Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #26 Skrevet 8. november 2014 Uff, ikke noe grei situasjon dette her... Men det er ting du kan gjøre! Det første du bør er å fortsette med å søke jobber. Når det gjelder babyutstyr så er det mye billig på finn, facebook sine selge/byttesider eller kanskje dere kjenner noen som vil låne bort litt utstyr? Har dere dyr leilighet/bil så kanskje dere må skaffe dere noe billigere? Kutte ned på utgifter rett å slett. Har dere noe å selge, så selg det! Du har ihvertfall krav på barnetrygd på 970 kr en mnd etter at barnet er født og til barnet er 18, ellers så ville jeg søkt om bostøtte, kanskje dere kan få det? Dere kommer ikke til å være arbeidsledige for alltid! Tenk på dette som en litt tøff periode som dere bare MÅ komme dere igjennom. Det ordner seg nok Anonymous poster hash: d8867...14e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #27 Skrevet 8. november 2014 Om du ikke opparbeider deg retten til foreldrepenger så er engangsstønad og barnetrygd, eventuelt bostøtte det dere kan få.Anonymous poster hash: 71834...bfb Hvor mye må man jobbe da? Jeg har jobba tidligere i år.Anonymous poster hash: 128a4...274 Du må tjene mer enn G på 40000-og noe i løpet av seks mnd før permisjon. Mulig den grensen økes til 80000-og noe.De fleste steder søker de ringevikarer så det kan både du og samboer begynne med rimelig kjapt. Hvis du er under 35 år så får du støtte fra lånekassen for å studere, mer enn ingenting. Du får velge bare stipend da for mer lån er neppe noen god idé for deg.Anonymous poster hash: eae5a...0be Jeg får ikke noen ting fra lånekassa siden jeg eier leilighet og må leie ut og flytte for å studere. Da går det jeg får for å leie ut, som inntekt, og da blir inntekten min for høy... selv om de går rett til borettslaget (har ikke lån på leiligheten). Jeg har søkt ringevikarer og alt mulig som jeg kommer over, men er ingenting å hente :/ Anonymous poster hash: 128a4...274 Det er forresten lavere skatt på utleie enn på arbeidsinntekt. Ca 27%, etter fradrag på borettslagskostnader (kostnader vel å merke, ikkebører ikke nedbetaling av lån/fellesgjeld), slitasje o.l. Det legges ikke på inntekt da det ikke skal betales trygdeavgift eller evt toppekatt på dette, og regnes heller ikke som grunnlag for sykepenger/foreldrepenger e.l.Anonymous poster hash: 841e7...6ff Jeg har prata med lånekassa og de sa at alt kom til å gå som inntekt :/ Får håpe ting blir annereledes framover så jeg kan starte utdanning i 2016.HI Anonymous poster hash: 128a4...274 Lånekassen har da ingen ting å gjøre med utleieinntekt å gjøre! Hvorfor har du spurt dem om det? Det er Skatteetaten som krever skatt av utleie. Jeg er helt sikker på dette har altså. Utleieinntekt ikke som arbeidsinntekt. I tilleg må du ikke glemme alle fradragene du får. Du kan sjekke skatteloven selv. Har leid ut selv for noen år siden så har personlig erfaring. I tillegg er jeg økonomistudent med skatteretteksamen om en mnd. Akkurat satsen er jeg ikke helt sikker på men tror det er 27% fordi det regnes som kapitalinntekter. Akkurat samme som når du betaler skatt på renter av bankinnskudd. Det slås heller ikke på arbeidsinntekten din, det gir det heller ikke trygderettigheter, behandles på annen måte enn arbeidsinntekt. Når det er sagt så tror jeg likevel det skal godt gjøres å få noe fra lånekassen når du ikke er student allerede, så utleie er kanskje ikke beste løsning. Anonymous poster hash: 841e7...6ff
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #28 Skrevet 8. november 2014 Dere har jo akkurat det samme inn (og forståvidt i leie) som de aller aller fleste studenter som får barn har. Dere har jo faktisk mer, fordi jeg antar dere får utbetalt penger i 12 måneder i året, og ikke 10 som studenter gjør. (Ja, mange studenter har sommerjobb og tjener ekstra. Men da studentbarnehager ofte er sommerstengte er ikke det et reelt alternativ for alle). Og vi har alle klart oss fint. Uten å klage på nett om at det ikke er levelig. Anonymous poster hash: 24634...1c5 Hvor mange studenter har 8000,- i husleie? Ikke mange som jeg vet om. Og vi har mange utgifter utenom dette også, som forsikring osv siden VI IKKE LEIER! Og jeg har ikke klaga, jeg har spurt om råd. Så hvis du ikke har noe positivt å komme med så ser jeg helst at du holder kjeft Merkelig hvordan alle kjerringer her inne skal fremstå så forbanna bra hele tida. HI Anonymous poster hash: 128a4...274 En studentbolig som er lovlig å ha barn i koster 7000-9000 i de fleste store studiebyer. Gå inn på de ulike samskipnadene å se om du ikke tror meg. Og forsikring har vi nå alle. Rådet til dere er jo banalt enkelt: få dere en jobb på rema, og gi barnet en bedre innstilling til livet enn at man ikke kan jobbe før man blir direktør. Anonymous poster hash: 24634...1c5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #29 Skrevet 8. november 2014 8000 i husleie er billig! Vi er studenter, har 10000 i husleie og ca 20000 utbetalt. Lever godt vi. Sparsomt, men har mat på bordet og klær til barnet. Kjøper mye brukt, både klær og utstyr, selger det vi ikke trenger, handler på salg, planlegger handling osv. Tror du bør justere kravene dine til utstyr, ta en titt på utgiftene deres og innse at dere har det egentlig helt greit. Anonymous poster hash: b5b64...7ab
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #30 Skrevet 8. november 2014 Du virker kravstor og utakknemlig. Samme med mannen. Gidder ikke jobbe i kassen på Rimi? Virkelig? En jobb er en jobb. Jeg er student og jeg kan fortelle deg at vi har husleie på 8500. Vi må betale forsikring, lege, transport, mat, klær og alt annet. Vi fikk 15000 per måned første året sammen og det gikk faktisk fint. Du gjør det veldig vanskelig og virker utrolig lat som forventer at nav skal ordne og bare forventer at du har krav på noe. Studenter trenger også forsikring, noe annet ville bare vært dumt. Anonymous poster hash: eae5a...0be
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #31 Skrevet 8. november 2014 Kanskje du må vurdere å selge leiligheten da. Den høres jo veldig dyr ut. Ellers må jeg nok støtte mange andre her..... utrolig dum situasjon å være i. Selv har JEG litt dårlig samvittighet og føler vi har dårlig råd i å med at jeg er gravid, og vi har samlet inntekt på 32000 kr pluss at jeg begynner i ny jobb til uka og da vil tjene mer. Og JEG føler det er litt på grensa uansvarlig å få et barn til (har ett fra før). Anonymous poster hash: e7a94...fa9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #32 Skrevet 8. november 2014 Dere betaler 8000 totalt, det er 4000 hver. Der jeg har studert har kostnadene vært mellom 6-8000 per voksen om man er par, enslige har betalt 8-9000kr for en studentleilighet. Vi bodde rimelig med 12000 totalt. Altså 6000 for meg o g samme for mannen. Anonymous poster hash: 01dd1...7f9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #33 Skrevet 8. november 2014 Dere betaler 8000 totalt, det er 4000 hver. Der jeg har studert har kostnadene vært mellom 6-8000 per voksen om man er par, enslige har betalt 8-9000kr for en studentleilighet. Vi bodde rimelig med 12000 totalt. Altså 6000 for meg o g samme for mannen. Anonymous poster hash: 01dd1...7f9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #34 Skrevet 8. november 2014 Hvis du går på finn og andre sider der de legger ut barneklær for salg, så finner du deg nok barneutstyr for slikk og ingenting. Mange gir bort store sekker med barneklær, og andre selger f.eks en sekk for 50 kr. Så det er absolutt ingen problemer å skaffe barneutstyr og klær. Til og med barnevogner kan fåes. Loppemarked har også barneutstyr til slikk og ingenting. Ellers så er det nå ei kjempetid for å skaffe seg ekstrajobb. De fleste butikker ønsker ekstrahjelper nå i førjulstida. Det samme med sykehjem. Har du prøvd der? Elkjøp, lefdal, nille, kremerhuset, matvarebutikker og helse( sykehjem) Vis initiativ, og gå rundt. Er vilkjen der, så ordner det seg. Kan ikke mannen din jobbe mere i tilegg? 16000 er vel ikke akkurat "jobbesegihel" lønn? Veldig mange ekstrahjelp behov. Anonymous poster hash: 8219f...58b
Kliko Skrevet 8. november 2014 #35 Skrevet 8. november 2014 Slutt å skylde på alle andre hl! Skjønner at ting er tøft nå, men dette er en jobb du og kjæresten din må ta tak i! 1. Søk på jobber og takk ja til alt dere kan få! Dra til et bemanningsbyrå, der er det alltids noe jobb å få! (Nabojenta her er akkurat blitt 18,er gravid og hun jobber nesten 100% ved å være ringevikar igjennom adecco! Da greier dere det også). 2. Ønsk dere babyting til jul/bursdager 3. Se godt igjennom pengebruken deres. Er det noe som kan gjøres om på? Handle 1 gang i uka, det sparer man mye på! Gratulerer med graviditeten hl. Prøv å snu om litt før babyen kommer, så går det nok fint. Siste alternativ er å selge leiligheten og kjøpe en billigere en.
Mamma_til_2 Skrevet 8. november 2014 #36 Skrevet 8. november 2014 Dagpenger gir rett til foreldrepenger, snakk med din saksbehandler.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #37 Skrevet 8. november 2014 Hva med å være dagmamma? Det du tjener nå kan du få mer av senere som foreldrepenger. Anonymous poster hash: b5aa9...298
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #38 Skrevet 8. november 2014 Ta kontakt med et vikarbyrå! Anonymous poster hash: fab78...6e4
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #39 Skrevet 8. november 2014 Jeg og barnefaren bor sammen, men vi har elendig økonomi. Ingen av oss har jobb og vi har inntekt på 16.000,- per mnd. Jeg eier leilighet, og her betaler vi 8000,- i fellesutgifter i mnd. Hva har jeg krav på? Det her går ikke i lengden og jeg er frustrert over hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke råd til å kjøpe babyting eller noe føler jeg, selv om termin ikke er før i mai. NAV gidder heller ikke hjelpe meg med å få meg ut i arbeid. Jeg søker jobber hver dag og prøver å få jobb, men det er umulig. Og det er så demotiverende. Jeg har mye arbeidserfaring og er pliktoppfyllende og flink synes jeg selv, og det går utover selvtillitten min at ingen vil ha meg i jobb. Jeg skal ta utdanning når økonomien blir bedre, men akkurat nå går det ikke. Hva har jeg krav på av penger fra nå og etter at barnet er født? Anonymous poster hash: 128a4...274 Hvorfor i alle dager velger du å få barn når situasjonen er sånn? Anonymous poster hash: 3d085...537 Jeg ba ikke om drittslenging, så dette ønsker jeg ikke å kommentere. HI Anonymous poster hash: 128a4...274 Jeg vil absolutt ikke anse dette som drittslenging, men et betimelig og fullstendig legitimt spørsmål! Det er ikke alltid man kan velge å bli gravid eller ei, men hvis du bevisst valgte å bli gravid i en slik situasjon, har jeg absolutt NULL sympati for deg! Anonymous poster hash: 27ab5...730
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #40 Skrevet 8. november 2014 Slutt å syte, HI! Her er det bare å bite tenna sammen og stå på. Du må stå på selv, da ser du, NAV gir deg ikke jobben i hånda. Og han du bor sammen med, han kan du tuppe hardt i ræva og gi han en liten reality check, ingen får direktørjobb som første jobb. Dessuten har han, og du også, nå ansvar for mer enn dere selv og bør ta konsekvensene av det. Syting gjør meg kvalm! Og hvorfor bli gravid når dere ikke har ressurser til å ta vare på barnet? Det er ganske enkelt å unngå å bli gravid, da. Anonymous poster hash: 1416a...3d2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #41 Skrevet 8. november 2014 Om du ikke opparbeider deg retten til foreldrepenger så er engangsstønad og barnetrygd, eventuelt bostøtte det dere kan få.Anonymous poster hash: 71834...bfb Hvor mye må man jobbe da? Jeg har jobba tidligere i år.Anonymous poster hash: 128a4...274 Du må tjene mer enn G på 40000-og noe i løpet av seks mnd før permisjon. Mulig den grensen økes til 80000-og noe.De fleste steder søker de ringevikarer så det kan både du og samboer begynne med rimelig kjapt. Hvis du er under 35 år så får du støtte fra lånekassen for å studere, mer enn ingenting. Du får velge bare stipend da for mer lån er neppe noen god idé for deg.Anonymous poster hash: eae5a...0be Jeg får ikke noen ting fra lånekassa siden jeg eier leilighet og må leie ut og flytte for å studere. Da går det jeg får for å leie ut, som inntekt, og da blir inntekten min for høy... selv om de går rett til borettslaget (har ikke lån på leiligheten). Jeg har søkt ringevikarer og alt mulig som jeg kommer over, men er ingenting å hente :/ Anonymous poster hash: 128a4...274 Det er forresten lavere skatt på utleie enn på arbeidsinntekt. Ca 27%, etter fradrag på borettslagskostnader (kostnader vel å merke, ikkebører ikke nedbetaling av lån/fellesgjeld), slitasje o.l. Det legges ikke på inntekt da det ikke skal betales trygdeavgift eller evt toppekatt på dette, og regnes heller ikke som grunnlag for sykepenger/foreldrepenger e.l.Anonymous poster hash: 841e7...6ff Jeg har prata med lånekassa og de sa at alt kom til å gå som inntekt :/ Får håpe ting blir annereledes framover så jeg kan starte utdanning i 2016.HI Anonymous poster hash: 128a4...274 Lånekassen har da ingen ting å gjøre med utleieinntekt å gjøre! Hvorfor har du spurt dem om det? Det er Skatteetaten som krever skatt av utleie. Jeg er helt sikker på dette har altså. Utleieinntekt ikke som arbeidsinntekt. I tilleg må du ikke glemme alle fradragene du får. Du kan sjekke skatteloven selv. Har leid ut selv for noen år siden så har personlig erfaring. I tillegg er jeg økonomistudent med skatteretteksamen om en mnd. Akkurat satsen er jeg ikke helt sikker på men tror det er 27% fordi det regnes som kapitalinntekter. Akkurat samme som når du betaler skatt på renter av bankinnskudd. Det slås heller ikke på arbeidsinntekten din, det gir det heller ikke trygderettigheter, behandles på annen måte enn arbeidsinntekt. Når det er sagt så tror jeg likevel det skal godt gjøres å få noe fra lånekassen når du ikke er student allerede, så utleie er kanskje ikke beste løsning. Anonymous poster hash: 841e7...6ff Jeg skal ikke ha noe fra Lånekassa nå, men når jeg studerer. Jeg har ringt og prata med de og forholder meg bare til det de sier. Hvis du vil så kan du ringe å høre selv. Jeg har hørt om flere tilfeller der dette har skjedd også, så det er nok ikke feilinformasjon. Mulig reglene har endra seg. HI Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #42 Skrevet 8. november 2014 Jeg og barnefaren bor sammen, men vi har elendig økonomi. Ingen av oss har jobb og vi har inntekt på 16.000,- per mnd. Jeg eier leilighet, og her betaler vi 8000,- i fellesutgifter i mnd. Hva har jeg krav på? Det her går ikke i lengden og jeg er frustrert over hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke råd til å kjøpe babyting eller noe føler jeg, selv om termin ikke er før i mai. NAV gidder heller ikke hjelpe meg med å få meg ut i arbeid. Jeg søker jobber hver dag og prøver å få jobb, men det er umulig. Og det er så demotiverende. Jeg har mye arbeidserfaring og er pliktoppfyllende og flink synes jeg selv, og det går utover selvtillitten min at ingen vil ha meg i jobb.Jeg skal ta utdanning når økonomien blir bedre, men akkurat nå går det ikke. Hva har jeg krav på av penger fra nå og etter at barnet er født? Anonymous poster hash: 128a4...274 Altså, du har selv valgt å bli gravid i den situasjonen du er i, du kan ikke bare kreve å få og få. Norge er er av de beste velferdssamfunnene i verden. Spør foreldre om hjelp, se etter gratis ting på Finn.no, og det du ikke finner gratis kjøper du brukt. Om du vil ha jobb får du jobb raskt, du kan ikke velge å vrake. Jobb via pedagogisk vikarsentral eller lignende gir deg oppdrag på dagen. Kontakt byråer, ring, går rundt, oppsøk steder, vær positiv og ta det du får Anonymous poster hash: 361fd...d60
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #43 Skrevet 8. november 2014 Tips nr 1. "den som har jobb, får jobb". Det betyr at du både melder deg som vikar som renholder, barnehagevikar osv osv i kommunen. Du svarer på plakater om "ledig helgejobb" på rema1000 osv osv. Du tar også kontakt med manpower osv. Du rekker akkurat å få foreldrepenger om du får stumpen ut i arbeidslivet i morgen. Ikke bry deg om det er en dag her og en dag der. Vær positiv, ryddig, velkledd og nystelt og still opp uansett hva som byr seg. SÅ skal du se at det er lettere å få jobb. (Selv om det du i mellomtiden gjør, ikke er relevant yrkesmessig for deg) Har sett dette fungere for et par venner som har blitt nedbemannet. I jobb dagen etter nedbemanningen - helt irellevante jobber - og plutselig tilbake i relevant stilling. Det viser nemlig initiativ og ståpåvilje å ta "hva som helst" når man blir arbeidsledig. Anonymous poster hash: 09235...ae2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #44 Skrevet 8. november 2014 Du virker kravstor og utakknemlig. Samme med mannen. Gidder ikke jobbe i kassen på Rimi? Virkelig? En jobb er en jobb. Jeg er student og jeg kan fortelle deg at vi har husleie på 8500. Vi må betale forsikring, lege, transport, mat, klær og alt annet. Vi fikk 15000 per måned første året sammen og det gikk faktisk fint. Du gjør det veldig vanskelig og virker utrolig lat som forventer at nav skal ordne og bare forventer at du har krav på noe. Studenter trenger også forsikring, noe annet ville bare vært dumt. Anonymous poster hash: eae5a...0be Du vet ikke en dritt om hva slags rettigheter og krav jeg har, så det at du sitter og prater sånn der kan du bare gi faen i, rett og slett. Det finnes regler her jeg bor på at hvis man har vært arbeidsledig så skal de ordne sysselsetting! HI Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #45 Skrevet 8. november 2014 Kanskje du må vurdere å selge leiligheten da. Den høres jo veldig dyr ut. Ellers må jeg nok støtte mange andre her..... utrolig dum situasjon å være i. Selv har JEG litt dårlig samvittighet og føler vi har dårlig råd i å med at jeg er gravid, og vi har samlet inntekt på 32000 kr pluss at jeg begynner i ny jobb til uka og da vil tjene mer. Og JEG føler det er litt på grensa uansvarlig å få et barn til (har ett fra før). Anonymous poster hash: e7a94...fa9 Jeg får ikke solgt sånn som ting er nå. Ønsker ikke å gå mer inn på det. HI Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #46 Skrevet 8. november 2014 Dere betaler 8000 totalt, det er 4000 hver. Der jeg har studert har kostnadene vært mellom 6-8000 per voksen om man er par, enslige har betalt 8-9000kr for en studentleilighet. Vi bodde rimelig med 12000 totalt. Altså 6000 for meg o g samme for mannen. Anonymous poster hash: 01dd1...7f9 Ja, det høres jo ut som at du vet mye om våre utgifter. Du har bare leilighet å betale på du eller? Ikke mobilregning, strøm, internett, tv osv? HI Anonymous poster hash: 128a4...274
Modesty Blaise. Skrevet 8. november 2014 #47 Skrevet 8. november 2014 Du virker kravstor og utakknemlig. Samme med mannen. Gidder ikke jobbe i kassen på Rimi? Virkelig? En jobb er en jobb. Jeg er student og jeg kan fortelle deg at vi har husleie på 8500. Vi må betale forsikring, lege, transport, mat, klær og alt annet. Vi fikk 15000 per måned første året sammen og det gikk faktisk fint. Du gjør det veldig vanskelig og virker utrolig lat som forventer at nav skal ordne og bare forventer at du har krav på noe. Studenter trenger også forsikring, noe annet ville bare vært dumt. Anonymous poster hash: eae5a...0be Du vet ikke en dritt om hva slags rettigheter og krav jeg har, så det at du sitter og prater sånn der kan du bare gi faen i, rett og slett. Det finnes regler her jeg bor på at hvis man har vært arbeidsledig så skal de ordne sysselsetting! HI Anonymous poster hash: 128a4...274 De skal? Hva med å få bakenden opp av sofaen og fikse det selv? Du virker ikke akkurat ivrig på å ta tak i ting selv?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #48 Skrevet 8. november 2014 Hvis du går på finn og andre sider der de legger ut barneklær for salg, så finner du deg nok barneutstyr for slikk og ingenting. Mange gir bort store sekker med barneklær, og andre selger f.eks en sekk for 50 kr. Så det er absolutt ingen problemer å skaffe barneutstyr og klær. Til og med barnevogner kan fåes. Loppemarked har også barneutstyr til slikk og ingenting. Ellers så er det nå ei kjempetid for å skaffe seg ekstrajobb. De fleste butikker ønsker ekstrahjelper nå i førjulstida. Det samme med sykehjem. Har du prøvd der? Elkjøp, lefdal, nille, kremerhuset, matvarebutikker og helse( sykehjem) Vis initiativ, og gå rundt. Er vilkjen der, så ordner det seg. Kan ikke mannen din jobbe mere i tilegg? 16000 er vel ikke akkurat "jobbesegihel" lønn? Veldig mange ekstrahjelp behov. Anonymous poster hash: 8219f...58b Jeg har søkt over alt jeg kan søke. Det er rett og slett helt jævlig å sitte i den situasjonen her og føle at man ikke har råd til å leve. Jeg har søkt på alt som er, har gått rundt i butikker osv. og hørt, men det er ingen som trenger, de har allerede ansatt sier de. De fra NAV har sendt meg videre til en samarbeidsorgan de har, og når jeg var i møte der på torsdag så fikk jeg bare høre at jeg så rusa ut. Jeg er sliten, og har mye å tenke på, og jeg synes det er nedlatende å få sånne kommentarer Jeg tar meg nær av det, og særlig når jeg selv vet at jeg aldri har inntatt noen form for rusmidler og at jeg kan levere en rein urinprøve på sekundet de spør om det. Det er frustrerende og direkte frekt, jeg vet ikke hvordan jeg skal gripe det an. Jeg har ikke lyst til å fortsette der når det er sånn de ser på meg HI Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #49 Skrevet 8. november 2014 Slutt å skylde på alle andre hl! Skjønner at ting er tøft nå, men dette er en jobb du og kjæresten din må ta tak i! 1. Søk på jobber og takk ja til alt dere kan få! Dra til et bemanningsbyrå, der er det alltids noe jobb å få! (Nabojenta her er akkurat blitt 18,er gravid og hun jobber nesten 100% ved å være ringevikar igjennom adecco! Da greier dere det også). 2. Ønsk dere babyting til jul/bursdager 3. Se godt igjennom pengebruken deres. Er det noe som kan gjøres om på? Handle 1 gang i uka, det sparer man mye på! Gratulerer med graviditeten hl. Prøv å snu om litt før babyen kommer, så går det nok fint. Siste alternativ er å selge leiligheten og kjøpe en billigere en. Jeg syter ikke, jeg prøver å få hjelp her. Jeg er frustrert og lei meg over alt alle sier til meg hele tida, og mange av de kommentarene jeg får her inne gjør meg lei meg. De sårer faktisk. Det at alle dere tror at jeg syter og klager og synes synd på meg selv er ikke sant! Anonymous poster hash: 128a4...274
Anonym bruker Skrevet 8. november 2014 #50 Skrevet 8. november 2014 Vet dere hva som sårer? Å få sånne kommentarer som enkelte av dere her inne slenger rett i trynet på meg!Dere klarer ikke å se situasjonen jeg er i. Jeg sier at jeg søker jobber, at jeg gjør alt jeg kan for å prøve å få en jobb, men det er ingen som har bruk for meg! Når jeg møter opp der jeg er plikta til å møte opp, noe jeg alltid gjør (!!!), så slenger de i trynet på meg at jeg ser rusa ut... Hvordan tenker folk at det er!? Når jeg aldri har rusa meg i hele mitt liv og aldri kommer til å gjøre det.Jeg er så frustrert og føler at jeg ikke har råd til å leve, og det siste jeg trenger er nedlantende kommentarer fra dere her når det jeg spør om er RÅD! Jeg trenger ikke å høre at jeg er ubrukelig kjerring som ikke får til noe, som er lat og sitter på rævva hele dagen og ikke gidder å gjøre noe. Hva har dere for noe grunnlag til å si dette om meg!? Kjenner dere meg? Vet dere hvem jeg er? Isåfall så ønsker jeg at dere sender meg en melding. Det er en grunn til at jeg poster som anonym, den grunnen ønsker jeg ikke å utdype, men dere kjenner meg tydeligvis så send meg en melding så jeg finner ut av hvem dere er også. Og til dere som sier at jeg må ta hva som helst av jobber. Ja, jeg gjør det! Men det er UMULIG!Med UVENNLIG hilsen HI. Anonymous poster hash: 128a4...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå