Gå til innhold

"Barna mine har vannkopper"


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

 

enig :)

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Skrevet

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

jenta mi skal behandles for kreft i 2,5 år så av og til så må ho få væra med på butikken..tenker på alle med lavt imunforsvar og det er vannkoppar som er det farligeste...og det kan ikkje væra så vanskeleg å ta hensyn til andre når en veit at du har vannkoppar i hus...

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Så friske barn som blir syke av og til er nedprioritert for ditt barn og må gjerne sulte fordi du skal i butikken? Notert....

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Skrevet

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Dramaqueen much?

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

 

 

Som sagt, hva skal man gjøre hvis man er helt alene med barna? Sulte? Barna kan ha vannkopper, kikhoste, magesyke, tøff forkjølelse, norovirus, mat må man fortsatt ha. Og hva med de som kan dø av å lukte nøtter? Skal alle slutte å spise nøtter 24 timer før de går inn i en butikk eller kommer seg ut av huset generelt?

 

Anonymous poster hash: 76c56...6a2

Det du gjør og du virklig ikke har noen som er villige til å handle for deg eller se etter ungene en time, for eksempel mens de sover om kvelden, er å ringe rundt til aktuelle butikker og be pent om de har mulighet for å plukke varene for deg slik at du bare kan hente dem. Handle inn for en uke så du ikke trenger å gå ofte i butikken.

 

Det du ikke gjør er å drasse med deg syke unger rundt i butikken flere ganger om dagen slik HI planla. Heldig vis tok hun til vettet etter første turen.

 

Anonymous poster hash: a50dd...068

her var det vell bare snakk om noko pølser til ein kose tur,ingen som sulta i hjel.......men dottera mi kan dø vist ho blei smitta av dåke...det finnes som regel altid et alternativ...folk er som regel veldig greie vist du forklarer kossen tin er

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Da regner jeg med hun ikke går på skole? Barnehage? Kino? Bibliotek? Ute blant folk? Hun har vel på seg munnbind?

 

Du kan aldri garantere at alle rundt deg er 100% friske. Mange er syke uten å vite det.

 

Og HI. Hvis det faktisk er slik at ungene dine hyler og klør seg og ikke kan vente i bilen noen minutter mens du handler har de virkelig INGENTING ute å gjøre.

 

 

 

Anonymous poster hash: 14f93...808

Skrevet

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

 

rister på hodet og er sjokka...joda eg kan holda jento mi heima fra butikken i 2,5 år for at ho ikkje skal bli smitta....for deg er det snakk om dagar du må ta hensyn...forskjellen er at folk med nedsatt imunforsvar kan dø..

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

 

Som sagt, hva skal man gjøre hvis man er helt alene med barna? Sulte? Barna kan ha vannkopper, kikhoste, magesyke, tøff forkjølelse, norovirus, mat må man fortsatt ha. Og hva med de som kan dø av å lukte nøtter? Skal alle slutte å spise nøtter 24 timer før de går inn i en butikk eller kommer seg ut av huset generelt?

 

Anonymous poster hash: 76c56...6a2

Det du gjør og du virklig ikke har noen som er villige til å handle for deg eller se etter ungene en time, for eksempel mens de sover om kvelden, er å ringe rundt til aktuelle butikker og be pent om de har mulighet for å plukke varene for deg slik at du bare kan hente dem. Handle inn for en uke så du ikke trenger å gå ofte i butikken.

 

Det du ikke gjør er å drasse med deg syke unger rundt i butikken flere ganger om dagen slik HI planla. Heldig vis tok hun til vettet etter første turen.

 

Anonymous poster hash: a50dd...068

her var det vell bare snakk om noko pølser til ein kose tur,ingen som sulta i hjel.......men dottera mi kan dø vist ho blei smitta av dåke...det finnes som regel altid et alternativ...folk er som regel veldig greie vist du forklarer kossen tin er

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Da regner jeg med hun ikke går på skole? Barnehage? Kino? Bibliotek? Ute blant folk? Hun har vel på seg munnbind?

 

Du kan aldri garantere at alle rundt deg er 100% friske. Mange er syke uten å vite det.

 

Og HI. Hvis det faktisk er slik at ungene dine hyler og klør seg og ikke kan vente i bilen noen minutter mens du handler har de virkelig INGENTING ute å gjøre.

 

 

 

Anonymous poster hash: 14f93...808

Om de har noe ute å gjøre eller ikke er vel opp til meg å avgjøre. Vannkopper klør og når de er i aktivitet, så glemmer de det og leker i stedet for å hyle av at det klør. Kan ikke sperre de inne heller..

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Skrevet

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Og du: bestill en pizza og ha kosedag med barna :) Bygg hytte under bordet og spis pizzaen der.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Skrevet

 

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

 

Som sagt, hva skal man gjøre hvis man er helt alene med barna? Sulte? Barna kan ha vannkopper, kikhoste, magesyke, tøff forkjølelse, norovirus, mat må man fortsatt ha. Og hva med de som kan dø av å lukte nøtter? Skal alle slutte å spise nøtter 24 timer før de går inn i en butikk eller kommer seg ut av huset generelt?

 

Anonymous poster hash: 76c56...6a2

Det du gjør og du virklig ikke har noen som er villige til å handle for deg eller se etter ungene en time, for eksempel mens de sover om kvelden, er å ringe rundt til aktuelle butikker og be pent om de har mulighet for å plukke varene for deg slik at du bare kan hente dem. Handle inn for en uke så du ikke trenger å gå ofte i butikken.

 

Det du ikke gjør er å drasse med deg syke unger rundt i butikken flere ganger om dagen slik HI planla. Heldig vis tok hun til vettet etter første turen.

 

Anonymous poster hash: a50dd...068

her var det vell bare snakk om noko pølser til ein kose tur,ingen som sulta i hjel.......men dottera mi kan dø vist ho blei smitta av dåke...det finnes som regel altid et alternativ...folk er som regel veldig greie vist du forklarer kossen tin er

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Da regner jeg med hun ikke går på skole? Barnehage? Kino? Bibliotek? Ute blant folk? Hun har vel på seg munnbind?

 

Du kan aldri garantere at alle rundt deg er 100% friske. Mange er syke uten å vite det.

 

Og HI. Hvis det faktisk er slik at ungene dine hyler og klør seg og ikke kan vente i bilen noen minutter mens du handler har de virkelig INGENTING ute å gjøre.

 

 

 

Anonymous poster hash: 14f93...808

 

det stemmer ja men av og til så må ho få bli med på butikken...meiner ikkje at folk skal tenke på alt av små sjuker osv men at folk kan være obs på at vann koppar kan være farligt for enkelte

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Skrevet

 

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

rister på hodet og er sjokka...joda eg kan holda jento mi heima fra butikken i 2,5 år for at ho ikkje skal bli smitta....for deg er det snakk om dagar du må ta hensyn...forskjellen er at folk med nedsatt imunforsvar kan dø..

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Hvis hun kan dø av å hå ute bland folk, er det vel best å holde henne hjemme? Hva om det går vannkopper i barnehage og på skole? Hva gjør du da? Og hvis du leser på Facebook om stadig nye tilfeller i nærmiljøet? Da har du vel vett nok til å ikke ta med barnet ditt i butikken? Det hadde i alle fall jeg gjort.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Skrevet

 

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Og du: bestill en pizza og ha kosedag med barna :) Bygg hytte under bordet og spis pizzaen der.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Leverer du pizzaen da? Finnes ikke noe pizza på døra her.. Bor i ei lita bygd med en butikk som så vidt klarer å gå rundt.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

rister på hodet og er sjokka...joda eg kan holda jento mi heima fra butikken i 2,5 år for at ho ikkje skal bli smitta....for deg er det snakk om dagar du må ta hensyn...forskjellen er at folk med nedsatt imunforsvar kan dø..

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Hvis hun kan dø av å hå ute bland folk, er det vel best å holde henne hjemme? Hva om det går vannkopper i barnehage og på skole? Hva gjør du da? Og hvis du leser på Facebook om stadig nye tilfeller i nærmiljøet? Da har du vel vett nok til å ikke ta med barnet ditt i butikken? Det hadde i alle fall jeg gjort.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

HI: Det er tydelig at du ikke vil forstå eller ta innover deg at atferden din kan ta livet av andre. Snart er barna dine friske, og du trenger aldri bekymre deg for vannkopper igjen, i motsetning til foreldrene som kan miste barna sine i en i utgangspunktet banal infeksjon (for oss friske). Smil og vær glad. Snart er det over.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Skrevet

Med tanke på all smitte som er mulig og få i dag, så er vel ikke akkurat HIs barn verst. 

 

Da håper jeg for guds skyld dere som er halvveis dødssyk eller ikke eier immunforsvar aldri bruker kontanter, offentlige toaletter, offentlige basseng, håndhilser på fremmede, trykker på heisknapper, tar i gelendre i trapper og rulletrapper, sitter i stoler/benker ute osv. Det er ekstremt MYE bakterier rundt omkring. Bare mynter er bakteriebomber og kan bære med seg via h*n i kassen div. smitte. 

 



Anonymous poster hash: 7dd5f...4a7
Skrevet

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Har du ikke nettopp spist pølser? Hvor sulten kan man bli på noen timer?

 

Har du virkelig ingen mat i kjøleskap,skap og fryse? Da bør du begynne å planlegge bede! :-)

 

Grønnsaker kan bli grønnsakssuppe, poteter potetstappe, skiver og ost osteskiver.

Hermetiske tomater tomatsuppe. Mel og gjær kanelboller, brød, pizzasnurrer.

 

Ingen havregryn å lage havregrøt, ikke knekkebrød?

 

Er ganske sjokka!

Ring en nabo, kollega, far til ene barnet, foreldre eller noen så handler nok alle et par ting for deg om du forklarer at dere sitter hjemme og holder på å dø pga matmangel.

 

 

 

Anonymous poster hash: b0cdd...34e

Skrevet

 

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

rister på hodet og er sjokka...joda eg kan holda jento mi heima fra butikken i 2,5 år for at ho ikkje skal bli smitta....for deg er det snakk om dagar du må ta hensyn...forskjellen er at folk med nedsatt imunforsvar kan dø..

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Hvis hun kan dø av å hå ute bland folk, er det vel best å holde henne hjemme? Hva om det går vannkopper i barnehage og på skole? Hva gjør du da? Og hvis du leser på Facebook om stadig nye tilfeller i nærmiljøet? Da har du vel vett nok til å ikke ta med barnet ditt i butikken? Det hadde i alle fall jeg gjort.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

 

nei ho kan ikkje holdes inne i 2,5 år..ho skal komme tilbake og fungere i livet seinere etter ho er ferdig behandlet..ho har vært isolert i over et år og skal no kunne få være med på litt ting...me får beskjed med ein gong det er vannkoppar i nærmiljøet og da blir ho isolert igjen så klart..ingen som ikkje har alvorligt sjuke barn kan sette seg inn i situasjonen før en er oppi den sjølv......

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

rister på hodet og er sjokka...joda eg kan holda jento mi heima fra butikken i 2,5 år for at ho ikkje skal bli smitta....for deg er det snakk om dagar du må ta hensyn...forskjellen er at folk med nedsatt imunforsvar kan dø..

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Hvis hun kan dø av å hå ute bland folk, er det vel best å holde henne hjemme? Hva om det går vannkopper i barnehage og på skole? Hva gjør du da? Og hvis du leser på Facebook om stadig nye tilfeller i nærmiljøet? Da har du vel vett nok til å ikke ta med barnet ditt i butikken? Det hadde i alle fall jeg gjort.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

HI: Det er tydelig at du ikke vil forstå eller ta innover deg at atferden din kan ta livet av andre. Snart er barna dine friske, og du trenger aldri bekymre deg for vannkopper igjen, i motsetning til foreldrene som kan miste barna sine i en i utgangspunktet banal infeksjon (for oss friske). Smil og vær glad. Snart er det over.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Plutselig ble jeg skyldig i uaktsomt drap?

 

Vet man at de fleste i bygda er smittet har man vett nok til å holde seg hjemme da smitten ligger hos fler enn de som faktisk er syke.

 

Nå finnes det ikke noen som er syke som dette her i bygda, så uaktsomt drap et jeg langt i fra skyldig i.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

rister på hodet og er sjokka...joda eg kan holda jento mi heima fra butikken i 2,5 år for at ho ikkje skal bli smitta....for deg er det snakk om dagar du må ta hensyn...forskjellen er at folk med nedsatt imunforsvar kan dø..

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Hvis hun kan dø av å hå ute bland folk, er det vel best å holde henne hjemme? Hva om det går vannkopper i barnehage og på skole? Hva gjør du da? Og hvis du leser på Facebook om stadig nye tilfeller i nærmiljøet? Da har du vel vett nok til å ikke ta med barnet ditt i butikken? Det hadde i alle fall jeg gjort.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

HI: Det er tydelig at du ikke vil forstå eller ta innover deg at atferden din kan ta livet av andre. Snart er barna dine friske, og du trenger aldri bekymre deg for vannkopper igjen, i motsetning til foreldrene som kan miste barna sine i en i utgangspunktet banal infeksjon (for oss friske). Smil og vær glad. Snart er det over.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

 

fantastisk å lese at det finst folk med omtanke for andre :) hilsen mamma til kreftsjukt barn

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

rister på hodet og er sjokka...joda eg kan holda jento mi heima fra butikken i 2,5 år for at ho ikkje skal bli smitta....for deg er det snakk om dagar du må ta hensyn...forskjellen er at folk med nedsatt imunforsvar kan dø..

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Hvis hun kan dø av å hå ute bland folk, er det vel best å holde henne hjemme? Hva om det går vannkopper i barnehage og på skole? Hva gjør du da? Og hvis du leser på Facebook om stadig nye tilfeller i nærmiljøet? Da har du vel vett nok til å ikke ta med barnet ditt i butikken? Det hadde i alle fall jeg gjort.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

nei ho kan ikkje holdes inne i 2,5 år..ho skal komme tilbake og fungere i livet seinere etter ho er ferdig behandlet..ho har vært isolert i over et år og skal no kunne få være med på litt ting...me får beskjed med ein gong det er vannkoppar i nærmiljøet og da blir ho isolert igjen så klart..ingen som ikkje har alvorligt sjuke barn kan sette seg inn i situasjonen før en er oppi den sjølv......

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Og her er vi tilbake til mitt opprinnelige innlegg.: ALLE i bygda vet at det går vannkopper som ild i tørt gress her og de som uten min viten er alvorlig syke og kan dø av det, bør holde seg hjemme for å unngå smitte. Problemet er jo allerede fikset her og debatten er over.

 

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Skrevet

 

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Har du ikke nettopp spist pølser? Hvor sulten kan man bli på noen timer?

 

Har du virkelig ingen mat i kjøleskap,skap og fryse? Da bør du begynne å planlegge bede! :-)

 

Grønnsaker kan bli grønnsakssuppe, poteter potetstappe, skiver og ost osteskiver.

Hermetiske tomater tomatsuppe. Mel og gjær kanelboller, brød, pizzasnurrer.

 

Ingen havregryn å lage havregrøt, ikke knekkebrød?

 

Er ganske sjokka!

Ring en nabo, kollega, far til ene barnet, foreldre eller noen så handler nok alle et par ting for deg om du forklarer at dere sitter hjemme og holder på å dø pga matmangel.

 

 

 

Anonymous poster hash: b0cdd...34e

Vi spiste pølser i går... Leser du ikke når innleggene er postet? Første utbrudd var fredag og jeg har ikke forhåndshandlet og begynner å bli tomt.

 

Tydelig at du ikke leser skikkelig: jeg bor på østlandet og far til ene barnet i nord! Be han handle??? Wtf? Naboene skyr oss og vil ikke være i nærheten... Men klart.. Null stress!

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

Som mor til ei alvorligt kreft sjuk dotter så blir eg rett og slett oppgitt over at du ikkje tenker på andre!! klart du kan være ute men du trenger ikkje ta barna med på butikken..!! vist dottera mi får vannkoppar så kan ho dø pgr av lavt imunforsvar!! men me må kunne gå på butikken uten at det går sjuke barn rundt oss med vann koppar...tenk litt lenger en kun på deg sjølv...det er maaaangen som ikkje bør bli smitta av vann kopper pgr av lavt imunforsvar

 

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Bare lurer....: når du tar med ditt barn på butikken... Forventer du at alle som er der samtidig er 100% friske slik at de ikke smitter ditt barn? Hvem tenker du på? Deg selv eller andre? Er du også en av de som tenker på deg selv når du handler, eller tenker du på alle andre enn deg selv?

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Nå er det ikke meg du spør. Men tenker at det er viktig å skille mellom vannkopper (som er potensielt dødelige og man har kun én gang i livet, kan vise hensyn de dagene det står på) og snørrete, forkjølte barn.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Men hun forbeholder seg retten til å ta med sitt syke barn i butikken, mens jeg ikke kan ta med mine. Jeg har INGEN mulighet for barnevakt for å gå i butikken, det har kanskje hun?

 

Jeg har "tatt til vettet" og er så sulten at jeg er konstant sinna. Kan ikke spise for om jeg gjør det, er det ikke nok mat til barna. Alt dette fordi barna mine med vannkopper en mindre viktig enn barna med kreft og nedsatt immunforsvar.. Godt å vite hvilke barn som betyr mest.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

rister på hodet og er sjokka...joda eg kan holda jento mi heima fra butikken i 2,5 år for at ho ikkje skal bli smitta....for deg er det snakk om dagar du må ta hensyn...forskjellen er at folk med nedsatt imunforsvar kan dø..

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Hvis hun kan dø av å hå ute bland folk, er det vel best å holde henne hjemme? Hva om det går vannkopper i barnehage og på skole? Hva gjør du da? Og hvis du leser på Facebook om stadig nye tilfeller i nærmiljøet? Da har du vel vett nok til å ikke ta med barnet ditt i butikken? Det hadde i alle fall jeg gjort.

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

HI: Det er tydelig at du ikke vil forstå eller ta innover deg at atferden din kan ta livet av andre. Snart er barna dine friske, og du trenger aldri bekymre deg for vannkopper igjen, i motsetning til foreldrene som kan miste barna sine i en i utgangspunktet banal infeksjon (for oss friske). Smil og vær glad. Snart er det over.

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

fantastisk å lese at det finst folk med omtanke for andre :) hilsen mamma til kreftsjukt barn

 

Anonymous poster hash: 702f3...daa

Det skulle bare mangle💕 Håper og tror alle oppegående mennesker viser hensyn i slike korte perioder, så lenge de er oppmerksomme på faren vannkoppesmitte kan utgjøre. Klem til dere💜

 

Anonymous poster hash: 4326a...f7e

Skrevet

Nei mitt kreftsyke barn er ikke på kino , museum, bhg, skole el bibliotek når immunforsvaret er nede. Det går opp og ned utifra hvor i behandlingen h*n er. Forkjøla folk på butikken er det ingen ting vi mener men akuratt vannkopper er livsfarlig og det er dette det gjelder her og i tilleg var d ikke livsnødvendig handling hi trengt og ei heller krise om ungene hennes måtte være inne litt. Ungen min er innlagt på sykehus over halve mnd hver mnd pga kreft burde ikke mitt barn også få kunne komme seg ut? Tror friske unger er ute nok til å klare 4-5 dager inne den ene gangen i livet de har vannkopper! Ego folk, venter på karma til deres ego liv.

 

Anonymous poster hash: edc20...520

Skrevet

Nei mitt kreftsyke barn er ikke på kino , museum, bhg, skole el bibliotek når immunforsvaret er nede. Det går opp og ned utifra hvor i behandlingen h*n er. Forkjøla folk på butikken er det ingen ting vi mener men akuratt vannkopper er livsfarlig og det er dette det gjelder her og i tilleg var d ikke livsnødvendig handling hi trengt og ei heller krise om ungene hennes måtte være inne litt. Ungen min er innlagt på sykehus over halve mnd hver mnd pga kreft burde ikke mitt barn også få kunne komme seg ut? Tror friske unger er ute nok til å klare 4-5 dager inne den ene gangen i livet de har vannkopper! Ego folk, venter på karma til deres ego liv.

 

Anonymous poster hash: edc20...520

Du holder jo barnet ditt unna offentlige steder når det er smitte i nærmiljøet, og alle her vet at det er smitte, så jeg servile problemet. Alle som kan dø av vannkopper bør isolere seg her jeg bor, for både halve skolen og halve barnehagen er syke. Og alle vet det!

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Skrevet

Så da skal kreftsyke barn isoleres i 1-2-3 år ? Fordi foreldre av barn m vannkopper kan ta dem med ut på butikken så de kan grille pølser på tur? For de har jo vært inne et par dager stakkars små???

 

Anonymous poster hash: edc20...520

Skrevet

enkelte er så egoistiske og tenker ikkje lenger en sin eigen nesetipp!! me som har kreftsjuke born kan ikkje isolere barna våre totalt så lenge behandlingen pågår...det kan ikkje være så vanskeligt å ta hensyn den veko/dagane det pågår!!  det er så innmari lite dåke må ta hensyn til i forhold kva kreft sjuke barn eller andre imunsvekkende sjukdommar går igjennom og må tenke på kvar einaste dag....



Anonymous poster hash: 702f3...daa
Skrevet

Så da skal kreftsyke barn isoleres i 1-2-3 år ? Fordi foreldre av barn m vannkopper kan ta dem med ut på butikken så de kan grille pølser på tur? For de har jo vært inne et par dager stakkars små???

 

Anonymous poster hash: edc20...520

Nei. Men de holdes unna det "offentlige rom" når det er smitte i omløp og de er klar over det!?

 

 

 

 

Anonymous poster hash: a80a3...1b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...