Gå til innhold

Mars-jenter


J'espere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt du fikk komme opp og at de gjør noe 83jenta! Håper du slipper å gå å vente til tirsdag med å få dette avklart, håper alt jeg klarer at du får gode nyheter før det❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG var høy og fin (13000 ett eller annret tror jeg hun sa, ikke enkelt å få med seg alt når man er kjempe nervøs), så nå er det bare å håpe blødningen stopper og at den er ufarlig.. Er sykemeldt til tirsdag, nå er det å prøve å slappe av i påsken. Blir en lang uke...

Endret av 83jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ta ny blodprøve om noen dager da? Er jo da man ser om den har fallt eller steget!

Håper det går bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ta ny blodprøve om noen dager da? Er jo da man ser om den har fallt eller steget!

Håper det går bra!:)

Skal ta ny prøve tidlig neste tirsdag (fint med påske), så har de svaret til vi skal på ul på ettermiddagen.

 

Blødningen har avtatt utover dagen (satser på det er bra) og ingen smerter som ved sist SA, håper vi får se et bankende hjerte neste uke og en fin stigning på hcgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!😄 jeg hadde blødning i hele mitt første svangerskap! Da var det pga at morkaka lå foran livmorhalsåpningen. Var visst helt normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for at det går bra 83jenta.blir en lang påske på deg da... Ikke lett når man må sitte og vente.

Sender mange gode vibber din vei <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg i dag 83jenta?  Anonymous poster hash: 68dca...648

Fortsatt spotting og murring/litt menssmerter i magen, men ikke noe mer. Kvalmen som var vekke på formiddagen i går er kommet tilbake, så satser det er et godt tegn. Har plantet meg godt ned i en lenestol på hytta, og skal prøve ta livet mest mulig med ro de neste dagene (håper egentlig på dårlig vær for da er det ingen unnskyldning for å sitte inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut! Vi satser på at du får gode nyheter på tirsdag ☺️ Synes ikke du skal ta fem øre for å sitte inne i hytta hvis du vil det, skyld på vondt i kroppen og begynnende influensa 😉 håper du og alle andre her inne - gravide som rugere - får en deilig påske med mye sol, appelsin, påskeegg og alt godt som hører påsken til! 🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har oppdatert kalenderen :)

 

April

01

02

03

04

05

06

07 UL 83jenta. Testdag Tinkerbell.

08 Testdag Embi

09

10

11

12

13 UL Håper_og_tror

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27 UL J´espere

28

29

30

 

Husker ikke helt om du har skrevet noe om ultralyd A+S ..? Fyll inn i såfall :)

 

Og F*PCO: du må gjerne fylle inn dine merkedager og, men vet ikke når du skal inn - føler du er med i gjengen selv om uttaket ble i april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April

01

02

03

04

05

06

07 UL 83jenta. Testdag Tinkerbell.

08 Testdag Embi

09

10 UL A+S

11

12

13 UL Håper_og_tror

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27 UL J´espere

28

29

30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rugedag 10 idag og testet negativt. Burde vel ikke være overrasket med min flaks... Aldri noe som kan gå litt på skinner....vet det er tidlig men har på følelsen at det stemmer...

Hadde så ønsket å kunne slippe flere forsøk...

Men noen må jo stå for den negative % andelen her inne og... Æsj ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April

01 Sprøytestart F*PCO

02

03

04

05

06

07 UL 83jenta. Testdag Tinkerbell.

08 Testdag Embi

09

10 UL A+S

11

12

13 UL Håper_og_tror. Sannsynlig uttak F*PCO

14

15 Forhåpentligvis innsett F*PCO

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27 UL J´espere

28

29

30

Er såvidt igang med stikkingen her. Sannsynlig offisiell testdato 28.04 hvis eggstokkene mine oppfører seg som de pleier. Før det lugger det an til mange bankende små hjerter hos April-jenter!

 

Tinkerbell74, vi håper hardt enda:-) Skjønner du ikke har troen og vil nedjustere forhåpningene, jeg føler jo selv på mistillit til eggene mine, allerede før vi var igang engang. Håper det er en overraskelse på lur likevel, for begge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt tidlig Tinkerbell74! Lov å håpe i noen i noen dager til, trstdato er jo fortsatt noen dager unna.

 

Endelig sprøytestart F*PCO👍 da er det ikke mange dagene til det store skjer, spennende!

 

God påske jenter!

 

Håper det fortsatt går bra med deg og 83jenta❤️ Det var jo et høyt og fint tall du fikk på testen, det lover jo godt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu F*PCO - gratulerer med sprøytestart! 👍

 

Tinkerbell: nedtur med negativ test, men det er ikke game over for deg riktig ennå! Vi krysser fortsatt fingrene for positiv test tirsdag!

 

Embi: hvordan går det med rugingen? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i grunnen greit. Har hatt besøk ett par dager nå, så har fått tenke på helt andre ting og tida har flydd😊

Så blir det hyttetur til helga, så håper tida frem til tirsdag flyr videre avgårde!

Har egentlig ikke lyst til å teste...kjenner jeg gruer meg så innmari!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerfar spurte meg om noe i dag, ganske morsomt egentlig.

"Nå når dere har trikset og mikset, fikk dere velge kjønn og da?" Haha😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper men... Idag har jeg hatt så mens smerter at jeg har flydd på do hele tia...

Jeg tok en test tirsdag kveld og der kunne man så vidt skimte antydning til et + tegn.... Så ble glad...

Idag så kunne jeg ikke se så mye og håpte den sku lyse mot meg... Men nei...

Har gjemt de da og titter på de støtt...forandrer de seg? Den første ser fortsatt litt skimt til strek mens den andre kan jeg kanskje skimte litt.... Men veit ikke om det er bare at jeg ser det jeg VIL se???? Burde man skimte noe i det hele tatt?? Kanskje det var el sprøyta??

Detta er ett mareritt med berg og dalbane....

 

 

Hahaha håper_og_tror... Må flire av den ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du skimter en strek har du all grunn til å være positiv!😄 ved negativ test skal du ikke se den i det heletatt! Ville ventet til testdag jeg nå! Spennende😄👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar håper_og_tror.

Føler meg helt gal.... Står og vrir på den testen.... Mot lyser ser jeg ingenting men med litt skygge så kan jeg skimte såvidt en svaaaaaak blå strek..

 

Blir alle så gale?? Hvilke tester er best??

Har en aco og to A1 tester igjen, har brukt to fra boots nå.

 

Samboeren vet ikke at jeg har testet men han blir jo utafor når han ser jeg er lei meg og har vondt. Men tør ikke si jeg har testa heller for han syns det er "tull".... Ikke lett for de å sette seg inn i hva som skjer med oss...vi føler jo alt hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...