Gå til innhold

April-jenter:-)


F*PCO

Anbefalte innlegg

 

Alt er på vent enda. Jeg har ikke begynt med frisk blødning, har litt murringer. Litt håp i hengende snøre, for det har jo gått bra for noen her. Men jeg er skeptisk, spottet ikke en dråpe da jeg var gravid før MA ble oppdaget på 11 uker, og da var det mindre enn det jeg har til nå. Så nå får jeg se an timer og dager. Håper selvfølgelig på falsk alarm.

Krysser fingrene for deg...
Her også ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg er gravid enda:-) Ikke blødning siden søndag, og teststreken er sterkere i dag enn på søndag morgen. Men det er i dag/i morgen jeg forventer å starte mens, så ingenting er sikkert, men jeg er forsiktig optimistisk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt usikker. Streken ble kraftigere fra søndag til mandag, men mandag morgen, tirsdag ettermiddag og morgenurin i dag ser dønn like ut. De ser ut som de er tatt fra samme prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke få tatt blodprøve, da? Urinen kan jo inneholde ulik konsentrasjon, og særlig forskjell er det på morgen- og ettermiddagsurin.

Krysser fingrene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt inn pp torsdag og har testdag på mandag. Så det blir vel dag 6 i dag. Jeg er helt dårlig. Griner for alt og ingenting. Denne ventetiden er tøff...!!😂 Hvordan går det med deg?

 

F*PCO, du må holde oss oppdatert. Er så spent for oss alle sammen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt inn pp torsdag og har testdag på mandag. Så det blir vel dag 6 i dag. Jeg er helt dårlig. Griner for alt og ingenting. Denne ventetiden er tøff...!!😂 Hvordan går det med deg?

 

F*PCO, du må holde oss oppdatert. Er så spent for oss alle sammen 😉

Spurte egentlig F*PCO ;)

Vi hadde jo innsett samme dag, så deg hat jeg kontroll på :D

Så leit at det er tøft for deg, man blir jo helt opphengt og ventetiden snegler seg av gårde.

 

Går egentlig ganske bra med meg. Har hatt en del ubehag i magen, men føler meg mye bedre nå.

Mentalt så tror jeg neste uke blir verre for meg, har i hvert fall syntes det de andre gangene. Da kommer symptomjakten, både på graviditet og mensen.

Gleder meg ikke til det. Jeg skal jo ikke ta blodprøve før 8. heller, så om jeg ikke lykkes kommer vel mensen før jeg rekker den.

 

Er du hjemme eller er du på jobb så du får noe annet å tenke på disse dagene?

Endret av ~m~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ringt inn positiv test og fått ul 20/5:-)

 

Jeg reiser bort i morgen, så det er vanskelig å få tatt test med 2 dagers mellomrom nå. Og jeg tror jeg er tom for strimmeltester:-D I første graviditet sjekket jeg med blodprøve etter 1 uke og fikk for lav stigning i første intervall, ble litt knust, men fikk god stigning i neste, så jeg er bevisst på at blodprøver også kan skape bekymring. Har det gått galt får jeg jo mest sannsynlig mensen innen etpar dager, og det haster ikke å kvitte seg med go'følelsen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det T&H?

Er formen bra? Noen symptomer?

Hvordan er det med humøret?

 

Hvor holder dere til (klinikk)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit :) I går kveld kom det noen dråper blod. Litt kvalm og slapp, håper det er gode tegn :) har en del murringer, og krysser fingrene for at det også er bra. Prøver å fylle dagene med eksamenslesing og det har gått overraskende bra :)

 

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit :) I går kveld kom det noen dråper blod. Litt kvalm og slapp, håper det er gode tegn :) har en del murringer, og krysser fingrene for at det også er bra. Prøver å fylle dagene med eksamenslesing og det har gått overraskende bra :)

Hva med deg?

Det går ganske greit her også. Kjenner ikke noe særlig symptomer hverken den ene eller andre veien, så har virkelig ikke peiling på om vi lykkes denne gangen.

Sist testet jeg positiv 11 dager etter innsett, men da hadde jeg følt meg "rar" hele dagen (vanskelig å forklare) men det var derfor jeg tok en test.

Skal prøve å holde meg litt lenger denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en tidlig test i morges, som viste oss en svak, men allikevel fullt eksisterende strek!

Nå krysser vi alt vi har for at det ikke er kjemisk. Men jeg klarer ikkke å la være å bli glad!! 😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en tidlig test i morges, som viste oss en svak, men allikevel fullt eksisterende strek!

Nå krysser vi alt vi har for at det ikke er kjemisk. Men jeg klarer ikkke å la være å bli glad!!

Åå, så spennende!! Det høres jo veldig lovende ut

Hold oss oppdatert da!

 

Hvilken dag hadde du uttak? Var det ikke du som satte inn blastocyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det stemmer :)

Uttak 18. og satt inn 23.

Hadde en bitteliten blødning torsdag kveld, men det har ikke skjedd noe mer. 

Stadig disse mensen-murringene som jeg ikke klarer å bestemme meg for om er bra eller dårlig.

 

Huttetu så spennende dette er!  :overrasket:  :ler:

 

Fint å vite at vi er flere i samme situasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere, alle sammen?

Tester du positivt ennå, F*PCO?

 

I dag lyste streken klart og tydelig etter bare ett minutt, og jeg begynner for alvor å tro på dette lille mirakelet <3  :D  :danse:

 

Tårene triller støtt (uten grunn, egentlig) og jeg er kvalm, men spyr heldigvis ikke ennå. Hva med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det hørtes ikke noe særlig ut!  :riste:

Men jeg må si det at jeg har hatt mensenmurringer hele tiden, og de har tiltatt i styrke de siste dagene. Så det KAN jo være at det er et godt tegn??

 

Å, har de det?

 

Det er jo i så fall innmari kjedelig!! :sjokkert:  Er dere offentlig eller privat? Krysser fingrene for at kroppen din jobber "riktig" vei, iallfall :) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende svar T&H.

Håper du har rett.

Vi går privat, og er ganske sikker på at de har sommerstengt i juli (i hvert fall i dag som alt er litt svart ;))

Men krysser fortsatt fingrene for at vi slipper det.

Hvor holder du til? Privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...