Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #101 Skrevet 9. november 2014 Det er jo DU som skal finne deg jobb. NAV skal hjelpe til, men du kan ikke sitte på rumpa og vente.Anonymous poster hash: bbdc3...6bf De skal ikke det? Jo, det skal de faktisk. Her jeg bor er det sånn at hvis du har vært arbeidsledig så og så lenge så skal de hjelpe deg med det. Men de hjelper bare rusmisbrukere, så jeg står ikke akkurat først i køen. Får ikke hjelp til en dritt. Fikk riktignok en jobb de hjalp meg med å få, men da jobba jeg 100% for 6000,- i mnd. så det takka jeg pent nei til.HIAnonymous poster hash: 128a4...274 Du takker nei til jobb og klager på at du ikke får hjelp?De 6000 er kun for en periode til du får fast jobb. Merker nå at jeg mistet all respekt for deg når du takker nei til jobb og samtidig sørger for barn oppi dette.Anonymous poster hash: eae5a...0be Folk som betaler 6000,- i måneden for 100% jobb burde meldes til Arbeidstilsynet! Det er jo slaveri!Anonymous poster hash: f7c13...4e6 Det er nok ikke arbeidsplassen som betaler. Det er nok tiltak gjennom NAV, for at personen skal få arbeidserfaring og ikke bare sitte på ræven. Jeg begynte i et slik tiltak rett etter vgs, da jeg aldri hadde jobbet tidligere. Vanskelig å komme inn på jobbmarkedet uten erfaring. Jeg jobber på samme stedet nå, etter 10 år:) Så 6000 i mnd, kan bety store penger på lang sikt:) Anonymous poster hash: 1f3b2...3dd Les hva jeg har skrevet her ørtenhundreogførti ganger tidligere. DET VAR IKKE EN ARBEIDSPLASS JEG SKULLE VÆRE PÅ OVER LENGRE TID! Ferdig snakka. Og jeg ble behandla som dritt der. HI Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #102 Skrevet 9. november 2014 Det er jo DU som skal finne deg jobb. NAV skal hjelpe til, men du kan ikke sitte på rumpa og vente. Anonymous poster hash: bbdc3...6bf De skal ikke det? Jo, det skal de faktisk. Her jeg bor er det sånn at hvis du har vært arbeidsledig så og så lenge så skal de hjelpe deg med det. Men de hjelper bare rusmisbrukere, så jeg står ikke akkurat først i køen. Får ikke hjelp til en dritt. Fikk riktignok en jobb de hjalp meg med å få, men da jobba jeg 100% for 6000,- i mnd. så det takka jeg pent nei til. HI Anonymous poster hash: 128a4...274 Du må nok være litt aktiv på søke fronten.Bør takke ja til det som måtte være ledig for å opparbeide deg foreldrepenger. Om en ikke kommer seg opp fra sofaen så er det ingensom hjelper. Du ber meg være aktiv på jobbsøkerfronten? Les alle kommentarene da frøken perfekt HI Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #103 Skrevet 9. november 2014 Dette er nok den siste plassen du bør søke om råd etter! Så mange sure og gretne bedrevitere av noen kjerringer finnes ingen annen plass nemlig.. Du høres i grunn litt sånn ut du også i grunn..mange måter å formulere seg på Fra spøk til alvor, du har faktisk fått mange gode råd! Prøv å skrive de ned kanskje? Det er ingenting som hjelper om du graver deg dypere ned og gir opp hvertfall. Anonymous poster hash: 9c70b...3f6 Det er IKKE kødd. Jeg er ikke noe sur og grinete drittkjerring, men det er lett for de tøffe trynene her å skjule seg bak "anonym". Jeg kommenterer ALDRI som anonym, rett og slett fordi det er feigt. Nå gjør jeg det av den grunn at naboen min er her og vet godt hvem jeg er, og jeg ønsker ikke det. Og det regner jeg med at dere skjønner. Hadde jeg lagt ut dette spørsmålet på facebook så vil jeg tro at jeg faktisk hadde fått litt mer hyggelige kommentarer, akkurat av den grunn at der kan man ikke være anonym. Ja, jeg har fått en del gode råd, og en del drittkommentarer av folk som tror at jeg ikke står på for å få jobb! Anonymous poster hash: 128a4...274 Oj, pleier du ikke å være anonym her inne? Signerer du med fullt navn? Don't think so Anonymous poster hash: d61c9...37d Jeg har ingen problemer med å kommentere andres tråder med mitt nickname nei, det gjør jeg alltid. Kommenterer aldri anonymt. Hvis noen sender meg melding her inne, så hadde jeg skrevet navnet mitt ja. Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #104 Skrevet 9. november 2014 Du klarer kanskje å skaffe deg en jobb nå fra til jul ihvertfall? Mange som trenger ekstra vikarer nå, spesielt matbutikker. Så kanskje det gir mulighet for jobb senere også. Ikke bekymre deg for mye om det nå, bare stå på som fy fram til permisjon og så går det nok på et eller annet vis. Det gjør det alltid- man finner alltid en løsning når man må. Men man må selvsagt jobbe for det! Hvis bf er hjemme kan du feks ha deltidsjobb etter baby er 6 uker. Må man så må man.... Har vært der selv. Lykke til 😊 Anonymous poster hash: 28444...de5 Prøver så godt jeg kan, en dag må det vel løse seg for meg også Takk Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #105 Skrevet 9. november 2014 Du hat sagt noen ganger at du er blitt anklaget for å Være rusa. Vil anbefale deg bruke litt tid på badet Før du går ut. Det hjelper både på Selvfølelsen og inntrykket du gir. Selv om du ikke nødvendigvis har de nyeste og fineste klærne. Vert der selv så bare godt ment ☺ ellers ønsker jeg deg lykke til videre både med magen, jobb og kjæresten sin innsats+ Jeg bruker nok tid på badet, men i den byen her så ruser sikkert nærmere 90% av de unge seg, så de får vel sjokk når de møter noen som aldri har rusa seg. Så de er ute etter å "ta" de, så de slipper å hjelpe de der jeg er, for der er det et krav om å være rusfri. Forbanna idioter. Synes det er respektløst å si det til en person som de vet aldri har gjort noe. KOm heller og be meg ta en urinprøve, så skal jeg levere den reineste prøva de noen gang kommer til å se. HI Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #106 Skrevet 9. november 2014 Du hat sagt noen ganger at du er blitt anklaget for å Være rusa. Vil anbefale deg bruke litt tid på badet Før du går ut. Det hjelper både på Selvfølelsen og inntrykket du gir. Selv om du ikke nødvendigvis har de nyeste og fineste klærne. Vert der selv så bare godt ment ☺ ellers ønsker jeg deg lykke til videre både med magen, jobb og kjæresten sin innsats+ Jeg bruker nok tid på badet, men i den byen her så ruser sikkert nærmere 90% av de unge seg, så de får vel sjokk når de møter noen som aldri har rusa seg. Så de er ute etter å "ta" de, så de slipper å hjelpe de der jeg er, for der er det et krav om å være rusfri. Forbanna idioter. Synes det er respektløst å si det til en person som de vet aldri har gjort noe. KOm heller og be meg ta en urinprøve, så skal jeg levere den reineste prøva de noen gang kommer til å se. HI Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #107 Skrevet 9. november 2014 Hi: hvor i all verden bor du viss 90% av de unge ruser seg? Du får se litt på hvordan du ser ut, hvilke klær du har, sminke, hår osv. Kanskje trene litt? Ikke rart du ikke får jobb viss du ser rusa ut. Hvilket rykte har du i byen? Kjenner du noen som kjenner noen? Ofte god hjelp om kjente kan legge inn et godt ord i en jobbsøking. Hør med venner og kjente. Få mannen i gang med jobbsøking. Viss du ser rusa ut, viss det erdet inntrykket folk har av degså bør du jobbe med å endre dette. Viss ikke kan du risikere at folk melder deg til barnevernet basert på at de tror du ruser deg som gravid eller med en baby. Anonymous poster hash: dd8cb...6ce
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #108 Skrevet 9. november 2014 Du hat sagt noen ganger at du er blitt anklaget for å Være rusa. Vil anbefale deg bruke litt tid på badet Før du går ut.Det hjelper både på Selvfølelsen og inntrykket du gir. Selv om du ikke nødvendigvis har de nyeste og fineste klærne.Vert der selv så bare godt ment ☺ ellers ønsker jeg deg lykke til videre både med magen, jobb og kjæresten sin innsats+Jeg bruker nok tid på badet, men i den byen her så ruser sikkert nærmere 90% av de unge seg, så de får vel sjokk når de møter noen som aldri har rusa seg. Så de er ute etter å "ta" de, så de slipper å hjelpe de der jeg er, for der er det et krav om å være rusfri. Forbanna idioter. Synes det er respektløst å si det til en person som de vet aldri har gjort noe. KOm heller og be meg ta en urinprøve, så skal jeg levere den reineste prøva de noen gang kommer til å se. HI Anonymous poster hash: 128a4...274 Beklager, men det ser ut til at du har et aldri så lite "attitude"-problem. Du evner i liten grad å se at situasjonen din er ditt ansvar, først og fremst. Selv om bedriften der du ikke likte deg var et sted de du bare skulle være en kort tid, kan det ha vært meget smart å fullføre opplegget. Selv om du ikke fikk mer utbetalt enn du ville fått ved å gå hjemme, så skaffer du deg praksis, erfaring, kontakter osv. Det er svært få fulltidsjobber som er så krevende at ikke noenlunde friske mennesker evner å både jobbe og søke nye jobber. Det er ikke NAV sitt ansvar å skaffe deg jobb,det er først og fremst ditt ansvar. Og er det slik at dere ikke finne jobb der dere bor, foreslår jeg at der selger eller leier ut leiligheta og flytter til et sted der dere kan jobb. Arbeidsledigheten i dette landet er svært lav, 2-3 prosent. De fleste av disse er folk som ikke vil jobbe (sitat fra en jeg kjenner som jobber sentralt i systemet). Det at noen intet hele tatt antyder at du ser rusa ut, sier oss at du bør ta en gjennomgang av hvordan du fremtrer, alt fra hygiene til språkbruk og holdninger. Ut fra innleggene dine fremstår du ikke som en person jeg ville ha ansatt (jeg jobber en del med det). Regner med du vil bite hodet av meg, deg om det. Men det er på høy tid at noen sier i fra. Anonymous poster hash: c4dc8...2e4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #109 Skrevet 9. november 2014 Du hat sagt noen ganger at du er blitt anklaget for å Være rusa. Vil anbefale deg bruke litt tid på badet Før du går ut.Det hjelper både på Selvfølelsen og inntrykket du gir. Selv om du ikke nødvendigvis har de nyeste og fineste klærne.Vert der selv så bare godt ment ☺ ellers ønsker jeg deg lykke til videre både med magen, jobb og kjæresten sin innsats+Jeg bruker nok tid på badet, men i den byen her så ruser sikkert nærmere 90% av de unge seg, så de får vel sjokk når de møter noen som aldri har rusa seg. Så de er ute etter å "ta" de, så de slipper å hjelpe de der jeg er, for der er det et krav om å være rusfri. Forbanna idioter. Synes det er respektløst å si det til en person som de vet aldri har gjort noe. KOm heller og be meg ta en urinprøve, så skal jeg levere den reineste prøva de noen gang kommer til å se. HI Anonymous poster hash: 128a4...274 Beklager, men det ser ut til at du har et aldri så lite "attitude"-problem. Du evner i liten grad å se at situasjonen din er ditt ansvar, først og fremst. Selv om bedriften der du ikke likte deg var et sted de du bare skulle være en kort tid, kan det ha vært meget smart å fullføre opplegget. Selv om du ikke fikk mer utbetalt enn du ville fått ved å gå hjemme, så skaffer du deg praksis, erfaring, kontakter osv. Det er svært få fulltidsjobber som er så krevende at ikke noenlunde friske mennesker evner å både jobbe og søke nye jobber. Det er ikke NAV sitt ansvar å skaffe deg jobb,det er først og fremst ditt ansvar. Og er det slik at dere ikke finne jobb der dere bor, foreslår jeg at der selger eller leier ut leiligheta og flytter til et sted der dere kan jobb. Arbeidsledigheten i dette landet er svært lav, 2-3 prosent. De fleste av disse er folk som ikke vil jobbe (sitat fra en jeg kjenner som jobber sentralt i systemet). Det at noen intet hele tatt antyder at du ser rusa ut, sier oss at du bør ta en gjennomgang av hvordan du fremtrer, alt fra hygiene til språkbruk og holdninger. Ut fra innleggene dine fremstår du ikke som en person jeg ville ha ansatt (jeg jobber en del med det). Regner med du vil bite hodet av meg, deg om det. Men det er på høy tid at noen sier i fra. Anonymous poster hash: c4dc8...2e4 Har du aldri sett sliten ut? Man ser rusa ut når man ser sliten ut hvis du ikke vet det... Lite søvn, hva skjer da? Jo, mørke ringer under øynene. Og uansett hvor mye man sminker det bort, så klarer de som har peiling å se det. Det er jobben dems. Man kan ikke sminke bort ei sliten sjel. Synes ikke du skal komme her og rakke ned på meg som person når du overhode ikke kjenner meg. Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #110 Skrevet 9. november 2014 Hi: hvor i all verden bor du viss 90% av de unge ruser seg? Du får se litt på hvordan du ser ut, hvilke klær du har, sminke, hår osv. Kanskje trene litt? Ikke rart du ikke får jobb viss du ser rusa ut. Hvilket rykte har du i byen? Kjenner du noen som kjenner noen? Ofte god hjelp om kjente kan legge inn et godt ord i en jobbsøking. Hør med venner og kjente. Få mannen i gang med jobbsøking. Viss du ser rusa ut, viss det erdet inntrykket folk har av degså bør du jobbe med å endre dette. Viss ikke kan du risikere at folk melder deg til barnevernet basert på at de tror du ruser deg som gravid eller med en baby. Anonymous poster hash: dd8cb...6ce Har du aldri sett sliten ut? Man ser rusa ut når man ser sliten ut hvis du ikke vet det... Lite søvn, hva skjer da? Jo, mørke ringer under øynene. Og uansett hvor mye man sminker det bort, så klarer de som har peiling å se det. Det er jobben dems. Man kan ikke sminke bort ei sliten sjel. Synes ikke du skal komme her og rakke ned på meg som person når du overhode ikke kjenner meg. Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #111 Skrevet 9. november 2014 Hi: hvor i all verden bor du viss 90% av de unge ruser seg?Du får se litt på hvordan du ser ut, hvilke klær du har, sminke, hår osv. Kanskje trene litt? Ikke rart du ikke får jobb viss du ser rusa ut.Hvilket rykte har du i byen? Kjenner du noen som kjenner noen? Ofte god hjelp om kjente kan legge inn et godt ord i en jobbsøking. Hør med venner og kjente.Få mannen i gang med jobbsøking.Viss du ser rusa ut, viss det erdet inntrykket folk har av degså bør du jobbe med å endre dette. Viss ikke kan du risikere at folk melder deg til barnevernet basert på at de tror du ruser deg som gravid eller med en baby.Anonymous poster hash: dd8cb...6ce Har du aldri sett sliten ut? Man ser rusa ut når man ser sliten ut hvis du ikke vet det... Lite søvn, hva skjer da? Jo, mørke ringer under øynene. Og uansett hvor mye man sminker det bort, så klarer de som har peiling å se det. Det er jobben dems. Man kan ikke sminke bort ei sliten sjel.Synes ikke du skal komme her og rakke ned på meg som person når du overhode ikke kjenner meg. Anonymous poster hash: 128a4...274 Dersom du ser så sliten ut at folk tror du er rusa, bør du sørge for å få nok søvn, frisk luft og riktig ernæring. Man ser ikke rusa ut om man har en "sliten sjel". Du bør ha tid nok, du som ikke jobber. Det spiller for øvrig ingen rolle for meg hvilke (bort)forklaringer/unnskyldninger du velger å bruke, problemet er fortsatt ditt, ikke mitt. (Har for øvrig vært ute en "vinterdag" selv, så ikke anta jeg jeg sitter på en høy hest og ikke vet hva det er snakk om) Anonymous poster hash: c4dc8...2e4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #112 Skrevet 9. november 2014 Hi: hvor i all verden bor du viss 90% av de unge ruser seg?Du får se litt på hvordan du ser ut, hvilke klær du har, sminke, hår osv. Kanskje trene litt? Ikke rart du ikke får jobb viss du ser rusa ut.Hvilket rykte har du i byen? Kjenner du noen som kjenner noen? Ofte god hjelp om kjente kan legge inn et godt ord i en jobbsøking. Hør med venner og kjente.Få mannen i gang med jobbsøking.Viss du ser rusa ut, viss det erdet inntrykket folk har av degså bør du jobbe med å endre dette. Viss ikke kan du risikere at folk melder deg til barnevernet basert på at de tror du ruser deg som gravid eller med en baby.Anonymous poster hash: dd8cb...6ce Har du aldri sett sliten ut? Man ser rusa ut når man ser sliten ut hvis du ikke vet det... Lite søvn, hva skjer da? Jo, mørke ringer under øynene. Og uansett hvor mye man sminker det bort, så klarer de som har peiling å se det. Det er jobben dems. Man kan ikke sminke bort ei sliten sjel.Synes ikke du skal komme her og rakke ned på meg som person når du overhode ikke kjenner meg. Anonymous poster hash: 128a4...274 Dersom du ser så sliten ut at folk tror du er rusa, bør du sørge for å få nok søvn, frisk luft og riktig ernæring. Man ser ikke rusa ut om man har en "sliten sjel". Du bør ha tid nok, du som ikke jobber. Det spiller for øvrig ingen rolle for meg hvilke (bort)forklaringer/unnskyldninger du velger å bruke, problemet er fortsatt ditt, ikke mitt. (Har for øvrig vært ute en "vinterdag" selv, så ikke anta jeg jeg sitter på en høy hest og ikke vet hva det er snakk om) Anonymous poster hash: c4dc8...2e4 Jeg har skrevet her tidligere at jeg bruker lang tid på badet. Og jo - sliten inni, sliten utapå. Sånn er det bare. Og jeg bruker ingen bortforklaringer eller unnskyldninger på ting, jeg er bare FORBANNA OG FRUSTRERT over at utlendinger får så inni hampen mye hjelp i forhold til vi som faktisk er født og oppvokst i det landet her!!! Vi har ikke krav på en dritt virker det som, men de forbanna utlendingene skal tas imot med åpne armer og få penger utdelt i bøtter og spann når de trenger det. Hva med å ta vare på sine egne først!? HI Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #113 Skrevet 9. november 2014 Hi: hvor i all verden bor du viss 90% av de unge ruser seg? Du får se litt på hvordan du ser ut, hvilke klær du har, sminke, hår osv. Kanskje trene litt? Ikke rart du ikke får jobb viss du ser rusa ut. Hvilket rykte har du i byen? Kjenner du noen som kjenner noen? Ofte god hjelp om kjente kan legge inn et godt ord i en jobbsøking. Hør med venner og kjente. Få mannen i gang med jobbsøking. Viss du ser rusa ut, viss det erdet inntrykket folk har av degså bør du jobbe med å endre dette. Viss ikke kan du risikere at folk melder deg til barnevernet basert på at de tror du ruser deg som gravid eller med en baby. Anonymous poster hash: dd8cb...6ce Har du aldri sett sliten ut? Man ser rusa ut når man ser sliten ut hvis du ikke vet det... Lite søvn, hva skjer da? Jo, mørke ringer under øynene. Og uansett hvor mye man sminker det bort, så klarer de som har peiling å se det. Det er jobben dems. Man kan ikke sminke bort ei sliten sjel. Synes ikke du skal komme her og rakke ned på meg som person når du overhode ikke kjenner meg. Anonymous poster hash: 128a4...274 jeg har hatt mine barselperioder og 50 timers vakter uten søvn (er lege) - jeg har aldri i mitt liv blitt anklaget for å være rusa. De som har peiling som du sier evner å se forskjell på en sliten sjel og en rusa sjel... Anonymous poster hash: 9cc7d...258
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #114 Skrevet 9. november 2014 Det er jo DU som skal finne deg jobb. NAV skal hjelpe til, men du kan ikke sitte på rumpa og vente.Anonymous poster hash: bbdc3...6bf De skal ikke det? Jo, det skal de faktisk. Her jeg bor er det sånn at hvis du har vært arbeidsledig så og så lenge så skal de hjelpe deg med det. Men de hjelper bare rusmisbrukere, så jeg står ikke akkurat først i køen. Får ikke hjelp til en dritt. Fikk riktignok en jobb de hjalp meg med å få, men da jobba jeg 100% for 6000,- i mnd. så det takka jeg pent nei til.HIAnonymous poster hash: 128a4...274 Du takker nei til jobb og klager på at du ikke får hjelp?De 6000 er kun for en periode til du får fast jobb. Merker nå at jeg mistet all respekt for deg når du takker nei til jobb og samtidig sørger for barn oppi dette.Anonymous poster hash: eae5a...0be Folk som betaler 6000,- i måneden for 100% jobb burde meldes til Arbeidstilsynet! Det er jo slaveri!Anonymous poster hash: f7c13...4e6 Det er nok ikke arbeidsplassen som betaler. Det er nok tiltak gjennom NAV, for at personen skal få arbeidserfaring og ikke bare sitte på ræven. Jeg begynte i et slik tiltak rett etter vgs, da jeg aldri hadde jobbet tidligere. Vanskelig å komme inn på jobbmarkedet uten erfaring. Jeg jobber på samme stedet nå, etter 10 år:) Så 6000 i mnd, kan bety store penger på lang sikt:)Anonymous poster hash: 1f3b2...3dd Les hva jeg har skrevet her ørtenhundreogførti ganger tidligere. DET VAR IKKE EN ARBEIDSPLASS JEG SKULLE VÆRE PÅ OVER LENGRE TID! Ferdig snakka. Og jeg ble behandla som dritt der. HI Anonymous poster hash: 128a4...274 DET SKULLE IKKE JEG HELLER, MEN JEG GJORDE EN INNSATS OG FIKK FORTSETTE I BEDRIFTEN SOM VANLIG ANSATT. Nå er jeg leder i bedrfiten og vi har fortsatt mange personer inne hos oss på liknende tiltak, mange får jobbe videre, men de med holdninger som deg ryker fort ut igjen. Må nok dessverre si, at du neppe kommer til å klare å få deg noen jobb med innstillingen din. Anonymous poster hash: 1f3b2...3dd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #115 Skrevet 9. november 2014 Det er jo DU som skal finne deg jobb. NAV skal hjelpe til, men du kan ikke sitte på rumpa og vente.Anonymous poster hash: bbdc3...6bf De skal ikke det? Jo, det skal de faktisk. Her jeg bor er det sånn at hvis du har vært arbeidsledig så og så lenge så skal de hjelpe deg med det. Men de hjelper bare rusmisbrukere, så jeg står ikke akkurat først i køen. Får ikke hjelp til en dritt. Fikk riktignok en jobb de hjalp meg med å få, men da jobba jeg 100% for 6000,- i mnd. så det takka jeg pent nei til.HIAnonymous poster hash: 128a4...274 Du takker nei til jobb og klager på at du ikke får hjelp?De 6000 er kun for en periode til du får fast jobb. Merker nå at jeg mistet all respekt for deg når du takker nei til jobb og samtidig sørger for barn oppi dette.Anonymous poster hash: eae5a...0be Folk som betaler 6000,- i måneden for 100% jobb burde meldes til Arbeidstilsynet! Det er jo slaveri!Anonymous poster hash: f7c13...4e6 Det er nok ikke arbeidsplassen som betaler. Det er nok tiltak gjennom NAV, for at personen skal få arbeidserfaring og ikke bare sitte på ræven. Jeg begynte i et slik tiltak rett etter vgs, da jeg aldri hadde jobbet tidligere. Vanskelig å komme inn på jobbmarkedet uten erfaring. Jeg jobber på samme stedet nå, etter 10 år:) Så 6000 i mnd, kan bety store penger på lang sikt:)Anonymous poster hash: 1f3b2...3dd Les hva jeg har skrevet her ørtenhundreogførti ganger tidligere. DET VAR IKKE EN ARBEIDSPLASS JEG SKULLE VÆRE PÅ OVER LENGRE TID! Ferdig snakka. Og jeg ble behandla som dritt der. HI Anonymous poster hash: 128a4...274 DET SKULLE IKKE JEG HELLER, MEN JEG GJORDE EN INNSATS OG FIKK FORTSETTE I BEDRIFTEN SOM VANLIG ANSATT. Nå er jeg leder i bedrfiten og vi har fortsatt mange personer inne hos oss på liknende tiltak, mange får jobbe videre, men de med holdninger som deg ryker fort ut igjen. Må nok dessverre si, at du neppe kommer til å klare å få deg noen jobb med innstillingen din. Anonymous poster hash: 1f3b2...3dd Så jeg skal finne meg i at når jeg spør om hjelp så snur de og går? At de nærmest ler av meg fordi jeg jobber gratis? At de ber meg sette meg ned å lese avisa når jeg ikke har noe å gjøre, og blir sittende i halvannen time? Når jeg spør de flere ganger og flere personer om de har noe å gjøre til meg nå. Og nå. Og nå. Du vet ikke noe om hvordan innstilling jeg har, så jeg anbefaler deg å prøve meg ut i bedriften din så skal jeg bidra meg så mye pågangsmot og godt humør som du aldri har sett Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #116 Skrevet 9. november 2014 Hi: hvor i all verden bor du viss 90% av de unge ruser seg? Du får se litt på hvordan du ser ut, hvilke klær du har, sminke, hår osv. Kanskje trene litt? Ikke rart du ikke får jobb viss du ser rusa ut. Hvilket rykte har du i byen? Kjenner du noen som kjenner noen? Ofte god hjelp om kjente kan legge inn et godt ord i en jobbsøking. Hør med venner og kjente. Få mannen i gang med jobbsøking. Viss du ser rusa ut, viss det erdet inntrykket folk har av degså bør du jobbe med å endre dette. Viss ikke kan du risikere at folk melder deg til barnevernet basert på at de tror du ruser deg som gravid eller med en baby. Anonymous poster hash: dd8cb...6ce Har du aldri sett sliten ut? Man ser rusa ut når man ser sliten ut hvis du ikke vet det... Lite søvn, hva skjer da? Jo, mørke ringer under øynene. Og uansett hvor mye man sminker det bort, så klarer de som har peiling å se det. Det er jobben dems. Man kan ikke sminke bort ei sliten sjel. Synes ikke du skal komme her og rakke ned på meg som person når du overhode ikke kjenner meg. Anonymous poster hash: 128a4...274 jeg har hatt mine barselperioder og 50 timers vakter uten søvn (er lege) - jeg har aldri i mitt liv blitt anklaget for å være rusa. De som har peiling som du sier evner å se forskjell på en sliten sjel og en rusa sjel... Anonymous poster hash: 9cc7d...258 Det kan godt hende Men når 90% av aldersgruppa mi her røyker hasj (og det VET jeg), så skjønner jeg at de blir skeptisk og lurer, men respektløst! De sa ikke at jeg _ER_ rusa, men at jeg så rusa ut. Sier mer om hvor sliten jeg er av det her, enn noe annet. Og det siste jeg trenger er spydigheter fra deg og de andre. Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #117 Skrevet 9. november 2014 Det er jo DU som skal finne deg jobb. NAV skal hjelpe til, men du kan ikke sitte på rumpa og vente.Anonymous poster hash: bbdc3...6bf De skal ikke det? Jo, det skal de faktisk. Her jeg bor er det sånn at hvis du har vært arbeidsledig så og så lenge så skal de hjelpe deg med det. Men de hjelper bare rusmisbrukere, så jeg står ikke akkurat først i køen. Får ikke hjelp til en dritt. Fikk riktignok en jobb de hjalp meg med å få, men da jobba jeg 100% for 6000,- i mnd. så det takka jeg pent nei til.HIAnonymous poster hash: 128a4...274 Du takker nei til jobb og klager på at du ikke får hjelp?De 6000 er kun for en periode til du får fast jobb. Merker nå at jeg mistet all respekt for deg når du takker nei til jobb og samtidig sørger for barn oppi dette.Anonymous poster hash: eae5a...0be Folk som betaler 6000,- i måneden for 100% jobb burde meldes til Arbeidstilsynet! Det er jo slaveri!Anonymous poster hash: f7c13...4e6 Det er nok ikke arbeidsplassen som betaler. Det er nok tiltak gjennom NAV, for at personen skal få arbeidserfaring og ikke bare sitte på ræven. Jeg begynte i et slik tiltak rett etter vgs, da jeg aldri hadde jobbet tidligere. Vanskelig å komme inn på jobbmarkedet uten erfaring. Jeg jobber på samme stedet nå, etter 10 år:) Så 6000 i mnd, kan bety store penger på lang sikt:)Anonymous poster hash: 1f3b2...3dd Les hva jeg har skrevet her ørtenhundreogførti ganger tidligere. DET VAR IKKE EN ARBEIDSPLASS JEG SKULLE VÆRE PÅ OVER LENGRE TID! Ferdig snakka. Og jeg ble behandla som dritt der. HI Anonymous poster hash: 128a4...274 DET SKULLE IKKE JEG HELLER, MEN JEG GJORDE EN INNSATS OG FIKK FORTSETTE I BEDRIFTEN SOM VANLIG ANSATT. Nå er jeg leder i bedrfiten og vi har fortsatt mange personer inne hos oss på liknende tiltak, mange får jobbe videre, men de med holdninger som deg ryker fort ut igjen. Må nok dessverre si, at du neppe kommer til å klare å få deg noen jobb med innstillingen din. Anonymous poster hash: 1f3b2...3dd Så jeg skal finne meg i at når jeg spør om hjelp så snur de og går? At de nærmest ler av meg fordi jeg jobber gratis? At de ber meg sette meg ned å lese avisa når jeg ikke har noe å gjøre, og blir sittende i halvannen time? Når jeg spør de flere ganger og flere personer om de har noe å gjøre til meg nå. Og nå. Og nå. Du vet ikke noe om hvordan innstilling jeg har, så jeg anbefaler deg å prøve meg ut i bedriften din så skal jeg bidra meg så mye pågangsmot og godt humør som du aldri har sett Anonymous poster hash: 128a4...274 Ja, i en mnd må du faktisk finne deg i det! Anonymous poster hash: 9cc7d...258
Gjest thricane Skrevet 9. november 2014 #118 Skrevet 9. november 2014 Du kan jo studere. Da jeg fikk første barnet, var jeg student og mannen lærling. Lå vel på samme inntekt som dere, eide en rimelig leilighet som vi betale omtrent det samme hver måned. Lurer på om ikke jeg hadde ca 9000 pr mnd med stipend og barnetrygd på den tiden. Skjekk kalkulator inne på lånekassen. På sikt er det jo veldig lurt. I dag har jeg ca 26 000 utb og eier eget hus. Veien har vært slitsom i perioder, men det er utrolig hvor mye man takler så lenge man jobber for en lys fremtid.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #119 Skrevet 9. november 2014 Hi: hvor i all verden bor du viss 90% av de unge ruser seg? Du får se litt på hvordan du ser ut, hvilke klær du har, sminke, hår osv. Kanskje trene litt? Ikke rart du ikke får jobb viss du ser rusa ut. Hvilket rykte har du i byen? Kjenner du noen som kjenner noen? Ofte god hjelp om kjente kan legge inn et godt ord i en jobbsøking. Hør med venner og kjente. Få mannen i gang med jobbsøking. Viss du ser rusa ut, viss det erdet inntrykket folk har av degså bør du jobbe med å endre dette. Viss ikke kan du risikere at folk melder deg til barnevernet basert på at de tror du ruser deg som gravid eller med en baby. Anonymous poster hash: dd8cb...6ce Har du aldri sett sliten ut? Man ser rusa ut når man ser sliten ut hvis du ikke vet det... Lite søvn, hva skjer da? Jo, mørke ringer under øynene. Og uansett hvor mye man sminker det bort, så klarer de som har peiling å se det. Det er jobben dems. Man kan ikke sminke bort ei sliten sjel. Synes ikke du skal komme her og rakke ned på meg som person når du overhode ikke kjenner meg. Anonymous poster hash: 128a4...274 Jeg har en kronisk sykdom og har vært veldig, veldig sliten og syk, men jeg har aldri sett rusa ut. Jeg har sett syk og sliten ut, men aldri rusa. Om en person er rusa ser man det på blikket og holdningen/adferden. Hvor bor du siden 90% av alle på din alder er rusa? Høres virkelig rart ut. Siden du tydeligvis kjenner mange bør du bruke nettverket ditt for å få deg en jobb nå før jul! Det trengs mye ekstravikarer. Kjøpesenter trenger ofte folk til å pakke inn gaver, ekstrahjelp i kassen osv. Anonymous poster hash: dd8cb...6ce
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #120 Skrevet 9. november 2014 Hi: hvor i all verden bor du viss 90% av de unge ruser seg? Du får se litt på hvordan du ser ut, hvilke klær du har, sminke, hår osv. Kanskje trene litt? Ikke rart du ikke får jobb viss du ser rusa ut. Hvilket rykte har du i byen? Kjenner du noen som kjenner noen? Ofte god hjelp om kjente kan legge inn et godt ord i en jobbsøking. Hør med venner og kjente. Få mannen i gang med jobbsøking. Viss du ser rusa ut, viss det erdet inntrykket folk har av degså bør du jobbe med å endre dette. Viss ikke kan du risikere at folk melder deg til barnevernet basert på at de tror du ruser deg som gravid eller med en baby. Anonymous poster hash: dd8cb...6ce Har du aldri sett sliten ut? Man ser rusa ut når man ser sliten ut hvis du ikke vet det... Lite søvn, hva skjer da? Jo, mørke ringer under øynene. Og uansett hvor mye man sminker det bort, så klarer de som har peiling å se det. Det er jobben dems. Man kan ikke sminke bort ei sliten sjel. Synes ikke du skal komme her og rakke ned på meg som person når du overhode ikke kjenner meg. Anonymous poster hash: 128a4...274 Jeg har en kronisk sykdom og har vært veldig, veldig sliten og syk, men jeg har aldri sett rusa ut. Jeg har sett syk og sliten ut, men aldri rusa. Om en person er rusa ser man det på blikket og holdningen/adferden. Hvor bor du siden 90% av alle på din alder er rusa? Høres virkelig rart ut. Siden du tydeligvis kjenner mange bør du bruke nettverket ditt for å få deg en jobb nå før jul! Det trengs mye ekstravikarer. Kjøpesenter trenger ofte folk til å pakke inn gaver, ekstrahjelp i kassen osv. Anonymous poster hash: dd8cb...6ce
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #121 Skrevet 9. november 2014 Hi: hvor i all verden bor du viss 90% av de unge ruser seg?Du får se litt på hvordan du ser ut, hvilke klær du har, sminke, hår osv. Kanskje trene litt? Ikke rart du ikke får jobb viss du ser rusa ut.Hvilket rykte har du i byen? Kjenner du noen som kjenner noen? Ofte god hjelp om kjente kan legge inn et godt ord i en jobbsøking. Hør med venner og kjente.Få mannen i gang med jobbsøking.Viss du ser rusa ut, viss det erdet inntrykket folk har av degså bør du jobbe med å endre dette. Viss ikke kan du risikere at folk melder deg til barnevernet basert på at de tror du ruser deg som gravid eller med en baby.Anonymous poster hash: dd8cb...6ce Har du aldri sett sliten ut? Man ser rusa ut når man ser sliten ut hvis du ikke vet det... Lite søvn, hva skjer da? Jo, mørke ringer under øynene. Og uansett hvor mye man sminker det bort, så klarer de som har peiling å se det. Det er jobben dems. Man kan ikke sminke bort ei sliten sjel.Synes ikke du skal komme her og rakke ned på meg som person når du overhode ikke kjenner meg. Anonymous poster hash: 128a4...274 Dersom du ser så sliten ut at folk tror du er rusa, bør du sørge for å få nok søvn, frisk luft og riktig ernæring. Man ser ikke rusa ut om man har en "sliten sjel". Du bør ha tid nok, du som ikke jobber. Det spiller for øvrig ingen rolle for meg hvilke (bort)forklaringer/unnskyldninger du velger å bruke, problemet er fortsatt ditt, ikke mitt. (Har for øvrig vært ute en "vinterdag" selv, så ikke anta jeg jeg sitter på en høy hest og ikke vet hva det er snakk om) Anonymous poster hash: c4dc8...2e4 Jeg har skrevet her tidligere at jeg bruker lang tid på badet. Og jo - sliten inni, sliten utapå. Sånn er det bare. Og jeg bruker ingen bortforklaringer eller unnskyldninger på ting, jeg er bare FORBANNA OG FRUSTRERT over at utlendinger får så inni hampen mye hjelp i forhold til vi som faktisk er født og oppvokst i det landet her!!! Vi har ikke krav på en dritt virker det som, men de forbanna utlendingene skal tas imot med åpne armer og få penger utdelt i bøtter og spann når de trenger det. Hva med å ta vare på sine egne først!? HI Anonymous poster hash: 128a4...274 Du blir jo virkelig bare mer og mer sympatisk. Jeg evner ikke å forstå at du og din direktørmann ikke får dere gode, faste, jobber på dagen.... Jeg håper inderlig dere begge blir voksne når dere blir foreldre! Det eneste rådet dere trenger er: ta dere sammen. Anonymous poster hash: 24634...1c5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #122 Skrevet 9. november 2014 Hi: hvor i all verden bor du viss 90% av de unge ruser seg?Du får se litt på hvordan du ser ut, hvilke klær du har, sminke, hår osv. Kanskje trene litt? Ikke rart du ikke får jobb viss du ser rusa ut.Hvilket rykte har du i byen? Kjenner du noen som kjenner noen? Ofte god hjelp om kjente kan legge inn et godt ord i en jobbsøking. Hør med venner og kjente.Få mannen i gang med jobbsøking.Viss du ser rusa ut, viss det erdet inntrykket folk har av degså bør du jobbe med å endre dette. Viss ikke kan du risikere at folk melder deg til barnevernet basert på at de tror du ruser deg som gravid eller med en baby.Anonymous poster hash: dd8cb...6ce Har du aldri sett sliten ut? Man ser rusa ut når man ser sliten ut hvis du ikke vet det... Lite søvn, hva skjer da? Jo, mørke ringer under øynene. Og uansett hvor mye man sminker det bort, så klarer de som har peiling å se det. Det er jobben dems. Man kan ikke sminke bort ei sliten sjel.Synes ikke du skal komme her og rakke ned på meg som person når du overhode ikke kjenner meg. Anonymous poster hash: 128a4...274 Dersom du ser så sliten ut at folk tror du er rusa, bør du sørge for å få nok søvn, frisk luft og riktig ernæring. Man ser ikke rusa ut om man har en "sliten sjel". Du bør ha tid nok, du som ikke jobber. Det spiller for øvrig ingen rolle for meg hvilke (bort)forklaringer/unnskyldninger du velger å bruke, problemet er fortsatt ditt, ikke mitt. (Har for øvrig vært ute en "vinterdag" selv, så ikke anta jeg jeg sitter på en høy hest og ikke vet hva det er snakk om) Anonymous poster hash: c4dc8...2e4 Jeg har skrevet her tidligere at jeg bruker lang tid på badet. Og jo - sliten inni, sliten utapå. Sånn er det bare. Og jeg bruker ingen bortforklaringer eller unnskyldninger på ting, jeg er bare FORBANNA OG FRUSTRERT over at utlendinger får så inni hampen mye hjelp i forhold til vi som faktisk er født og oppvokst i det landet her!!! Vi har ikke krav på en dritt virker det som, men de forbanna utlendingene skal tas imot med åpne armer og få penger utdelt i bøtter og spann når de trenger det. Hva med å ta vare på sine egne først!? HI Anonymous poster hash: 128a4...274 Du blir jo virkelig bare mer og mer sympatisk. Jeg evner ikke å forstå at du og din direktørmann ikke får dere gode, faste, jobber på dagen.... Jeg håper inderlig dere begge blir voksne når dere blir foreldre! Det eneste rådet dere trenger er: ta dere sammen. Anonymous poster hash: 24634...1c5 Helt enig i dette! Stadig nye unnskyldninger for at alle andre ruser seg, får hjelp, jobben var teit, osv. Om det virkelig er så mange som ruser seg der du bor, ville jeg sterkt vurdere å flytte. Hvorfor vil du oppdra et barn i et slikt område? Jeg jobber innenfor rusfeltet, og kan med sikkerhet si at det ikke er noe sted i Norge som har så høy prosentandel av rusmisbrukere på et og samme sted. Som noen har sagt tidligere også, hvis det stemmer, så må det jo være drøssevis av jobber til dere da siden alle andre ruser seg. Anonymous poster hash: d25d0...7c8
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #123 Skrevet 9. november 2014 Det er jo DU som skal finne deg jobb. NAV skal hjelpe til, men du kan ikke sitte på rumpa og vente.Anonymous poster hash: bbdc3...6bf De skal ikke det? Jo, det skal de faktisk. Her jeg bor er det sånn at hvis du har vært arbeidsledig så og så lenge så skal de hjelpe deg med det. Men de hjelper bare rusmisbrukere, så jeg står ikke akkurat først i køen. Får ikke hjelp til en dritt. Fikk riktignok en jobb de hjalp meg med å få, men da jobba jeg 100% for 6000,- i mnd. så det takka jeg pent nei til.HIAnonymous poster hash: 128a4...274 Du takker nei til jobb og klager på at du ikke får hjelp?De 6000 er kun for en periode til du får fast jobb. Merker nå at jeg mistet all respekt for deg når du takker nei til jobb og samtidig sørger for barn oppi dette.Anonymous poster hash: eae5a...0be Folk som betaler 6000,- i måneden for 100% jobb burde meldes til Arbeidstilsynet! Det er jo slaveri!Anonymous poster hash: f7c13...4e6 Det er nok ikke arbeidsplassen som betaler. Det er nok tiltak gjennom NAV, for at personen skal få arbeidserfaring og ikke bare sitte på ræven. Jeg begynte i et slik tiltak rett etter vgs, da jeg aldri hadde jobbet tidligere. Vanskelig å komme inn på jobbmarkedet uten erfaring. Jeg jobber på samme stedet nå, etter 10 år:) Så 6000 i mnd, kan bety store penger på lang sikt:)Anonymous poster hash: 1f3b2...3dd Les hva jeg har skrevet her ørtenhundreogførti ganger tidligere. DET VAR IKKE EN ARBEIDSPLASS JEG SKULLE VÆRE PÅ OVER LENGRE TID! Ferdig snakka. Og jeg ble behandla som dritt der. HI Anonymous poster hash: 128a4...274 DET SKULLE IKKE JEG HELLER, MEN JEG GJORDE EN INNSATS OG FIKK FORTSETTE I BEDRIFTEN SOM VANLIG ANSATT. Nå er jeg leder i bedrfiten og vi har fortsatt mange personer inne hos oss på liknende tiltak, mange får jobbe videre, men de med holdninger som deg ryker fort ut igjen. Må nok dessverre si, at du neppe kommer til å klare å få deg noen jobb med innstillingen din. Anonymous poster hash: 1f3b2...3dd Så jeg skal finne meg i at når jeg spør om hjelp så snur de og går? At de nærmest ler av meg fordi jeg jobber gratis? At de ber meg sette meg ned å lese avisa når jeg ikke har noe å gjøre, og blir sittende i halvannen time? Når jeg spør de flere ganger og flere personer om de har noe å gjøre til meg nå. Og nå. Og nå. Du vet ikke noe om hvordan innstilling jeg har, så jeg anbefaler deg å prøve meg ut i bedriften din så skal jeg bidra meg så mye pågangsmot og godt humør som du aldri har sett Anonymous poster hash: 128a4...274 Ja, i en mnd må du faktisk finne deg i det! Anonymous poster hash: 9cc7d...258 Hvorfor det når det ikke er snakk om å få fast jobb der? Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #124 Skrevet 9. november 2014 Hi: hvor i all verden bor du viss 90% av de unge ruser seg? Du får se litt på hvordan du ser ut, hvilke klær du har, sminke, hår osv. Kanskje trene litt? Ikke rart du ikke får jobb viss du ser rusa ut. Hvilket rykte har du i byen? Kjenner du noen som kjenner noen? Ofte god hjelp om kjente kan legge inn et godt ord i en jobbsøking. Hør med venner og kjente. Få mannen i gang med jobbsøking. Viss du ser rusa ut, viss det erdet inntrykket folk har av degså bør du jobbe med å endre dette. Viss ikke kan du risikere at folk melder deg til barnevernet basert på at de tror du ruser deg som gravid eller med en baby. Anonymous poster hash: dd8cb...6ce Har du aldri sett sliten ut? Man ser rusa ut når man ser sliten ut hvis du ikke vet det... Lite søvn, hva skjer da? Jo, mørke ringer under øynene. Og uansett hvor mye man sminker det bort, så klarer de som har peiling å se det. Det er jobben dems. Man kan ikke sminke bort ei sliten sjel. Synes ikke du skal komme her og rakke ned på meg som person når du overhode ikke kjenner meg. Anonymous poster hash: 128a4...274 Jeg har en kronisk sykdom og har vært veldig, veldig sliten og syk, men jeg har aldri sett rusa ut. Jeg har sett syk og sliten ut, men aldri rusa. Om en person er rusa ser man det på blikket og holdningen/adferden. Hvor bor du siden 90% av alle på din alder er rusa? Høres virkelig rart ut. Siden du tydeligvis kjenner mange bør du bruke nettverket ditt for å få deg en jobb nå før jul! Det trengs mye ekstravikarer. Kjøpesenter trenger ofte folk til å pakke inn gaver, ekstrahjelp i kassen osv. Anonymous poster hash: dd8cb...6ce Det var ikke snakk om verken holdning eller adferd, KUN at jeg så sliten ut. Herregud. Dere er trangsynte. HI Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 9. november 2014 #125 Skrevet 9. november 2014 Hi: hvor i all verden bor du viss 90% av de unge ruser seg?Du får se litt på hvordan du ser ut, hvilke klær du har, sminke, hår osv. Kanskje trene litt? Ikke rart du ikke får jobb viss du ser rusa ut.Hvilket rykte har du i byen? Kjenner du noen som kjenner noen? Ofte god hjelp om kjente kan legge inn et godt ord i en jobbsøking. Hør med venner og kjente.Få mannen i gang med jobbsøking.Viss du ser rusa ut, viss det erdet inntrykket folk har av degså bør du jobbe med å endre dette. Viss ikke kan du risikere at folk melder deg til barnevernet basert på at de tror du ruser deg som gravid eller med en baby.Anonymous poster hash: dd8cb...6ce Har du aldri sett sliten ut? Man ser rusa ut når man ser sliten ut hvis du ikke vet det... Lite søvn, hva skjer da? Jo, mørke ringer under øynene. Og uansett hvor mye man sminker det bort, så klarer de som har peiling å se det. Det er jobben dems. Man kan ikke sminke bort ei sliten sjel.Synes ikke du skal komme her og rakke ned på meg som person når du overhode ikke kjenner meg. Anonymous poster hash: 128a4...274 Dersom du ser så sliten ut at folk tror du er rusa, bør du sørge for å få nok søvn, frisk luft og riktig ernæring. Man ser ikke rusa ut om man har en "sliten sjel". Du bør ha tid nok, du som ikke jobber. Det spiller for øvrig ingen rolle for meg hvilke (bort)forklaringer/unnskyldninger du velger å bruke, problemet er fortsatt ditt, ikke mitt. (Har for øvrig vært ute en "vinterdag" selv, så ikke anta jeg jeg sitter på en høy hest og ikke vet hva det er snakk om) Anonymous poster hash: c4dc8...2e4 Jeg har skrevet her tidligere at jeg bruker lang tid på badet. Og jo - sliten inni, sliten utapå. Sånn er det bare. Og jeg bruker ingen bortforklaringer eller unnskyldninger på ting, jeg er bare FORBANNA OG FRUSTRERT over at utlendinger får så inni hampen mye hjelp i forhold til vi som faktisk er født og oppvokst i det landet her!!! Vi har ikke krav på en dritt virker det som, men de forbanna utlendingene skal tas imot med åpne armer og få penger utdelt i bøtter og spann når de trenger det. Hva med å ta vare på sine egne først!? HI Anonymous poster hash: 128a4...274 Du blir jo virkelig bare mer og mer sympatisk. Jeg evner ikke å forstå at du og din direktørmann ikke får dere gode, faste, jobber på dagen.... Jeg håper inderlig dere begge blir voksne når dere blir foreldre! Det eneste rådet dere trenger er: ta dere sammen. Anonymous poster hash: 24634...1c5 Helt enig i dette! Stadig nye unnskyldninger for at alle andre ruser seg, får hjelp, jobben var teit, osv. Om det virkelig er så mange som ruser seg der du bor, ville jeg sterkt vurdere å flytte. Hvorfor vil du oppdra et barn i et slikt område? Jeg jobber innenfor rusfeltet, og kan med sikkerhet si at det ikke er noe sted i Norge som har så høy prosentandel av rusmisbrukere på et og samme sted. Som noen har sagt tidligere også, hvis det stemmer, så må det jo være drøssevis av jobber til dere da siden alle andre ruser seg. Anonymous poster hash: d25d0...7c8 Problemet er det at alle gjør det - og det er flust av utlendinger her og mye de som styrer her jeg bor. Så de som ruser seg er faktisk de som får seg jobb ofte! Rusmisbrukere har et enormt nettverk, det har ikke jeg på samme måte. Anonymous poster hash: 128a4...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå