Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal tru om jeg ikke skal bestille meg el tester. Hvor får jeg tak i billig og bra?

Jeg har bestilt tester på fertil.no. Kun prøvd stavtestene og ikke strimmeltestene, men synes de funker fint :) De traff i alle fall på EL'en min forrige gang (første gang jeg prøvde dem), i motsetning til cb sine.

Ser ut som det blir samme denne gangen. Begynte å teste i dag og fikk positiv med en gang på cb, mens billigtestene nesten ikke viser noen strek i det hele tatt. Har ingen tegn på EL så tror nok at cb er på bærtur, legger selvsagt inn noen aksjer i kveld for sikkerhets skyld ;) noen som vet om kjemisk forrige uke kan ha en innvirkning på cb testene?

Fortsetter under...

Skal tru om jeg ikke skal bestille meg el tester. Hvor får jeg tak i billig og bra?

Jeg har bestilt tester på fertil.no. Kun prøvd stavtestene og ikke strimmeltestene, men synes de funker fint :) De traff i alle fall på EL'en min forrige gang (første gang jeg prøvde dem), i motsetning til cb sine.

Ser ut som det blir samme denne gangen. Begynte å teste i dag og fikk positiv med en gang på cb, mens billigtestene nesten ikke viser noen strek i det hele tatt. Har ingen tegn på EL så tror nok at cb er på bærtur, legger selvsagt inn noen aksjer i kveld for sikkerhets skyld ;) noen som vet om kjemisk forrige uke kan ha en innvirkning på cb testene?

Ville ha svid av ei G test. Er EL tester positiv så tidligt kan ein vere gravid ellers er syklusen på bær tur.

Tror det er cb som er på bærtur for andre mnd på rad. Billigtester viser negativ, men cb er helt positiv. Har ingen tegn på el utover cb-testen så er ganske sikker på at det er testene som er feil og ikke syklusen. G-test er negativ, men hadde siste positive test 3. Mai, så vet ikke om cb er så følsom at den evt fanger opp noe fra det... Kjenner jeg er glad for at jeg prøvde billigtester, ellers hadde vi vel fortsatt å legge inn aksjer på helt feil tid :P også er det jo veldig kjekt at de el-testene som passer best for meg er de billigste også da :D

Annonse

Bra her...håper el holder seg borte til over helga og gubben kommer hjem 😉og ser greit ut. Begynt å teste og er veeeeldig svak strek nr2 og det tyder på at det er noen dager til. Blir sterkere hver dag. Er vel normalt el?

Har fått beskjed om at jeg har lavt stoffskifte o tillegg til lite egg, men fortsatt mulighet for å bli gravid:😃 Burde få medisin for stoffskiftet.

Tester dere for eggløsning morgen eller kveld?

Er sånn med mine tester også, blir litt sterkere for hver dag :) tester morgen og kveld når testene begynner å bli sterke. Håper ikke el kommer tidlig her heller, for mannen er på jobb og er dødssliten når han kommer hjem etter 14 timers dag og helgen er spesielt slitsom for han... synes i grunn at el kan vente til tirsdag for da går han på fri ;)

Så kjedelig med lavt stoffskifte i tillegg til lite egg, Krilor! Ble mye på en gang for deg :( Godt at du har mulighet til å bli gravid likevel :D

Håper flaksen er på min side👍og at vi er heldige. Vet jeg har vært langvarig syk og er SÅ heldig å ha fått 2 skjønnheter💜💙. Men har SÅ lyst på et under til.

Kjenner forresten at el-smertene har starta, mer utflod og i dag sterkere el-test. Mulig el kommer før tenkt, men vet at el-tegn (og mensensymp.) ofte kommer lenge før. Kommer når den kommer😉 Kan ikke jeg kontrollere.

Ska komme meg til lege for å få medisin neste uke.

Krysser fingre for oss alle😃😃

Annonse

Kjenner noe bygger seg opp men el tester ikkje positive. Svake tester enda og el slim er venta på søndag. Håper det kommer tidligare for gubben blir vekke mandag til torsdag. Så får kun lakt inn aksjer søndags kveld. Håper det holder til eggløsningen onsdag. Tviler på det.

Vakna i dag og det virka som EL slime er komment 2 dager tidligere. Liker ikkje den klussingen, blir vel krøll på syklusen no.

Tror den er på veg siden tempen går ned. Ser slik ut på bilde av slike skjema.

Sammer her.... Masse slim, sterke smerter og sterkere el-tester. Blir vel i mårn el søndag. Passer ikke!!

Her har også el-slim begynt å komme. men testene viser fortsatt veldig svakt så mulig den lar vente på seg til over helgen. Hadde i grunn passet fint det, men kan jo stige plutselig også, så ikke godt å vite...

Kjipt med kluss i syklusen, Slurpå! Hadde vært kjekt hvis disse syklusene kunne oppføre seg skikkelig sånn at man hadde en mulighet til å planlegge litt  :forvirret:

Positiv el-test, myyye el-slim. Har ikke hatt det slik sia e fekk mensen tebake. Tror kanskje at e har slutta amme, lagt på meg 2 kg og drekk Rooiboste virker positivt. Bare irriterende at syklus ikke er stabil og at gubben er borte. Kan kanskje håpe på at svømmerne fra søndag forsatt er i live..😉😉

Ikke godt å si om El venter... Du hadde jo helt klart positiv test i går, men testen er jo fortsatt sterk så kan jo være et lite håp om at egget ikke har sluppet ennå? Krysser fingrene for at egget ikke ble sluppet!

Her er det EL-slim og litt smerter, men ikke i nærheten av positiv test. Så vet ikke helt hva som skjer med denne syklusen jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...