Gå til innhold

IKM uke 45

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

Kjipt at tr kom da Bellanie, men er jo like bra den kom nå om den allerede skulle komme :)

Men da blir du ikm 49 da eller :( fillern altså hehe

Jeg er nå på cd9 og sier som flere andre her at den uken tr er på besøk, er en fantastisk uke egentlig, totalt avslapping og ikke noe tankekjør og teste stress hehe..

Men nå er jeg i el test modus og svir av første el test mellom 17-19 ikveld også fortsetter jeg morgen og kveld frem til pos el test. Har el til mandag så passer ypperlig at min kjære og meg ikke har noen planer i helgen, annet enn babylaging hehe

Fortsetter under...

Jeg hadde gitt meg selv lov til å ta en test i dag, hvis jeg ville, men siden jeg er 99.9 % sikker på at den kommer til å være negativ, skal jeg holde meg til helga ;) 

Bebisyk: Jeg synes at mensmurringer og ømme pupper tas for å være "et sikkert graviditetssymptom" og "et sikkert tr-syndrom" annenhver gang her, jeg. Man skal aldri si aldri ;)

Kjipt at tr kom da Bellanie, men er jo like bra den kom nå om den allerede skulle komme :)

Men da blir du ikm 49 da eller :( fillern altså hehe

Jeg er nå på cd9 og sier som flere andre her at den uken tr er på besøk, er en fantastisk uke egentlig, totalt avslapping og ikke noe tankekjør og teste stress hehe..

Men nå er jeg i el test modus og svir av første el test mellom 17-19 ikveld også fortsetter jeg morgen og kveld frem til pos el test. Har el til mandag så passer ypperlig at min kjære og meg ikke har noen planer i helgen, annet enn babylaging hehe

Jepp, ikm uke 49 :)

Høres rart ut, men jeg er lykkelig under mensen. Jeg stresser ikke i det hele og kjenner en utrolig ro :)

Jeg var glad for 13 dagers lutealfase, glad mens smertene er borte og er optimistisk mtp kroppen etter MAèn :)

Håper jeg også får en 30 dagers syklus denne gang, da er kroppen i ordentlig rute :D

Ikke stresser jeg så mye med graviditet heller kjenner jeg. Jeg og mannen har snakket masse, og vi har kommet fram til at vi driter i bhg opptaket :) Det som skjer det skjer :)

Jepp, meget tilfreds :D 

Jeg hadde gitt meg selv lov til å ta en test i dag, hvis jeg ville, men siden jeg er 99.9 % sikker på at den kommer til å være negativ, skal jeg holde meg til helga ;)

Bebisyk: Jeg synes at mensmurringer og ømme pupper tas for å være "et sikkert graviditetssymptom" og "et sikkert tr-syndrom" annenhver gang her, jeg. Man skal aldri si aldri ;)

Det er forsåvidt sant det, LillePipp :)

Men jeg vet ikke, det føles bare akkurat likt som det pleier å gjøre. Tenker liksom at jeg hadde kjent det på en annerledes måte eller noe slikt, om jeg faktisk hadde vært gravid. 

Er 14 dpo i morgen, men har en mistanke om at jeg har en fast litt lengre lutealfase enn det, så jeg tester på fredag. Er så spent. Nå klarer jeg jo nesten ikke å tenke på noe annet i det hele tatt, selv om jeg prøver så godt jeg kan å konsentrere meg på jobben her :P haha.

Du holder deg til helga altså? Jeg er spent på resultatet ditt, og håper du har hatt eggløsning når det er lagt inn aksjer ;)

Annonse

Jeg gleder meg veldig til å høre, og heier på deg! :) Jeg skal i hvert fall holde meg til fredag, så får vi se ;) Sist jeg var gravid, husker jeg bare at jeg hadde helsikes ømme pupper i forkant, og nå er det ingenting å kjenne. Derfor har jeg veldig liten tro på dette her. Vi får se :)

Så spennende å se om noen flere får positiv! Har fulgt med i denne gruppa også, for usikker på om jeg har ikm søndag i uke 45 eller mandag i uke 46. Tok en test i morges, den var negativ, men er jo foreløpig bare 10 dpo, så vil tro at det er litt tidlig. Har i alle fall ikke mistet motet, pussig nok, for syns jeg føler så mye rart uten å ha kjent etter denne månden. Men hvem vet, kan være andre ting uansett. Uansett, lykke til til alle :)

Annonse

TR har meldt sin ankomst og jeg har vandret videre til uke 49. Håper ingen av dere andre følger etter 😉💕 Spesielt ikke du bebisyk, ment i aller beste mening ❤️ Det har vært koselig å være i uke 45, nå skal jeg ta meg en øl og slappe av en ukes tid, hehe. Hvis det klaffer neste mnd får jeg termin på bursdagen min..!

TR har meldt sin ankomst og jeg har vandret videre til uke 49. Håper ingen av dere andre følger etter Spesielt ikke du bebisyk, ment i aller beste mening ❤ Det har vært koselig å være i uke 45, nå skal jeg ta meg en øl og slappe av en ukes tid, hehe. Hvis det klaffer neste mnd får jeg termin på bursdagen min..!

Så kjedelig, da, CurlySue, men bra du tar det med godt mot :) Kos deg med ølen din, og masse lykke til i uke 49!

TR har meldt sin ankomst og jeg har vandret videre til uke 49. Håper ingen av dere andre følger etter Spesielt ikke du bebisyk, ment i aller beste mening ❤ Det har vært koselig å være i uke 45, nå skal jeg ta meg en øl og slappe av en ukes tid, hehe. Hvis det klaffer neste mnd får jeg termin på bursdagen min..!

Det var veldig synd, CurlySue. 

Jeg skal gjøre mitt aller beste for ikke å følge etter, selv om alle signaler kroppen nå sender ut, er at TR er på vei :( Dessuten havner jeg nok da i ikm 50, på grunn av litt lang syklus. 

Håper ølen smakte ny-de-lig, og ønsker deg masse lykke til neste Prøveperiode :)

Jeg ble så ivrig i dag at jeg tok en test på jobb i dag, og jammen kom det ikke to streker, veldig svak vel å merke, men det var jo ikke morgen urin , så jeg tenkte å teste igjen i helgen for å se om streken er sterkere da :)

Hurra!! Så morsomt, og gratulerer så masse, Nikolinee :) Håper streken din blir sterkere og sterkere.

Nå har vi jammen hatt mange positive tester i denne gruppa :P Håper jeg er så heldig å få en når jeg skal teste i morgen tidlig. :D

Gratulerer, mamma Stine! Fikk jaggu kryss på cb+ i dag sjøl! Syntes nesten jeg kunne skimte noe på strimmel i går men var ikke sikker. I dag ble det en

avsk men rosa strek:-) Har litt dårlig erfaring med å få positiv såpass sent, samtidig var krysset på cb såpass klart at det nok ville slått ut før:-) Og jeg som var hos legen og fikk henvisning til utredning i går!

Måtte bare innom her og si gratulerer Krumelur! Det er veldig fortjent, og denne gangen vil spiren klamre seg fast i 9 mnd :D Jeg er sikker på at den holder denne gang, så håper ikke du uroer deg for det :) hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...