Minsin1 Skrevet 9. september 2014 #251 Del Skrevet 9. september 2014 Har også stikking. Som sagt ikke så mye på morgenen men mot kvelden. Hadde heller ikke d sist. Prøver å tenke positivt at d e feste smerte eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 9. september 2014 #252 Del Skrevet 9. september 2014 Å så spennanes!!! Får håp det e livmora og embryoet som driv å ordna sæ te der inne!! Æ kan ikke ta test sjøl denne gangen siden æ tar pregnyl infeksjoner som støttebehandling 😳 egentlig bare fint, for æ bli somregel den testetøsa etterhvert... Hehe... Greit å slepp det 👍 lykke lykke te, prøv å kos dåkker i rugetiden, sjøl om det nesten e umulig 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 10. september 2014 #253 Del Skrevet 10. september 2014 Guuuurimalla, Medicus ringte meg nå på mårran, jeg var overbevist om at de skulle ringe å si at ingen hadde klart seg, meeeeen hele 6 stk hadde delt seg helt fint og de ville bare dobbeltsjekke om jeg ville ha 2 eller 1 embryo satt inn!! Enn det da, ble frys og alt på meg nå da!! 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflake_83 Skrevet 10. september 2014 Forfatter #254 Del Skrevet 10. september 2014 Hurra for befrukta egg & overflod det er jo helt sinnsykt :-) hva tar du da? 2 ell er 1 inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflake_83 Skrevet 10. september 2014 Forfatter #255 Del Skrevet 10. september 2014 Taralaili & Minsin1: Det høres jo ganske så positivt ut for begge dere to...krysser fingrene for spirene deres og at dem klorer seg fast..og utløser den magiske testen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 10. september 2014 #256 Del Skrevet 10. september 2014 Hurra for befrukta egg & overflod det er jo helt sinnsykt :-) hva tar du da? 2 ell er 1 inn? Litt vanskelig synes æ, hadde i utgangspunktet bestem to, men håpe nesten litt at legen si at det ikke lar sæ gjør... E liksom den tanken på at det gir oss litt ekstra sjangse, men også litt skummelt om det sku bli to 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaraLaili Skrevet 10. september 2014 #257 Del Skrevet 10. september 2014 Taralaili & Minsin1: Det høres jo ganske så positivt ut for begge dere to...krysser fingrene for spirene deres og at dem klorer seg fast..og utløser den magiske testen Takk for det - håper det er riktig Jeg har fortsatt veldig troa på dette forsøket, men vet jo at kroppen kan spille oss et puss, så har i bakhodet at det kan bli negativt resultat igjen. Prøver å forberede meg på begge resultater, men det er helt umulig. Synes at hver negative test er verre enn den forrige. Fortsatt 6 dager til test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaraLaili Skrevet 10. september 2014 #258 Del Skrevet 10. september 2014 Guuuurimalla, Medicus ringte meg nå på mårran, jeg var overbevist om at de skulle ringe å si at ingen hadde klart seg, meeeeen hele 6 stk hadde delt seg helt fint og de ville bare dobbeltsjekke om jeg ville ha 2 eller 1 embryo satt inn!! Enn det da, ble frys og alt på meg nå da!! WOW Lykke til med både valg og rugetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 10. september 2014 #259 Del Skrevet 10. september 2014 Testliste Septemberjenter September: 12. 13. 14. 15. 16. TaraLaili 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. Daquiry 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Oktober: 01. 02. 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 10. september 2014 #260 Del Skrevet 10. september 2014 8 befruktet, så her er det overflod 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflake_83 Skrevet 10. september 2014 Forfatter #261 Del Skrevet 10. september 2014 Dødsbra Daquiry;) er så glad på dine vegne.. Tror virkelig at september blir måneden for oss👍✌️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 10. september 2014 #262 Del Skrevet 10. september 2014 Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå 😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bethlisa Skrevet 10. september 2014 #263 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Da har jeg akkurat kommet hjem fra Ivf klinikken. Sprayen har gjort jobben sin, så jeg er klar for sprøyte start. Begynner på Puregon 200 IE ikveld. Gruer meg til å stikke i meg selv asså. :/ Kontroll neste fredag og forhåpentligvis egguthenting mandagen deretter. Blir så spennende fremover. Jeg har av en eller annen merklig grunn fått gul bakgrunn som jeg ikke får bort igjen...hehe Hva er det denne sprayen gjør med meg..hehe Endret 10. september 2014 av Bethlisa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 10. september 2014 #264 Del Skrevet 10. september 2014 Hurra!!! Masse lykke til!! 😊😊😊😄😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 10. september 2014 #265 Del Skrevet 10. september 2014 Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå 😳😳 Så bra antall befruktelse!!! Dette blir bra!!! Blir en spennende dag i morgen igjen. Jeg er herved ruger, på to stykk!!! 4 delte embryoer, som var kjempefine!! Wæææ!!! Lykke til dere andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bethlisa Skrevet 10. september 2014 #266 Del Skrevet 10. september 2014 Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå Så bra antall befruktelse!!! Dette blir bra!!! Blir en spennende dag i morgen igjen. Jeg er herved ruger, på to stykk!!! 4 delte embryoer, som var kjempefine!! Wæææ!!! Lykke til dere andre også Daquiry: Masse god bedring. Dette går nok veien skal du se. mam&mam: Gratulerer som ruger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minsin1 Skrevet 10. september 2014 #267 Del Skrevet 10. september 2014 Gratulerer mam&mam og daquiry! For en flott resultat. Der ser dåkker at d var ikke noe å bekymre sæ.Så snart e dåkker og rugere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 10. september 2014 #268 Del Skrevet 10. september 2014 Gratulerer mam&mam og daquiry! For en flott resultat. Der ser dåkker at d var ikke noe å bekymre sæ.Så snart e dåkker og rugere.. Æ ruga jo som en helt 😂😂💋💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelinda Skrevet 10. september 2014 #269 Del Skrevet 10. september 2014 Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå Så bra antall befruktelse!!! Dette blir bra!!! Blir en spennende dag i morgen igjen. Jeg er herved ruger, på to stykk!!! 4 delte embryoer, som var kjempefine!! Wæææ!!! Lykke til dere andre også Gratulerer!! Så spennende med to perfekte egg innabords Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelinda Skrevet 10. september 2014 #270 Del Skrevet 10. september 2014 Lykke til med prosessen Bethlisa spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minsin1 Skrevet 10. september 2014 #271 Del Skrevet 10. september 2014 Lang dag på jobb.. 😩 Så etterpå at du e jo ruger allerede man&mam.. Velkommen til klisse klubben.. Eller bruker du lutinus? Gleder mæ til søndag for d e siste dag med d.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 10. september 2014 #272 Del Skrevet 10. september 2014 Lang dag på jobb.. 😩 Så etterpå at du e jo ruger allerede man&mam.. Velkommen til klisse klubben.. Eller bruker du lutinus? Gleder mæ til søndag for d e siste dag med d.. Bruka lutinus, å det e altså nåkka av det hæsligste æ veit 😳 det ser jo ut som om ho slurva har sniffa kokain 😂😂😂😂 hahaha!!!! Gleda mæ veeeeldig te æ e ferdig med det æ å ja, eller har du crinone? 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minsin1 Skrevet 11. september 2014 #273 Del Skrevet 11. september 2014 Æ bruker lutinus.. og har nedtelling 😄 hehe.. Den her telefonen min retter dæ til man.. Trur æ har lært den nu..😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaraLaili Skrevet 11. september 2014 #274 Del Skrevet 11. september 2014 Herre min hatt - jeg greide ikke holde meg lengre. Tok en test i dag tidlig, og den fikk en veldig veldig svak strek etter ca 3 min. Min første positive test ever Greier ikke ta helt av, men strek er jo strek. Nå kommer jeg sikkert til å teste hver dag frem til testdagen som er tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bethlisa Skrevet 11. september 2014 #275 Del Skrevet 11. september 2014 Nå skjer det mye her i September klubben. Spennende følge med på alle sammen. Lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå