Gå til innhold

<3 Oktober 2014 <3


Caliope

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha..vet ikke egentlig hvorfor jeg gidder å skrive her nå, for er vel egentlig en forlatt gruppe dette.. Meeen, vil nå liksom "stå løpet ut" jeg også..:) Var på overtidskontroll i dag og jenten så ut til å ha det fint med sine 4,1 til 4,6 kg som hun ble estimert til å være..hjeeelp! Fikk time til igangsetting først lørdag morgen, det vil være 12.dag på overtid. Legen foretok såkalt stripping (jeg trodde det skulle gjøre så vondt, men var ikke vondt i det hele tatt: ) så har jo et lite håp om at det kan trigge fødselen og at hun dermed kommer av seg selv før lørdagens time! :)

Jeg lurer på om du kanskje er moden.. Med tanke på at strippimgeb ikke var så vond .. Vet ikke om det stemmer mener meg var det mer vondt med strippimgeb umoden enn moden.. Håper det og At det hjalp 👏👏lykke til 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Haha..vet ikke egentlig hvorfor jeg gidder å skrive her nå, for er vel egentlig en forlatt gruppe dette.. Meeen, vil nå liksom "stå løpet ut" jeg også..:) Var på overtidskontroll i dag og jenten så ut til å ha det fint med sine 4,1 til 4,6 kg som hun ble estimert til å være..hjeeelp! Fikk time til igangsetting først lørdag morgen, det vil være 12.dag på overtid. Legen foretok såkalt stripping (jeg trodde det skulle gjøre så vondt, men var ikke vondt i det hele tatt: ) så har jo et lite håp om at det kan trigge fødselen og at hun dermed kommer av seg selv før lørdagens time! :)

Jeg lurer på om du kanskje er moden.. Med tanke på at strippimgeb ikke var så vond .. Vet ikke om det stemmer mener meg var det mer vondt med strippimgeb umoden enn moden.. Håper det og At det hjalp 👏👏lykke til 😃
Ja, også mener jeg å ha lest at de ikke kommer så greit til om der ikke er modent, så trodde nesten ikke det lot seg gjøre om en var lukket og umoden. Men legen sa det ikke var veldig modent og snakket ikke om type centimeters åpning. :)

 

Jaja, har i hvert fall hatt kraftige kynnere med regelmessige 15 min mellom i kveld, som selvfølgelig avtok siste timen nå - håper bare de kommer kraftigere og hyppigere tilbake nå når jeg skal prøve å legge meg! ;) Takk som fortsatt heier på oss, dere!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt like gravid gitt.. Strippingen i går hadde tydeligvis ingen umiddelbar effekt hos meg..:( Er så ubeskrivelig lei av å ha så mye på vent og i tillegg kjenner jeg dårlig samvittighet for mine foreldre som bor 50 min unna, er nylig pensjonert og nok helst ville vært på landstedet sitt nå om det ikke var for at de må være tilgjengelig for oss døgnet rundt med tanke på at forrige fødsel gikk veldig raskt og vi har to små barn som trenger pass når vi skal på sykehuset. I natt sov mine foreldre her for 4.natt på 2 uker da jeg nok en gang var sikker på at fødselen var nær..:/ Alle er like skuffet når morgenen kommer og alle tegn til snarlig fødsel er borte.

 

I tillegg synes jeg det kjennes skumlere ut å bære ansvaret for at mini har det bra i magen når en er godt på overtid. Tanken på at noe skulle gå ille nå er uutholdelig da hun jo lenge har vært fysisk klar for å komme ut. Når jeg skulle legge meg i går kjentes det ut som hun hadde krampeanfall så nesten hele meg ristet av rykningene, før det ble helt slapt og stille. Jeg, overhormonell og stresset begynte å se for meg div. senarioer der hun ble kvelt av navlestreng el lign. og dyttet febrilsk i magen for å kjenne livstegn igjen. Ble 5 laaange minutter, men fikk omsider en bekreftende dult tilbake. :) Hadde for noen uker siden ikke sett for meg å fortsatt være gravid 10 dager etter termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født!!!! Mandag kveld satte det igang ved 18 tiden plutselig og uten forvarsel med rier som varte i ca 1 min og fra 6 min til 2 1/2 min intervall. Reiste inn kl 22 og 0330 var hun ute, 12 dager over termin. Endelig, og veldig glad for at det startet av seg selv :-) Nå slapper vi av på barsel noen dager til :-) Håper ikke det er lenge igjen før resten av oktobergjengen er ferdige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredjemann på vei; skjønner godt at du er lei! Men om du er 10 dager over så er det maks 2 dager igjen (eller en time? Eller fem timer?) igjen. Når skal du settes i gang hvis det ikke starter av seg selv? Kanskje lurt å få en dato å forholde seg til så slapper du mer av - og kanskje det da starter helt spontant akkurat som hos filursen?!? Krysser fingre! Prøv å slappe av det du kan, nå er det så nærme at du trenger kreftene! Heia, heia!!! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis har du allerede fått en dato av sykehuset. Om ikke så skaff deg en!! 😘 så du ikke går mer enn 12 dager over maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født!!!! Mandag kveld satte det igang ved 18 tiden plutselig og uten forvarsel med rier som varte i ca 1 min og fra 6 min til 2 1/2 min intervall. Reiste inn kl 22 og 0330 var hun ute, 12 dager over termin. Endelig, og veldig glad for at det startet av seg selv :-) Nå slapper vi av på barsel noen dager til :-) Håper ikke det er lenge igjen før resten av oktobergjengen er ferdige :-)

Ååå, så flott å høre!! Gratulerer så mye!! :) Kjekt at du slapp igangsettelse og fikk en rask og naturlig startet fødsel! ;) Kos deg videre med datteren din!!

 

Håper det kan starte like plutselig og fort her også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredjemann på vei; skjønner godt at du er lei! Men om du er 10 dager over så er det maks 2 dager igjen (eller en time? Eller fem timer?) igjen. Når skal du settes i gang hvis det ikke starter av seg selv? Kanskje lurt å få en dato å forholde seg til så slapper du mer av - og kanskje det da starter helt spontant akkurat som hos filursen?!? Krysser fingre! Prøv å slappe av det du kan, nå er det så nærme at du trenger kreftene! Heia, heia!!!

Takk! :) Ja, jeg har fått time på KK lørdag kl 10 for igangsettelse, så det er en trøst! :) Men får også litt nytt mot når jeg leser hva Filursen over her skriver om at det startet brått og naturlig dagen før igangsetting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å få mini til å sove når vi skal sove. Han sover godt hele dagen og har våkne perioder flere ganger. Han sover i krybben sin på dag og natt, elsker den på dagen men faller ikke til ro på kvelden. Når klokken nærmer seg 23:00 blir han "vrang" spytter ut eller ikke klarer ta smokk, prøver pupp da han virker sulten, bruker tid på å ta pupp og men spiser da greit. Sovner som regel og jeg får opp en liten rap kanskje mens han sover og skal løfte han over i krybben, da våkner han brått og skriker. Samboer skal på jobb kl 07:00 hver dag så trenger litt søvn. Mini kan roe seg etter byssing, pupping og smokking rundt kl 02:00. I natt tok jeg han og meg ut av soverommet og gikk for å legge oss på stua. Han roet seg med EN GANG vi kom ut av soverommet!! Og lå å smilte.. Tilfeldig smil, I don't know. Så i dag lurer jeg på om jeg må få kjøpt en baby call og så må prøve å ha han på eget rom allerede?! Sorry langt innlegg, men etter å ha grått i en times tid ikveld i frustrasjon og ikke sovet noe hittil i natt må det luftes litt tanker..Vet noen har skrevet om noe lignende tidligere, men klarte ikke finne det nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født!!!! Mandag kveld satte det igang ved 18 tiden plutselig og uten forvarsel med rier som varte i ca 1 min og fra 6 min til 2 1/2 min intervall. Reiste inn kl 22 og 0330 var hun ute, 12 dager over termin. Endelig, og veldig glad for at det startet av seg selv :-) Nå slapper vi av på barsel noen dager til :-) Håper ikke det er lenge igjen før resten av oktobergjengen er ferdige :-)

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å få mini til å sove når vi skal sove. Han sover godt hele dagen og har våkne perioder flere ganger. Han sover i krybben sin på dag og natt, elsker den på dagen men faller ikke til ro på kvelden. Når klokken nærmer seg 23:00 blir han "vrang" spytter ut eller ikke klarer ta smokk, prøver pupp da han virker sulten, bruker tid på å ta pupp og men spiser da greit. Sovner som regel og jeg får opp en liten rap kanskje mens han sover og skal løfte han over i krybben, da våkner han brått og skriker. Samboer skal på jobb kl 07:00 hver dag så trenger litt søvn. Mini kan roe seg etter byssing, pupping og smokking rundt kl 02:00. I natt tok jeg han og meg ut av soverommet og gikk for å legge oss på stua. Han roet seg med EN GANG vi kom ut av soverommet!! Og lå å smilte.. Tilfeldig smil, I don't know. Så i dag lurer jeg på om jeg må få kjøpt en baby call og så må prøve å ha han på eget rom allerede?! Sorry langt innlegg, men etter å ha grått i en times tid ikveld i frustrasjon og ikke sovet noe hittil i natt må det luftes litt tanker..Vet noen har skrevet om noe lignende tidligere, men klarte ikke finne det nå..

Uff det hørtes frustrerende ut .. Vi har lille gull i sengen vår🙈i en ammeseng med noen små vegger vi tar opp og ned.. Gullet ligger i midten helt oppe ved hodekanten .. Også har vi lagt oss litt lenger ned med hodene .. Vi har alle hver vår dyne og dette fungerer supert.. Han sovner på puppen 😃

 

De småtassene vil jo gjerne ha oppmerksomhet på tidspunkt det ikke alltid passer.. Jeg tror Alle er litt forskjellige og at du får prøve litt forskjellig og finne ut av hva som passer deres familie 😃 dere finner nok ut av det snart .. Stor klem fra en som har fått omgangssyke 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å få mini til å sove når vi skal sove. Han sover godt hele dagen og har våkne perioder flere ganger. Han sover i krybben sin på dag og natt, elsker den på dagen men faller ikke til ro på kvelden. Når klokken nærmer seg 23:00 blir han "vrang" spytter ut eller ikke klarer ta smokk, prøver pupp da han virker sulten, bruker tid på å ta pupp og men spiser da greit. Sovner som regel og jeg får opp en liten rap kanskje mens han sover og skal løfte han over i krybben, da våkner han brått og skriker. Samboer skal på jobb kl 07:00 hver dag så trenger litt søvn. Mini kan roe seg etter byssing, pupping og smokking rundt kl 02:00. I natt tok jeg han og meg ut av soverommet og gikk for å legge oss på stua. Han roet seg med EN GANG vi kom ut av soverommet!! Og lå å smilte.. Tilfeldig smil, I don't know. Så i dag lurer jeg på om jeg må få kjøpt en baby call og så må prøve å ha han på eget rom allerede?! Sorry langt innlegg, men etter å ha grått i en times tid ikveld i frustrasjon og ikke sovet noe hittil i natt må det luftes litt tanker..Vet noen har skrevet om noe lignende tidligere, men klarte ikke finne det nå..

Vår lille roet seg overhodet ikke i egen seng på natten. Det begynte på kveldstid, sånn i ellevetiden og så var hun urolig frem til to-tre.,,da orket vi ikke mer og tok henne til slutt over til sengen vår hvor det ble amming til hun sovnet ved brystet, og så sov hun der (til og fra). Fryktelig frustrerende.. Det viste seg at hun trengte mer mat på kvelden. Nå har hun fått tillegg to kvelder, ca 60 ml før legging, og har sovet rolig i sengen sin de to siste nettene. Fantastisk! Vanskelig å si om det gjelder for din, men funket ihvertfall som bare det for oss! Lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner frustrasjonen din, Beraplace over ikke å få sove når det er natt. Også finnes det vel ingen fasitsvar å komme med til deg dessverre da hver baby er forskjellig og har sitt mønster og grunner til å reagere. Høres ut som du har en gutt som sover mye på dagen og kanskje ikke trenger så mye søvn på natten!? Jeg har følt det der har vært litt tilfeldig. For fra dag 1 har mine 2 forrige barn sovet forholdsvis lite på dag og dermed vært trøtte og sovet på natt (våknet ofte for nattmat dog). Skjønner det ikke er lett å skulle holde en så liten kid mer våken på dag når han vil sove, og det er vel heller ikke anbefalt før de blir noen mnd eldre.

 

For at du i utprøvingen skal slappe mer av er det jo en del som sover på hver sitt rom alternativt (du sier mannen må få sove før ny jobbdag). Det er jo et alternativ at han inntar gjesterommet/barnerommet en liten periode, mens du og mini kan jobbe inn en bedre nattrutine på rommet deres?! Jeg har i hvert fall likt å ha de på samme rom som oss i vuggen de første 6 mnd (praktisk med amming og jeg føler meg tryggere på at alt er bra med den lille), men det der også må dere jo bare finne ut av hva som fungerer for dere. Kan jo være som du sier at babyen bare er urolig på rommet deres og lettere vil falle til ro på eget. Er det gradeforskjeller? Skal vel ikke være under 16-17 grader el noe på soverom for nyfødt mener jeg å ha lest!? Tror det er lurt å venne til mørke med en gang og tydelige kveldsrutiner, gjerne med bad, pysj, amming og legging!? Du har sikkert hørt alt dette før, men vil nå bare prøve å se om det er noen tips du kan ha glemt å plukke opp på veien. Ble visst veldig langt dette svaret.. Men lykke til i hvert fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde nr 1 på eget soverom fra dagen vi kom hjem fra sykehuset. Ho har aldri tullet på natten, 3 år om noen Mnd og har aldri vært oppe på natten etter ho ble 3 mnd.

Vi gjorde det samme med nr 2 som er født 1 oktober, vi er ikke i noe rutine enda men våken 1-2 ganger om natten for å få mat. jeg har kjøpt en digg stressless som står på Barnerommet som jeg mater ho i. Og gubben er opplagt når han skal tidlig på jobb. For oss har det vært gull, men vet at mange er skeptisk til det.

 

Misunner deg ikke der du var i natt. Det er frustrerende å ikke få babyen til å sove, hvertfall når man trenger den Sømna selv. Prøv deg litt frem med forskjellige rutiner for leggingen, kanskje det er noe som stimulerer ho/han veldig der han/ho blir bysset, eller temperaturen er litt for kald/varm, lyder som kan påvirke.

Ønsker deg lykke til. Det blir bedre etterhvert må man trøste seg med innemellom

 

Anonymous poster hash: 82677...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke helt alene Tredjemann på vei, jeg venter også fremdeles. Seks dager over termin (30.10) i dag..

Så godt at frøkna di fortsatt har det fint inni magen, ei kraftig lita tulle altså. Krysser fingre og tær for at strippingen gjør at fødselen starter før du må settes i gang, masse lykke til!!

 

Jeg har fått time til overtidskontroll på fredag, må si jeg er mer enn spent! I følge legen min skulle jeg stille forberedt på eventuell innleggelse/igangsettelse selv om det da bare er 8 dager over termin. Hjelpes så skummelt!!

Kan jeg spørre om det gikk fint på overtidskontrollen i dag, Bifrost? :) Eller hadde du allerede født? Du skrev forleden du var spent på om du ble innlagt for igangsettelse? :)

 

Jeg skal igangsettes i morgen og gleder meg til å få fødselen overstått og babyen i armene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å få mini til å sove når vi skal sove. Han sover godt hele dagen og har våkne perioder flere ganger. Han sover i krybben sin på dag og natt, elsker den på dagen men faller ikke til ro på kvelden. Når klokken nærmer seg 23:00 blir han "vrang" spytter ut eller ikke klarer ta smokk, prøver pupp da han virker sulten, bruker tid på å ta pupp og men spiser da greit. Sovner som regel og jeg får opp en liten rap kanskje mens han sover og skal løfte han over i krybben, da våkner han brått og skriker. Samboer skal på jobb kl 07:00 hver dag så trenger litt søvn. Mini kan roe seg etter byssing, pupping og smokking rundt kl 02:00. I natt tok jeg han og meg ut av soverommet og gikk for å legge oss på stua. Han roet seg med EN GANG vi kom ut av soverommet!! Og lå å smilte.. Tilfeldig smil, I don't know. Så i dag lurer jeg på om jeg må få kjøpt en baby call og så må prøve å ha han på eget rom allerede?! Sorry langt innlegg, men etter å ha grått i en times tid ikveld i frustrasjon og ikke sovet noe hittil i natt må det luftes litt tanker..Vet noen har skrevet om noe lignende tidligere, men klarte ikke finne det nå..

Det er kanskje ikke noe trøst, men du er ikke alene... Vi sliter med søvnen her også. Vi prøver at lille jenta vår skal være litt våken på kvelden, så hun kan være trøtt og sove når det er natt. Men uansett styrer hun leeeenge før vi kan ta natt fra vi prøver å legge oss. Hun gråter også mye på dagtid, så tror hun plages med magen. Har nå begynt med Minifom for å se om dét hjelper. Smokken vil hun ikke ha.

 

En typisk kveld er stell og så opp på soverommet ca 22.30-23. Ammer, raper, ammer, gulper, raper, gulper, ammer, gulper, bærer og bysser, ammer, gulper, bærer og bysser osv... Hun spiser for mye rett og slett, men leter fortsatt etter puppen. Veide henne i dag og hun har gått opp 430 gram på ni dager, så hun får i alle fall nok mat og det er sikkert bl.a derfor hun plages.

 

I tillegg lager hun MYE lyd når hun sover, så jeg blir liggende våken en del... Storebror gjorde også det og dét gav seg da han var tre mnd. Jeg klarer ikke å sove hvis jeg ikke ligger på samme rom som jenta vår, så vi får bare ha det slik en stund. Her varer natta til ca kl 11 på formiddagen for at jeg skal få et minimum av søvn. Liker det ikke, men det må bare være sånn en stund.

 

Mannen sover forøvrig på gjesterommet for tiden. Han bærer og bysser litt på kveldene likevel.

 

Anonymous poster hash: ce085...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det dessverre på samme måte som dere jenter. Gutten min er nå 14 dager og på de 14 dagene så har jeg sovet maks 3 timer hver natt, ikke sammenhengende. Han har lange(3 timer) soveperioder om dagen, men jeg klarer ikke å sovne da, tro meg jeg har prøvd, og er våken nesten hele natten. Han sliter også med luft i magen og driver å hikster etter luft om natten som holder meg våken. Det er visst helt normalt at de driver på med sånne lyder men jeg har jo hjertet i halsen hver gang han gjør det.

 

Nå de siste dagene så har han begynt å kun spise store måltider om natten og morgenen, og om dagen er det bare evig masse småspising konstant! Smokk nekter han å ta... Prøvde å gi han pumpet melk på flaske, sprutet litt og litt inn i munnen men ville ikke ha.

 

Føler at puppene mine er tomme hele dagen og sprengt hele natten, men han legger på seg og er ikke slapp, har fulle tissebleier og bæsjer hele tiden.

 

Jeg vet at dette er en ekstremt krevende tid som har gjort og kommer fremdeles en tid fremover til å tappe meg for all energi, men det blir bedre til slutt. Det er DET målet jeg ser etter og som får meg til å holde ut, det blir bedre :)

 

Har også en 4 åring som tapper den resterende energien min, han er selvfølgelig litt sjalu og gjør "opprør" mot meg ved å nekte å høre på meg når han gjør noe han ikke får lov til.

 

Om jeg er sliten? JA

Er jeg lei? JA

Har jeg grått av pur frustrasjon? Jepp

Kommer jeg til å fortsette helt til det løser seg og blir bedre? JA absolutt.

 

Vi har lov til å være sliten, lei, frustrert og vi har lov til å gråte om vi vil, men vi har også lov til å spørre om hjelp om vi føler at vi trenger det. Husk at helsesøstrene er der for oss om vi trenger det og de har nok masse råd og tips å gi.

 

Vit ihvertfall at dere ikke er alene med å ha "startvansker" med babyene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere alle sammen, men lillegutt her på 5 uker sover helligvis fra kl 23 om kvelden til kanskje 09-11 om morningen og får vell mat 3-4 ganger iløpet av den tiden(?) men fikk vite for to dager siden at han har kolikk, dagene går bare med grining og skriking...får så vondt av han. Ser at han har såå vondt i magen. Minifom tar vi, og i morgen blir det kiropraktor...om vi er sliten og trøtt ja...men evig takknemlig over at det gir seg om kvelden (sikkert pga han er så sliten etter en hel dag med vonder og skriking) tøff start som ung mamma for første gang på 19 år. Men vi holder ut, og jeg og samboer/bf er flinke til å avlaste hverandre :-) helligvis varer det bare som oftest i 3-6 måneder. Så det er godt å tenkte på at det gir seg til slutt. Men det verste er å se han med vondt, og er nesten ingen ting som kan gjøres for å hjelpe, bortsett fra alternativ behandling...men sukkervann er gull verdt fortiden ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten statusoppdatering fra Observasjonsposten for gravide (mye venting og jeg kjeder meg; ) Er 12. dager over termin i dag og møtte som avtalt opp kl 10. Begynte med sparketest og alt står bra til med babyen som bare chiller fullstendig. Fikk tilbud om akupunktur og clyster i påvente av at lege skal bli tilgjengelig for sjekk. Takker ja til alt som kan trigge fødsel til å starte naturlig, men så langt har det ikke startet rier. Håper det er modent nok til at legen kan ta vannet når han skal sjekke meg og at jeg kan slippe drypp..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Mamsen med 2 gutter! :)

 

Ble innlagt med eget rom, fortsatt på observasjonsposten for gravide, Kl 15 og fikk satt en modningspille da mormunnen ikke var moden nok til at legen kunne ta vannet. Kjenner stadig sterkere kynnere, men må sikkert ha minst en modningspille til, Kl 21 (som blir 6 timer fra første ble satt) før de kan ta vannet. Håper det kan gå litt fortere etter at de får tatt vannet, ellers tegner jo dette til å kunne ta dagesvis..:P

 

Er kvikk, oppegående og uten smerter - bare kjeder meg, derfor innpå her innimellom. Hadde satt pris på om noen andre vil dele sin erfaring om tid og forløp om noen har opplevd igangsetting på overtid!? :) Forstår de her også skiller mellom at det normalt tar lengre tid for førstegangsfødende enn for flergangs (som jeg er). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Da har de i hvert fall startet på behandling så nå må babyen komme om den vil eller ikke. Lykke til! Jeg håper du får en fin fødsel! Det kan jo gå fort når det først setter i gang (spesielt med oss som har født før). Håper du finner noe som kan hjelpe deg til å få tiden til å gå. Klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker fra desember, men kan fortelle om min første fødsel. Ble satt igang 11 dager på overtid. Fikk modningspille halv 11, og klokka 15 begynte jeg å få svake rier. Klokka 18 gikk vannet, og da tok riene seg veldig opp. Jordmora hadde trodd jeg trengte flere piller, da jeg ikke var så moden, men den gang ei :) Etter vannet gikk ble det jo fremgang, men siden de var redd for at barnet ble stresset av de hyppige riene, fikk jeg noe for å roe ned riene mine. Jeg anbefaler ikke hvis det ikke er absolutt nødvendig. Endte opp med de verste riene i løpet av hele fødselen som hadde null innvirkning. Etter mange timer med vonde, ineffektive rier kom ei ny jordmor, og hu satt meg på drypp for å få litt fortgang i ting igjen. Hadde da stått på 4-5 cm i mange mange timer. 07.47 12 dager på overtid ble barnet født. Egentlig en veldig grei fødsel. Hadde de latt være å roe ned riene mine hadde det nok gått en del fortere og lettere, så det er det eneste "negative" jeg har å komme med etter å ha blitt satt igang. Lykke til, og håper du har barnet ditt i armene dine snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten statusoppdatering fra Observasjonsposten for gravide (mye venting og jeg kjeder meg; ) Er 12. dager over termin i dag og møtte som avtalt opp kl 10. Begynte med sparketest og alt står bra til med babyen som bare chiller fullstendig. Fikk tilbud om akupunktur og clyster i påvente av at lege skal bli tilgjengelig for sjekk. Takker ja til alt som kan trigge fødsel til å starte naturlig, men så langt har det ikke startet rier. Håper det er modent nok til at legen kan ta vannet når han skal sjekke meg og at jeg kan slippe drypp..! :)

Masse lykke til! Snart nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...