at det er kolikk. Har begynt med Minifom og fenikkelte, håper det hjelper. Er ikke hver dag han har vondt, men når det setter i gang varer det gjerne et par dager. Får så vondt av han, stakkars liten! Andre som strever med det samme?

Lille her har også hatt dager med mye luftsmerter.. Særlig på kvelden, han får da ikke sove og så blir det dobbelt trøbbel... :)

Han kaver, presser, gråter og er veldig urolig.. Får så vondt av han stakkars..

Begynte også med amme te, etter råd herfra, tror det hjelper- i dag har vært en bedre dag!

Hvordan går det med din lille? Gir nå både minifom og fenikkelte, er vel litt tidlig å si om det har effekt. Han er fortsatt ganske plaget stakkars. Er som regel en periode på dagen det er verst, i går var det på kvelden. Men ser at han er ubekvem utenom skrikinga også. Ser ut til at det hjelper litt å bade han, det lindrer vel og får han til å slappe av i kroppen. Stakkar de som har kolikkunger sier jeg bare, er fælt nok det her. Går greit med meg altså, men er så grusomt å se på at han har vondt! Heldigvis er han rolig om nettene. Og sover også en god del i løpet av dagen.
I går var en skikkelig dritt dag.. Var alene på kvelden med begge barna, og begge to var helt i uorden.. Minstemann hadde syke luftsmerter og gråt fra kl var 17-22, størstemann ville flytte, bytte familie og det som verre var😜 skikkelig sjalusi for tiden her...

Så i dag hadde jeg time hos bekken og barn, og lot Kiropraktoren se på lille også. Han hadde låsning i korsryggen og i nakken- helt underlig å se hvordan han reagerte... Etterpå har han sovet non stop, helt rolig.. Spent på kvelden nå, krysser fingrene!!!

Hvor mye gråter din Krumelur? Jeg begynte å bli alvorlig bekymret for kolikk her i går jeg ass- fyttikatta så jævlig...

Leste også om noen barn som får i seg for mye formelk hvis melkeprod. er for stor hos mor, det kan visst gi laktose overload og lignende symptomer som hos våre.. Lurer på om det kan være det også?? Akk så mange spørsmål og bekymringer altså..

Huff det hørtes veldig slitsomt ut! Håper du har en bedre kveld i dag! Spent på å høre om effekten fra kiropraktor vedvarte! Har vurdert å ta med min til manuellterapeut, synes han er litt skjev i ryggen og lurer på om det kan være noe der. De sier jo at låsninger kan føre til luftplager, og storebror hadde en låsning i nakken og favorittside. Han er skjev i bakhodet enda.

 

Min skriker som regel ikke så veldig lenge av gangen, men han har noen tak der han skriker til han mister stemmen. Det er mer det at jeg ser at han er misfornøyd og ikke finner roen, samt at han stønner og vrir seg og presser. I dag har han ikke vært så verst, veldig urolig på dagen men ikke voldsomt mye skriking. Sov 3,5 time i ettermiddag og etter det har han vært rolig og fornøyd. Kan jo håpe på at det er dråpene eller teen som begynner å virke!

Endret av Krumelur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forrige barnet hadde jeg forresten altfor mye melk og det var tydelig at han fikk litt magevondt av det, med sånn skummende grønn bæsj. Har du veldig mye melk? Denne gangen har jeg bare akkurat passe, og avføringen er som den skal, så det er nok ikke årsaken for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...