Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #126 Skrevet 27. juni 2014 Her om dagen greidde jeg å rygge mannens bil inn i en stolpe på parkeringshuset. Det ble en stripe i lakken bak. Om han hadde reagert med å brøle "er du stolt nå!"tror jeg at jeg hadde blitt helt knust. Det er umyndiggjøring og hører ikke hjemme i et forhold etter min forstand. Hadde jeg hatt en partner som reagerte så umodent og ukontrollert hadde jeg ønskt meg bort. Synes reaksjonen din er verre en synden hans. Mye verre. Æsj. Anonymous poster hash: a71c6...42e
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 27. juni 2014 #127 Skrevet 27. juni 2014 Man kan ikke sammenligne grå sokker med en ødelagt bil forsøk igjen. Anonymous poster hash: 6ef7f...b4a Du tok virkelig ikke poenget i det hele tatt, du... Anonymous poster hash: a6e9a...9bc Poenget MITT er at man ikke snakker til hverandre som en liten unge selv om man er skuffet. Man snakker saklig og rolig. Når HI spør sarkastisk om mannen er stolt av det han gjorde, hvilket svar forventer hun? at han er stolt? At han ikke er stolt? Hvordan svarer man egentlig på et sånt spørsmål?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 27. juni 2014 #128 Skrevet 27. juni 2014 Her om dagen greidde jeg å rygge mannens bil inn i en stolpe på parkeringshuset. Det ble en stripe i lakken bak. Om han hadde reagert med å brøle "er du stolt nå!"tror jeg at jeg hadde blitt helt knust. Det er umyndiggjøring og hører ikke hjemme i et forhold etter min forstand. Hadde jeg hatt en partner som reagerte så umodent og ukontrollert hadde jeg ønskt meg bort. Synes reaksjonen din er verre en synden hans. Mye verre. Æsj. Anonymous poster hash: a71c6...42e Min mann har kræsjet bilen min han. Svær bulk i siden, men vi har full kasko, så tok det på forsikringa. Jeg var mer bekymret for hvordan det gikk med ham, enn at vilen har fått seg en bulk som kan rettes opp på verksted.
Gutt2015Lille2017 Skrevet 27. juni 2014 #129 Skrevet 27. juni 2014 Det er vel og bra at gubben tar sin del av klesvasken, men hvorfor i svarte helv***** kan han ikke holde seg til nettopp sin del av den? :sur:Fant tørketrommelen full av tørre klær. Undertøy. Lyst og mørkt. I samme vask. Hvilken innvirkning av svarte sokker på hvite? Jeg viste gubben forskjellen på en hvit sokk og en "hvit" sokk vaska sammen med sorte. Rett og slett ødelagt. Jeg spurte ham om han var stolt. Ikke mye fornuftig å få til svar. Det meste av innholdet i trommelen er nå mer eller mindre grått. Hva gjør man med sånt, da? Anonymous poster hash: fe048...70b Vær glad han hjelper til. Dere kan jo eventuelt kjøpe en korg til hvitt og en til farget og eventuelt en til undertøy/hånkler og lignende, så vet han at det som ligger samlet kan vaskes sammen. Som flere skriver, sokker er sokker, big deal. Du kan foresten klore de hvis du absolutt må ha de hvite igjen
Superdolly Skrevet 28. juni 2014 #130 Skrevet 28. juni 2014 Man kan ikke sammenligne grå sokker med en ødelagt bil forsøk igjen. Anonymous poster hash: 6ef7f...b4a En bil blir virkelig ikke ødelagt av å bli skurt skikkelig. Litt matt og ripete, javisst, men den vil da gå akkurat like fint. Motoren vil slett ikke bli ødelagt, dekkene er like fine, den kan da fint brukes. All skade er visuell og utvendig og ikke noe å bry seg om. Nå synes ikke jeg heller at det var spesielt modent eller lurt av HI å brøle slik hun gjorde, heller ikke å gråte av sinne. Men når hun nå har prøvd å ta det opp gang på gang uten å komme noen vei kan jeg faktisk skjønne at hun blir oppgitt. Det handler nemlig ikke bare om grå sokker. Det handler om at dette er viktig for henne og han overkjører henne og driter i at hun blir lei seg og såret. Igjen og igjen. Og hun skal bare være glad fordi han "hjelper til". Han hjelper ikke til, han ødelegger klær med vilje.
LilleVillePersille Skrevet 28. juni 2014 #131 Skrevet 28. juni 2014 Leste bare første side, men mener dere seriøst at hun skal være takknemmelig for at han "hjelper til"? Takke han for hjelpen, mens hun forsiktig antyder at han neste gang må skille fargene?? HI - du kan jo prøve å overaske din kjære ved å mekke litt på bilen, og se hva han sier når dere skal ut på kjøretur og ikke ting ble helt som du hadde tenkt med den mekkingen... Tipper han takker deg for at du i det minste prøvde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå