Gå til innhold

termin Januar 2016 <3

Anbefalte innlegg

Huff, nå er det 3. dagen med mørk brun utflod.. :(

Må innrømme at NÅ begynner jeg å bli ganske stressa. Har prøvd å si til meg selv at det er lutinusen sin skyld, men nå syns jeg det kan stoppe!! Får en såå dårlig følelse. Har time til UL imorgen, men skal prøve å få flyttet den til idag. Får nå har angsten tatt meg.

Lykke til :)

vil bare fortelle deg at jeg har hatt brun utflod i ukesvis pga stikkpillene. Det er nok inenting å bry seg om :)

Anonymous poster hash: cf90f...b83

Fortsetter under...

Da har vi fått bekreftet marerittet på nytt nok en MA !! Nå er vi helt knust og på vei til sykehuset for utskraping. Har ikke ord jeg.. Hvor mye skal vi tåle :(

Nei og nei så trist å høre Jenta30 !!! Ingen ord er store nok eller gode nok til å trøste. Jeg tenker på dere og ønsker dere alt vel! Håper inderlig at det går bra neste gang!

Jeg begynte å blø på lørdag. Kommer en del, men ikke like mye som ved mensen. Og ingen klumper. Vært hos legen og urinprøven var fortsatt positiv. Legesekretæren klarte ikke å ta blodprøve av meg, så jeg må til laboratoriet i lunsjen. Veldig usikker på om det er sa. Kan gå begge veier.

Annonse

Jeg begynte å blø på lørdag. Kommer en del, men ikke like mye som ved mensen. Og ingen klumper. Vært hos legen og urinprøven var fortsatt positiv. Legesekretæren klarte ikke å ta blodprøve av meg, så jeg må til laboratoriet i lunsjen. Veldig usikker på om det er sa. Kan gå begge veier.

Håper det går veien for dere! Lykke til.

Anonymous poster hash: 2f223...c20

Annonse

I dag va vi på tidlig ultralyd, såg et pittelite hjerte banke, er 7+3 uker og har termin ca 25 Januar,

Har 2 barn fra før på snart 10 og 8 år, så dette blir spennede. hadde to MA etter hverandre i slutten av 2010 og begynnelsen av 2011. Har prøvd siden da å bli gravid, og nå sitter spira forhåpentligvis. Håper det går bra med deg Jenta 30, unne ingen å gå gjennom dette. Lykke til jenter :briller:

Hei. Hiver meg på denne gruppen jeg😄 har termin 22 eller 23. Januar. Er 7+ 3 på vei. Dette blir mitt andre barn. Det jeg lurte på er hvor mange som ønsker å vite kjønnet på barnet? Jeg vet jeg skal!! 😄

Da er vi like langt på vei 😊 bare dette er mitt første barn. Vi skal ikke vite kjønnet, selv om nysgjerrige meg kommer til å slite litt 😳 hehe

Termin 29 jan ca med min 3, pluss en stesønn. så her blir det liv. Blir kjempe gøy. Gleder oss masse til attpåklatten kommer. Lovet meg selv og holde meg langt unna alle forum på nettet som er negative, du blir gal i hodet og tilnærmet paranoid av og lese om alt som kan gå galt.

Skjønner godt hva du mener med av å bli paranoid av alt det negative på nettet, pitrijorg, så derfor skal jeg komme med min glad nyhet :)

I uke 5 hadde jeg en blødning og dro rett på UL dagen etter.. Der viste det seg at jeg hadde et hematom i livmoren, og det ble bare verre og verre for hver uke som gikk. Legen var ikke positiv til hvordan dette skulle gå.. Så lenge hematomet er mindre enn halvparten så stor som fostersekken, er det ikke så stor fare for i miste. Men denne var minst 5 ganger så stor som fostersekken og lå rundt på alle kanter. Det finnes ingen måte å helbrede dette på, må bare gå av seg selv.. Var på UL i dag hematomet var nesten borte og kunne se hjerte slå og at embryo bevegde på seg! Er 9+4 i dag :) 

Jenta 30.. Dette var helt ubeskrivelig trist å høre, mine tanker går til deg <3 <3 <3 

Dette blir mitt andre barn. Har fra før en jente som fyller 3 i oktober. Jeg må bare spørre dere som har barn fra før. 

Denne graviditeten min er så ulik den første!

Første graviditet hadde jeg morgenkvalme og vondt i ryggen, trøtt (sov fra 18.00 til 07.00). Og sulten hele tiden! 

Men denne graviditetet har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt, men mye vondt i hodet og forkjølet. Utenom det så kjenner jeg nada niks. Og ingen matlyst!

Noen som kjenner seg igjen? Jeg har litt den " jeg er ikke gravid" følelsen. Bare blitt litt tjukk på magen :)

Jeg kjenner meg igjen- bare omvendt.

Da jeg var gravid med sønnen min var jeg veldig god form de første mnd, men sleit veldig med bekkenet på slutten.

Nå er jeg 7+2 og har vært forferdelig kvalm og helt utslitt i snart tre uker allerede. Sykemeldt og orker så vidt sitte oppreist :o

Har begynt å tenke tanken om tvillinger,men er nok kun det at svangerskap kan være forskjellig.

Kanskje det betyr vi får et annet kjønn denne gangen?

Håper du fortsetter å være i god form :)

Jeg har også helt annerledes svangerskap denne gangen. Forrige gang spydde jeg flere ganger daglig fra uke 5 og ut uke 17. Denne gangen har jeg spydd en gang med et uhell som jeg kaller det, går på jobb og kjenner bare kvalmen når jeg er sliten eller sulten. Veldig rart!

Har du jente eller gutt fra før av "venter"? :)

Dette blir mitt andre barn. Har fra før en jente som fyller 3 i oktober. Jeg må bare spørre dere som har barn fra før. 

Denne graviditeten min er så ulik den første!

Første graviditet hadde jeg morgenkvalme og vondt i ryggen, trøtt (sov fra 18.00 til 07.00). Og sulten hele tiden! 

Men denne graviditetet har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt, men mye vondt i hodet og forkjølet. Utenom det så kjenner jeg nada niks. Og ingen matlyst!

Noen som kjenner seg igjen? Jeg har litt den " jeg er ikke gravid" følelsen. Bare blitt litt tjukk på magen :)

Jeg kjenner meg igjen- bare omvendt.

Da jeg var gravid med sønnen min var jeg veldig god form de første mnd, men sleit veldig med bekkenet på slutten.

Nå er jeg 7+2 og har vært forferdelig kvalm og helt utslitt i snart tre uker allerede. Sykemeldt og orker så vidt sitte oppreist :o

Har begynt å tenke tanken om tvillinger,men er nok kun det at svangerskap kan være forskjellig.

Kanskje det betyr vi får et annet kjønn denne gangen?

Håper du fortsetter å være i god form :)

Jeg har også helt annerledes svangerskap denne gangen. Forrige gang spydde jeg flere ganger daglig fra uke 5 og ut uke 17. Denne gangen har jeg spydd en gang med et uhell som jeg kaller det, går på jobb og kjenner bare kvalmen når jeg er sliten eller sulten. Veldig rart!

Har du jente eller gutt fra før av "venter"? :)

Jeg har en jente fra før av :)

Da var man til tidlig UL idag og fant ikke hjerteaktivitet, embroidet ble målt til 14 mm. som legen anslo var 7+5, jeg er idag 7+6 etter min egen beregning, men har hatt følelsen av at gravidsymptomene har avtatt den siste uken. har time hos poliklinikken i morgen, hva som skjer der vet jeg ingenting om, og er livredd for at jeg skal knekke sammen når jeg kommer dit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...