Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Skrev jeg på Facebook... Og siden det er pent vær og de ikke kan gå i barnehage/skole/SFO, så tok jeg de med i butikken og kjøpte pølser og videre på stranden og grillet. Folk skydde oss som om vi var spedalske! Rygget og hintet til at vi ikke kunne være ute blandt folk. Visst f.... kan vi det! Er fri natur er det ikke!? Kan vel bære ute vi som alle andre og akkurat hvor vi vil! 3-4 vannkopper på rygg/mage og litt feber, inkubasjonstiden over og fleece og parkdress på... Blir neppe smittet av det gitt.. De smittet mer da de var på skole/barnehage/SFO, men DET er ikke så farlig! Utblåsning.no Anonymous poster hash: 87d17...9b4
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Visst kan dere være ute!!! Men dere trenger ikke oppsøke typiske plasser hvir andre barn samles, f.eks lekeplasser, gå på kino, i svømmehallen osv. Ikke regner du å dra de inn i matbutikken heller. Men å leke ute ellers er jo ikke farlig. Anonymous poster hash: 64b79...f16
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Vannkopper smitter ved dråpesmitte, altså er det fullt mulig å bli smittet gjennom luften. Derfor har ikke barn med vannkopper noe å gjøre i butikken o.l. steder, smittevern er viktig! Men ute kan de selvfølgelig være, ville dog holdt meg i hagen eller andre steder det ikke var så mye folk. Broren til ene klassekameraten til sønnen min har nedsatt immunforsvar pga sykdom, han kan dø av vannkopper.... Anonymous poster hash: ffa87...392
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Du kunne droppet å gå i butikken, spessielt ettersom det ikke var noe viktig du skulle. Anonymous poster hash: a50dd...068
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Hva har mengden klær med saken å gjøre? Vet du overhodet noe om smitteveier? Anonymous poster hash: d29c5...603
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Troll👹 Anonymous poster hash: 4326a...f7e
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Vannkopper smitter ved dråpesmitte, altså er det fullt mulig å bli smittet gjennom luften. Derfor har ikke barn med vannkopper noe å gjøre i butikken o.l. steder, smittevern er viktig! Men ute kan de selvfølgelig være, ville dog holdt meg i hagen eller andre steder det ikke var så mye folk. Broren til ene klassekameraten til sønnen min har nedsatt immunforsvar pga sykdom, han kan dø av vannkopper.... Anonymous poster hash: ffa87...392 Disse barna blir jo vaksinert, så det må foreldrene selv sørge for at de er. Anonymous poster hash: a80a3...1b5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Du kunne droppet å gå i butikken, spessielt ettersom det ikke var noe viktig du skulle. Anonymous poster hash: a50dd...068 Det tok 3 min. Slapp av da! Anonymous poster hash: a80a3...1b5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Hva har mengden klær med saken å gjøre? Vet du overhodet noe om smitteveier? Anonymous poster hash: d29c5...603 Nei, jeg vet over hodet ingenting om noen ting! Anonymous poster hash: a80a3...1b5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Du kunne droppet å gå i butikken, spessielt ettersom det ikke var noe viktig du skulle. Anonymous poster hash: a50dd...068 Det tok 3 min. Slapp av da! Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Vannkopper smitter ved dråpesmitte, fra munnen, ikke bare ved direkte kontakt med selve "koppene". Det er det ufint å utsette andre for. Anonymous poster hash: a50dd...068
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #12 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Hva har mengden klær med saken å gjøre? Vet du overhodet noe om smitteveier? Anonymous poster hash: d29c5...603 Nei, jeg vet over hodet ingenting om noen ting! Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Da er det veldig rart å lage et innlegg om at andre er hysteriske når det gjelder smittevern. Begynner å tro at anonyme som antyder at du er et troll har rett. Anonymous poster hash: d29c5...603
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #13 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Hva har mengden klær med saken å gjøre? Vet du overhodet noe om smitteveier? Anonymous poster hash: d29c5...603 Nei, jeg vet over hodet ingenting om noen ting! Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Da er det veldig rart å lage et innlegg om at andre er hysteriske når det gjelder smittevern. Begynner å tro at anonyme som antyder at du er et troll har rett. Anonymous poster hash: d29c5...603 Ironi er en fin bil. Ja, det smitter ved dråper, men det ligger alltid en eller annen smitte i luften, så å være redd må man jo da konstant være. Vi var ute (med unntak av 3 min i en butikk hvor 97% var immune, altså i 40 års alder ++) i fri luft ute på en strand der det sjelden er mye folk. Det er tiden da alle faller "som fluer" for koppene her nå, så smittefaren er stor uansett. Anonymous poster hash: a80a3...1b5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #14 Skrevet 29. september 2014 Lærdom å ta med seg: la vær å opplyse om alle mulige vondter på fb så slipper du dette... Anonymous poster hash: d050e...ae8
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #15 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Hva har mengden klær med saken å gjøre? Vet du overhodet noe om smitteveier? Anonymous poster hash: d29c5...603 Nei, jeg vet over hodet ingenting om noen ting! Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Da er det veldig rart å lage et innlegg om at andre er hysteriske når det gjelder smittevern. Begynner å tro at anonyme som antyder at du er et troll har rett. Anonymous poster hash: d29c5...603 Ironi er en fin bil. Ja, det smitter ved dråper, men det ligger alltid en eller annen smitte i luften, så å være redd må man jo da konstant være. Vi var ute (med unntak av 3 min i en butikk hvor 97% var immune, altså i 40 års alder ++) i fri luft ute på en strand der det sjelden er mye folk. Det er tiden da alle faller "som fluer" for koppene her nå, så smittefaren er stor uansett. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Ja, ironi er en fin ting, men du vet tydligvis ikke hva det er? Jeg tror sikkert det gikk fint at du tok med barna dine ut. Det jeg reagerer på er at du sier at vannkopper ikke smitter gjennom klær. Det gjør de jo ikke, men hvis de nyser eller hoster på noen er det jo likegyldig hvor mye klær de hadde på. Anonymous poster hash: d29c5...603
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #16 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Hva har mengden klær med saken å gjøre? Vet du overhodet noe om smitteveier? Anonymous poster hash: d29c5...603 Nei, jeg vet over hodet ingenting om noen ting! Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Da er det veldig rart å lage et innlegg om at andre er hysteriske når det gjelder smittevern. Begynner å tro at anonyme som antyder at du er et troll har rett. Anonymous poster hash: d29c5...603 Ironi er en fin bil. Ja, det smitter ved dråper, men det ligger alltid en eller annen smitte i luften, så å være redd må man jo da konstant være. Vi var ute (med unntak av 3 min i en butikk hvor 97% var immune, altså i 40 års alder ++) i fri luft ute på en strand der det sjelden er mye folk. Det er tiden da alle faller "som fluer" for koppene her nå, så smittefaren er stor uansett. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Ja, ironi er en fin ting, men du vet tydligvis ikke hva det er? Jeg tror sikkert det gikk fint at du tok med barna dine ut. Det jeg reagerer på er at du sier at vannkopper ikke smitter gjennom klær. Det gjør de jo ikke, men hvis de nyser eller hoster på noen er det jo likegyldig hvor mye klær de hadde på. Anonymous poster hash: d29c5...603 De nyser og hoster ikke. Dråpesmitte kan skje også når de snakker, men i og med at jeg ikke følte for å være hjemme og innesperret på dag 5, og det ikke lenger kommer nye kopper, så tok jeg de med ut.. Anonymous poster hash: a80a3...1b5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #17 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Hva har mengden klær med saken å gjøre? Vet du overhodet noe om smitteveier? Anonymous poster hash: d29c5...603 Nei, jeg vet over hodet ingenting om noen ting! Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Da er det veldig rart å lage et innlegg om at andre er hysteriske når det gjelder smittevern. Begynner å tro at anonyme som antyder at du er et troll har rett. Anonymous poster hash: d29c5...603 Ironi er en fin bil. Ja, det smitter ved dråper, men det ligger alltid en eller annen smitte i luften, så å være redd må man jo da konstant være. Vi var ute (med unntak av 3 min i en butikk hvor 97% var immune, altså i 40 års alder ++) i fri luft ute på en strand der det sjelden er mye folk. Det er tiden da alle faller "som fluer" for koppene her nå, så smittefaren er stor uansett. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Ja, ironi er en fin ting, men du vet tydligvis ikke hva det er? Jeg tror sikkert det gikk fint at du tok med barna dine ut. Det jeg reagerer på er at du sier at vannkopper ikke smitter gjennom klær. Det gjør de jo ikke, men hvis de nyser eller hoster på noen er det jo likegyldig hvor mye klær de hadde på. Anonymous poster hash: d29c5...603 De nyser og hoster ikke. Dråpesmitte kan skje også når de snakker, men i og med at jeg ikke følte for å være hjemme og innesperret på dag 5, og det ikke lenger kommer nye kopper, så tok jeg de med ut.. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Nyse kan nå alle gjøre, da. Trenger ikke være syk for det. Og igjen: Det gikk sikkert bra at du tok dem med ut (selv om jeg for min del ville droppet butikken), men mengden klær de hadde på seg hadde ingen ting med om de smittet eller ikke å gjøre. Anonymous poster hash: d29c5...603
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #18 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Hva har mengden klær med saken å gjøre? Vet du overhodet noe om smitteveier? Anonymous poster hash: d29c5...603 Nei, jeg vet over hodet ingenting om noen ting! Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Da er det veldig rart å lage et innlegg om at andre er hysteriske når det gjelder smittevern. Begynner å tro at anonyme som antyder at du er et troll har rett. Anonymous poster hash: d29c5...603 Ironi er en fin bil. Ja, det smitter ved dråper, men det ligger alltid en eller annen smitte i luften, så å være redd må man jo da konstant være. Vi var ute (med unntak av 3 min i en butikk hvor 97% var immune, altså i 40 års alder ++) i fri luft ute på en strand der det sjelden er mye folk. Det er tiden da alle faller "som fluer" for koppene her nå, så smittefaren er stor uansett. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Ja, ironi er en fin ting, men du vet tydligvis ikke hva det er? Jeg tror sikkert det gikk fint at du tok med barna dine ut. Det jeg reagerer på er at du sier at vannkopper ikke smitter gjennom klær. Det gjør de jo ikke, men hvis de nyser eller hoster på noen er det jo likegyldig hvor mye klær de hadde på. Anonymous poster hash: d29c5...603 De nyser og hoster ikke. Dråpesmitte kan skje også når de snakker, men i og med at jeg ikke følte for å være hjemme og innesperret på dag 5, og det ikke lenger kommer nye kopper, så tok jeg de med ut.. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Det er jo fint av deg. Send stafettpinnen videre, så andre også får noen dagers "ferie" fra jobben. I klassen til sønnen min går det en gutt som kan dø av vannkopper. Han kan ikke vaksineres heller. Han er ofte hjemme fra skolen, og handler gjerne med sin mor på formiddagen, når det er færre mennesker på butikken og dermed mindre smittefare (ikke bare vannkopper som er farlig for ham). Anonymous poster hash: 4326a...f7e
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #19 Skrevet 29. september 2014 Jeg har kronisk sykdom med nedsatt immunforsvar og blir jeg smittet sv vannkopper er det virkelig krise. Jeg går i butikker på dagtid for å unngå store folkemengder. Håper ikke jeg møtte deg i butikken idag. Så lenge barn har feber mener jeg de bør holdes inne og har lite på dagstur på stranden å gjøre. Anonymous poster hash: b0cdd...34e
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #20 Skrevet 29. september 2014 Nesten så jeg sliter med å tro på dette. Skulle jeg tatt med barna ut blant folk når de var syke, så hadde jeg i alle fall ikke skrevet om det på facebook! Anonymous poster hash: 04c61...cdd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #21 Skrevet 29. september 2014 Jeg klarte dra med meg et annens barn på sentret med vannkopper jeg... Mine hadde hatt, de spurte om barnet kunne komme til oss. Jeg svarte jada, men vi er på farta til å reise på sentret å handle. Det gjorde ikke foreldrene noe og først halvveis i handlerunden demret det for meg at dette barnet slettes ikke burde være der... Ja, jeg har mer enn nok med meg og mitt! Anonymous poster hash: 69cf9...152
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #22 Skrevet 29. september 2014 Var også mye utendørs da barna hadde vannkopper og var i fin form. Men holdt oss unna andre folk - med unntak av beslag venninne som allerede hatt vannkopper. Ville ikke gått i butikken med barna. Om det bare tok 3 min, kunne de vel ventet i bilen. Anonymous poster hash: d37b8...e9d
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #23 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Hva har mengden klær med saken å gjøre? Vet du overhodet noe om smitteveier? Anonymous poster hash: d29c5...603 Nei, jeg vet over hodet ingenting om noen ting! Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Da er det veldig rart å lage et innlegg om at andre er hysteriske når det gjelder smittevern. Begynner å tro at anonyme som antyder at du er et troll har rett. Anonymous poster hash: d29c5...603 Ironi er en fin bil. Ja, det smitter ved dråper, men det ligger alltid en eller annen smitte i luften, så å være redd må man jo da konstant være. Vi var ute (med unntak av 3 min i en butikk hvor 97% var immune, altså i 40 års alder ++) i fri luft ute på en strand der det sjelden er mye folk. Det er tiden da alle faller "som fluer" for koppene her nå, så smittefaren er stor uansett. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Ja, ironi er en fin ting, men du vet tydligvis ikke hva det er? Jeg tror sikkert det gikk fint at du tok med barna dine ut. Det jeg reagerer på er at du sier at vannkopper ikke smitter gjennom klær. Det gjør de jo ikke, men hvis de nyser eller hoster på noen er det jo likegyldig hvor mye klær de hadde på. Anonymous poster hash: d29c5...603 De nyser og hoster ikke. Dråpesmitte kan skje også når de snakker, men i og med at jeg ikke følte for å være hjemme og innesperret på dag 5, og det ikke lenger kommer nye kopper, så tok jeg de med ut.. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Det er jo fint av deg. Send stafettpinnen videre, så andre også får noen dagers "ferie" fra jobben. I klassen til sønnen min går det en gutt som kan dø av vannkopper. Han kan ikke vaksineres heller. Han er ofte hjemme fra skolen, og handler gjerne med sin mor på formiddagen, når det er færre mennesker på butikken og dermed mindre smittefare (ikke bare vannkopper som er farlig for ham). Anonymous poster hash: 4326a...f7e Vannkopper smitter også før de bryter ut, ikke etter, så jeg hadde null kontroll på hvem og om de har smittet før utbruddet. Anonymous poster hash: a80a3...1b5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #24 Skrevet 29. september 2014 Så hvor skulle de være mens jeg var i butikken og handlet pølser, lomper og engangsgrill? Sitte i bilen alene? Og vi dro til en Strand hvor det er grillplass. Vi plaget ikke noen, men i og med at dette stod på Facebook og vi er et lite samfunn var det visst et problem. Vannkopper under så mye klær smitter absolutt ikke. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Hva har mengden klær med saken å gjøre? Vet du overhodet noe om smitteveier? Anonymous poster hash: d29c5...603 Nei, jeg vet over hodet ingenting om noen ting! Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Da er det veldig rart å lage et innlegg om at andre er hysteriske når det gjelder smittevern. Begynner å tro at anonyme som antyder at du er et troll har rett. Anonymous poster hash: d29c5...603 Ironi er en fin bil. Ja, det smitter ved dråper, men det ligger alltid en eller annen smitte i luften, så å være redd må man jo da konstant være. Vi var ute (med unntak av 3 min i en butikk hvor 97% var immune, altså i 40 års alder ++) i fri luft ute på en strand der det sjelden er mye folk. Det er tiden da alle faller "som fluer" for koppene her nå, så smittefaren er stor uansett. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Ja, ironi er en fin ting, men du vet tydligvis ikke hva det er? Jeg tror sikkert det gikk fint at du tok med barna dine ut. Det jeg reagerer på er at du sier at vannkopper ikke smitter gjennom klær. Det gjør de jo ikke, men hvis de nyser eller hoster på noen er det jo likegyldig hvor mye klær de hadde på. Anonymous poster hash: d29c5...603 De nyser og hoster ikke. Dråpesmitte kan skje også når de snakker, men i og med at jeg ikke følte for å være hjemme og innesperret på dag 5, og det ikke lenger kommer nye kopper, så tok jeg de med ut.. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Det er jo fint av deg. Send stafettpinnen videre, så andre også får noen dagers "ferie" fra jobben. I klassen til sønnen min går det en gutt som kan dø av vannkopper. Han kan ikke vaksineres heller. Han er ofte hjemme fra skolen, og handler gjerne med sin mor på formiddagen, når det er færre mennesker på butikken og dermed mindre smittefare (ikke bare vannkopper som er farlig for ham). Anonymous poster hash: 4326a...f7e Vannkopper smitter også før de bryter ut, ikke etter, så jeg hadde null kontroll på hvem og om de har smittet før utbruddet. Anonymous poster hash: a80a3...1b5 Ja, det smitter både i latensperioden og etter utbrudd. Forskjellen er at når prikkete kommer er man klar over det, og viser dermed naturligvis hensyn. Det er jo ikke så mye man kan gjøre før man er sykdommen bevisst, med mindre man har sterk mistanke om at barnet er smittet. Anonymous poster hash: 4326a...f7e
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #25 Skrevet 29. september 2014 Nesten så jeg sliter med å tro på dette. Skulle jeg tatt med barna ut blant folk når de var syke, så hadde jeg i alle fall ikke skrevet om det på facebook! Anonymous poster hash: 04c61...cdd Skravle at de hadde vannkopper på lørdag, ikke i dag. Anonymous poster hash: a80a3...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå