Gå til innhold

Julibarn 2015


Fru B.

Anbefalte innlegg

Har hørt hjertelyden i dag :D Da skal jeg nyte julen og i det minste vite at det er et hjerte som slår der inne. Jeg er 10+3 (etter EL), eller 11+4 (etter siste mens) i dag, så jeg hadde ikke blitt skremt om vi ikke fant den. Knøttet er jo så bittelite at det skal godt gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på tidlig ul idag. Alt så bra ut med den lille spiren♡ ble satt til 11+1.

Nå kan vi senke skuldrene å nyte julen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de fleste fått vite vår store hemmelighet - jeg er 11+0 i dag ☺️ 29.12 skal vi på tidlig ul, vi vil da være 11+5. Gleder oss utrolig mye ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker i dag! De siste par dagene har jeg vært så utrolig kvalm igjen. Har hatt en uke pause, men nå er det helt ille. Hadde omgangssyke for noen dager sider, men kan ikke skjønne at det skal henge i enda. Trodde jeg var kvitt kvalmen, skjønner ingenting. Andre som har hatt en pause og så blitt kvalme igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som kan se og kjenne babymagen nå? Har hele veien kjent og trykket helt nede med skambenet for å lete etter kanten på livmoren, men den siste uken har den vokst veldig - og nå både kjenner og ser vi den helt tydelig halvveis opp til navlen! Så har lett heilt feil plass! Ha ha! Spesielt på morgenen, og kun når jeg ligger på ryggen :-) Er 12 uker i morgen, så lurte på om noen andre merker dette såpass tidelig? Veldig gøy og spennende altså!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 11 uker og kan ikke kjenne noe. Men klarte aldri å kjenne det forrige gang heller. Men mage har jeg, er vel innvollene som begynner å presses oppover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker i dag! De siste par dagene har jeg vært så utrolig kvalm igjen. Har hatt en uke pause, men nå er det helt ille. Hadde omgangssyke for noen dager sider, men kan ikke skjønne at det skal henge i enda. Trodde jeg var kvitt kvalmen, skjønner ingenting. Andre som har hatt en pause og så blitt kvalme igjen?

Ja,jeg har hatt en liten pause og kvalmen er for fullt tilbake :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også mindre kvalme en ukes tid rundt uke 10. Nå er den stigende, har kastet opp mer de siste dagene enn tidligere. Og jeg er 12+4 i dag. Håper det snart blir bedre, litt vanskelig med jobb når jeg er så kvalm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som kan se og kjenne babymagen nå? Har hele veien kjent og trykket helt nede med skambenet for å lete etter kanten på livmoren, men den siste uken har den vokst veldig - og nå både kjenner og ser vi den helt tydelig halvveis opp til navlen! Så har lett heilt feil plass! Ha ha! Spesielt på morgenen, og kun når jeg ligger på ryggen :-) Er 12 uker i morgen, så lurte på om noen andre merker dette såpass tidelig? Veldig gøy og spennende altså!! ❤️

 

Er snart 13 uker og kjenner livmor tydelig.. Og har strekkvondter i tide og utide, så tydelig at det vokser godt inne i magen. Har alltid vært veldig slank, så er vel ikke til å dytte under en stol at jeg begynner å se litt gravid ut nå!

Endret av spirevippvipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kan melde at kvalmen er over likevel. Var en runde med diare i går og etter det har jeg vært helt bra. Var nok omgangssyken som lå og ulmet fortsatt. Gud for en lettelse å være ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kan melde at kvalmen er over likevel. Var en runde med diare i går og etter det har jeg vært helt bra. Var nok omgangssyken som lå og ulmet fortsatt. Gud for en lettelse å være ferdig med det!

 

Heldiggris! 

Er ikke ferdig enda. Blir gal av å ikke kunne være aktiv som vanlig. For ikke å snakke om hvor dum jeg føler meg ovenfor jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på tidlig ultralyd! Alt så strålende ut - bli satt til 12+1 😄👍 Nydelig liten krabat som rørte masse på seg. Det var rett og slett en fantastisk opplevelse!

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så heldige dere er som er 12 og 13 uker nå!!! Jeg er 10+4, og tiden snegler seg avsted 😏 var hos jordmor idag og hørte hjerte ❤️ Hun lette bare frem ett hjerte, og sa at det ikke var vits i å lete etter det andre fordi det kunne være det samme vi hørte hver gang. Så vi må vente på UL med å se at alt er bra med begge. Men det var så fint 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forlater dere siden jeg ble satt tilbake på tidlig ul og nå har august termin.. kjipt å måtte være det som føles som "ekstra" uker i 1.tri, men håper det går fint alikevell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12+6 i dag, så siste dag her inne. Ser dere på 2.trimester! ☺️💛

Endret av 1gangsgravid23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her, hurra :) er 11+2, i følge UL på lørdag der vi så en super aktiv og et hardt bankende hjerte :)

Men menstermin 13 juli :)

Orker ikke lese gjennom alle sidene her, hehe

Mange som har gått ned mye, sliter med kvalme og svimmelhet?

Vært sykemeldt 2 uker og fikk 2 til pga stor vektnedgang og svimmelhet :(

Endret av Smula1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...