Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #226 Skrevet 27. oktober 2014 Tenk å hisse seg så opp for at en dame her inne ikke følger den urnorske tradisjonen om å gå til skogs uansett vær. De tror til og med at det å holde seg inne på regnværsdager og å ikke like pliktforsamlinger som barnehagen organiserer, er så ekstremt egoistisk at det grenser til narsissisme. Hvis man da i tillegg bryr seg om hvordan man ser ut og betaler for å få fikset øyebrynene...nei, da holder himmelen på å falle ned. Til alle dere: det finnes et mangfold der ute og det er helt ok. Jeg hadde gått på veggen om alle fulgte de sinte oppropene deres og fulgte samme strømmen som dere. Anonymous poster hash: 7e3b0...279 Nå er det bittelitt mer enn det som både kommer fram og ligger bak her, men det gir vel du blaffen i? Anonymous poster hash: 23b72...a44 Og du gir blaffen i å svare på hvorfor du henger her når du plages sånn? Anonymous poster hash: d7a50...e64 hehe.. pass på blodtrykket nå. Underholdning! Anonymous poster hash: 23b72...a44
sug lut Skrevet 27. oktober 2014 #227 Skrevet 27. oktober 2014 Det er allment kjent at det eksisterer en liten "klan" her inne som støtter hverandre og backer hverandre opp. De klager på at andre skriver negativt om dem, ved å rakke ned på disse som "tør åpne munnen" mot de "kule". Anonymous poster hash: 23b72...a44 Oj, ei SKIKKELIG gammalpottitt av et innlegg, gratulerer.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #228 Skrevet 27. oktober 2014 Lurer på om jeg hadde fått like mye oppmerksomhet om jeg skrev hva jeg gjorde fredag ettermiddag... Noe rett har du gjort mtn (digger forresten at du har fått din egen forkortelse) og bare for å ha det på det rene, jeg er verken tilhenger eller motstander av mammaen til nurket. Veldig merkelig påstand egentlig. Har man tilhengere og motstandere på forum? For jeg er både enig og uenig med mtn av og til. Noen ganger synes jeg hun er hysterisk morsom, andre ganger ikke. Det der går veldig opp og ned altså akkurat sånn som med f.eks venner, kollegaer og andre jeg omgås. En ting jeg synes er veldig morsomt er hvor mye noen anonyme her velger å hisse seg opp over en simpel tråd. Og ikke minst det opphenget i detaljer. Hva skjer a'?! Det er allment kjent at det eksisterer en liten "klan" her inne som støtter hverandre og backer hverandre opp. De klager på at andre skriver negativt om dem, ved å rakke ned på disse som "tør åpne munnen" mot de "kule". Veldig 8 klasse som noen var inne på. Litt morsomt å se de komme ilende til for å støtte. De snur seg også etter vinden, dvs de kan først være uenige, men ser de at det var "riktig" å være enig så bytter de mening, i samme tråd. Kostelig! Anonymous poster hash: 23b72...a44 Hvilke brukere er med i denne Klanen? Anonymous poster hash: bbd5e...6cc
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #229 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tror nok det er hakket verre å ha mobbere til mødre, enn å ha en mor som ikke digger å leke ute i regn for å si det sånn... Anonymous poster hash: 91d89...8e2
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #230 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tror nok det er hakket verre å ha mobbere til mødre, enn å ha en mor som ikke digger å leke ute i regn for å si det sånn... Anonymous poster hash: 91d89...8e2 Veldig enig! Spesielt den hissigeste av 'kritikerne' er det jo ganske skummelt å vite har ansvar for barns oppdragelse. Anonymous poster hash: d7a50...e64
Marriet Skrevet 27. oktober 2014 #231 Skrevet 27. oktober 2014 Lurer på om jeg hadde fått like mye oppmerksomhet om jeg skrev hva jeg gjorde fredag ettermiddag... Noe rett har du gjort mtn (digger forresten at du har fått din egen forkortelse) og bare for å ha det på det rene, jeg er verken tilhenger eller motstander av mammaen til nurket. Veldig merkelig påstand egentlig. Har man tilhengere og motstandere på forum? For jeg er både enig og uenig med mtn av og til. Noen ganger synes jeg hun er hysterisk morsom, andre ganger ikke. Det der går veldig opp og ned altså akkurat sånn som med f.eks venner, kollegaer og andre jeg omgås. En ting jeg synes er veldig morsomt er hvor mye noen anonyme her velger å hisse seg opp over en simpel tråd. Og ikke minst det opphenget i detaljer. Hva skjer a'?!Det er allment kjent at det eksisterer en liten "klan" her inne som støtter hverandre og backer hverandre opp. De klager på at andre skriver negativt om dem, ved å rakke ned på disse som "tør åpne munnen" mot de "kule". Veldig 8 klasse som noen var inne på. Litt morsomt å se de komme ilende til for å støtte. De snur seg også etter vinden, dvs de kan først være uenige, men ser de at det var "riktig" å være enig så bytter de mening, i samme tråd. Kostelig! Anonymous poster hash: 23b72...a44 Dummeste jeg har hørt. Har vært inne på det forumet her lenge nok (vi snakker år, dog under annet nick) til å vite at det ikke funker sånn her. Det jeg derimot har registrert over tid er at det har blitt en trend blant anonyme her inne å angripe mammantilnurket hver gang hun lager en tråd om et eller annet, og dra fram alskens med usakligheter i debatten, en ting er å være uenig og eeeelske foreldrekafe i bhg, en annen sak er å messe om omsorgssvikt og stakkars sønn osv. Jeg er veldig spent på å høre hvem den såkalte tilhengerklanen er. Og hvem er "kul" og hvem er "ukul" her inne? For hvis de finnes har det rett og slett gått meg hus forbi.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #232 Skrevet 27. oktober 2014 Lurer på om jeg hadde fått like mye oppmerksomhet om jeg skrev hva jeg gjorde fredag ettermiddag... Noe rett har du gjort mtn (digger forresten at du har fått din egen forkortelse) og bare for å ha det på det rene, jeg er verken tilhenger eller motstander av mammaen til nurket. Veldig merkelig påstand egentlig. Har man tilhengere og motstandere på forum? For jeg er både enig og uenig med mtn av og til. Noen ganger synes jeg hun er hysterisk morsom, andre ganger ikke. Det der går veldig opp og ned altså akkurat sånn som med f.eks venner, kollegaer og andre jeg omgås. En ting jeg synes er veldig morsomt er hvor mye noen anonyme her velger å hisse seg opp over en simpel tråd. Og ikke minst det opphenget i detaljer. Hva skjer a'?!Det er allment kjent at det eksisterer en liten "klan" her inne som støtter hverandre og backer hverandre opp. De klager på at andre skriver negativt om dem, ved å rakke ned på disse som "tør åpne munnen" mot de "kule". Veldig 8 klasse som noen var inne på. Litt morsomt å se de komme ilende til for å støtte. De snur seg også etter vinden, dvs de kan først være uenige, men ser de at det var "riktig" å være enig så bytter de mening, i samme tråd. Kostelig! Anonymous poster hash: 23b72...a44 Dummeste jeg har hørt. Har vært inne på det forumet her lenge nok (vi snakker år, dog under annet nick) til å vite at det ikke funker sånn her. Det jeg derimot har registrert over tid er at det har blitt en trend blant anonyme her inne å angripe mammantilnurket hver gang hun lager en tråd om et eller annet, og dra fram alskens med usakligheter i debatten, en ting er å være uenig og eeeelske foreldrekafe i bhg, en annen sak er å messe om omsorgssvikt og stakkars sønn osv. Jeg er veldig spent på å høre hvem den såkalte tilhengerklanen er. Og hvem er "kul" og hvem er "ukul" her inne? For hvis de finnes har det rett og slett gått meg hus forbi. Alle de som signerer med nick er blant de kule og dei som signerer anonym gnisser tenner i ren misunnelse da det sender dem rett tilbake til da de ikke fikk henge med de kule på ungdomsskolen. Man skulle seriøst trudd de var kommet lenger i livene sine. Anonymous poster hash: d7a50...e64
MammantilNurket Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #233 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Lurer på om jeg hadde fått like mye oppmerksomhet om jeg skrev hva jeg gjorde fredag ettermiddag... Noe rett har du gjort mtn (digger forresten at du har fått din egen forkortelse) og bare for å ha det på det rene, jeg er verken tilhenger eller motstander av mammaen til nurket. Veldig merkelig påstand egentlig. Har man tilhengere og motstandere på forum? For jeg er både enig og uenig med mtn av og til. Noen ganger synes jeg hun er hysterisk morsom, andre ganger ikke. Det der går veldig opp og ned altså akkurat sånn som med f.eks venner, kollegaer og andre jeg omgås. En ting jeg synes er veldig morsomt er hvor mye noen anonyme her velger å hisse seg opp over en simpel tråd. Og ikke minst det opphenget i detaljer. Hva skjer a'?!Det er allment kjent at det eksisterer en liten "klan" her inne som støtter hverandre og backer hverandre opp. De klager på at andre skriver negativt om dem, ved å rakke ned på disse som "tør åpne munnen" mot de "kule". Veldig 8 klasse som noen var inne på. Litt morsomt å se de komme ilende til for å støtte. De snur seg også etter vinden, dvs de kan først være uenige, men ser de at det var "riktig" å være enig så bytter de mening, i samme tråd. Kostelig! Anonymous poster hash: 23b72...a44 Dummeste jeg har hørt. Har vært inne på det forumet her lenge nok (vi snakker år, dog under annet nick) til å vite at det ikke funker sånn her. Det jeg derimot har registrert over tid er at det har blitt en trend blant anonyme her inne å angripe mammantilnurket hver gang hun lager en tråd om et eller annet, og dra fram alskens med usakligheter i debatten, en ting er å være uenig og eeeelske foreldrekafe i bhg, en annen sak er å messe om omsorgssvikt og stakkars sønn osv. Jeg er veldig spent på å høre hvem den såkalte tilhengerklanen er. Og hvem er "kul" og hvem er "ukul" her inne? For hvis de finnes har det rett og slett gått meg hus forbi.Nå ser jo damene her inne omsorgssvikt i hver busk, da ... så det tar vi med en klype Maldonsalt: "Gikk dere ikke skitur på søndag, sier du?? Jeg ringer barnevernet sporenstreks!"Jeg lurer forøvrig litt på hvordan de kommer til å reagere hvis jeg begynner å fjase med juletrefester ut på nyåret Et par av dem kommer kommer vel til å pådra seg både migrene og blødende magesår (ikke det at jeg tøyser med den slags, altså). Forøvrig bedre at de går i strupen på meg en gravide tenåringsjenter Endret 27. oktober 2014 av MammantilNurket
Ladybird2014 Skrevet 27. oktober 2014 #234 Skrevet 27. oktober 2014 En ting er iallefall helt sikkert, Mamman til Nurket, du klarer (om enn ufrivillig?) å engasjere hele dib:);). Jeg synes du virker veldig all right, selv om jeg gjerne tar en diskusjon. Synes IKKE synd på sønnen din, som en del her sier de gjør. Du virker som en engasjert og god mamma. Du er flink til å holde deg til saken, og virker som du har bein i nesen. Gleder meg forøvrig til juletilstelningene i Nurkets bhg begynner;).
Mamma_til_2 Skrevet 27. oktober 2014 #235 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg gleder meg til og høre om dorull nisser og pipstilk hjerter/ stjerner, og lange remser med fargepapir som er limt sammen til lenker som man må pynte med siden mini har laget dem 😊
MammantilNurket Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #236 Skrevet 27. oktober 2014 En ting er iallefall helt sikkert, Mamman til Nurket, du klarer (om enn ufrivillig?) å engasjere hele dib:);). Jeg synes du virker veldig all right, selv om jeg gjerne tar en diskusjon. Synes IKKE synd på sønnen din, som en del her sier de gjør. Du virker som en engasjert og god mamma. Du er flink til å holde deg til saken, og virker som du har bein i nesen. Gleder meg forøvrig til juletilstelningene i Nurkets bhg begynner;). Hehe ... de voksne er ikke invitert på nissefesten, men blir nok Lucia. Foreldrefrokosten i november skal Nurkets pappa pent få gå på ... moahahaha
SuperFries Skrevet 27. oktober 2014 #237 Skrevet 27. oktober 2014 Herlig tråd! Jeg er så fryktelig enig med dette med skogsturer. Hvor er sjarmen i det?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #238 Skrevet 28. oktober 2014 Herlig tråd! Jeg er så fryktelig enig med dette med skogsturer. Hvor er sjarmen i det? sjarmen er at man kan legge det ut på face og skrive 'ut på tur, aldri sur' og 'det finnes ikke dårlig vær'. Anonymous poster hash: d7a50...e64
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #239 Skrevet 28. oktober 2014 Det har ikke noe med å være forskjellig å gjøre. Å ikke gå ut med barna grenser til omsorgssvikt. Og hvis du evner å lese det jeg skriver, har jeg gjentatte ganger skrevet at jeg ikke tar humoren hennes. Derfor er jeg også usikker på om hun her setter ting så veldig på spissen. Dvs hun overdriver jo, men jeg tolker det dithen at hun faktisk ikke leker ute med barnet! Mulig jeg tolket det feil, men da må hun forbedre skrivingen sin litt altså!Anonymous poster hash: 23b72...a44 . Sorry men du virker ikke som den skarpeste kniv i skuffen Anonymous poster hash: 4976a...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå