Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #101 Skrevet 15. september 2014 Dette var tøft å lese. En ting er hvordan barnet vil klare seg i fremtiden, men jeg tenker på hvor vondt det stakkars barnet må ha hatt det. :...((( Anonymous poster hash: b25fe...dc4
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #102 Skrevet 15. september 2014 Dette var tøft å lese. En ting er hvordan barnet vil klare seg i fremtiden, men jeg tenker på hvor vondt det stakkars barnet må ha hatt det. :...((( Anonymous poster hash: b25fe...dc4 Og takk for det nyanserte og konstruktive svaret. Det er nok kun du som har de tankene. Det hjelper nok hi utrolig mye, for ikke å snakke om barnet hennes! Takk igjen. Anonymous poster hash: b313f...eb3
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #103 Skrevet 15. september 2014 Dette ble for hardt for meg å lese. Jeg har selv hatt fødselsdepresjon, mest pga baby med kraftig kolikk som ingen ende ville ta. Men jeg gjorde allikevel alt for at den lille skulle ha det bra! Det var jo ikke dens feil. Rugget og vugget og koste. Gråt i dusjen, og i flere timer når h*n var lagt. Men allikevel sitter jeg også med dårlig samvittighet. Så jeg kan ikke forestille meg hvordan det nå føles for deg. Du må gjøre alt du kan for å ordne opp i dette, både for barnet og din egen del. Gi det kos, gi det nærhet, lek og syng, det er ikke for sent!!!! Vær så snill! Og ta kontakt med helsesøster, så får dere hjelp. Anonymous poster hash: 2d6f9...7d7
LittLykkelig Skrevet 15. september 2014 #104 Skrevet 15. september 2014 💔 Håpe av hele mitt hjerte at alt ordner seg for deg og barnet ditt i fremtiden. Kan ikke forestille meg hvor jævli du føler deg, gjorde vondt å lese om det. Håper du vier resten av livet til å elske barnet ditt og gi masse omsorg.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #105 Skrevet 15. september 2014 Har ikke lest hele tråden. Men, blir sjokkert over dere som skriver at, ja, du har gjort en feil, men gjort er gjort. Jeg vet om et barn som ble utsatt for nøyaktig det samme de første seks levemånedene. Barnet ble flyttet til fosterhjem og det har vært en meget lang prosess for å få dette barnet til å stole på voksne mennesker. Det har vært et stort opplegg rundt barnet. Og barnet har brukt flere år på å klare å knytte seg til fosterforeldrene. Barnet er nå 4 år og de er fortsatt ikke helt i mål, spesielt når det gjelder tillitt. Dette er så alvorlig at mor MÅ fortelle hva som har skjedd, slik at barnet får tilpasset opplegg rundt seg. Dette barnet trenger profesjonell hjelp, det holder ikke at mor nå har skjerpet seg. Kanskje barnet må bytte miljø for å kunne klare seg best mulig. Det er utrolig hva små barn husker. Anonymous poster hash: 09ae7...434
carma78 Skrevet 15. september 2014 #106 Skrevet 15. september 2014 Jeg fatter ikke at ingen (!) har snappet opp at noe var galt, at Hi slet med noe?! Hadde selv fødselsdepresjon, men jeg gjorde ALT for den lille...overkompenserte nesten pga dårlig samvittighet for manglende følelser. Likevel skjønte flere i familien at jeg ikke hadde det bra. Synes det er så merkelig når depresjonen var så alvorlig. Huff, håper du søker hjelp hi!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #107 Skrevet 15. september 2014 Du truer meg? Haha, ja du får si hva jeg liksom skrev for jeg aner ikke hva du snakker om. Jeg sier hva jeg vil til hvem jeg vil og trusler bryr jeg meg ikke om. Mulig jeg har problemer, men det er virkelig ikke ditt problem og jeg gidder ikke forvare meg ovenfor degJeg gjør det til mitt problem når du tillater deg å sparke en som ligger nede i ren ondskap. Du prøver å kamuflere det som omsorg for hi's baby, mens vi alle skjønner at du har et enormt behov for å kritisere andre for å føle deg bedre selv. Å ha er sånn behov for å være slem som du viser i tråd etter tråd er absolutt ikke det dom kjennetegner en god mor. Det spørs hva tingretten hadde sagt om dine omsorgsevner om de visste det! Men det får du kanskje snart erfare, for med en så ufyselig personlighet kan jeg ikke tro annet enn at du med jamne mellomrom får bekymringsmeldinger mot deg. Får håpe bv gjør jobben sin og sørger for at barna dine får vokse opp i et stabilt og trygt hjem. Det skremmer meg at du har omsorg for en nyfødt!Anonymous poster hash: b313f...eb3 Hehe, ja okei, jeg slem og burde miste barnaHehe, nei, jeg sier ikke st du bør miste dem. Men veiledning har du helt klart behov for! Barn lærer mye av de sosiale og empatiske kodene av foreldrene sine, og der virker det som du har mye å lære. Hehe.... Siden dette visstnok var morsomt. Anonymous poster hash: b313f...eb3 Og da burde virkelig hi sitt barn vert hos noen som bryr seg! Anonymous poster hash: 56194...eeb
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #108 Skrevet 15. september 2014 Fyttigrisen her skulle du søktnom hjelp til BV!! Du har rett og slett driver med mishandling . Depresjon er ingen unnskyldning . At ikke lege som har diagnosert deg at sett faretegn!!! Håpet barnet får hjelp !!Anonymous poster hash: 56194.. eeb Depresjon er faktisk en unnskyldning. Selvfølgelig burde HI bedt om hjelp, men psykisk sykdom er vanskelig: kan blant annet føre til at man lar være å ta medisiner som kroppen trenger. Ville du klandret en lam person for at hun ikke klarte å gå? HI: du må fortelle alt til helsesøster. Der kan du få hjelp og støtte. Det er lettere å hjelpe barnet ditt når man vet hva som er galt. Anonymous poster hash: c8fbd...e17 Depresjon er ingen unnskyldning for å mishandle ditt eget barn!Så om en kvinne blir mishandlet av sin mann og får depresjon. Er det greit å ignorere sitt barn.. Nei. Om en er syk finner en hjelp. En sitter ikke på ræva. Hi var klar over dette tidligere men valgte å ikke gjøre noe. Den eneste som har min sympati er barnet. Håper at helsestasjon kobler inn de rette innsatsene. Dette barnet har det ikke godt !! Anonymous poster hash: 56194...eeb
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #109 Skrevet 15. september 2014 For første gang etter noen år her inne så fikk jeg vondt i magen av en tråd. Nesten for fælt til å være sant. Barnet ditt har lidd under grov omsorgssvikt. Jeg hadde kanskje ikke bekymret meg så mye for den motoriske utviklingen, men den kognitive utviklingen. Dette er svært bekymringsverdig. Barnet ditt har mistet den viktigste kroppskontakten og stimuli det kan få i livet og må mest antakelig slite med dette på en eller annen måte resten av livet. I verste fall kan barnet risikere å senere bli diagnostisert med en utviklingshemming, eller andre feks psykiske diagnoser. Nei, dette var bare utrolig trist. Har nesten ikke lyst til å tro på deg Anonymous poster hash: 83d59...7e9
Gjest Antarctica Skrevet 15. september 2014 #110 Skrevet 15. september 2014 Har ikke lest hele tråden. Men, blir sjokkert over dere som skriver at, ja, du har gjort en feil, men gjort er gjort. Jeg vet om et barn som ble utsatt for nøyaktig det samme de første seks levemånedene. Barnet ble flyttet til fosterhjem og det har vært en meget lang prosess for å få dette barnet til å stole på voksne mennesker. Det har vært et stort opplegg rundt barnet. Og barnet har brukt flere år på å klare å knytte seg til fosterforeldrene. Barnet er nå 4 år og de er fortsatt ikke helt i mål, spesielt når det gjelder tillitt. Dette er så alvorlig at mor MÅ fortelle hva som har skjedd, slik at barnet får tilpasset opplegg rundt seg. Dette barnet trenger profesjonell hjelp, det holder ikke at mor nå har skjerpet seg. Kanskje barnet må bytte miljø for å kunne klare seg best mulig. Det er utrolig hva små barn husker. Anonymous poster hash: 09ae7...434 Vet du hva, det eksempelet ditt forteller jo bare det motsatte av den "lærepengen" du prøver å komme med. Har det falt deg inn at SELVE omsorgsovertakelsen også er med på å bryte ned barnets evne til tilknytning...? Hvis barnets miljø (de voksne rundt det) endrer seg uten at barnet flyttes (som i dette tilfellet; mor endrer atferd) så er jo det mye, mye tryggere og bedre enn å endre hele barnets tilværelse og starte prosessen helt fra scratch igjen. Det blir jo spikeren i kista på det lille som fins av tilknytningsatferd hos barnet. Det har jo foregått en viss tilknytning i HIs hjem likevel, i forbindelse med vanlig stell og mating. Det er de øvrige tingene som mangler mest, bevegelse og utfoldelse i lek. Å skifte klær sjeldent eller å klutvaske sjeldent er ikke forsømmelse med mindre barnets hud blir sår av stive, gjennomgulpede plagg. På min helsestasjon fikk vi beskjed om å bade barnet så sjelden som mulig, og ellers bare klutvaske der det trengtes. Huden på magen, ryggen eller på knærne blir ikke "skitten" på et spedbarn og trenger ikke hyppig vask. Denne tråden er ellers tjukk av synsing og sammenblandinger: "dette er grov barnemishandling" osv - eh, nei, verken i juridisk forstand eller i dagligtalen er det mishandling. Mishandling er vold, slag, klyp og smekk (som MANGE av dere Little Miss Perfect-mammaene bruker for å lære 8-12 mnd gamle barn av med naturlig atferd!) HI har ikke mishandlet sitt barn. Hun har understimulert og til dels forsømt barnet. Men med rett innstilling kan mye av det innhentes. Barnet er lite og har stor responsevne. Og når folk får seg til å skrive "du trenger fortsatt mye terapi" så vet de null og niks om svangerskapsdepresjoner. Det er ikke det samme som depresjoner generelt.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #111 Skrevet 16. september 2014 Ja nå blir jeg vel skutt ved hegning igjen men må bare si min mening for det! Dette er grov og omfattende omsorgssvikt!! Stakkars barnet ditt!!!! Og ved å ikke fortelle sannheten til helsepersonell gjør at du fortsetter omsorgssvikten!! Er du blitt glad i barnet ditt slik du sier slutter du å være en egoistisk liten dritt å forteller helsepersonell om hvorfor barnet ditt er som det er slik at det kan få RIKTIG OG PROFESJONELL HJELP!!!! Hadde jeg visst hvem du var hadde jeg meldt deg til barnevernet straks!! Makan altså, blir helt sjokkert jeg!! Det er ikke noe synd på deg men det er veldig synd på det stakkars lille barnet ditt!!Jeg tror du skal være uhyre forsiktig med å uttale deg om andres omsorgsevne! Jeg såg nemlig hva du skrev i det innlegget du glemte å huke av på anonymknappen på. Så vær svært forsiktig med 'rådene' dine, de kan fort slå tilbake på deg selv! Anonymous poster hash: b313f...eb3 At det var? Tror du skal være forsiktig med å kommentere min omsorgsevne da jeg har det svart på hvitt på papir og tillogmed fra tingretten at min omsorgsevne er upåklagelig. Har ikke glemt noen anonymknapp, skriver aldri som anonym så tror du bare skal rulle inn puppen. Syns det er spesielt her at alle syns alvorlig omsorgssvikt og at mor ikke tar seg sammen for å få riktig hjelp til sitt barn er helt vilt. Ja hurra, sleik HI i ræva for å være en egoist tulling!!Jaja, de fleste av oss har vel ikke behov for å få det skriftlig at vi kan ta oss av barna våre, så bare det viser at du har flere utfordringer enn de vanlige mødrene har. Og joda, du skrev et innlegg som anonym etter at moderator hadde vært å slettet innlegget med nick. Jeg har ingen problemer med å gjenta det jeg leste, så hvis du fortsetter å kritisere hi på det viset samtidig som du nekter for at du selv har utfordringer utenfor normalen som mor kan jeg godt friske på hukommelsen din. Så rull inn puppen selv og begynn å oppfør deg som et normalt menneske! Anonymous poster hash: b313f...eb3 Hehe, ja det blir som Sheldon Cooper sa at han var ikke gal, for moren hans fikk han sjekket da han var barn :D Biltyven virker empatiløs, bombastisk og VELDIG ung, uten livserfaring. Det går an å formidle ting på litt mindre teit måte enn det hun gjør hver gang. Anonymous poster hash: 53881...17f Ikke får å ta nån si sia! Men du e nu akkurat like ille såm ho oppfår når du kåmmer m en så dom kommentar at ho må jo være ong!! Får alle ongefolk e jo likens, å ikke minst tænke likens m akkurat samme livserfaringe! Syns nu heller du virke empatiløs, bombastisk å uten livserfaringe! Å ja d går ann å formidle sæ på en LITT mindre teit måte enn d du skjøll gjør! AMEN! Anonymous poster hash: 0211e...f5b
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #112 Skrevet 16. september 2014 Gjort er gjort?? Interessert i å vite hvor stor omsorgssviktede må være før denne frasen ikke gjelder? Gjelder det også fysisk omsorgssvikt? Sjokkert over uttalelsene til folk her. La oss håpe det ikke sitter andre med samme problem. Da er det fort gjort å tro at det de gjør er helt greit. Har fosterbarn i familien og kan love at store skader kan skje på denne måten. Blir kvalm av noen av svarene her- jammen ikke rart at mye ikke meldes og at barna kan fremstå som rettsløse. Flott at ballen er begynt å rulle. Bv kobles nok inn og godt er det! Anonymous poster hash: a0bea...765
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #113 Skrevet 16. september 2014 Har ikke lest hele tråden. Men, blir sjokkert over dere som skriver at, ja, du har gjort en feil, men gjort er gjort. Jeg vet om et barn som ble utsatt for nøyaktig det samme de første seks levemånedene. Barnet ble flyttet til fosterhjem og det har vært en meget lang prosess for å få dette barnet til å stole på voksne mennesker. Det har vært et stort opplegg rundt barnet. Og barnet har brukt flere år på å klare å knytte seg til fosterforeldrene. Barnet er nå 4 år og de er fortsatt ikke helt i mål, spesielt når det gjelder tillitt. Dette er så alvorlig at mor MÅ fortelle hva som har skjedd, slik at barnet får tilpasset opplegg rundt seg. Dette barnet trenger profesjonell hjelp, det holder ikke at mor nå har skjerpet seg. Kanskje barnet må bytte miljø for å kunne klare seg best mulig. Det er utrolig hva små barn husker. Anonymous poster hash: 09ae7...434 Vet du hva, det eksempelet ditt forteller jo bare det motsatte av den "lærepengen" du prøver å komme med. Har det falt deg inn at SELVE omsorgsovertakelsen også er med på å bryte ned barnets evne til tilknytning...? Hvis barnets miljø (de voksne rundt det) endrer seg uten at barnet flyttes (som i dette tilfellet; mor endrer atferd) så er jo det mye, mye tryggere og bedre enn å endre hele barnets tilværelse og starte prosessen helt fra scratch igjen. Det blir jo spikeren i kista på det lille som fins av tilknytningsatferd hos barnet. Det har jo foregått en viss tilknytning i HIs hjem likevel, i forbindelse med vanlig stell og mating. Det er de øvrige tingene som mangler mest, bevegelse og utfoldelse i lek. Å skifte klær sjeldent eller å klutvaske sjeldent er ikke forsømmelse med mindre barnets hud blir sår av stive, gjennomgulpede plagg. På min helsestasjon fikk vi beskjed om å bade barnet så sjelden som mulig, og ellers bare klutvaske der det trengtes. Huden på magen, ryggen eller på knærne blir ikke "skitten" på et spedbarn og trenger ikke hyppig vask. Denne tråden er ellers tjukk av synsing og sammenblandinger: "dette er grov barnemishandling" osv - eh, nei, verken i juridisk forstand eller i dagligtalen er det mishandling. Mishandling er vold, slag, klyp og smekk (som MANGE av dere Little Miss Perfect-mammaene bruker for å lære 8-12 mnd gamle barn av med naturlig atferd!) HI har ikke mishandlet sitt barn. Hun har understimulert og til dels forsømt barnet. Men med rett innstilling kan mye av det innhentes. Barnet er lite og har stor responsevne. Og når folk får seg til å skrive "du trenger fortsatt mye terapi" så vet de null og niks om svangerskapsdepresjoner. Det er ikke det samme som depresjoner generelt. Mener du virkelig at det kun fins fysisk mishandling? Anonymous poster hash: a0bea...765
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #114 Skrevet 16. september 2014 Jeg har tenkt på denne saken i natt, det gjør vondt å tenke på :-( Skulle ønske jeg aldri hadde lest det. Anonymous poster hash: 2d6f9...7d7
Sint naken biltyv Skrevet 16. september 2014 #115 Skrevet 16. september 2014 Gjort er gjort?? Interessert i å vite hvor stor omsorgssviktede må være før denne frasen ikke gjelder? Gjelder det også fysisk omsorgssvikt? Sjokkert over uttalelsene til folk her. La oss håpe det ikke sitter andre med samme problem. Da er det fort gjort å tro at det de gjør er helt greit. Har fosterbarn i familien og kan love at store skader kan skje på denne måten. Blir kvalm av noen av svarene her- jammen ikke rart at mye ikke meldes og at barna kan fremstå som rettsløse. Flott at ballen er begynt å rulle. Bv kobles nok inn og godt er det! Anonymous poster hash: a0bea...765 Enig!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #116 Skrevet 16. september 2014 Mener du virkelig at det kun fins fysisk mishandling? Anonymous poster hash: a0bea...765 Mishandling forutsetter at du aktivt gjør noe galt mot noen, og det kan være både psykisk og fysisk. Det har ikke HI gjort. Når man lar være å gjøre ting man skulle ha gjort, så kalles det omsorgssvikt. Det blir selvfølgelig ikke mindre alvorlig av den grunn. Anonymous poster hash: 56f01...b3d
Sint naken biltyv Skrevet 16. september 2014 #117 Skrevet 16. september 2014 Mener du virkelig at det kun fins fysisk mishandling? Anonymous poster hash: a0bea...765 Mishandling forutsetter at du aktivt gjør noe galt mot noen, og det kan være både psykisk og fysisk. Det har ikke HI gjort. Når man lar være å gjøre ting man skulle ha gjort, så kalles det omsorgssvikt. Det blir selvfølgelig ikke mindre alvorlig av den grunn. Anonymous poster hash: 56f01...b3d Men hun visste det var galt og da er det mishandling. Hun skjulte det jo med overlegg
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #118 Skrevet 16. september 2014 Gjort er gjort?? Interessert i å vite hvor stor omsorgssviktede må være før denne frasen ikke gjelder? Gjelder det også fysisk omsorgssvikt? Sjokkert over uttalelsene til folk her. La oss håpe det ikke sitter andre med samme problem. Da er det fort gjort å tro at det de gjør er helt greit. Har fosterbarn i familien og kan love at store skader kan skje på denne måten. Blir kvalm av noen av svarene her- jammen ikke rart at mye ikke meldes og at barna kan fremstå som rettsløse. Flott at ballen er begynt å rulle. Bv kobles nok inn og godt er det! Anonymous poster hash: a0bea...765 Ja, gjort er gjort på den måten at man kan ikke forandre fortiden. HI søker hjelp og det er bra. Trenger hun sånne innlegg som ditt for å føle seg enda verre og skamme seg for å snakke med helsesøster eller trenger hun oppmuntring og bekreftelse på at hun tar et riktig valg og søker hjelp. Tror du det blir lettere eller mer vanskelig å søke hjelp når folk slakter henne her inne? Er det viktigst å punche HI eller er det viktigst at barnet hennes får hjelp? Er det så viktig for deg å få uttrykt dine følelser om saken at du risikerer at HI mister alt motet? Hun gjør endelig det rette og det bør hun søren meg få creds for. Hvis du ikke klarer å gi henne det, slutt ihvertfall å sparke henne for barnets skyld. Det er viktig at HI er ærlig om alt som har skjedd og du bidrar ingenting til dette med slike innlegg. Anonymous poster hash: c4ee6...c1d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #119 Skrevet 16. september 2014 Mener du virkelig at det kun fins fysisk mishandling? Anonymous poster hash: a0bea...765 Mishandling forutsetter at du aktivt gjør noe galt mot noen, og det kan være både psykisk og fysisk. Det har ikke HI gjort. Når man lar være å gjøre ting man skulle ha gjort, så kalles det omsorgssvikt. Det blir selvfølgelig ikke mindre alvorlig av den grunn. Anonymous poster hash: 56f01...b3d Men hun visste det var galt og da er det mishandling. Hun skjulte det jo med overlegg Nei, det heter fortsatt omsorgssvikt. Anonymous poster hash: 56f01...b3d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #120 Skrevet 16. september 2014 Gjort er gjort?? Interessert i å vite hvor stor omsorgssviktede må være før denne frasen ikke gjelder? Gjelder det også fysisk omsorgssvikt? Sjokkert over uttalelsene til folk her. La oss håpe det ikke sitter andre med samme problem. Da er det fort gjort å tro at det de gjør er helt greit. Har fosterbarn i familien og kan love at store skader kan skje på denne måten. Blir kvalm av noen av svarene her- jammen ikke rart at mye ikke meldes og at barna kan fremstå som rettsløse. Flott at ballen er begynt å rulle. Bv kobles nok inn og godt er det! Anonymous poster hash: a0bea...765 Ja, gjort er gjort på den måten at man kan ikke forandre fortiden. HI søker hjelp og det er bra. Trenger hun sånne innlegg som ditt for å føle seg enda verre og skamme seg for å snakke med helsesøster eller trenger hun oppmuntring og bekreftelse på at hun tar et riktig valg og søker hjelp. Tror du det blir lettere eller mer vanskelig å søke hjelp når folk slakter henne her inne? Er det viktigst å punche HI eller er det viktigst at barnet hennes får hjelp? Er det så viktig for deg å få uttrykt dine følelser om saken at du risikerer at HI mister alt motet? Hun gjør endelig det rette og det bør hun søren meg få creds for. Hvis du ikke klarer å gi henne det, slutt ihvertfall å sparke henne for barnets skyld. Det er viktig at HI er ærlig om alt som har skjedd og du bidrar ingenting til dette med slike innlegg. Anonymous poster hash: c4ee6...c1d Hun sier hun har tatt kontakt med hs og kan love deg at hun ikke kan miste motet og la være å møte opp nå. Når det gjelder omsorgssvikt tror jeg ikke det løses med "kjærleik" for å si det rett ut. Håper barnet får et fint og kjærlig hjem. Anonymous poster hash: a0bea...765
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #121 Skrevet 16. september 2014 Mener du virkelig at det kun fins fysisk mishandling? Anonymous poster hash: a0bea...765 Mishandling forutsetter at du aktivt gjør noe galt mot noen, og det kan være både psykisk og fysisk. Det har ikke HI gjort. Når man lar være å gjøre ting man skulle ha gjort, så kalles det omsorgssvikt. Det blir selvfølgelig ikke mindre alvorlig av den grunn. Anonymous poster hash: 56f01...b3d Men hun visste det var galt og da er det mishandling. Hun skjulte det jo med overlegg Nei, det heter fortsatt omsorgssvikt. Anonymous poster hash: 56f01...b3d Det brukes begreper som både fysisk og psykisk mishandling og i HI sitt tilfelle går det under passiv. http://www.regjeringen.no/mobil/nb/dep/bld/dok/nouer/2009/nou-2009-08/5/3/2.html?id=558050 Anonymous poster hash: a0bea...765
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #122 Skrevet 16. september 2014 Jeg har tenkt på denne saken i natt, det gjør vondt å tenke på :-( Skulle ønske jeg aldri hadde lest det. Anonymous poster hash: 2d6f9...7d7 Og når det gjelder naken biltyv og anonym, HOLD KJEFT! Tenk å begynne å krangle i en slik tråd. Like galne begge to. Anonymous poster hash: 2d6f9...7d7
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #123 Skrevet 16. september 2014 Jeg har tenkt på denne saken i natt, det gjør vondt å tenke på :-( Skulle ønske jeg aldri hadde lest det. Anonymous poster hash: 2d6f9...7d7 Og når det gjelder naken biltyv og anonym, HOLD KJEFT! Tenk å begynne å krangle i en slik tråd. Like galne begge to. Anonymous poster hash: 2d6f9...7d7 Ja skikkelig gal som syns dette er langt over grensen og at kommentare som "gjort er gjort" er galskap. Om dette er å være gal jeg høyere makter for at jeg er gal. Og pass på språket ditt;)) Når jeg skal stoppe å skrive er langtfra opp til deg! Anonymous poster hash: a0bea...765
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #124 Skrevet 16. september 2014 Jeg har tenkt på denne saken i natt, det gjør vondt å tenke på :-( Skulle ønske jeg aldri hadde lest det. Anonymous poster hash: 2d6f9...7d7 Og når det gjelder naken biltyv og anonym, HOLD KJEFT! Tenk å begynne å krangle i en slik tråd. Like galne begge to. Anonymous poster hash: 2d6f9...7d7 Ja skikkelig gal som syns dette er langt over grensen og at kommentare som "gjort er gjort" er galskap. Om dette er å være gal TAKKER jeg høyere makter for at jeg er gal. Og pass på språket ditt;)) Når jeg skal stoppe å skrive er langtfra opp til deg! Anonymous poster hash: a0bea...765 Anonymous poster hash: a0bea...765
Chl85 Skrevet 16. september 2014 #125 Skrevet 16. september 2014 Denne tråden Bør. Rapporteres. . LURER INNI MELLOM PÅ SOM SURRER I MELLOM ØYENE PÅ FOLK.. STAKKARS DEN LILLE.. KJENNER TÅRENE PRESSER SEG PÅ, NÅR DU ER SÅ KLINKER KLAR PÅ AT DETTE ER GALT SÅ SKJØNNER EG IKKJE KVIFOR DU IKKJE HAR SØKT OM HJELP. . STAKKARS LITEN, TENK PÅ ALL DEN NÆRHET OG KOS DEN LILLE HAR MISTA PGA DEG.. NEI FY FLATE.. DETTE ER FOR MEG OG GÅ LANGT OVER STREKEN.. Les hele tråden. HI har kontaktet sin mor og hun har igjen kontaktet helsesøster for å ta tak i dette videre... Slik at det ihvertfall ikke fortsetter.
Anbefalte innlegg