Gjest Ovidia Skrevet 13. august 2014 #101 Skrevet 13. august 2014 Stakkars barn som må lide på grunn av umodne og egoistiske voksne.
Gjest Pusikatt Skrevet 13. august 2014 #102 Skrevet 13. august 2014 HI her Har snakket en del med mannen om det nå i kveld, og han er rimelig lei han også. Vi er enige om at hun ikke bare kan komme når vi skal noe gøy slik som ferie. Han skal snakke med moren i morgen og de skal bli enige om eksakt hvilke ferier hun skal komme hit på fremover det neste året, og hun får da ikke komme andre ferier. (Det er her problemet ligger, at mor og jenta plutselig finner ut at jenta skal komme i ferier når de ikke har avtalt når vi skal noe). De feriene hun kommer skal vi ikke finne på noe. Vi skal være hjemme. Så får hun lære seg at det går an ¨å være her selvom man ikke drar noe sted. De feriene hun ikke kommer drar vi heller på turer. Når/hvis hun begynner å komme hit oftere og også når vi ikke skal noe, er det mer aktuelt å ta henne med på ting også. HI Anonymous poster hash: af090...f93 Hæ??? Herregud, dette blir bare sykere og sykere. Du er verre enn du først gav inntrykk av. En vakker dag vil mannen din angre bittert på at han lot deg manipulere ham på dette viset. Jeg har satte et før og jeg sier det igjen: FY FAEN for et ekkelt, iskaldt og gjennomsyret ondt menneske du er!!!
Gjest Julia1984 Skrevet 13. august 2014 #103 Skrevet 13. august 2014 Stemor fra helvete. Du er selve definisjonen på helvete. Og lite voksen! Forventer ikke at du skal se det selv. Dessverre. Stakkars skilsmissebarn.
Gjest mamma til 2 jenter:) Skrevet 13. august 2014 #104 Skrevet 13. august 2014 Dette må være tull....Ingen normalt oppegående mennesker kan skrive slikt å forvente forståelse. Håper virkelig dette er tull, hvis ikke stakkars jente.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #105 Skrevet 13. august 2014 Hvor gammel er denne jenta? Anonymous poster hash: 50aa7...f7f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #106 Skrevet 13. august 2014 Ser jeg har vært heldig med mannen min. Jeg har en datter fra før, og vi har to sammen. Min mann tjener mer enn dobbelt så mye som meg. Nå har vi (selvfølgelig) felles økonomi. Han betaler gladelig idrettsleirer, ferieturer, konfirmasjon, sertifikat osv. Vi har aldri vært på tur uten datteren min (eller jo, men da har ingen av barna vært med). Han har heller ikke klaget over at faren ikke bidrar med noe som helst, heller ikke barnebidrag. Resultatet av dette er at hun ser at hun er like mye verdt som søsknene, og min mann blir sett på som en forelder på lik linje med meg. Anonymous poster hash: 897a1...2cf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #107 Skrevet 13. august 2014 Når man blir sammen med noen som har barn og dette er et seriøst forhold, ja da tar man barna som sine. Man behandler dem likt som sine egne barn, uansett hvor mye eller lite en ser dem.Det er ikke barna/et sin feil at ikke de voksne kan holde sammen, de er en uskyldig part og har aldri bedt om at mamma og pappa skal finne nye partnere.Det er klart jeg ikke kjenner situasjonen deres, men jeg stusser litt over at du alene må betale ferien, kan ikke han i det minste betale for dattera si da? Hvis det er om å gjøre?Jeg skjønner jo at jenta vil være med på ferie hvis ikke moren noen gang gjør noe som helst med henne. Og hvorfor i alle dager skal dere ikke ta henne med på tur, men holde dere hjemme når hun kommer?Du vet at det er barnet han på akkurat lik linje som "deres" barn?Søster til dine barn.Vi voksne må gå fram med et godt eksempel i sånne situasjoner, å gjøre noe godt av en vanskelig situasjon, som når barn har to hjem og to "sett" med foreldre.Jeg er selv i samme situasjon og det kunne aldri falt meg inn å ikke innkludert barnet. Stemor kalles i dag en bonusmamma, en skal ikke måtte være den onde stemoren fra askepott. Anonymous poster hash: 01395...6cf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #108 Skrevet 13. august 2014 Hvor gammel er denne jenta? Anonymous poster hash: 50aa7...f7f Hun er straks 13 år. HI Anonymous poster hash: af090...f93
Hengebuksvinet Skrevet 13. august 2014 #109 Skrevet 13. august 2014 HI her Har snakket en del med mannen om det nå i kveld, og han er rimelig lei han også. Vi er enige om at hun ikke bare kan komme når vi skal noe gøy slik som ferie. Han skal snakke med moren i morgen og de skal bli enige om eksakt hvilke ferier hun skal komme hit på fremover det neste året, og hun får da ikke komme andre ferier. (Det er her problemet ligger, at mor og jenta plutselig finner ut at jenta skal komme i ferier når de ikke har avtalt når vi skal noe). De feriene hun kommer skal vi ikke finne på noe. Vi skal være hjemme. Så får hun lære seg at det går an ¨å være her selvom man ikke drar noe sted. De feriene hun ikke kommer drar vi heller på turer. Når/hvis hun begynner å komme hit oftere og også når vi ikke skal noe, er det mer aktuelt å ta henne med på ting også. HI Anonymous poster hash: af090...f93 Herre min hatt for en innstilling. Har aldri sett på meg selv som spesielt snill, men nå begynner jeg å se på meg selv som rene drømmestemora. Jeg valgte enn mann med barn, og har da også valgt en mann med tenåring etter hvert. Gutten er en del av familien, og er alltid velkommen hit (til hjemmet sitt). Har vel sagt nei en gang, når mannen har vært borte på jobbreise, og da pga at jeg allerede hadde sendt mine barn på overnatting pga jobb. Min oppskrift til suksess er: Inkludering, være raus og ingen forskjellsbehandling. Klarer du ikke å bli oppriktig glad i stesønnen din, hadde jeg gått noen alvorlige runder med meg selv.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #110 Skrevet 13. august 2014 Urettferdig at noen barn alltid får dobbelt opp da, å de som er "uheldige" å har stesøsken må dele alt og alt med andre. Så vist noen velger å ta et barn et år på Tur så er man slem foreldre. Blir firkanta og dumt. Velger man noen med barn er det pakkeløsning, å velger man få flere barn etter man har et særkullsbarn så velger man det. Man kan ikke forvente at partner skal syntes det er greit å betale for det barnet. Snudd diskusjon at stemor skulle tatt avgjørelser som er mor sine for hun betaler og behandler alle barna likt hadde mødre klikka i vinkel:) betale og behandle likt skal de, men ha et ord i laget det får de ikke:) Anonymous poster hash: b8fcb...79c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #111 Skrevet 13. august 2014 Hvor gammel er denne jenta? Anonymous poster hash: 50aa7...f7f Hun er straks 13 år. HI Anonymous poster hash: af090...f93 Stakkars jente som har en drittkjerring til stemor, en egoistisk mor og en tafatt tøffel av en far. Hvordan kan du legge all skyld på jenta, ser du ikke at hun blir stående mellom barken og veden. Hvis moren er så vanskelig, hva med å være litt raus og inkludere jenta som en i familien på alle mulige måter. det er jo ikke rart at jenta ikke ønsker å være hos dere i hverdagen, hun er jo nødt til å merke uviljen du har not henne, uansett om du prøver å skjule den. Jeg synes det er fælt at faren hennes lar seg manipulere til nekte henne å være med på ferier mer...herregud, hun er bare 13 år. Anonymous poster hash: 50aa7...f7f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #112 Skrevet 13. august 2014 Har det ikke slått deg et bitte lite sekund en gang at en av årsakene til at jenta ikke vil være hos dere når dere ikke skal finne på noe spesielt kan være fordi hun da må omgås deg på en tettere måte, HI? Når dere er på ferie er fokuset på opplevelsene. Og dermed får hun en liten tid sammen med far som også er lystbetont. Ikke rart jenta velger å komme når dere har planer! Du har funnet deg Per Pusling Balleløs Og Ryggløs til mann, og du selv burde aldri gått inn i et forhold med en mann med barn fra før, HI - det er du ikke voksen nok til eller har empati nok til. At dere nå skal straffe jenta pga din og mannens manglende kommunikasjon ved at hun aldri skal få være med dere på noe, men må bevise først at hun vil være sammen med dere.... jeg finner ikke ord! De første som burde bevise noe her er du og mannen din!!! Bevise at dere faktisk betrakter henne som en del av familien - det gjør i hvert fall ikke du, og faren virker ikke spesielt inkluderende han heller med sine holdninger. Så det er du og han som har noe å bevise her, ikke jenta! Du skrev tidlig i tråden at mannen hadde kommet nå og sagt at dette var hans ferie, dvs, det er noe han har visst en stund om han hadde tenkt seg om. Det er også naturlig at du viser såpass interesse i din stedatter at du holder rede på hvilke ferier hun skal være hos dere og ikke. Og vet du det ikke så er det forventet at du spør når dere som familie skal legge planer for familien. Du og mannen oppfører dere som egoistiske drittunger som ikke kan å kommunisere. Og på toppen skal dere straffe denne jenta for deres egen forkortkommende. Jeg anbefaler deg og mannen å ta en runde på familievernkontoret og diskutere hvordan dere best kan gjøre hjemmet dere om til et hjem og familie også for denne jenta. Pr i dag er hun en uønsket gjest. Dere trenger hjelp til å finne ut av dette. Vær i hvert fall voksen nok til å innrømme at dere ikke håndterer dette på god nok måte, og oppsøk hjelp! Anonymous poster hash: cb944...03f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #113 Skrevet 13. august 2014 Hvor gammel er denne jenta? Anonymous poster hash: 50aa7...f7f Hun er straks 13 år. HI Anonymous poster hash: af090...f93 Stakkars jente som har en drittkjerring til stemor, en egoistisk mor og en tafatt tøffel av en far. Hvordan kan du legge all skyld på jenta, ser du ikke at hun blir stående mellom barken og veden. Hvis moren er så vanskelig, hva med å være litt raus og inkludere jenta som en i familien på alle mulige måter. det er jo ikke rart at jenta ikke ønsker å være hos dere i hverdagen, hun er jo nødt til å merke uviljen du har not henne, uansett om du prøver å skjule den. Jeg synes det er fælt at faren hennes lar seg manipulere til nekte henne å være med på ferier mer...herregud, hun er bare 13 år. Anonymous poster hash: 50aa7...f7f For 13 årige jenter er enkle, å de manipulerer ikke for alt det er verdt? Sikkert mye vondt som ligger bak her, å et sted er det sikkert nok. Bedre å sette grenser for tenåringer som tester grenser enn å ha flere skilldmisse barn. Mulig disse felles barna merker hun får mer altid å føler det er urettferdig, men deres følelser skal hun som mor ignoreres for mannen har særkullsbarn? Anonymous poster hash: b8fcb...79c
Gjest Pusikatt Skrevet 13. august 2014 #114 Skrevet 13. august 2014 Hvor gammel er denne jenta?Anonymous poster hash: 50aa7...f7f Hun er straks 13 år.HIAnonymous poster hash: af090...f93 Stakkars jente som har en drittkjerring til stemor, en egoistisk mor og en tafatt tøffel av en far.Hvordan kan du legge all skyld på jenta, ser du ikke at hun blir stående mellom barken og veden. Hvis moren er så vanskelig, hva med å være litt raus og inkludere jenta som en i familien på alle mulige måter. det er jo ikke rart at jenta ikke ønsker å være hos dere i hverdagen, hun er jo nødt til å merke uviljen du har not henne, uansett om du prøver å skjule den. Jeg synes det er fælt at faren hennes lar seg manipulere til nekte henne å være med på ferier mer...herregud, hun er bare 13 år.Anonymous poster hash: 50aa7...f7f For 13 årige jenter er enkle, å de manipulerer ikke for alt det er verdt? Sikkert mye vondt som ligger bak her, å et sted er det sikkert nok. Bedre å sette grenser for tenåringer som tester grenser enn å ha flere skilldmisse barn. Mulig disse felles barna merker hun får mer altid å føler det er urettferdig, men deres følelser skal hun som mor ignoreres for mannen har særkullsbarn?Anonymous poster hash: b8fcb...79c De to siste innleggene dine er veldig uforståelig. Du uttrykker deg svært dårlig.
Gjest Julia1984 Skrevet 13. august 2014 #115 Skrevet 13. august 2014 Virker som faren til jenta ikke liker henne heller.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #116 Skrevet 13. august 2014 Min mann har akkurat kjøpt både bærbar pc, nye klær, og masse utstyr til hennes nye hybel. Til son stedatter. Skjønner min datter er heldig! Anonymous poster hash: df1ff...65f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #117 Skrevet 13. august 2014 [quote name=Pusikatt" post="146583330" timestamp="1407957784" Hvor gammel er denne jenta?Anonymous poster hash: 50aa7...f7f Hun er straks 13 år.HIAnonymous poster hash: af090...f93 Stakkars jente som har en drittkjerring til stemor, en egoistisk mor og en tafatt tøffel av en far.Hvordan kan du legge all skyld på jenta, ser du ikke at hun blir stående mellom barken og veden. Hvis moren er så vanskelig, hva med å være litt raus og inkludere jenta som en i familien på alle mulige måter. det er jo ikke rart at jenta ikke ønsker å være hos dere i hverdagen, hun er jo nødt til å merke uviljen du har not henne, uansett om du prøver å skjule den. Jeg synes det er fælt at faren hennes lar seg manipulere til nekte henne å være med på ferier mer...herregud, hun er bare 13 år.Anonymous poster hash: 50aa7...f7f For 13 årige jenter er enkle, å de manipulerer ikke for alt det er verdt? Sikkert mye vondt som ligger bak her, å et sted er det sikkert nok. Bedre å sette grenser for tenåringer som tester grenser enn å ha flere skilldmisse barn. Mulig disse felles barna merker hun får mer altid å føler det er urettferdig, men deres følelser skal hun som mor ignoreres for mannen har særkullsbarn?Anonymous poster hash: b8fcb...79c De to siste innleggene dine er veldig uforståelig. Du uttrykker deg svært dårlig. Hva forsto du ikke? Tror du blander med med andre, 2 innlegg? Anonymous poster hash: b8fcb...79c
Gjest Pusikatt Skrevet 13. august 2014 #118 Skrevet 13. august 2014 [quote name=Pusikatt" post="146583330" timestamp="1407957784" Hvor gammel er denne jenta?Anonymous poster hash: 50aa7...f7f Hun er straks 13 år.HIAnonymous poster hash: af090...f93 Stakkars jente som har en drittkjerring til stemor, en egoistisk mor og en tafatt tøffel av en far.Hvordan kan du legge all skyld på jenta, ser du ikke at hun blir stående mellom barken og veden. Hvis moren er så vanskelig, hva med å være litt raus og inkludere jenta som en i familien på alle mulige måter. det er jo ikke rart at jenta ikke ønsker å være hos dere i hverdagen, hun er jo nødt til å merke uviljen du har not henne, uansett om du prøver å skjule den. Jeg synes det er fælt at faren hennes lar seg manipulere til nekte henne å være med på ferier mer...herregud, hun er bare 13 år.Anonymous poster hash: 50aa7...f7f For 13 årige jenter er enkle, å de manipulerer ikke for alt det er verdt? Sikkert mye vondt som ligger bak her, å et sted er det sikkert nok. Bedre å sette grenser for tenåringer som tester grenser enn å ha flere skilldmisse barn. Mulig disse felles barna merker hun får mer altid å føler det er urettferdig, men deres følelser skal hun som mor ignoreres for mannen har særkullsbarn?Anonymous poster hash: b8fcb...79c De to siste innleggene dine er veldig uforståelig. Du uttrykker deg svært dårlig. Hva forsto du ikke? Tror du blander med med andre, 2 innlegg? Anonymous poster hash: b8fcb...79c Nei, jeg snakker om dine innlegg, 79c. Du skriver usammenhengende om følelser og dobbelt opp og masse rart. Alle innleggene dine i denne tråden er dårlig uttrykt. Men du er tydeligvis like dum som HI, siden du er den eneste som støtter denne djevelen av en stemor.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #119 Skrevet 13. august 2014 Jeg er rett og slett ordløs, dette må være noe av det værste jeg har lest her inne! Du bør ta til deg noe av detsom blir skrevet her og vurdere litt. Både du og mannen din har gjort feil, alvorlige feil! Her er døra åpen for mine, dine og våre barn UANSETT når det måtte være! Anonymous poster hash: d056b...b4a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #120 Skrevet 13. august 2014 [quote name=Pusikatt" post="146583330" timestamp="1407957784" Hvor gammel er denne jenta?Anonymous poster hash: 50aa7...f7f Hun er straks 13 år.HIAnonymous poster hash: af090...f93 Stakkars jente som har en drittkjerring til stemor, en egoistisk mor og en tafatt tøffel av en far.Hvordan kan du legge all skyld på jenta, ser du ikke at hun blir stående mellom barken og veden. Hvis moren er så vanskelig, hva med å være litt raus og inkludere jenta som en i familien på alle mulige måter. det er jo ikke rart at jenta ikke ønsker å være hos dere i hverdagen, hun er jo nødt til å merke uviljen du har not henne, uansett om du prøver å skjule den. Jeg synes det er fælt at faren hennes lar seg manipulere til nekte henne å være med på ferier mer...herregud, hun er bare 13 år.Anonymous poster hash: 50aa7...f7f For 13 årige jenter er enkle, å de manipulerer ikke for alt det er verdt? Sikkert mye vondt som ligger bak her, å et sted er det sikkert nok. Bedre å sette grenser for tenåringer som tester grenser enn å ha flere skilldmisse barn. Mulig disse felles barna merker hun får mer altid å føler det er urettferdig, men deres følelser skal hun som mor ignoreres for mannen har særkullsbarn?Anonymous poster hash: b8fcb...79c De to siste innleggene dine er veldig uforståelig. Du uttrykker deg svært dårlig. Hva forsto du ikke? Tror du blander med med andre, 2 innlegg? Anonymous poster hash: b8fcb...79c Nei, jeg snakker om dine innlegg, 79c. Du skriver usammenhengende om følelser og dobbelt opp og masse rart. Alle innleggene dine i denne tråden er dårlig uttrykt. Men du er tydeligvis like dum som HI, siden du er den eneste som støtter denne djevelen av en stemor. Alle saker har 2 sider, å ja syntes det er feil at noen barn skal få dobbelt opp av alt. Å det er sikkert mye følelser involvert for alle sammen. Selv om vi er uenige så ville jeg ikke påstått du er dum, sier mye om deg da du ikke forstår andre og begynner med navnkalling:) Anonymous poster hash: b8fcb...79c
Gjest Pusikatt Skrevet 13. august 2014 #121 Skrevet 13. august 2014 Jeg er rett og slett ordløs, dette må være noe av det værste jeg har lest her inne! Du bør ta til deg noe av detsom blir skrevet her og vurdere litt. Både du og mannen din har gjort feil, alvorlige feil! Her er døra åpen for mine, dine og våre barn UANSETT når det måtte være! Anonymous poster hash: d056b...b4a Enig. Har vært her til og fra i ti år, og dette er faktisk noe av det verste jeg har lest her inne. For første gang har jeg opplevd å bli skikkelig sint og provosert og lei meg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #122 Skrevet 13. august 2014 Men hallo! Dere tror vel ikke på dette? Ingen kan være så kort og egoistisk, og samtidig skrive det slik at andre mennesker skal få oppdage hvor liten personer kan være? Dette er bare troll. Anonymous poster hash: 3adf4...e9a
Gjest Pusikatt Skrevet 13. august 2014 #123 Skrevet 13. august 2014 [quote name=Pusikatt" post="146583330" timestamp="1407957784" Hvor gammel er denne jenta?Anonymous poster hash: 50aa7...f7f Hun er straks 13 år.HIAnonymous poster hash: af090...f93 Stakkars jente som har en drittkjerring til stemor, en egoistisk mor og en tafatt tøffel av en far.Hvordan kan du legge all skyld på jenta, ser du ikke at hun blir stående mellom barken og veden. Hvis moren er så vanskelig, hva med å være litt raus og inkludere jenta som en i familien på alle mulige måter. det er jo ikke rart at jenta ikke ønsker å være hos dere i hverdagen, hun er jo nødt til å merke uviljen du har not henne, uansett om du prøver å skjule den. Jeg synes det er fælt at faren hennes lar seg manipulere til nekte henne å være med på ferier mer...herregud, hun er bare 13 år.Anonymous poster hash: 50aa7...f7f For 13 årige jenter er enkle, å de manipulerer ikke for alt det er verdt? Sikkert mye vondt som ligger bak her, å et sted er det sikkert nok. Bedre å sette grenser for tenåringer som tester grenser enn å ha flere skilldmisse barn. Mulig disse felles barna merker hun får mer altid å føler det er urettferdig, men deres følelser skal hun som mor ignoreres for mannen har særkullsbarn?Anonymous poster hash: b8fcb...79c De to siste innleggene dine er veldig uforståelig. Du uttrykker deg svært dårlig. Hva forsto du ikke? Tror du blander med med andre, 2 innlegg? Anonymous poster hash: b8fcb...79c Nei, jeg snakker om dine innlegg, 79c. Du skriver usammenhengende om følelser og dobbelt opp og masse rart. Alle innleggene dine i denne tråden er dårlig uttrykt. Men du er tydeligvis like dum som HI, siden du er den eneste som støtter denne djevelen av en stemor. Alle saker har 2 sider, å ja syntes det er feil at noen barn skal få dobbelt opp av alt. Å det er sikkert mye følelser involvert for alle sammen. Selv om vi er uenige så ville jeg ikke påstått du er dum, sier mye om deg da du ikke forstår andre og begynner med navnkalling:) Anonymous poster hash: b8fcb...79c Tror du det er så flott og fint å være skilsmissebarn? Hvor står det at jenta får dobbelt opp? De fleste skilsmissebarn er kasteballer, og skulle nok helst ønsket at foreldrene var sammen! Klart du er dum, som går rundt og tror at jenta er heldig og får dobbelt opp. Du er dum som mener at fellesfamilien bør få tid uten barn fra tidligere forhold, og du er dum som ikke kan skrive ordentlig. Og at du tar HI i forsvar, gjør deg ikke bare til dum, men fortjent til tittelen kronidiot.
Luksusdyret Skrevet 13. august 2014 #124 Skrevet 13. august 2014 Jeg stusser bare over henne som spurte hvorfor fellesfamilien må ha egne opplevelser. Mener virkelig denne brukeren at familien som har stebarna annenhver helg ikke skal gjøre noe morsomt og spennende når stebarnet ikke er der? Ikke dra på fisketurer med familiens sønn, ridetimer med familiens datter og skape egne opplevelser? Jeg og min sønn har opplevelser han ikke deler med sine to søstre. Mor og sønn-opplevelser. Og her bor alle hjemme 100% - 2 av mine "private" og et felles barn med mannen. På samme måte har mine døtre opplevelser som min sønn ikke har vært med på. Jeg synes det er dårlig gjort å planlegge å dra på tur uten stebarnet NÅR STEBARNET SKAL VÆRE DER I FERIEN. Men, hvis ferien opprinnelig var avtalt med moren til barnet som MORENS ferie, kan ikke man bare plutselig ombestemme seg og bringe datteren til faren fordi mora plutselig "ikke kan ha henne" slik at hun må bli på tur med de andre. Jeg har vært stemor selv, og hatt den utfordringen at moren til stebarna sjonglerte med samværsavtalen slik hun ville, slik at vi aldri kunne planlegge noe. For eksempel, når jentene skulle med moren på tur i 4 dager, og jeg og ekssamboer skulle i 40-årslag til hans bror. Vi ordnet barnevakt, kjøpte nye klær for anledningen og sa ifra til bursdagsbarnet at vi kom. Plutselig kvelden før sier moren at jentene skal til oss, basta bom. Da svarte eksen at vi hadde planer som ikke kunne gjennomføres med barn, skaffe barnevakt for de to eldste var det ikke tid til, slik at moren måtte holde seg til sine samværsuker. På samme måte hentet moren sine døtre fra skolen de dagene vi skulle ha dem, og lovet dem kino eller noe annet, slik at jentene ble sure for at de måtte til mor i stedet, uten advarsel. Ofte fikk vi ikke en gang beskjed om at hun skulle hente barna på skolen, vi kom dit så var barna hentet. Jeg vet ingenting om HI sin situasjon og synes hun virker krass, men hennes innlegg er gjennomsyret av at hun er drittlei. Jeg kan gjette at mannen hennes er en snylter som betaler verken for seg selv eller sitt barn og lar HI ta det økonomiske ansvaret for hele familien, inkludert hans barn fra før. Hvis de har planlagt tur uten stedatter fordi de VISSTE at hun skulle være hos mor, hva som er galt med det? Da lager man gjerne budsjett og betaler regninger/kjøper noe fordi man vet at budsjettet er i orden. Så kommer man bare noen dager før og sier at hun må være med? Men hvis jenta skulle til far i ferien, og far med stemor planla tur uten henne, er det ikke annet enn råttent.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 13. august 2014 #125 Skrevet 13. august 2014 Jeg er rett og slett ordløs, dette må være noe av det værste jeg har lest her inne! Du bør ta til deg noe av detsom blir skrevet her og vurdere litt. Både du og mannen din har gjort feil, alvorlige feil! Her er døra åpen for mine, dine og våre barn UANSETT når det måtte være! Anonymous poster hash: d056b...b4a Enig. Har vært her til og fra i ti år, og dette er faktisk noe av det verste jeg har lest her inne. For første gang har jeg opplevd å bli skikkelig sint og provosert og lei meg. Enig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå