Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle :) melder meg inn her fra uke 9 jeg. Var litt optimist og trodde jeg skulle få vanlig syklus på pergo ;) Men ser ut til at el blir i dag eller i morra. Ca 32-33 dagers syklus. Mot 41 dager sist pp, så er det bra :) Håper pergoen hjelper og gir oss en baby :) første runde med det nå. Samboer dro bort i dag, så siste runde ble i går kveld. Håper det holder :)

Lykke til alle sammen :)

Fortsetter under...

Jeg får melde meg inn her jeg også. Pga min forrige mens kom fire dager før tiden, regnet jeg utifra den at jeg skulle ha el i uke 9. Men nå som den er forsinket regner jeg med at syklusen går tilbake til seg selv forhåpentligvis, å at jeg da skal ha el egentlig i morgen. Men glemte å teste i går, men i dag er testen ganske sterk, men ikke positiv. Kan jo håpe den var positiv i går da :) Vi la inn aksjer i går kveld og det skal legges inn mer i kveld. 

Lykke til :) :) 

Finner ikke noe liste, så lager en liste jeg :D

Mandag 2:

Tirsdag 3: Baremeg1

Onsdag 4:

Torsdag 5: Vinterblomst, Arielda

Fredag 6: MammaTilenPrins-ØnskerNr2<3

Lørdag 7: Verucasalt, Nimmelim

Søndag 8: Lykke- prøver igjen!, Curious94

Kan du legge til meg på 7?:)
Du er på 7 :D
Ser man det!!! Optiker neste!!! 🙈🙊

Hihi! 😁✌️ Noen som har testet positiv el ennå?😊

Mandag 2:

Onsdag 4:

Testet nå istad og for første gang kom ikke test strek i det hele tatt !! Aldri opplevd.. Men d stikker godt oppi mellom så jeg legger inn aksjer HVER kveld . Går søren ikke Ann å bomme på selve el da

Mandag 2:

Onsdag 4:

Testet i dag, CD9 men veldig negativ :-( hehe.. Men har smerter og utflod (mer lotionaktig), så kanskje den kommer snart? Jeg tar forresten Dong quai med damiana denne syklusen og har tatt det fra CD1 😊

Annonse

Jeg fikk ganske så positiv el test på morgenen i dag :-) Endelig. Da blir det litt humping i kveld. Er det i dag det er størst sjans? Hadde oss mandagskvelden også, i går var mannen dårlig, så ble ikke noe da. Håper det sitter som skuddet i kveld :-D

Jeg fikk ganske så positiv el test på morgenen i dag :-) Endelig. Da blir det litt humping i kveld. Er det i dag det er størst sjans? Hadde oss mandagskvelden også, i går var mannen dårlig, så ble ikke noe da. Håper det sitter som skuddet i kveld :-D

Mandag var i går?😂

Men jeg hadde humpet i dag og i morra hvertfall 😊

Annonse

Hvilken syklusdag pleier dere starte å teste etter EL? Og tester dere en eller to ganger til dagen?😊

Jeg testet ettermiddag i går (cd 9) blendahvit. Morgen i dag, blendahvit (cd10), men nå i kveld mellom 18-18:30, kom det en lyys strek. Kan det bety at eggløsning er på vei, eller er det bare tilfeldig? 😊

Det sies man ikke skal teste på morgen pga det kan gi feil resultat . Er på dag 10 nå, og igår var den kritt hvit , Idag er det en lys strek, så jeg håper det betyr at det gjør seg klar nå! Smertene osv tilsier iallfall det men ... Har jo begynt å tempe også nå, men det tar noen sykluser før den kjenner meg da, men den sier el den 20.. Så vi får se

Anonymous poster hash: d8784...978

Det sies man ikke skal teste på morgen pga det kan gi feil resultat . Er på dag 10 nå, og igår var den kritt hvit , Idag er det en lys strek, så jeg håper det betyr at det gjør seg klar nå! Smertene osv tilsier iallfall det men ... Har jo begynt å tempe også nå, men det tar noen sykluser før den kjenner meg da, men den sier el den 20.. Så vi får se

Anonymous poster hash: d8784...978

Skulle ikke være anonym

Wæææ,, vi fikk ikke hatt oss før nå på morgenen! :( Hadde jo positiv el test i går. Skal teste igjen etterpå å se. Håper vi rakk det :) Er ikke helt sikker, men setter meg på forelløpig IKM den 5. 

Mandag 2: 
Onsdag 4:
Torsdag 5: Vinterblomst, Arielda, Hjerteskatten <3
Fredag 6: MammaTilenPrins-ØnskerNr2<3, Krilor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...