Gjest Antarctica Skrevet 8. mai 2015 #26 Skrevet 8. mai 2015 Jeg synes også det er kleint å bli bedt bare til kaffe, eller bare til å se på i kirken.Ble bedt bare til selve vielsen en gang, men ingenting etterpå. Det var veldig mange andre som skulle feire videre etterpå, så det var ikke bare for de nærmeste osv. Det føltes kjipt. Anonymous poster hash: 34bf2...d9f BEDT til vielse? En kirke er offentlig, man trenger ikke bes inn i den.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #27 Skrevet 8. mai 2015 Jeg synes også det er kleint å bli bedt bare til kaffe, eller bare til å se på i kirken.Ble bedt bare til selve vielsen en gang, men ingenting etterpå. Det var veldig mange andre som skulle feire videre etterpå, så det var ikke bare for de nærmeste osv. Det føltes kjipt. Anonymous poster hash: 34bf2...d9f BEDT til vielse? En kirke er offentlig, man trenger ikke bes inn i den. Nei, men det ble jeg, da... Og til ingenting annet, som sagt. Så det føltes kjipt! Anonymous poster hash: 34bf2...d9f
Gjest Antarctica Skrevet 8. mai 2015 #28 Skrevet 8. mai 2015 Jeg synes også det er kleint å bli bedt bare til kaffe, eller bare til å se på i kirken.Ble bedt bare til selve vielsen en gang, men ingenting etterpå. Det var veldig mange andre som skulle feire videre etterpå, så det var ikke bare for de nærmeste osv. Det føltes kjipt. Anonymous poster hash: 34bf2...d9f BEDT til vielse? En kirke er offentlig, man trenger ikke bes inn i den. Nei, men det ble jeg, da...Og til ingenting annet, som sagt.Så det føltes kjipt! Anonymous poster hash: 34bf2...d9f Ja, det var bare bad taste av paret...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #29 Skrevet 8. mai 2015 På mine kanter er det helt vanlig å ha ekstra gjester til kaffi. Tror faktisk ikke jeg vet om et eneste bryllup der det ikke har skjedd! (jeg er forøvrig 44 og har vært gjennom en del bryllup over flere tiår) Det samme gjorde vi i vårt bryllup! Vi var ca 25 til middag, KUN nærmeste familie (foreldre, besteforeldre, søsken og forlovere) Så kom det ca 70 gjester til til kaffi (øvrig familie og venner). DA hadde vi ikke noe særlig valg økonomisk, men hadde gjort det slik igjen. Vi hadde kaffigjester både fra Sørlandet og utlandet, uten at noen så noe problem i det! (bor på Vestlandet) Folk skal få lov å gifte seg akkurat slik de vil! Hvem i alle dager gir (enkelte av) dere rett til å sette dere til doms over andre? Blir flau over dere! Det er en hyggelig gest å bli bedt i et bryllup! Folk ber deg fordi de ønsker å ha deg der! Det er en skam å se hvor kvalmende høytidelig enkelte her tar seg selv.... Anonymous poster hash: c8809...bc0 Kaffegjester som kom fra utlandet......uff, så kleint og pinlig Anonymous poster hash: 77235...d99
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #30 Skrevet 8. mai 2015 At brudgommen ble tatt på fersken på dass i heit omfavnelse med brudens mor... Anonymous poster hash: 0d92e...34e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #31 Skrevet 8. mai 2015 På mine kanter er det helt vanlig å ha ekstra gjester til kaffi. Tror faktisk ikke jeg vet om et eneste bryllup der det ikke har skjedd! (jeg er forøvrig 44 og har vært gjennom en del bryllup over flere tiår) Det samme gjorde vi i vårt bryllup! Vi var ca 25 til middag, KUN nærmeste familie (foreldre, besteforeldre, søsken og forlovere) Så kom det ca 70 gjester til til kaffi (øvrig familie og venner). DA hadde vi ikke noe særlig valg økonomisk, men hadde gjort det slik igjen. Vi hadde kaffigjester både fra Sørlandet og utlandet, uten at noen så noe problem i det! (bor på Vestlandet) Folk skal få lov å gifte seg akkurat slik de vil! Hvem i alle dager gir (enkelte av) dere rett til å sette dere til doms over andre? Blir flau over dere! Det er en hyggelig gest å bli bedt i et bryllup! Folk ber deg fordi de ønsker å ha deg der! Det er en skam å se hvor kvalmende høytidelig enkelte her tar seg selv.... Anonymous poster hash: c8809...bc0 Hadde jeg blitt bedt til kaffe og måtte reise i tillegg hadde jeg nok takket nei. Men selv om gjestene dine ikke sa det betyr det ikke at de syntes det var stas. Anonymous poster hash: f3716...da3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #32 Skrevet 8. mai 2015 På mine kanter er det helt vanlig å ha ekstra gjester til kaffi. Tror faktisk ikke jeg vet om et eneste bryllup der det ikke har skjedd! (jeg er forøvrig 44 og har vært gjennom en del bryllup over flere tiår) Det samme gjorde vi i vårt bryllup! Vi var ca 25 til middag, KUN nærmeste familie (foreldre, besteforeldre, søsken og forlovere) Så kom det ca 70 gjester til til kaffi (øvrig familie og venner). DA hadde vi ikke noe særlig valg økonomisk, men hadde gjort det slik igjen. Vi hadde kaffigjester både fra Sørlandet og utlandet, uten at noen så noe problem i det! (bor på Vestlandet) Folk skal få lov å gifte seg akkurat slik de vil! Hvem i alle dager gir (enkelte av) dere rett til å sette dere til doms over andre? Blir flau over dere! Det er en hyggelig gest å bli bedt i et bryllup! Folk ber deg fordi de ønsker å ha deg der! Det er en skam å se hvor kvalmende høytidelig enkelte her tar seg selv.... Anonymous poster hash: c8809...bc0 Sannsynligvis var det mange som så et problem i det selv om de ikke sa det til dere. Tenk å invitere folk fra andre kanten av landet og ikke spandere middag på dem. Hva gjorde de mens dere spiste da? Gikk på restaurant? Det kaller jeg en skam. Her er jeg helt enig. Selvsagt sier ikke gjestene noe. Av og til blir jeg sjokkert over hvor naive noen er (eller hvor gigantiske skylapper de bruker). "Synes dere det gjør noe at dere bare får komme til kaffen?". Hva pokker skal man svare da? "Nei, helt ærlig så synes jeg det er ganske kjipt av dere, spesielt siden vi har så lang reisevei". Ingen svarer jo det, men smiler og forsikrer om det er null problem fordi man har fått en viss oppdragelse. At dere ikke klarer å skjønne det anser jeg derimot som en mangel på sådan ... Anonymous poster hash: 3af73...04d
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #33 Skrevet 8. mai 2015 Den pinligste bryllupsopplevelsen min står jeg selv for, og jeg skamrødmer bare jeg tenker på det! Jeg og mannen var gjest i et bryllup, utover natten ble det høy partyfaktor og jeg ble, dessverre, alt for full. En eller annen kvalming var klengete, klåete og ga seg ikke. I tillegg var han frekk og spydig mot mannen min... Det ente med at jeg slo til denne mannen og la han i bakken. Jeg er den minst aggressive personen på jord og har _aldri_ gjort noe lignende, jeg syns det er sinnsykt pinlig! (Og når jeg først gjorde noe så sinnsykt dumt så skjedde det i et familieselskap!) Anonymous poster hash: 49719...688
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #34 Skrevet 8. mai 2015 Fikk en gang sms 2 uker før bryllup med invitasjon. Nokså sært, når jeg kjente mange som hadde fått invitasjon i posten måneder i forveien. Var vel glemt, eller at de hadde fått avbud fra andre. Uansett følte jeg ikke at den invitasjonen var mye verdt. Hadde andre planer for helga, og valgte da å ikke endre de planene. Neste gang jeg møtte brudeparet kommenterte de at det var så leit at jeg ikke hadde kunnet komme... Ser ellers at mange er imot kaffegjester. Jeg synes det kommer litt an på hvordan det gjøres. Folk langveisfra ber man selvsagt i middag, og er det få man tenker be i kaffe (ser en annen her skrev hun var en av 4 kaffegjester) synes jeg man heller kan be dem i middag eller la være Å be i det hele tatt. Jeg kommer fra et lite sted hvor det er vanlig at man har familie og nærmeste venner på middag, men at hele bygda inviteres til kaffe og fest. Skulle alle bes til middag ville det blitt veldig mange til middag, samt dyrt. Dette er en ordning som har vært lenge, og har ikke inntrykk av at folk her synes det er rart å kun bes i kaffe.Anonymous poster hash: bd1e5...b58 Så den ene tanten med familie langveisfra får komme til middag, mens de tantene som bor i nærheten ikke får komme?? Ja, det var logisk... Gjester som kommer langveisfra bor jo alltid hos familie! Ser overhodet ikke problemet! Noen sa "selv om gjestene sier det var greit, er det ikke sikkert det var det"- jo, det var det! Med hver eneste en! Som jeg sa, dette er helt vanlig her vi bor! Anonymous poster hash: c8809...bc0
Jezebel Skrevet 8. mai 2015 #35 Skrevet 8. mai 2015 I min familie synger vi av full hals!Og jeg syns det er virkelig upassende å plassere ektepar sammen og gamle venner sammen. På den måten får man klikker i selskapet, og de som gledet seg til å snakke med mange spennende mennesker den kvelden, sitter med folk de snakker med hver dag...Nei, man skal ikke dele opp ektepar! Det blir bare helt feil. Jeg for min del vantrives veldig i store sammenkomster og kan grue meg i ukesvis for hvem jeg blir sittende sammen med, og da er det godt å vite at jeg i det minste får mannen min ved siden av meg. Jeg har flere ganger opplevd å bli plassert ved siden av mennesker jeg har null kjemi med, og det er veldig, veldig langdrygt og fælt å sitte 3-4 timers til bords ved siden av noen du verken kjenner, har kjemi med eller klarer å finne noe som helst felles å snakke om med. Og jeg er ikke noe videre dårlig til small-talk heller, men det er jo greit om vertskapet i det minste tar litt hensyn til hvem de plasserer med hvem. Anonymous poster hash: 3af73...04d Det er skikk og bruk å dele opp ektepar. Hvordan tror du det er å komme som SINGEL med sosiale hemninger, da, hvis alle andre sitter to og to og ikke slipper en inn i kretsen? Det er dårlig gjort mot gjestene. Jeg kjenner ingen ektepar som kun snakker med hverandre på fest. Men det er mye lettere å bryte isen rundt fremmende hvis man ikke er alene. Og hvis man skulle havne på bord med venneløse Viggo'er (som er fast bestemt på å forbli venneløs) så er det greit at man har noen å snakke med. I vårt bryllup kombinerte vi par som ikke kjente hverandre og/ eller venner hvor to og to kjente hverandre men ikke de to andre. Da fikk vi mikset gjestene samtidig som ALLE hadde minst en person i umiddelbar nærhet som de kjente det godt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #36 Skrevet 8. mai 2015 På mine kanter er det helt vanlig å ha ekstra gjester til kaffi. Tror faktisk ikke jeg vet om et eneste bryllup der det ikke har skjedd! (jeg er forøvrig 44 og har vært gjennom en del bryllup over flere tiår) Det samme gjorde vi i vårt bryllup! Vi var ca 25 til middag, KUN nærmeste familie (foreldre, besteforeldre, søsken og forlovere) Så kom det ca 70 gjester til til kaffi (øvrig familie og venner). DA hadde vi ikke noe særlig valg økonomisk, men hadde gjort det slik igjen. Vi hadde kaffigjester både fra Sørlandet og utlandet, uten at noen så noe problem i det! (bor på Vestlandet) Folk skal få lov å gifte seg akkurat slik de vil! Hvem i alle dager gir (enkelte av) dere rett til å sette dere til doms over andre? Blir flau over dere! Det er en hyggelig gest å bli bedt i et bryllup! Folk ber deg fordi de ønsker å ha deg der! Det er en skam å se hvor kvalmende høytidelig enkelte her tar seg selv....Anonymous poster hash: c8809...bc0 Sannsynligvis var det mange som så et problem i det selv om de ikke sa det til dere. Tenk å invitere folk fra andre kanten av landet og ikke spandere middag på dem. Hva gjorde de mens dere spiste da? Gikk på restaurant? Det kaller jeg en skam. De koste seg sammen med øvrig familie og venner de ikke hadde sett på lang tid! Så du synes det er greit å be tante Anna og onkel Kåre fra Oslo, men ikke tante Guri og onkel Jens som bor 15 minutter unna?? Snakker meg om skam.... Anonymous poster hash: c8809...bc0
Jezebel Skrevet 8. mai 2015 #37 Skrevet 8. mai 2015 Fikk en gang sms 2 uker før bryllup med invitasjon. Nokså sært, når jeg kjente mange som hadde fått invitasjon i posten måneder i forveien. Var vel glemt, eller at de hadde fått avbud fra andre. Uansett følte jeg ikke at den invitasjonen var mye verdt. Hadde andre planer for helga, og valgte da å ikke endre de planene. Neste gang jeg møtte brudeparet kommenterte de at det var så leit at jeg ikke hadde kunnet komme... Ser ellers at mange er imot kaffegjester. Jeg synes det kommer litt an på hvordan det gjøres. Folk langveisfra ber man selvsagt i middag, og er det få man tenker be i kaffe (ser en annen her skrev hun var en av 4 kaffegjester) synes jeg man heller kan be dem i middag eller la være Å be i det hele tatt. Jeg kommer fra et lite sted hvor det er vanlig at man har familie og nærmeste venner på middag, men at hele bygda inviteres til kaffe og fest. Skulle alle bes til middag ville det blitt veldig mange til middag, samt dyrt. Dette er en ordning som har vært lenge, og har ikke inntrykk av at folk her synes det er rart å kun bes i kaffe.Anonymous poster hash: bd1e5...b58 Så den ene tanten med familie langveisfra får komme til middag, mens de tantene som bor i nærheten ikke får komme?? Ja, det var logisk... Gjester som kommer langveisfra bor jo alltid hos familie! Ser overhodet ikke problemet! Noen sa "selv om gjestene sier det var greit, er det ikke sikkert det var det"- jo, det var det! Med hver eneste en! Som jeg sa, dette er helt vanlig her vi bor! Anonymous poster hash: c8809...bc0 Det er litt kjedelig å betale tusenvis av kroner i flybilletter for hele familien når man ikke er velkommen i hele bryllupet. JEG gidder i hvert fall ikke fly land og strand rundt for en kopp kaffe. Da sender jeg heller mine beste ønsker og en flott gave i posten.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #38 Skrevet 8. mai 2015 Fikk en gang sms 2 uker før bryllup med invitasjon. Nokså sært, når jeg kjente mange som hadde fått invitasjon i posten måneder i forveien. Var vel glemt, eller at de hadde fått avbud fra andre. Uansett følte jeg ikke at den invitasjonen var mye verdt. Hadde andre planer for helga, og valgte da å ikke endre de planene. Neste gang jeg møtte brudeparet kommenterte de at det var så leit at jeg ikke hadde kunnet komme... Ser ellers at mange er imot kaffegjester. Jeg synes det kommer litt an på hvordan det gjøres. Folk langveisfra ber man selvsagt i middag, og er det få man tenker be i kaffe (ser en annen her skrev hun var en av 4 kaffegjester) synes jeg man heller kan be dem i middag eller la være Å be i det hele tatt. Jeg kommer fra et lite sted hvor det er vanlig at man har familie og nærmeste venner på middag, men at hele bygda inviteres til kaffe og fest. Skulle alle bes til middag ville det blitt veldig mange til middag, samt dyrt. Dette er en ordning som har vært lenge, og har ikke inntrykk av at folk her synes det er rart å kun bes i kaffe.Anonymous poster hash: bd1e5...b58 Så den ene tanten med familie langveisfra får komme til middag, mens de tantene som bor i nærheten ikke får komme?? Ja, det var logisk...Gjester som kommer langveisfra bor jo alltid hos familie! Ser overhodet ikke problemet! Noen sa "selv om gjestene sier det var greit, er det ikke sikkert det var det"- jo, det var det! Med hver eneste en! Som jeg sa, dette er helt vanlig her vi bor! Anonymous poster hash: c8809...bc0 Om du leser innlegget mitt ordentlig, ser du at jeg skriver at familie og nærmeste venner inviteres til middag. Altså blir tanter bedt i middag uavhengig av om de bor langt borte eller i nærheten. Og bor folk langt borte bes man i middag uansett. Og ja, i bygda her vil jeg påstå at det med kaffegjester fungerer fint, men kan ikke snakke for alle selvsagt. det bor ca 90 her, og det sier jeg selv at alle ikke kan bes i middag i tillegg til familie og venner. Kaffe pleier da være ikke lenge etter middag og det pleier bli en ordentlig byggefelt ut av det. Anonymous poster hash: bd1e5...b58
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #39 Skrevet 8. mai 2015 Den pinligste bryllupsopplevelsen min står jeg selv for, og jeg skamrødmer bare jeg tenker på det! Jeg og mannen var gjest i et bryllup, utover natten ble det høy partyfaktor og jeg ble, dessverre, alt for full. En eller annen kvalming var klengete, klåete og ga seg ikke. I tillegg var han frekk og spydig mot mannen min... Det ente med at jeg slo til denne mannen og la han i bakken. Jeg er den minst aggressive personen på jord og har _aldri_ gjort noe lignende, jeg syns det er sinnsykt pinlig! (Og når jeg først gjorde noe så sinnsykt dumt så skjedde det i et familieselskap!) Anonymous poster hash: 49719...688 Synes du reagerte helt greit jeg. Det pinlige her var det jo denne klengete mannen som stod for! Anonymous poster hash: 856ac...eb3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #40 Skrevet 8. mai 2015 At brudgommen ble tatt på fersken på dass i heit omfavnelse med brudens mor...Anonymous poster hash: 0d92e...34e på fersken av hvem da ?? Anonymous poster hash: 1ee4e...a61
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #41 Skrevet 8. mai 2015 At brudgommen ble tatt på fersken på dass i heit omfavnelse med brudens mor...Anonymous poster hash: 0d92e...34e på fersken av hvem da ?? Anonymous poster hash: 1ee4e...a61 Min mann og en annen gjest.. 🙈 Anonymous poster hash: 0d92e...34e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #42 Skrevet 8. mai 2015 Det kleineste jeg har vært med på var da alle gjestene måtte tenne et lite stearinlys hver og i tur og orden gå frem til brudeparet og sette lyset rundt dem i en hjerteformasjon. Under seansen måtte vi synge en dårlig komponert sang på ukjent melodi. Med langt over 100 gjester tok dette en EVIGHET..... Anonymous poster hash: 83490...2ab Det var det noen som stelte i stand i vårt bryllup. For det første tok det hundre år, det var kjempekjedelig, det var ikke nok lys til et helt hjerte, og alle skulle synge en klein sang ingen kunne melodien på... Anonymous poster hash: 368ea...584
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #43 Skrevet 8. mai 2015 Har tilgode å være gjest i et kleint bryllup. Men har sett tidenes kleineste bryllup på Unge Mødre. Det har blitt diskurert her på DiB før og jeg holdt på å daue da jeg så det! Anonymous poster hash: 22728...e9f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #44 Skrevet 8. mai 2015 Har tilgode å være gjest i et kleint bryllup. Men har sett tidenes kleineste bryllup på Unge Mødre. Det har blitt diskurert her på DiB før og jeg holdt på å daue da jeg så det! Anonymous poster hash: 22728...e9f Herr og Fru Rakkestad? 😂 Anonymous poster hash: 0d92e...34e
Villbringebringebær Skrevet 8. mai 2015 #45 Skrevet 8. mai 2015 Kleineste var vel i det bryllupet bruden og brudgommen begynte å kranglet og bruden dro meg seg nærmeste venner inkludert meg på byen mens resten av bryllupet inkludert brudgom ble igjen..de er skilt nå:/
¤Hippie¤ Skrevet 8. mai 2015 #46 Skrevet 8. mai 2015 Jeg var ikke der, men i et bryllup i bygda hvisket bruden til mannen sin, under middagen, at hun angret. De er rimeligvis skilt nå. Et annet tilfelle var da bruden forandret seg totalt i bryllupet, fra å være noenlunde ålreit til å bli heks mot alle andre enn sin egen familie. De ble også skilt kort tid etter.
Mia_73 Skrevet 8. mai 2015 #47 Skrevet 8. mai 2015 Kleineste bryllup var der bruden var skikkelig bridezilla. Dyr kjole, 2 forlovere hver, på et hotell på fjellet. Dessverre var det visst ikke så nøye med gjestene. Bryllupet var midt på sommeren og tilsvarende varmt. Det ble et glass med drikke til hver rett. Greit nok at det blir bare et glass vin, men vi snakker væske. Ikke en gang vann fikk vi utover dette ene glass. Folk måtte skåle med tomme glass. Jeg holdt på å tørste ihjel. Det verste var at hele seansen drøyde i mange timer, faren alene holdt en tale på nesten trekvarter. Kaffe og kake kl 0030, da hadde jeg lagt meg allerede. Fikk høre etterpå at "festen" varte ca en time.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #48 Skrevet 8. mai 2015 På mine kanter er det helt vanlig å ha ekstra gjester til kaffi. Tror faktisk ikke jeg vet om et eneste bryllup der det ikke har skjedd! (jeg er forøvrig 44 og har vært gjennom en del bryllup over flere tiår) Det samme gjorde vi i vårt bryllup! Vi var ca 25 til middag, KUN nærmeste familie (foreldre, besteforeldre, søsken og forlovere) Så kom det ca 70 gjester til til kaffi (øvrig familie og venner). DA hadde vi ikke noe særlig valg økonomisk, men hadde gjort det slik igjen. Vi hadde kaffigjester både fra Sørlandet og utlandet, uten at noen så noe problem i det! (bor på Vestlandet) Folk skal få lov å gifte seg akkurat slik de vil! Hvem i alle dager gir (enkelte av) dere rett til å sette dere til doms over andre? Blir flau over dere! Det er en hyggelig gest å bli bedt i et bryllup! Folk ber deg fordi de ønsker å ha deg der! Det er en skam å se hvor kvalmende høytidelig enkelte her tar seg selv.... Anonymous poster hash: c8809...bc0 Det var da voldsomt så emosjonell du ble da. Du blir både flau og kvalm fordi folk er uenige med deg? Og du... å mene at det er idiotisk å be noen til middag mens andre bare får kaffe, er det virkelig å sette seg "til doms over andre"? Veldig dramatisk du, altså. Mener du å si at du aldri i hele ditt liv har kritisert noe som helst? Alt har liksom vært helt greit i din verden? Jeg synes du og andre skal få gifte dere akkurat hvordan dere vil. Dette klarer jeg å mene SAMTIDIG som jeg mener at å invitere enkelte gjester kun til kaffe er på grensen til frekt, og jeg hadde aldri dukket opp på noe sånt selv. At man mener noe er dumt betyr ikke at man ønsker å opptre som en diktator. Ble du enda mer kvalm nå? Anonymous poster hash: fb153...d32
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #49 Skrevet 8. mai 2015 - Bryllupsparet som inviterte til større og meget formelt bryllup på en restaurant der gjestene måtte betale middagen selv. (De hadde vett nok til å skrive prisen på 5-rettersen i invitasjonen, som ble levert sammen med ønskelisten....) Hadde jeg ikke fått den invitasjonen selv, hadde jeg trodd det var en god skrøne. (Vi takket nei) - Bryllupsparet (det samme) som også inviterte en haug med kaffigjester, uten å ha bordplass til alle. - Bryllupet der bruden ikke fikk en eneste tale, mens brudgommen fikk mange. -Brylllupet der det ikke var nok kake til alle gjestene. (Jeg vet at man på østlandet og sikkert andre steder ofte har bare en kake, men dette var på tjukkeste vestlandet der det ikke er uvanlig med 30-40 kaker på kakebordet. Et rimelig stort sjokk for stakkars tante Magda med like, og til og med mitt sunnmørshjerte som ellers synes kakebordene her er latterlig overfylte, fant det litt pinlig ja.) Anonymous poster hash: feac5...003
Nebbdyret Skrevet 8. mai 2015 #50 Skrevet 8. mai 2015 Brudgommens far holdt en 30 min tale der 25 min var via til kor stolt han var av at bryllupsparet hadde valgt å spare seg til etter bryllupet *døde litt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå