Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #51 Skrevet 26. oktober 2014 Vet dere, kanskje dere skal ta dere 5 minutter før dere sovner i kveld og takke deres skaper for at dere har det så jævlig godt at foreldrecafee på FN-dagen med tørr sjokoladekake er ukens nedtur. Snakk om å legge lista for hva man synes er kjipt 1 cm over bakken. Jeg får si som 5 åringen, er det mulig? Klager du aldri du da? Har du aldri hatt en sarkastisk kommentar om en eneste matrett fordi du konstant tenker på barna i Afrika? Klager du aldri på ting på jobben din fordi du er så ufattelig glad for at du har en jobb å gå til? Så flott og skinnhellig av deg å dra inn FN dagen i dette innlegget hvor HI harselerer med en situasjon de fleste av oss kjenner oss igjen i. Ser du ikke den ironiske tonen i det hele tatt, er det for mange regnskog trær i synsfeltet ditt? Anonymous poster hash: d2823...240
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #52 Skrevet 26. oktober 2014 Vet dere, kanskje dere skal ta dere 5 minutter før dere sovner i kveld og takke deres skaper for at dere har det så jævlig godt at foreldrecafee på FN-dagen med tørr sjokoladekake er ukens nedtur. Snakk om å legge lista for hva man synes er kjipt 1 cm over bakken. Jeg får si som 5 åringen, er det mulig?Klager du aldri du da? Har du aldri hatt en sarkastisk kommentar om en eneste matrett fordi du konstant tenker på barna i Afrika? Klager du aldri på ting på jobben din fordi du er så ufattelig glad for at du har en jobb å gå til? Så flott og skinnhellig av deg å dra inn FN dagen i dette innlegget hvor HI harselerer med en situasjon de fleste av oss kjenner oss igjen i. Ser du ikke den ironiske tonen i det hele tatt, er det for mange regnskog trær i synsfeltet ditt? Anonymous poster hash: d2823...240 Ja, jævlig skinnhellig av meg å dra inn FN-dagen i ett innlegg som handler om hvor gørr det er å gå på en tilstelning i barnehagen på FN-dagen. What?? Anonymous poster hash: 88849...3d9
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #53 Skrevet 26. oktober 2014 Vet dere, kanskje dere skal ta dere 5 minutter før dere sovner i kveld og takke deres skaper for at dere har det så jævlig godt at foreldrecafee på FN-dagen med tørr sjokoladekake er ukens nedtur. Snakk om å legge lista for hva man synes er kjipt 1 cm over bakken. Jeg får si som 5 åringen, er det mulig?Klager du aldri du da? Har du aldri hatt en sarkastisk kommentar om en eneste matrett fordi du konstant tenker på barna i Afrika? Klager du aldri på ting på jobben din fordi du er så ufattelig glad for at du har en jobb å gå til? Så flott og skinnhellig av deg å dra inn FN dagen i dette innlegget hvor HI harselerer med en situasjon de fleste av oss kjenner oss igjen i. Ser du ikke den ironiske tonen i det hele tatt, er det for mange regnskog trær i synsfeltet ditt? Anonymous poster hash: d2823...240 Ja, jævlig skinnhellig av meg å dra inn FN-dagen i ett innlegg som handler om hvor gørr det er å gå på en tilstelning i barnehagen på FN-dagen. What?? Anonymous poster hash: 88849...3d9
Blondzilla Skrevet 26. oktober 2014 #54 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i.
Luksusdyret Skrevet 26. oktober 2014 #55 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?
*Miss Marple* Skrevet 26. oktober 2014 #56 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker? Det var en ufattelig ufin kommentar! Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger.
MammantilNurket Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #57 Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar! Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Endret 26. oktober 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #58 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar! Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Alternativt de tingene resten av oss har tilstrekkelig lange sosiale antenner til å forstå at man holder kjeft om. Alt er relativt. Anonymous poster hash: 88849...3d9
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #59 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Der er litt morsomt at du skriver dette, for jeg har tenkt akkurat det samme:) Er fra Ullern selv og ingen her ville holdt på sånn:) Uansett, foreldrekaffe er for barnas skyld tross alt. Bare vent til lussekatter og pepperkaker, laget med snørr og entusiasme:) Anonymous poster hash: 3d861...e03
MammantilNurket Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #60 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar! Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Alternativt de tingene resten av oss har tilstrekkelig lange sosiale antenner til å forstå at man holder kjeft om. Alt er relativt. Anonymous poster hash: 88849...3d9 Siden når er det ikke lov å tøyse med foreldrekaffe? Det er mange ting det ikke er lov å tøyse med som f.eks. ebola, men ... foreldrekaffe??? Opplys meg, O du vise ...
Gjest nåharjeglystpåno3 Skrevet 26. oktober 2014 #61 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar!Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Du er fint troende til å mene slikt...
*Miss Marple* Skrevet 26. oktober 2014 #62 Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar!Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Du er fint troende til å mene slikt... Kjenner du henne privat? Siden du kan gjøre deg opp en mening om hennes verdier regner jeg faktisk med det. For du er da ikke så dum at du tror du kjenner noen utfra hva de velger å skrive på et forum? Endret 26. oktober 2014 av *Miss Marple*
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #63 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar!Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Du er fint troende til å mene slikt... Kjenner du henne privat? Siden du kan gjøre deg opp en mening om hennes verdier regner jeg faktisk med det. For du er da ikke så dum at du tror du kjenner noen utfra hva de velger å skrive på et forum? Du er da vel ikke så dum som du virker du heller? Håper jeg!? Jeg vil tro at noen som konsekvent innehar disse meningene i ørten innlegg i det minste har et snev av meningene, hvorfor ellers skrive om det i en million tråder? Og til opplysning, selv om det burde være unødvendig til noen som bor på forumet, det er faktisk bare det vi keser her inne vi kan bruke til å gjøre oss opp en mening om nick. Men det er bare du, senior''''' som har lov å gjøre seg opp meninger om andre basert på det de skriver her, slik du nettoop gjorde når det gjelder meg...? Eller? Anonymous poster hash: 23b72...a44
*Miss Marple* Skrevet 26. oktober 2014 #64 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar!Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Du er fint troende til å mene slikt...Kjenner du henne privat? Siden du kan gjøre deg opp en mening om hennes verdier regner jeg faktisk med det. For du er da ikke så dum at du tror du kjenner noen utfra hva de velger å skrive på et forum? Du er da vel ikke så dum som du virker du heller? Håper jeg!? Jeg vil tro at noen som konsekvent innehar disse meningene i ørten innlegg i det minste har et snev av meningene, hvorfor ellers skrive om det i en million tråder? Og til opplysning, selv om det burde være unødvendig til noen som bor på forumet, det er faktisk bare det vi keser her inne vi kan bruke til å gjøre oss opp en mening om nick. Men det er bare du, senior''''' som har lov å gjøre seg opp meninger om andre basert på det de skriver her, slik du nettoop gjorde når det gjelder meg...? Eller? Anonymous poster hash: 23b72...a44 Selvsagt gjør man seg opp en mening utfra det man leser, men de fleste av oss skjønner at det ikke er den hele og fulle sannhet om de som skriver under nick spesielt. At du må ty til hersketeknikk for å forsvare deg (kanskje jeg traff bedre enn jeg trodde?) sier forsåvidt ikke mest om meg.
MammantilNurket Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #65 Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar!Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Du er fint troende til å mene slikt...Kjenner du henne privat? Siden du kan gjøre deg opp en mening om hennes verdier regner jeg faktisk med det. For du er da ikke så dum at du tror du kjenner noen utfra hva de velger å skrive på et forum? Du er da vel ikke så dum som du virker du heller? Håper jeg!? Jeg vil tro at noen som konsekvent innehar disse meningene i ørten innlegg i det minste har et snev av meningene, hvorfor ellers skrive om det i en million tråder? Og til opplysning, selv om det burde være unødvendig til noen som bor på forumet, det er faktisk bare det vi keser her inne vi kan bruke til å gjøre oss opp en mening om nick. Men det er bare du, senior''''' som har lov å gjøre seg opp meninger om andre basert på det de skriver her, slik du nettoop gjorde når det gjelder meg...? Eller? Anonymous poster hash: 23b72...a44 Det må være grådig slitsomt å bli sååå provosert av at en forstadsmamma synes at foreldrekaffen i barnehagen er styrete og tøyser litt med det ... Jeg tør ikke tenkepå hvordan du blir etter å ha sett Dagsrevyen Endret 26. oktober 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #66 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar!Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Du er fint troende til å mene slikt...Kjenner du henne privat? Siden du kan gjøre deg opp en mening om hennes verdier regner jeg faktisk med det. For du er da ikke så dum at du tror du kjenner noen utfra hva de velger å skrive på et forum? Du er da vel ikke så dum som du virker du heller? Håper jeg!? Jeg vil tro at noen som konsekvent innehar disse meningene i ørten innlegg i det minste har et snev av meningene, hvorfor ellers skrive om det i en million tråder? Og til opplysning, selv om det burde være unødvendig til noen som bor på forumet, det er faktisk bare det vi keser her inne vi kan bruke til å gjøre oss opp en mening om nick. Men det er bare du, senior''''' som har lov å gjøre seg opp meninger om andre basert på det de skriver her, slik du nettoop gjorde når det gjelder meg...? Eller? Anonymous poster hash: 23b72...a44 Haha! Spot on! Anonymous poster hash: 8e06c...1e0
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #67 Skrevet 26. oktober 2014 DU snakker om å bruke hersketeknikk? Hehe, det var jo du som begynte å kalle dum. Ditt siste svar var også et glimrende eksempel på hersketeknikk. Begynne å legge på meg at jeg bruker det mot deg. Nå må du gi deg mens leken er god, dette blir latterlig! Anonymous poster hash: 23b72...a44
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #68 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar!Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Du er fint troende til å mene slikt...Kjenner du henne privat? Siden du kan gjøre deg opp en mening om hennes verdier regner jeg faktisk med det. For du er da ikke så dum at du tror du kjenner noen utfra hva de velger å skrive på et forum? Du er da vel ikke så dum som du virker du heller? Håper jeg!? Jeg vil tro at noen som konsekvent innehar disse meningene i ørten innlegg i det minste har et snev av meningene, hvorfor ellers skrive om det i en million tråder? Og til opplysning, selv om det burde være unødvendig til noen som bor på forumet, det er faktisk bare det vi keser her inne vi kan bruke til å gjøre oss opp en mening om nick. Men det er bare du, senior''''' som har lov å gjøre seg opp meninger om andre basert på det de skriver her, slik du nettoop gjorde når det gjelder meg...? Eller? Anonymous poster hash: 23b72...a44 Det må være grådig slitsomt å bli sååå provosert av at en forstadsmamma synes at foreldrekaffen i barnehagen er styrete og tøyser litt med det ... Jeg tør ikke tenkeHvordan du blir etter å ha sett Dagsrevyen Det som provoserer er vel mer det at det skal være så himla kult å hate å ha barn. Å gjøre ting med barnet er SÅ fryktelig! Og vi som liker å ha barn og gjøre ting med barna er SÅ kjedelige osv. Tenk, en tilstelning UTEN alkohol! Kunne du ikke heller skaffet deg en slik veskehund? Eller er ikke det like status lengre? Anonymous poster hash: 23b72...a44
amandine Skrevet 26. oktober 2014 #69 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar! Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen.Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Alternativt de tingene resten av oss har tilstrekkelig lange sosiale antenner til å forstå at man holder kjeft om. Alt er relativt. Anonymous poster hash: 88849...3d9 Lange sosiale antenner har vel aldri vært et fremtredende trekk hos den jevne Annie her på Gaustad...
MammantilNurket Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #70 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar!Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Du er fint troende til å mene slikt...Kjenner du henne privat? Siden du kan gjøre deg opp en mening om hennes verdier regner jeg faktisk med det. For du er da ikke så dum at du tror du kjenner noen utfra hva de velger å skrive på et forum? Du er da vel ikke så dum som du virker du heller? Håper jeg!? Jeg vil tro at noen som konsekvent innehar disse meningene i ørten innlegg i det minste har et snev av meningene, hvorfor ellers skrive om det i en million tråder? Og til opplysning, selv om det burde være unødvendig til noen som bor på forumet, det er faktisk bare det vi keser her inne vi kan bruke til å gjøre oss opp en mening om nick. Men det er bare du, senior''''' som har lov å gjøre seg opp meninger om andre basert på det de skriver her, slik du nettoop gjorde når det gjelder meg...? Eller? Anonymous poster hash: 23b72...a44 Det må være grådig slitsomt å bli sååå provosert av at en forstadsmamma synes at foreldrekaffen i barnehagen er styrete og tøyser litt med det ... Jeg tør ikke tenkeHvordan du blir etter å ha sett Dagsrevyen Det som provoserer er vel mer det at det skal være så himla kult å hate å ha barn. Å gjøre ting med barnet er SÅ fryktelig! Og vi som liker å ha barn og gjøre ting med barna er SÅ kjedelige osv. Tenk, en tilstelning UTEN alkohol! Kunne du ikke heller skaffet deg en slik veskehund? Eller er ikke det like status lengre? Anonymous poster hash: 23b72...a44 Hvor har jeg skrevet at jeg hater å ha barn?? Jeg synes det er flott å ha barn, jeg Mange ting man må/bør gjøre sammen med barn ER kjedelige - du skal ikke komme her og fortelle meg at du NYTER å tilbringe en lørdag på "Leo's Lekeland"?! Det er også mange ting som er veldig gøy. Vi har forøvrig katt.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #71 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar!Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Du er fint troende til å mene slikt...Kjenner du henne privat? Siden du kan gjøre deg opp en mening om hennes verdier regner jeg faktisk med det. For du er da ikke så dum at du tror du kjenner noen utfra hva de velger å skrive på et forum? Du er da vel ikke så dum som du virker du heller? Håper jeg!? Jeg vil tro at noen som konsekvent innehar disse meningene i ørten innlegg i det minste har et snev av meningene, hvorfor ellers skrive om det i en million tråder? Og til opplysning, selv om det burde være unødvendig til noen som bor på forumet, det er faktisk bare det vi keser her inne vi kan bruke til å gjøre oss opp en mening om nick. Men det er bare du, senior''''' som har lov å gjøre seg opp meninger om andre basert på det de skriver her, slik du nettoop gjorde når det gjelder meg...? Eller? Anonymous poster hash: 23b72...a44 Det må være grådig slitsomt å bli sååå provosert av at en forstadsmamma synes at foreldrekaffen i barnehagen er styrete og tøyser litt med det ... Jeg tør ikke tenkeHvordan du blir etter å ha sett Dagsrevyen Det som provoserer er vel mer det at det skal være så himla kult å hate å ha barn. Å gjøre ting med barnet er SÅ fryktelig! Og vi som liker å ha barn og gjøre ting med barna er SÅ kjedelige osv. Tenk, en tilstelning UTEN alkohol! Kunne du ikke heller skaffet deg en slik veskehund? Eller er ikke det like status lengre?Anonymous poster hash: 23b72...a44 Hvor har jeg skrevet at jeg hater å ha barn?? Jeg synes det er flott å ha barn, jeg Mange ting man må/bør gjøre sammen med barn ER kjedelige - du skal ikke komme her og fortelle meg at du NYTER å tilbringe en lørdag på "Leo's Lekeland"?! Det er også mange ting som er veldig gøy. Vi har forøvrig katt. Jeg ELSKER å ta med barna på ting som Leos lekeland. De elsker det, og da elsker jeg det. Ikke noe topper barn som gliser rundt hele hodet og leker og baser og ler til de er utsvetta, utslitte, støle i smilemusklene og stråler om kapp med sola!! Si meg hvordan kan det være kjedelig?? Fordi det ikke er alkoholservering? I mitt liv dreier ikke alt seg om meg, barna mine er mitt midtpunkt og jeg elsker tida jeg har med dem, alt fra legobygging til lesing på sengekanten. Man skal ikke ta tida man har med barna for gitt!! Nyt livet! Mitt liv inneholder barn! Det er veldig sjelden det kommer fram at du liker å ha barn, og det synes jeg er litt trist, for dere. Anonymous poster hash: 23b72...a44
amandine Skrevet 26. oktober 2014 #72 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar!Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen.Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Du er fint troende til å mene slikt...Kjenner du henne privat?Siden du kan gjøre deg opp en mening om hennes verdier regner jeg faktisk med det. For du er da ikke så dum at du tror du kjenner noen utfra hva de velger å skrive på et forum? Du er da vel ikke så dum som du virker du heller? Håper jeg!? Jeg vil tro at noen som konsekvent innehar disse meningene i ørten innlegg i det minste har et snev av meningene, hvorfor ellers skrive om det i en million tråder?Og til opplysning, selv om det burde være unødvendig til noen som bor på forumet, det er faktisk bare det vi keser her inne vi kan bruke til å gjøre oss opp en mening om nick. Men det er bare du, senior''''' som har lov å gjøre seg opp meninger om andre basert på det de skriver her, slik du nettoop gjorde når det gjelder meg...? Eller? Anonymous poster hash: 23b72...a44 Det må være grådig slitsomt å bli sååå provosert av at en forstadsmamma synes at foreldrekaffen i barnehagen er styrete og tøyser litt med det ... Jeg tør ikke tenkeHvordan du blir etter å ha sett Dagsrevyen Det som provoserer er vel mer det at det skal være så himla kult å hate å ha barn. Å gjøre ting med barnet er SÅ fryktelig! Og vi som liker å ha barn og gjøre ting med barna er SÅ kjedelige osv. Tenk, en tilstelning UTEN alkohol! Kunne du ikke heller skaffet deg en slik veskehund? Eller er ikke det like status lengre?Anonymous poster hash: 23b72...a44 Hvor har jeg skrevet at jeg hater å ha barn?? Jeg synes det er flott å ha barn, jeg Mange ting man må/bør gjøre sammen med barn ER kjedelige - du skal ikke komme her og fortelle meg at du NYTER å tilbringe en lørdag på "Leo's Lekeland"?! Det er også mange ting som er veldig gøy. Vi har forøvrig katt. Jeg ELSKER å ta med barna på ting som Leos lekeland. De elsker det, og da elsker jeg det. Ikke noe topper barn som gliser rundt hele hodet og leker og baser og ler til de er utsvetta, utslitte, støle i smilemusklene og stråler om kapp med sola!! Si meg hvordan kan det være kjedelig?? Fordi det ikke er alkoholservering? I mitt liv dreier ikke alt seg om meg, barna mine er mitt midtpunkt og jeg elsker tida jeg har med dem, alt fra legobygging til lesing på sengekanten. Man skal ikke ta tida man har med barna for gitt!! Nyt livet! Mitt liv inneholder barn! Det er veldig sjelden det kommer fram at du liker å ha barn, og det synes jeg er litt trist, for dere. Anonymous poster hash: 23b72...a44 Alvorlig talt. Nå får det være nok lavmål. Det kan da ærlig talt ikke være mulig å kakle om alkoholservering, med dårlig skjulte forsøk på å få henne til å fremstå som alkoholiker selv om hun spøker om cava til stadighet? Og det er faktisk ikke moro å være på Leos Lekeland. For voksne. Det er moro at barna har det gøy, men herre min hatt akkurat Leos lekeland og tilsvarende er ikke gøy! Det er svett og høylytt, skittent og klissete. At ungene synes det er gøy er noe helt annet. Det må gå an å ha to tanker i hodet samtidig.
MammantilNurket Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #73 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar!Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen. Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Du er fint troende til å mene slikt...Kjenner du henne privat? Siden du kan gjøre deg opp en mening om hennes verdier regner jeg faktisk med det. For du er da ikke så dum at du tror du kjenner noen utfra hva de velger å skrive på et forum? Du er da vel ikke så dum som du virker du heller? Håper jeg!? Jeg vil tro at noen som konsekvent innehar disse meningene i ørten innlegg i det minste har et snev av meningene, hvorfor ellers skrive om det i en million tråder? Og til opplysning, selv om det burde være unødvendig til noen som bor på forumet, det er faktisk bare det vi keser her inne vi kan bruke til å gjøre oss opp en mening om nick. Men det er bare du, senior''''' som har lov å gjøre seg opp meninger om andre basert på det de skriver her, slik du nettoop gjorde når det gjelder meg...? Eller? Anonymous poster hash: 23b72...a44 Det må være grådig slitsomt å bli sååå provosert av at en forstadsmamma synes at foreldrekaffen i barnehagen er styrete og tøyser litt med det ... Jeg tør ikke tenkeHvordan du blir etter å ha sett Dagsrevyen Det som provoserer er vel mer det at det skal være så himla kult å hate å ha barn. Å gjøre ting med barnet er SÅ fryktelig! Og vi som liker å ha barn og gjøre ting med barna er SÅ kjedelige osv. Tenk, en tilstelning UTEN alkohol! Kunne du ikke heller skaffet deg en slik veskehund? Eller er ikke det like status lengre?Anonymous poster hash: 23b72...a44 Hvor har jeg skrevet at jeg hater å ha barn?? Jeg synes det er flott å ha barn, jeg Mange ting man må/bør gjøre sammen med barn ER kjedelige - du skal ikke komme her og fortelle meg at du NYTER å tilbringe en lørdag på "Leo's Lekeland"?! Det er også mange ting som er veldig gøy. Vi har forøvrig katt. Jeg ELSKER å ta med barna på ting som Leos lekeland. De elsker det, og da elsker jeg det. Ikke noe topper barn som gliser rundt hele hodet og leker og baser og ler til de er utsvetta, utslitte, støle i smilemusklene og stråler om kapp med sola!! Si meg hvordan kan det være kjedelig?? Fordi det ikke er alkoholservering? I mitt liv dreier ikke alt seg om meg, barna mine er mitt midtpunkt og jeg elsker tida jeg har med dem, alt fra legobygging til lesing på sengekanten. Man skal ikke ta tida man har med barna for gitt!! Nyt livet! Mitt liv inneholder barn! Det er veldig sjelden det kommer fram at du liker å ha barn, og det synes jeg er litt trist, for dere. Anonymous poster hash: 23b72...a44 Det har ingenting med manglende alkoholservering. Det handler om at jeg misliker støy og kaos, men vi har faktisk en "play date" på lekeland neste uke (Uææææ!!!!). Jeg leker forøvrig så mye jeg kan med min sønn.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #74 Skrevet 26. oktober 2014 Altså, jeg kjøper ikke dette våset til HI i det hele tatt. I alle innlegg hun skriver så er det så mye snobberi at det er rene klisjeer. Jeg er oppvokst på beste ( verste) vest, nærmere bestemt Bygdøy, og ordentlige snobbefolk ville aldri ha maset om cava og juice og øyenbryn og gud vet hva på den måten. Jeg et sikker på at Hi er en helt gjennomsnittelig streber. En ghettosnobb i en toroms på Kalbakken. Og ærlig talt, en sånn foreldrekaffe tar en time av livet ditt, om det ikke er favorittsysselen din, er det da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Jeg forstår ikke hvorfor hun har fått barn. Hun er opptatt av glamour og vindrikking, og synes ikke det er nødvendig å gjøre ting som ikke er "kult" som foreldrekaffe for eksempel. Hvorfor ikke forbli singel og barnløs og drikke vin, sminke seg osv så mye hun orker?Det var en ufattelig ufin kommentar!Om ikke alle lever etter din A4 mal er det vel bare en berikelse for samfunnet? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Mamma'n til Nurket skriver ofte med en ironisk snert og det er tydeligvis ikke for alle å skjønne. Jeg syns faktisk deres kommentarer gir et mye dårligere inntrykk enn MTN sine betraktninger. Jeg merker at det er et par (?) stykker her inne som strever litt med å forstå ironi og det faktum at jeg til tider setter ting litt på spissen.Jeg tør forøvrig å sette ord på en del ting mange ikke våger å si høyt eller innrømme. Innlegget om Egonballong og pose fra Nille i denne tråden er jo tatt rimelig langt - voksne folk bør forstå at dette kanskje ikke er helt seriøst ment?? Du er fint troende til å mene slikt...Kjenner du henne privat?Siden du kan gjøre deg opp en mening om hennes verdier regner jeg faktisk med det. For du er da ikke så dum at du tror du kjenner noen utfra hva de velger å skrive på et forum? Du er da vel ikke så dum som du virker du heller? Håper jeg!? Jeg vil tro at noen som konsekvent innehar disse meningene i ørten innlegg i det minste har et snev av meningene, hvorfor ellers skrive om det i en million tråder?Og til opplysning, selv om det burde være unødvendig til noen som bor på forumet, det er faktisk bare det vi keser her inne vi kan bruke til å gjøre oss opp en mening om nick. Men det er bare du, senior''''' som har lov å gjøre seg opp meninger om andre basert på det de skriver her, slik du nettoop gjorde når det gjelder meg...? Eller? Anonymous poster hash: 23b72...a44 Det må være grådig slitsomt å bli sååå provosert av at en forstadsmamma synes at foreldrekaffen i barnehagen er styrete og tøyser litt med det ... Jeg tør ikke tenkeHvordan du blir etter å ha sett Dagsrevyen Det som provoserer er vel mer det at det skal være så himla kult å hate å ha barn. Å gjøre ting med barnet er SÅ fryktelig! Og vi som liker å ha barn og gjøre ting med barna er SÅ kjedelige osv. Tenk, en tilstelning UTEN alkohol! Kunne du ikke heller skaffet deg en slik veskehund? Eller er ikke det like status lengre?Anonymous poster hash: 23b72...a44 Hvor har jeg skrevet at jeg hater å ha barn?? Jeg synes det er flott å ha barn, jeg Mange ting man må/bør gjøre sammen med barn ER kjedelige - du skal ikke komme her og fortelle meg at du NYTER å tilbringe en lørdag på "Leo's Lekeland"?! Det er også mange ting som er veldig gøy. Vi har forøvrig katt. Jeg ELSKER å ta med barna på ting som Leos lekeland. De elsker det, og da elsker jeg det. Ikke noe topper barn som gliser rundt hele hodet og leker og baser og ler til de er utsvetta, utslitte, støle i smilemusklene og stråler om kapp med sola!! Si meg hvordan kan det være kjedelig?? Fordi det ikke er alkoholservering? I mitt liv dreier ikke alt seg om meg, barna mine er mitt midtpunkt og jeg elsker tida jeg har med dem, alt fra legobygging til lesing på sengekanten. Man skal ikke ta tida man har med barna for gitt!! Nyt livet! Mitt liv inneholder barn! Det er veldig sjelden det kommer fram at du liker å ha barn, og det synes jeg er litt trist, for dere.Anonymous poster hash: 23b72...a44 Alvorlig talt. Nå får det være nok lavmål. Det kan da ærlig talt ikke være mulig å kakle om alkoholservering, med dårlig skjulte forsøk på å få henne til å fremstå som alkoholiker selv om hun spøker om cava til stadighet? Og det er faktisk ikke moro å være på Leos Lekeland. For voksne. Det er moro at barna har det gøy, men herre min hatt akkurat Leos lekeland og tilsvarende er ikke gøy! Det er svett og høylytt, skittent og klissete. At ungene synes det er gøy er noe helt annet. Det må gå an å ha to tanker i hodet samtidig. Men i all verden da. Hva har to tanker på en gang med dette å gjøre? Saklig... JEG synes det er moro å være slike steder. Og vet om mange som synes det! Og det at hun nesten i hver bidige tråd drar frem alkohol må da være pga noe? Hvorfor er det altid dere utvalgte få som kan si hva dere vil, men åpner andre kjeften blir det bråk? Gir opp... Anonymous poster hash: 23b72...a44
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #75 Skrevet 26. oktober 2014 Jøss..... Det er hyggelig å komme på slike dager. Ungene har bakt, lagd kunst og har gjerne en liten oppvisning og er så utrolig stolte over hva de har fått til! Man behøver ikke å sitte i timesvis (det har ikke jeg helse til - og kanskje det er derfor jeg setter pris på å klare å delta?). Anonymous poster hash: 959fa...ccf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå