Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #76 Skrevet 13. august 2014 HI her.... Så jeg skal betale slik at stebarnet kan være med på alle turer vi drar på? Også skal hun selvsagt på alle turer med moren sin. Da synes jeg faktisk mine barn skal få være med stebarnet og moren på turer også - som moren til jenta betaler. Som dere sier er de jo tross alt halvsøsken. Da får alle barna vært mest mulig sammen, og får like mange turer og opplevelser. Men mine barn får ikke tilbud om dette, så hvorfor skal jeg da betale for at denne jenta får dobbelt så mange turer og opplevelser som mine barn?? Far må gjerne ta med dattern og dra alene han, men det har han ikke råd til. Og er det bedre at mine barn skal bli til sidesatt? Utrolig at så mange mener at det er MITT ansvar å forsørge stebarnet, og mitt ansvar å sørge for at hun kommer seg på tur. Jeg prioriterer MINE barn. Og ja, jeg visste han hadde en datter da vi ble sammen, men jeg visste IKKE at jeg måtte betale ferier for henne i årene fremover. Visste heller ikke at det betydde at hun måtte være med på alt vi gjorde hele tiden. Hun er her ALDRI hvis vi ikke skal noe spesielt, men så fort vi skal på dagsturer (dyrepark, tusenfryd osv), syden, danmark eller sånn så skal hun hit og moren "kan ikke ha henne". Møkka lei. Anonymous poster hash: af090...f93 Nå tuller du i alle fall.Du mener at siden mannen din tar med alle sine barn skal moren til hans første barn ta med noen andres unger? Mannen din tar med sine barn og så tar hun med sine barn. Anonymous poster hash: 34e54...d7a Sikkert satt litt på spissen da men Anonymous poster hash: b8fcb...79c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #77 Skrevet 13. august 2014 Stebarn må ofte reise dobbelt opp med turer for å feriere med mor og far, tenk hvor heldige dine barn er som får reise på tur med mamma og pappa samtidig og slippe stress med stemødre!! Anonymous poster hash: 7c5eb...a5e
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #78 Skrevet 13. august 2014 HI her.... Så jeg skal betale slik at stebarnet kan være med på alle turer vi drar på? Også skal hun selvsagt på alle turer med moren sin. Da synes jeg faktisk mine barn skal få være med stebarnet og moren på turer også - som moren til jenta betaler. Som dere sier er de jo tross alt halvsøsken. Da får alle barna vært mest mulig sammen, og får like mange turer og opplevelser. Men mine barn får ikke tilbud om dette, så hvorfor skal jeg da betale for at denne jenta får dobbelt så mange turer og opplevelser som mine barn?? Far må gjerne ta med dattern og dra alene han, men det har han ikke råd til. Og er det bedre at mine barn skal bli til sidesatt? Utrolig at så mange mener at det er MITT ansvar å forsørge stebarnet, og mitt ansvar å sørge for at hun kommer seg på tur. Jeg prioriterer MINE barn. Og ja, jeg visste han hadde en datter da vi ble sammen, men jeg visste IKKE at jeg måtte betale ferier for henne i årene fremover. Visste heller ikke at det betydde at hun måtte være med på alt vi gjorde hele tiden. Hun er her ALDRI hvis vi ikke skal noe spesielt, men så fort vi skal på dagsturer (dyrepark, tusenfryd osv), syden, danmark eller sånn så skal hun hit og moren "kan ikke ha henne". Møkka lei. Anonymous poster hash: af090...f93 Vet du at det er umulig å diskutere med deg for du fatter virkelig ikke problemstillingen og klarer heller ikke se på denne jenta som en del av familien. Hun er hår i suppa for deg, 5 hjul på vogna. Men fy for et forhold du har til samboeren din. Har dere null kommunikasjon siden dere ikke diskuterte dette FØR bestilling? Jeg har en stesønn på snart 8 år. Selvsagt er han med på våre ferier med våre 2 felles barn! Selvsagt har ikke mine barn noe på tur med deres mor å gjøre. Vi er en familie med to voksne og 3 barn. Eneste som skiller oss fra nabofamilien er at eldste bor hos oss kun annenhver helg ++ Visste du ikke om mannens barn fra før? Utrolig barnslig oppførsel av både deg og mannen!! Hva sier du til dine barn at storesøster ikke får være med på tur, derfor avlysning? Kommunikasjon er no dritt. Tenk å ha så dårlig kommunikasjon med sin egen mann. Jeg har betalt masse for min fine bonussønn. Sitter da ikke å teller kr. Vi er en FAMILIE. Du burde konsentrere deg om å bli voksen. Her er det et barn som er lidende av å ha en veik pappa og en stemor fra helvete Anonymous poster hash: df1ff...65f
Ladybird2014 Skrevet 13. august 2014 #79 Skrevet 13. august 2014 Jeg blir helt matt av deg, hi.... Du har meninger som er helt bak mål.... Hvorfor ikke ta opp problemet med samboer? Kanskje han kan frasi seg foreldrerollen overfor datteren, så slipper dere kommunisere bedre?
Gjest Julia1984 Skrevet 13. august 2014 #80 Skrevet 13. august 2014 Tror du skal starte med å kommunisere med mannen din før dere bestiller. Så skal du tenke at det er barn involvert. Synes ikke du det er hyggelig å ta med jenta? Hvis du tjener mest, er det ikke ok å ha henne med?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #81 Skrevet 13. august 2014 Hadde aldri tatt det som en selvfølge ah en ny partner skulle betale for mine barn. Anonymous poster hash: b8fcb...79c
Ladybird2014 Skrevet 13. august 2014 #82 Skrevet 13. august 2014 Det virker som om hi sitt problem ikke først og fremst er at hun ikke vil betale turen... Tydelig at hun ikke er begeistret for stedatteren. Plutselig kommer det frem at hun er der aldri ellers, kommer bare når de skal noe spesielt. Trodde først hovedproblemet var mannen her, men nå føler jeg at det er mye som skurrer...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #83 Skrevet 13. august 2014 Forstår HI. . Jeg og samboer har 4 barn, under skolealder. Han har en gutt fra tidligere forhold på 14 år. Han er her Max annen hver helg, + enkelte ferier. Nå er jeg møkk lei av at stebarnet ødelegger hver ferie med furting, og masing etter mere lommepenger, surer seg for forskjellsbehandling +++ så til våren reiser vi 14 dager til syden uten han. Jeg gleder meg. ! Om han begynner å syte og snakke rundt samboer, så avlyser jeg lett turen. !! Han har ødelagt nok ferier, samboer og han får heller ta seg ei uke til høsten eventuelt. Vi har gjort alt vi kan for å få den bortskjemte ungen til å fungere på tur med oss, men nok er nok ! Anonymous poster hash: f3862...d3b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #84 Skrevet 13. august 2014 Forstår HI. . Jeg og samboer har 4 barn, under skolealder. Han har en gutt fra tidligere forhold på 14 år. Han er her Max annen hver helg, + enkelte ferier. Nå er jeg møkk lei av at stebarnet ødelegger hver ferie med furting, og masing etter mere lommepenger, surer seg for forskjellsbehandling +++ så til våren reiser vi 14 dager til syden uten han. Jeg gleder meg. ! Om han begynner å syte og snakke rundt samboer, så avlyser jeg lett turen. !! Han har ødelagt nok ferier, samboer og han får heller ta seg ei uke til høsten eventuelt. Vi har gjort alt vi kan for å få den bortskjemte ungen til å fungere på tur med oss, men nok er nok ! Anonymous poster hash: f3862...d3b Så når en av de fire unga dine blir håpløse fjortiser, eller i det hele tatt begynner å oppføre seg dårlig, så løser du det med å ekskludere dem fra ferier og familien generelt? Skikkelig søtnosstemor. Anonymous poster hash: 442cf...8f7
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #85 Skrevet 13. august 2014 Hva er det hi og hennes like ikke skjønner med at far er pappa til ALLE sine barn? Hvordan kan det forventes at han skal skille på de? Anonymous poster hash: 8310f...0dc
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #86 Skrevet 13. august 2014 Jeg tjener mye mer en mannen. Så jeg betaler mest på slike ting. Synes virkelig ikke det er mitt ansvar å betale for sydentur for HANS barn. HI Anonymous poster hash: af090...f93 Tjener du så mye som du sier betyr ikke et barn fra eller til då mye. Stakkars jente som har deg i livet sitt. Anonymous poster hash: fd8cd...623
Elsker livet Skrevet 13. august 2014 #87 Skrevet 13. august 2014 Da du valgte denne mannen valgte du også barna hans. Det medfører et visst ansvar etter min mening. Det inkluderer å ta de med på ferier. Dere er en familie, da burde pengene dere tjener være felles. Et tips til neste gang er å involvere mannen i bestillingsprosessen så slipper dere slike misforståelser.
Elsker livet Skrevet 13. august 2014 #88 Skrevet 13. august 2014 Hva er det hi og hennes like ikke skjønner med at far er pappa til ALLE sine barn? Hvordan kan det forventes at han skal skille på de? Anonymous poster hash: 8310f...0dc Det er jeg enig i. Samtidig har disse barna to familier/hjem, og de trenger ikke alltid få dobbelt opp av alt. Derfor bør man vurdere dette fra situasjon til situasjon.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #89 Skrevet 13. august 2014 Mange troll som er tilbake fra sommerferie ser jeg... gjesp... Anonymous poster hash: 1275d...024
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #90 Skrevet 13. august 2014 Jeg tjener mye mer en mannen. Så jeg betaler mest på slike ting. Synes virkelig ikke det er mitt ansvar å betale for sydentur for HANS barn. HI Anonymous poster hash: af090...f93 Det skulle du tenkt på før du stiftet familie med ham. Makan til heksete stemor du er. Anonymous poster hash: f1155...a8f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #91 Skrevet 13. august 2014 Mange troll som er tilbake fra sommerferie ser jeg... gjesp... Anonymous poster hash: 1275d...024 Hvis du er så trøtt bør du legge deg tidlig. Anonymous poster hash: 8310f...0dc
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #92 Skrevet 13. august 2014 HI her Har snakket en del med mannen om det nå i kveld, og han er rimelig lei han også. Vi er enige om at hun ikke bare kan komme når vi skal noe gøy slik som ferie. Han skal snakke med moren i morgen og de skal bli enige om eksakt hvilke ferier hun skal komme hit på fremover det neste året, og hun får da ikke komme andre ferier. (Det er her problemet ligger, at mor og jenta plutselig finner ut at jenta skal komme i ferier når de ikke har avtalt når vi skal noe). De feriene hun kommer skal vi ikke finne på noe. Vi skal være hjemme. Så får hun lære seg at det går an ¨å være her selvom man ikke drar noe sted. De feriene hun ikke kommer drar vi heller på turer. Når/hvis hun begynner å komme hit oftere og også når vi ikke skal noe, er det mer aktuelt å ta henne med på ting også. HI Anonymous poster hash: af090...f93
mamma_til_verdens_beste Skrevet 13. august 2014 #93 Skrevet 13. august 2014 Stakkars barn som har en slik heks av en stemor
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #94 Skrevet 13. august 2014 HI her Har snakket en del med mannen om det nå i kveld, og han er rimelig lei han også. Vi er enige om at hun ikke bare kan komme når vi skal noe gøy slik som ferie. Han skal snakke med moren i morgen og de skal bli enige om eksakt hvilke ferier hun skal komme hit på fremover det neste året, og hun får da ikke komme andre ferier. (Det er her problemet ligger, at mor og jenta plutselig finner ut at jenta skal komme i ferier når de ikke har avtalt når vi skal noe). De feriene hun kommer skal vi ikke finne på noe. Vi skal være hjemme. Så får hun lære seg at det går an ¨å være her selvom man ikke drar noe sted. De feriene hun ikke kommer drar vi heller på turer. Når/hvis hun begynner å komme hit oftere og også når vi ikke skal noe, er det mer aktuelt å ta henne med på ting også. HI Anonymous poster hash: af090...f93 Beklager, men for ei møkkakjerring du er! Datteren hans er like mye barnet hans som deres felles. Og hun er like mye en del av familien. Håper mannen din innser hvilken grusom stemor du er! Han brude sette sine tre barn høyest og droppe deg. Anonymous poster hash: f1155...a8f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #95 Skrevet 13. august 2014 Stakkars jente Anonymous poster hash: 0c6db...422
Ladybird2014 Skrevet 13. august 2014 #96 Skrevet 13. august 2014 Å du store tid. Hi endrer totalt historien i løpet av tråden. Ett ord: Troll. Evt bit*h.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. august 2014 #97 Skrevet 13. august 2014 HI her.... Så jeg skal betale slik at stebarnet kan være med på alle turer vi drar på? Også skal hun selvsagt på alle turer med moren sin. Da synes jeg faktisk mine barn skal få være med stebarnet og moren på turer også - som moren til jenta betaler. Som dere sier er de jo tross alt halvsøsken. Da får alle barna vært mest mulig sammen, og får like mange turer og opplevelser. Men mine barn får ikke tilbud om dette, så hvorfor skal jeg da betale for at denne jenta får dobbelt så mange turer og opplevelser som mine barn?? Far må gjerne ta med dattern og dra alene han, men det har han ikke råd til. Og er det bedre at mine barn skal bli til sidesatt? Utrolig at så mange mener at det er MITT ansvar å forsørge stebarnet, og mitt ansvar å sørge for at hun kommer seg på tur. Jeg prioriterer MINE barn. Og ja, jeg visste han hadde en datter da vi ble sammen, men jeg visste IKKE at jeg måtte betale ferier for henne i årene fremover. Visste heller ikke at det betydde at hun måtte være med på alt vi gjorde hele tiden. Hun er her ALDRI hvis vi ikke skal noe spesielt, men så fort vi skal på dagsturer (dyrepark, tusenfryd osv), syden, danmark eller sånn så skal hun hit og moren "kan ikke ha henne". Møkka lei. Anonymous poster hash: af090...f93 Det er hvertfall ikke ungens feil at foreldrene ikke bor sammen. Takke meg til at jeg fant en mann som ikke så ungen min som en utgift.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #98 Skrevet 13. august 2014 Skjønner du ikke at du straffer et barn som er helt uskyldig oppi dette? Det er da vitterlig ikke hennes skyld at moren plutselig velger å sende henne til dere når det måtte passe seg? Tenk på dette stakkars barnet som blir behandlet som en kasteball og i tillegg har en stemor som behandler henne dårlig. Det verker i hjertet mitt på hennes vegne. Anonymous poster hash: 392a2...c97
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #99 Skrevet 13. august 2014 Jeg er 19.58 Hvorfor er det feil at vi drar på tur uten stebarnet, når stebarnet får tur senere sammen med kun far ? Da bør han bli fornøyd ? Han har forsuret hver ferie i 8år. . Har ikke jeg lov kose meg på ferie ? ? Skal mine barn aldri få en koselig ferie ? Anonymous poster hash: f3862...d3b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #100 Skrevet 13. august 2014 Skjønner du ikke at du straffer et barn som er helt uskyldig oppi dette? Det er da vitterlig ikke hennes skyld at moren plutselig velger å sende henne til dere når det måtte passe seg? Tenk på dette stakkars barnet som blir behandlet som en kasteball og i tillegg har en stemor som behandler henne dårlig. Det verker i hjertet mitt på hennes vegne. Anonymous poster hash: 392a2...c97 Barnet er ganske selektivt selv skal jeg si deg... Hun kommer som sagt kun når vi har planer om å dra et sted eller gjøre noe spesielt. HI Anonymous poster hash: af090...f93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå