Gå til innhold

Desemberbarn 2014 ♡


Apex

Anbefalte innlegg

Kom forresten på at det skal være gode "medlemstilbud" hos Barnas hus på onsdag. Kan være verdt å sjekke ut hvis dere har større ting som mangler - vi henter voksiposen som baby skal få av besteforeldrene der hvis fargen stemmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig med nordlyset, apex. Har aldri fått sett det. Håper på å få en anledning en dag. Var i Lofoten for et par år siden men da var det for skyet til at det dukket opp.

 

Vi driver reiseplanlegging om dagen så her får 100 tanker og nettsider gjennom hodet på samme tid. Vi har alltid prioritert å gjøre det i permen, og det har vært så berikende på alle plan. Både for familien, kjærestefoeholdet og for oss enkelte i familien. Kjenner at jeg gleder meg veldig. Men blir godt å få landet hvor og få bestilt. ☀️☀️☀️

 

Ellers er det ikke så mye saker og ting som gjenstår her. Har tenkt å skrive et fødebrev, men så langt har jeg ikke orket å tenke enda. Blir kanskje neste uke. Og i samme slengen så kanskje jeg finner energi til å pakke fødebagen. Hadde vært deilig å hatt den stående så jeg slapp å stresse med det rett før. Men tanken på fødsel er fremdeles noe jeg har litt lyst til å skyve unna... Så kanskje ikke. He he, vi får se. 😉😁😊

 

Er det noen av dere andre som får tredjemann? Håper det blir plass i bilen. Vi har egentlig ikke fått sjekket det ordentlig enda. Men den eldste kan sitte på pute i midten så det blir vel en rå uansett. Skal prøve å få jaget mannen til å male barnestolen i kveld. Lillesøster (snart også storesøster) er så keen på å hjelpe så det kan jo bli en ok ettermiddagsaktivitet. 😄

 

Ha en fin dag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi er rimelig greit i rute, selv om ingenting er vasket og skrubbet - det er jo enda et hav av tid igjen håper jeg.. Men det hjelper å ha startet på listene i alle fall, så har vi oversikten over hva som trengs i tilfelle jeg blir forhindret fra å hjelpe til med siste innspurt. Siste innkjøp her er brystpumpe, flasker og Vokispose som foreldrene mine hadde lyst å spandere på barnebarnet.

 

Høres deilig ut med eksotiske reiser og familietur, Corneliuss! :) Vi har ikke planlagt noe slikt, men jeg antar at vi tar med min "voksne sønn" for et par uker utenlands når jeg fyller 40 til neste sommer. Ellers håper jeg på noen turer til familie på østlandet og masse tid på hyttene som er i kort distanse hjemmefra - vi får se hvordan babykabalen & enkelt hytteliv blir når man blir bedre kjent med minimennesket! ♡

 

Kikket litt på feltet der det sto "ønsker for fødselen" som vi skal levere til føden.. Har ikke behov for så veldig mye, så foreløpig står det bare at jeg ønsker jm jeg kjenner om det er noen av dem på vakt.. Kan sikkert slenge på at jeg ikke ønsker epidural, men heller akupunktur og lystgass - men som alt annet når det gjelder fødsel så er jeg innstilt på å ta det som det kommer for det er jaggu ikke lett å vite på forhånd hvordan den forestående fødselen blir.. Hvis fosteret ikke snur seg tidsnok blir jeg jo påtvingt epidural enten jeg skal ha ks eller setefødsel. Det blir spennende når jeg i neste uke skal tilbake for nok en sjekk av blodtrykket - jeg fikk under tvil jobbe ei uke til mot å komme på en ekstra kontroll.. Jm var usikker på leie så det blir en ekstra sjekk av det også da. :)

Ellers krangler bekkenet, det blir rolige dager av sånt og det er jo forsåvidt bra for hele meg at jeg må ta det med ro.. men jeg er rastløs, vil mer enn jeg klarer for tida..

 

Håper det står bra til med dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, tenk at vi snart er i mål nå! Jeg er 34+2 i dag, og ca 85% ferdig-ruga. Herlig!
Hvordan er formen deres? Er det flere som føler seg som vannballonger? 
Bortsett fra mengder med vann er jeg stort sett i fin form, og ser ut til å kunne jobbe fullt frem til jeg går ut i permisjon :) 

Vi mangler fortsatt en del til frøkna, så jeg håper hun ikke kommer mye før tida. Føler jeg trenger de tre ukene med fri for å kunne fikse barnerommet og handle resten av det hun og vi trenger :) 
Om noen har gode tips til stellebord-løsning når man har et lite bad tas det forresten imot med stor takk :) 

Ha ei riktig god helg, hold beina høyt! :) 

Klemm fra Babyklar som har gifta seg siden sist <3 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer så masse med giftermål, Babyklar! ♡ Godt å høre at formen din er god - håper det holder hele veien inn!!

Har ikke bedre tips enn "ikea" og evt Google litt rundt og se på bilder.. har hatt stor nytte av å se på hvilke løsninger som har vært brukt på "small spaces" rundt omkring når jeg planla hytta mi i alle fall! :)

 

Her er lysta på god form større enn realiteten, så jeg måtte en tur innom fastlege i går for sjekk av blodtrykk og urinprøve. Hodepina jeg hadde var heldigvis ikke BT-relatert, og selv om jeg fikk mulighet for 100% sykemelding valgte jeg å fortsette i 50 frem til tirsdag når jeg skal til jm.

Pjusker i heimen i dag, sambo monterer kommode til babyrommet og jeg skal fortsette å rydde gjesterommet og se gjennom skuffer på badet. Greit med en opprydding så vi får plass til bleier og stæsj! :)

God helg til dere alle - antar at dere henger mest på fb men svinger innom og leser mer enn dere bidrar med her! :)

Endret av Apex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er hemmelig, så du kan ikke finne den. Jeg legger deg gjerne til om du vil. Bare send meg mailadressen din på en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har begynt å få veldig mye kynnere? Jeg har for så vidt hatt kynnere hele tiden, men synes det er litt intenst. I natt lå jeg i tre timer med relativt regelmessige kynnere som var såpass intense at de strålte ut i rygg og ned over lår/ lyske. Ikke skikkelig vonde altså, men så mye at jeg ble stiv og ikke hadde sjans til å sove. Kan bli litt slitsomt om det skal være sånn i fem- seks uker til... Snork. Håper det bare er en liten periode som går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Apex, nå har jeg blitt kjerring :)
Det høres ut som dere har full kontroll, så herlig! Gleder meg voldsomt til å få på plass kommode på barnerommet selv, og brette og legge på plass alle de bittesmå klærne <3 Har sett litt på julekjoler til lillejenta, og de er jo så søte at jeg nesten blir kvalm :D
Takk for tips om googling, vi finner nok ei grei løsning på bleieskiftinga, dårlig plass til tross :) 

Håper hodepinen har gitt seg, og at dere har ei fin helg! Og lykke til hos jordmor på tirsdag, kos deg med hjertebankinga :)
Vi fikk forresten en film på siste jordmor-time, hun kallte den "Baby-shake". Har dere andre fått den, og sett den? 

God lørdagskveld til alle! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Corneliuss, det hørtes ikke noe særlig ut :\ Jeg regner med de melder seg her også snart, men foreløbig har jeg ingen råd eller tips å komme med der. Håper det roer seg og at du får sove bedre nettene fremover :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk med bryllup, babyklar! Ble det fint? Og hva gjorde dere?

 

Apex; nå må du passe på deg selv så du ikke går på en smell helt på slutten av svangerskapet da. Prøv å få litt hvile og ikke holde for høyt tempo med det blodtrykket. Bra at du klarer å jobbe, men om legen er bekymret så må du love at du skrur ned tempoet litt (om ikke 100% sykemeldt så i alle fall nok til at bt ikke kommer ut av kontroll). 😘

 

Nå skal vi se siste episode av game of thrones. Bare venter på at lillemor skal sovne så hun ikke får mareritt av skumle lyder/ roping og juling fra sloss-scener. 😉😁

 

I morgen blir det kunstinnkjøp. Har kjøpt et bilde av bjørg thorhallsdottir hver gang jeg har fått barn og når vi giftet oss. Må holde tradisjonen ved like. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Corneliuss <3 Vi hadde en rolig, men fantastisk bryllupsdag. Vi giftet oss hos sorenskriver og både lokalet og seremonien var overraskende fint :) På kvelden hadde vi med forlovere og nærmeste familie (32 stykk) på tre-retters middag og kaffe og kaker på et hotell her i Mo i Rana. Så var vi hos fotograf og foreviget dagen innimellom der også. Vi planlegger en uformell og artig vennefest til sommeren, men for nå var dette en helt perfekt dag i mine øyne :) Ja, også hadde jeg på meg denne! : http://www.tiffanyrose.com/maternity/clothing/AMLIL/Amelia-Lace-Maternity-Dress-Long-(Ivory).html <3 

Oi, kunstkjøp, så spennende! Ser på bildene hennes nå, nydelige <3 
Ha en fin kveld videre, og nyt siste episode! Den er faktisk en av de beste episodene av hele serien, jeg hadde gåsehud lenge etter at den var over. Hva skal dere se når dere er ferdige med den?
Vi ser Sopranos for tida, og har heldigvis mange sesonger igjen å kose oss med:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, gratulerer så mye, Babyklar!! :) 

Denne uken har jeg ikke vært noe særlig aktiv her eller på facebook-gruppa av naturlige årsaker. Var innlagt på sykehus fra tirsdag morgen til torsdag ettermiddag pga akutt nyresteinsanfall. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har aldri hatt det så vondt i hele mitt liv før, og hadde de ikke gitt meg morfin hadde jeg trolig hoppet ut av 5 etasjen jeg lå på. Heldigvis har babyen i magen det bare bra, selv om smertene jeg ennå har gjør at jeg har ofte kraftige kynnere og stort sett er sengeliggende. Jeg fikk operert inn et rør som skal avlaste nyren min mens jeg går gravid, men dette må taes ut 1-2 uker etter innsetting pga forkalking. Planen er å sette inn et nytt om jeg får flere smerteanfall etter at det er ute, for de kan ikke knuse steinene med laser før etter fødselen. 

Jeg er igrunn fryktelig fortvila. Kjenner depresjonen kommer snikende. Det føles helt forferdelig å skulle ha det slik frem til fødsel, og i verste fall etter fødsel også. Det gjør vondt hele tiden, spesielt før, under og etter doturer (som det er ekstra mange av både pga graviditeten og røret!!). Jeg gråter på do, og hyperventilerer når smertene er på sitt verste. Jeg kom til å tenke på hvordan dette skal gå i kombinasjon med fødsel, og jeg ble så fra meg av tanken på det ene eller det andre utfallet. 

Heldigvis har jeg time på psyk på mandag, og skal til jordmor på tirsdag. Jeg har PTSD og hele denne opplevelsen trigget en masse hos meg som jeg ikke har kjent på mange år, og jeg trenger virkelig å få jobbet litt med det før fødselen, slik at det ikke skal skli inn i hverandre. Vil så gjerne ikke ha traumene mine i nærheten av det. 

En bonus var at vi fikk se lille på UL på tirsdag kveld, og det føltes så utrolig godt. Jeg var fjern på morfin, så glemte av å spørre om alle tingene jeg egentlig lurte på, men vi fikk vite at han er litt liten, i nedre normalområde visstnok, og fikk derfor enda en UL 11 nov. Jeg skal skrive en liste over de tingene jeg lurer på slik at jeg får spurt om det denne gangen. :) 

Corneliuss: Kunstkjøp i slike forbindelser hørtes skikkelig koselig ut! Ble litt nysgjerrig på kunstneren, så jeg måtte google. Må si jeg virkelig liker fargepaletten hun bruker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, kjære deg Bleach! Høres forferdelig vondt ut, jeg håper at du er heldig og at du er gjennom det verste nå - om ikke annet er det i alle fall greit å vite hvor smertene kommer fra og det blir nok godt å få sortert i tankene rundt alt. Jeg synes du er tøff som tar tak i tingene, det er vondt men nødvendig. Veldig lurt å skrive ned spørsmål, tenker jeg også skal notere meg et par punkter som jeg skal nevne for jm på min egen time tirsdag.

 

Kunstkjøp til store anledninger høres ut som en god idé - mulig vi kopierer den der! Har allerede en akvarell av nevnte kunstner men det er jo så mange andre flinke så det blir nok ikke noe problem å finne noe som passer! :)

 

Vel, da er det på tide å stå opp og møte dagen.. Håper dere får en god en!! :)

Endret av Apex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vææææ! Hadde skrevet verdens lengste innlegg på lørdagskvelden men så i det jeg skulle trykke på publiser så gikk jeg om for strøm. Ble litt demotivert så har akkurat samlet opp nok piff til å skrive igjen 😝😉😱

 

Babyklar; wow!!! Det var jo verdens vakreste kjole!!! Kunne nesten tenkt meg en sånn til jeg ikke var gravid til og med! He he. Helt stunning rett og slett! 😍😍😍 og då gøy med vennefest til sommeren! Da er du sikkert klar for futt og fest igjen! 😄 det hørtes ut som det var en fin markering også!

 

Ja, game of thrones var veldig spennende. 😛 eneste som er dumt er at det går så lang tid mellom sesongene at jeg nesten har glemt fra gang til gang... 😉 men jeg synes sånne fantasiverdener er ganske fascinerende om det er laget bra. Vi har nå startet på true detective. Helt annen sjanger. Den er litt dyster men ganske spennende også. Mitt forslag men tror mannen nesten er mer hektet enn meg.

 

Ja, er ikke bjørg t flink dere. Digger bildene hennes! De nye hun har laget er enda mer farge i og liker de også supergodt. Spritet liksom opp litt her i huset. 😄 kjøpte flere for jeg klarte ikke å velge så da ble det like godt julegave til mannen mm. ❤️

 

Beach; så grusomt det høres ut. Nå må du samle den siste styrken din, ta imot all hjelp, og prøve å fortelle de på sykehuset hva de kan gjøre for deg/ hva du ønske hjelp til. Håper jo virkelig at smertene vil gi seg og at du får snakket ut! Sender deg masse gode klemmer ❤️😍❤️

 

Apex; hvordan er formen nå?

 

Jeg sover veldig dårlig om dagen. Hva med dere? Enten har jeg problemer med å sovne (dupper ikke før kl 3), ellers så sovner jeg men våkner midt på natten (bruker da 3 timer på å sovne igjen). Blir en dårlig spiral for når jeg da blir trøtt så blir jeg mer sliten som igjen fører til at kvalmen blir dårligere igjen. Æsj! Det er godt at det nærmer seg, jenter! 😊

 

Har så gode barn! Er helt "forelsket" i de. Tenk at nå kommer det snart en liten klump til. ❤️ Så herlig! Siste gang jeg skal oppleve å få et lite menneske opp på brystet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timen min på psykiatrisk gikk veldig bra i dag. Vi snakket litt om muligheten for planlagt ks om ting ikke bedrer seg for meg rent smertemessig, og det føltes greit å lufte tankene rundt hele opplevelsen. Satte meg en plan i natt om hvordan jeg ønsker at de siste ukene skal være, og jeg satser på å kose meg med småplukk på barnerommet, samt heklingen min. Har også to bøker av Gro Nylander jeg skal lese, og jeg må skrive et fødebrev for hvert scenario. 
Smertene er heldigvis litt mindre nå som stenten har vært inne i noen dager, så jeg gråter ikke fullt så mye. :) 

Søvnen min, som stort sett har vært god etter første trimester, er nå helt på bærtur. Jeg får ikke til innsovningen før jeg er utmattet, og våkner ofte med samme innsovningsproblem. Jeg er vant til dette fra før graviditeten, men nå er jeg så sliten i tillegg, så det blir en ekstra belastning. Utrolig kjedelig, men som du sier, godt det nærmer seg! :D 

Jeg har ingen barn fra før av, men har katter da, og koser og klemmer på dem og lurer på hvordan det blir og kose og klemme på en babyklump! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleach; så bra at smertene er bedre og at du hadde et positivt møte i dag. Håper det fortsetter i samme retning fremover også! 🌈🍀🍀🍀 stå på, bra at du tar tak i det. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 39 dager igjen! :D Skulle kjapt innom og takke for tipset om True Detective, den er nok helt i min og mannens gate! :) Nå skal jeg lage medisterkaker til middag og lage det romlemantisk for mannen som kommer hjem fra kveldsskole med en god karakter på en prøve. Håper dere andre har hatt en god start på uka. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dagen vært bra. Men merker at jeg er en del uten krefter og mye kvalm. Håper det tar seg opp snart. 🌻

 

Så bra at du ble inspirert av serie-tips. Her venter jeg på mannen som fremdeles jobber i kveld mens som snart er ferdig så vi kan se videre! 😊 ikke lenge igjen tror jeg.

 

I morgen skal jeg til jordmor. Etterpå håper jeg at det klaffer og jeg orker å ta en liten kaffe med en vennine før jeg drar hjem og konker på sofaen igjen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg også hos jordmor, og hun kunne berolige meg med at veksten til babyen trolig var helt i orden, med tanke på at han bare er 1% under grensa. Hun anbefalte meg og be om epidural hvis jeg fremdeles har nyreproblemer når fødselen trer inn. Det var betryggende at hun tok det så rolig og vi snakket en del om at jeg bare må ta det ekstra med ro fremover og håpe på det beste. Ikke mye annet å gjøre.

Etterpå skal jeg og mannen på en liten shoppingtur, det er salg på grå, lystette rullgardiner på Jysk, og det passer helt ypperlig til den grå og lilla fargepaletten barnerommet har. I tillegg må jeg innom en garnbutikk og hente ny forsyning av kosearbeid. :) 

Jeg sov kjempelite i natt, lå med kynnere og menssmerter i flere timer, og kynnerne kommer fremdeles tett. Jordmor sa at det var bare å forvente i og med at hele systemet mitt er irritert, i tillegg til at jeg er 34 uker. Jeg har veldig høy terskel for å kontakte føden, men var ganske nærme i natt. Jeg vet liksom ikke hvor mye og hvor lenge jeg skal kjenne på slikt før det er "greit" og ringe dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg hos jordmor som sendte meg på Ullevål for sjekk. Var mange små ting totalt som gjorde jm usikker.

 

Jeg har jo vært plaget med mye kynnere spesielt på natten og kjenner jo at de er der på dagen også, men ikke så mye eller så sterke. Så ble først satt til sparketest med overvåkning av baby og min mage. Babyen hadde ok puls, og sparket etterhver bra. Men magen min var under konstant jobbing med relativt sterke kynnere hele tiden. Jeg ble litt overrasket og hadde på forhånd sagt at "nei, må har jeg ikke noe særlig med kynnere altså!". Var ikke vondt si ryggen en gang. Så legen og jm mente at det ikke var så rart at jeg følte meg sliten og at jeg var en del mer kvalm igjen. Kroppen er jo på skikkelig treningsøkt. Både jm og legen mente at jeg kunne komme til å føde før hvis dette fortsatte, men at det ikke var 100% sikker fordi noen har mer kynnere n andre (og er nok en grunn til jeg har raske fødseler - livmoren er supersterk 😄💪💪💪).

 

Jeg har en følelse på at han ligger i ro til begynnelsen av desember jeg. For det første er jeg ikke klar nå (!!!!!) og for det andre har jeg født de to barna til termin og ikke fem uker før. Hadde kynnerhelvete i går natt igjen så da sto jeg faktisk opp og begynte å pakke bag med sykehusting. Just in case! Ble ikke ferdig men fikk med noe. Hadde skikkelig ryggvondt. Men nå er jeg rolig igjen! Har akkurat våknet og det har vært godt å få sovet lenge på dagen. Shit! Kl 10 liksom!

 

Vet også at jeg har gbs og var litt usikker på om jeg kjenner litt sildrefølelse av og til så begynte å lure på om jeg kunne lekke bitte små mengder med fostervann. Ble litt stresset for at han lå å badet i gbs bakterier... 😁 Det så heldigvis ikke sånn ut på ultralyd. Og i så fall så siver vel mer vann ut ganske snart.

 

Han ble målt til litt mindre enn sin egen kurve og symfysemålet har vært avtagende de siste to gangene. Så jeg blir nok henvist tilbake dersom ikke det stabiliser seg. Men det så i alle fall greit ut på ul. Ingen store ting og en baby som spreller etter mye sjokolade så legen var fornøyd.

 

Litt deilig at de har sett på han så jeg slipper å tenke på vekst, gbs eller andre skumle ting på en stund. Om det fortsetter i negativ utvikling så blir det jo nye runder, men er rolig nå i alle fall.

 

Bleach; jeg ringer ikke sykehuset så lett jeg heller. Og de få gangene man gjør det, så er man jo redd for å være til bry. Men legen jeg møtte var fin (jm var stresset og ville egentlig ikke ha meg inn i følge mine en jm som presset på at jeg skulle ses på). Legen sa; dette er et lavterskeltilbud og det er nettopp slike avvik som dette vi vil undersøke. Nå ser det ok ut nå, men vi VIL at du skal ringe om feks kynnerne tar seg opp fordi det er så tidlig at vi ønsker at du er på sykehus når du føder pga litt større risiko (i tillegg skal jeg ha antibiotika under fødsel pga gbs så det er jo flere grunner). Så ta kontakt om det er noe. De skal jo passe på oss. Men kjenne som sagt følelsen. 😉

 

I dag blir jeg bare liggende tror jeg. Skal opp i dusjen nå og etterpå søker jeg kanskje litt på feriehus, men ellers blir det gjort pent lite her kjenner jeg. 😊 snork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

Her går det jaggu unna! Jeg har nå økt til sykemeldt på fulltid de siste ukene frem til permisjonsstart pga blodtrykket og økende ødemer - jm sin anbefaling så da hører jeg etter og er innstilt på roligere dager med sofahviling og lesestoff/håndarbeid.. Klarte å ramle på glattisen i går, så det var selvfølgelig korsrygg, bakhode og albue som fikk støten. Heldigvis!!! Ble bekymret for hva man gjør i en sånn situasjon, så jeg ringte Føden for tips. Skulle ikke bekymre meg for babyen så lenge jeg kjente livstegn innenfra, men måtte bare komme for en sjekk om jeg trengte det. Kjente heldigvis godt med liv så jeg ble hjemme. Men fader hvor vondt det er å bevege seg i dag! :/ Så jeg har hatt ei dårlig natt, får tro det retter seg når den verste stølheta går over.

 

Kynnere har jeg også litt av, men ikke av dem som går bak i ryggen.. mest av de som murrer foran - og det er jo en fin ting med tanke på modning selv om det er litt ubehagelig. Skjønner at det er slitsomt om det er sånn at de holder på hele tida, her er det bare periodevis!

 

Og for ikke å glemme: gladnyheten hos jm var at minimennesket ligger med hodet ned!!! ♡ Håper det holder hele veien inn!

Og sånn går nu dagan... Har begynt å vaske litt klær og utstyr, føler at nå er det godt å få ting på stell!! Fødebag tenkes det på, men er ikke pakket enda..

 

Skulle kommentere dere ladies, men her slo teflonhjernen inn.. Det er i alle fall godt å lese at vi blir godt ivaretatt alle som en! :) Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corneliuss: Huff, for alle småtingene, men kjempebra at de tok deg inn og fikk sjekket at alt står bra til med dere begge! :) De kynnerne er himla plagsomme, de er verst om natten for meg også. Blir jo litt bekymret når det står overalt på nettet at de egentlig skal roe seg når man ligger og slapper av. Bagen her er halv-pakket, og jeg har hatt flere mareritt i det siste om at vi ikke rekker å ta med alle tingene. Realistisk sett er slikt stress helt unødvendig her, da vi bor et steinkast unna sykehuset! :D 

Apex: Det hørtes ikke godt ut med fall på isen! Ta det ekstra med ro og prøv og nyt tiden på sofaen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooooo... så deilig! Sov hele natta igjennom og er endelig uthvilt! Dette må bare bli en kjekk dag, altså - selv om den starta tidlig så skal jeg bare stå opp og nyte morgenkaffen og se dagen komme snikende.

 

God morgen & ha en finfin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...