Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jeg og mannen ble enige om å ta en uke i syden i høstferien med barna. Jeg trodde selvfølgelig det betydde våre 2 barn, og bestilte tur. Kjempe fint sted og hotell og jeg gledet meg sånn!!! Hadde fortalt det til barna og de gledet seg selvfølgelig også Så plutselig kommer det frem at mannen hadde ment at hans barn (fra før) også skulle være med.... jeg sa at turen var bestilt allerede, og jeg synes ærlig talt ikke jeg skal betale for hans barn heller.... blir jo ganske dyrt. Endte i surmuling og småkrangling, og mannen sier at han MÅ ha jenta i høstferien da moren hennes skal bort og det er "hans" ferie. Så da er sydenturen avbestilt. Må heller bli hjemme og stirre i veggen slik at hans barn kan være her. Det var den ferien!!! Han kunne vel spurt besteforeldrene om de kunne hatt henne hvertfall.... Anonymous poster hash: af090...f93
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Jeg og mannen ble enige om å ta en uke i syden i høstferien med barna. Jeg trodde selvfølgelig det betydde våre 2 barn, og bestilte tur. Kjempe fint sted og hotell og jeg gledet meg sånn!!! Hadde fortalt det til barna og de gledet seg selvfølgelig også Så plutselig kommer det frem at mannen hadde ment at hans barn (fra før) også skulle være med.... jeg sa at turen var bestilt allerede, og jeg synes ærlig talt ikke jeg skal betale for hans barn heller.... blir jo ganske dyrt. Endte i surmuling og småkrangling, og mannen sier at han MÅ ha jenta i høstferien da moren hennes skal bort og det er "hans" ferie. Så da er sydenturen avbestilt. Må heller bli hjemme og stirre i veggen slik at hans barn kan være her. Det var den ferien!!! Han kunne vel spurt besteforeldrene om de kunne hatt henne hvertfall.... Anonymous poster hash: af090...f93 Håper dette er tull! Enten alle barna eller ingen. Dette burde dere Pratet om på forhånd, men her er mye din feil. Anonymous poster hash: 39201...0e0
Puppen og lillemor Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Hvis dette er sant.. Ærlig talt!!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Disse trolletrådene begynner å irritere meg grenseløst. Anonymous poster hash: 356a9...4b5
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Har ikke ord..... Bare.... Herre..... Håper du tuller....... Anonymous poster hash: 84dc4...5ca
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Jeg tjener mye mer en mannen. Så jeg betaler mest på slike ting. Synes virkelig ikke det er mitt ansvar å betale for sydentur for HANS barn. HI Anonymous poster hash: af090...f93
Gjest lillehi Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Håper virkelig dette er tull, hvis ikke bør du ta deg en LANG tenkepause og vurdere dine tanker og holdninger!! Stakkars jente, jeg har egentlig ikke ord😔
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Skulle ikke mannen din være med å betale for ferien? Hvis han er med og betaler er det jo riktig han får ha med alle barna sine. Anonymous poster hash: fecab...693
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Antar du ikke er seriøs, dumme troll. Anonymous poster hash: 63e0b...478
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Stakkars unger som har deg som stemor Anonymous poster hash: 18c5e...474
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Du bør skjemmes om dette er sant! Anonymous poster hash: d056b...b4a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #14 Skrevet 13. august 2014 Ærlig talt. Er du ikke vel bevart? Dumme nek! Anonymous poster hash: b6f30...2c4
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #15 Skrevet 13. august 2014 Jeg tjener mye mer en mannen. Så jeg betaler mest på slike ting. Synes virkelig ikke det er mitt ansvar å betale for sydentur for HANS barn. HI Anonymous poster hash: af090...f93 er dere ikke en familie? Anonymous poster hash: 4b44f...e2b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #16 Skrevet 13. august 2014 HI her 1: Nei, han betaler ikke på sydenturen - jeg betalte alt sammen. Synes ikke det er mitt ansvar å betale for ett barn som ikke er mitt... 2: Hvis hun skal være med så greit nok, men da synes jeg mannen kan betale - og det kunne han ikke. 3: Mannen betaler barnebidrag (ganske mye også), så da kan vel mor betale for turen?? Anonymous poster hash: af090...f93
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #17 Skrevet 13. august 2014 Jeg tjener mye mer en mannen. Så jeg betaler mest på slike ting. Synes virkelig ikke det er mitt ansvar å betale for sydentur for HANS barn. HI Anonymous poster hash: af090...f93 Dere har to barn sammen og han har en fra føe. Dere er en familie på fem. Det er rett og rimelig at du skal være med å betale! For ei heks! Anonymous poster hash: aa412...34d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #18 Skrevet 13. august 2014 HI her 1: Nei, han betaler ikke på sydenturen - jeg betalte alt sammen. Synes ikke det er mitt ansvar å betale for ett barn som ikke er mitt... 2: Hvis hun skal være med så greit nok, men da synes jeg mannen kan betale - og det kunne han ikke. 3: Mannen betaler barnebidrag (ganske mye også), så da kan vel mor betale for turen?? Anonymous poster hash: af090...f93 Det er ikke ditt ansvar nei, men hva gjør man for familien sin er noe helt annet. Da kunne vel du og barna reist så kunne han kost seg med datteren sin. Anonymous poster hash: 4b44f...e2b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #19 Skrevet 13. august 2014 HI igjen; Det må vel være lov å være skuffet over at en tur man har gledet seg til blir avbestilt uansett?? Synes dere er rare hvis dere ikke hadde blitt skuffet selv hvis dere hadde gledet dere til noe som ble avlyst.... Anonymous poster hash: af090...f93
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #20 Skrevet 13. august 2014 Tror ikke du skal forvente deg noe sympati her. Og du fremstår faktisk som særdeles usympatisk i innleggene dine. Denne stakkars jenta til mannen din har ikke bedt om å få en stemor, og i alle fall ikke en som ikke behandler henne som en av familien, men ser på henne som noe som burde vært "satt bort til besteforeldrene" så dere kan dra på sydentur. Hvordan tror du det vil få henne til å føle seg? Herregud. Har du i det hele tatt tenkt over at din mann er like glad i henne som han er i deres felles barn? Selvsagt vil han ha henne med til syden, og like selvsagt skal du invitere henne med! Hun er en del av din familie, og man utestenger ikke familiemedlemmer fra familieferie. Anonymous poster hash: 93778...bc1
Hun med alle ungene Skrevet 13. august 2014 #21 Skrevet 13. august 2014 Håper dette er tull. Stakkars, stakkars jente.
Ladybird2014 Skrevet 13. august 2014 #22 Skrevet 13. august 2014 Hjelpe meg! For en elendig stemor og far dere er sammen! Blir matt.... Stakkars ungen som føler seg som femte hjulet på vogna. Btw så er mannen din TREbarnsfar. Rart at han tok for gitt at "barna" betydde alle hans barn...? Jeg tror du troller. Du kjeder deg på jobb, eller er hjemme av en eller annen grunn. Klarer ikke tro at noen er så blåst.
Puppen og lillemor Skrevet 13. august 2014 #23 Skrevet 13. august 2014 Jeg hadde ikke avlyst.. Jeg hadde bestilt en plass til!! Eller... Dvs, jeg hadde bestilt til 5 i utgangspunktet!!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #24 Skrevet 13. august 2014 HI igjen; Det må vel være lov å være skuffet over at en tur man har gledet seg til blir avbestilt uansett?? Synes dere er rare hvis dere ikke hadde blitt skuffet selv hvis dere hadde gledet dere til noe som ble avlyst.... Anonymous poster hash: af090...f93 Men det er jo DU som har bestemt at det skal avbestilles! Alt du hadde trengt å gjøre hadde vært å bestille plass til en til... Anonymous poster hash: 93778...bc1
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. august 2014 #25 Skrevet 13. august 2014 Men dette burde dere vel avklart før dere bestilte? Kunne forøvrig ikke falt inn mannen her å bestilt bare til oss og våre, han anser mitt barn som sitt eget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå