Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #76 Skrevet 25. juni 2014 Forstår frustrasjonen din veldig godt jeg. Å skille mellom mørke og lyse klær, spesielt når du har bedt ham om det, er faktisk det minste man kan forvente at en voksen mann bør klare. Husarbeid er ikke rocket science, men menn som slurver slipper unna med det fordi dama liksom har så høye krav, stakkars. Det er INGENTING søtt over en voksen mann som ikke behersker elementært husarbeid. Det er kun slurv og latskap. Anonymous poster hash: a6e9a...9bc Vel, ikke alle har dedikert livet sitt til husarbeid. Jeg har for eksempel aldri vært opptatt av det. Holder huset sånn ca rent og ryddig, men driter i hvilke vaskemidler jeg bruker, hvilken farge det er på sofaen eller at det kan være 0,00001% bakterier i silketrusene mine som ikke er kokvasket. Har ingenting med kjønn å gjøre, men med interesse. Det er den parten som forventer høyere standard enn den andre som bør stå for det. Hadde samboer sagt at jeg måtte skure huset 24/7 slik at det var støvfritt, stryke alle klær osv så hadde han fått beskjed om å dra et visst sted... Anonymous poster hash: 6fc97...1c4
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 25. juni 2014 #77 Skrevet 25. juni 2014 skal jeg fortelle deg noe fælt?? JEG vasker sokker og truser/boxere sammen... UANSETT farge Du er gæærn! Kliiiiin gæærn
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #78 Skrevet 25. juni 2014 Vasker dere klærne hver for dere? Nei, men jeg tror jeg må begynne med det. Jeg skal gi f*** i hans klær, og la han vaske på sin måte, noe som vil resultere i at han vasker det aller meste sammen, på 40 grader. Ergo: Alt får samme farge og ingenting blir rent. Jeg kan vaske barnas og mine egne klær. Fader ass! Anonymous poster hash: fe048...70b Jeg vasker tøy på 30 grader og har du en skikkelig vaskemaskin så blir det så absolutt rent Anonymous poster hash: c20e9...99e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #79 Skrevet 25. juni 2014 Det er vel og bra at gubben tar sin del av klesvasken, men hvorfor i svarte helv***** kan han ikke holde seg til nettopp sin del av den? :sur:Fant tørketrommelen full av tørre klær. Undertøy. Lyst og mørkt. I samme vask. Hvilken innvirkning av svarte sokker på hvite? Jeg viste gubben forskjellen på en hvit sokk og en "hvit" sokk vaska sammen med sorte. Rett og slett ødelagt. Jeg spurte ham om han var stolt. Ikke mye fornuftig å få til svar. Det meste av innholdet i trommelen er nå mer eller mindre grått. Hva gjør man med sånt, da? Anonymous poster hash: fe048...70b What? Vi vasker alt sammen vi, skiller ikke i hvit- vs farget vask.alle våre klær blir rene og pene på 30 graders kortvask. Sengetøy og trusler vaskes på 60, altså..Anonymous poster hash: f54ae...64a Trusler bør kokevaskes!Anonymous poster hash: b5468...bfa Hihi skulle stå truser! Hehehe Anonymous poster hash: f54ae...64a Hvordan kokvasker man silketruser med blonder? Eller har hele gjengen her bestemorstruser i bomull som tåler kokvask? Ja, det finnes to typer truser i verden. Silketruser og bestemortruser. Jeg merker at jeg er litt nysgjerrig på hvilke av de to typene du kjøper til dine barn? Anonymous poster hash: fce04...c1e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #80 Skrevet 25. juni 2014 ... Og jeg ler så jeg griner.. Du er ikke seriøs HI? Hahahahahahaha... Anonymous poster hash: bed38...dc5
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #81 Skrevet 25. juni 2014 Oi, grå sokker? Nå er det krig! Nå står i værda til påske Virkelig Hi, dette må være tull? Sokker er sokker, og her vaskes alt på 30 grader. Bortsett fra sengetøy og truser. Hvitvask med rød nisse lue midt i juni. Der har far og sønn vasket klær i huset. Var ikke verre enn at ting ble rosa og er fortsatt i bruk Ta deg ei pille og ro ned Anonymous poster hash: 4dfbe...54f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #82 Skrevet 25. juni 2014 Hmm jeg er dame og godt voksen og jeg vasker ikke lyst og mørkt hver for seg. Her er det sengetøy og handklær/vaskekluter på 90 og resten på 40 sånn i hovedsak. Jeg vasker klær som er nye og jeg ikke vet om farger for seg selv for å sjekke, og så havner det i vaskemaskinen med det andre når jeg vet at det ikke farger. Hvorfor er det verdens undergang om sokker eller truser har blitt litt grå. Er ikke slik at gud og hvermann skal se de og de er ikke ødelagt bare en litt mindre pen farge. Jeg kunne skjønne at du klager om det var hvite skjorter osv men fortsatt ikke verdens undergang. Du overreagerer nå litt vel om du tar så på vei og eksploderer helt for noen klær. Enten har du mye som ligger under og dette var dråpen som fikk det til å renne over eller du har veldig lite problemer her i verden. Anonymous poster hash: ff2c8...27e
skinnfilla Skrevet 25. juni 2014 #83 Skrevet 25. juni 2014 Jøss, det var da også noe å grine for! Vi, det vil si jeg, vasker de klærne som ligger i vaskedunken, Hvem det er sine , er meg revnende likegyldig. Det var en voldsom reaksjon fra din side, tror jeg hadde holdt kjeft jeg og, Og aldri så mye som tatt i skittentøyet igjen... Det er da virkelig ingenting å flippe for.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #84 Skrevet 25. juni 2014 Forstår frustrasjonen din veldig godt jeg. Å skille mellom mørke og lyse klær, spesielt når du har bedt ham om det, er faktisk det minste man kan forvente at en voksen mann bør klare. Husarbeid er ikke rocket science, men menn som slurver slipper unna med det fordi dama liksom har så høye krav, stakkars. Det er INGENTING søtt over en voksen mann som ikke behersker elementært husarbeid. Det er kun slurv og latskap. Anonymous poster hash: a6e9a...9bc Vel, ikke alle har dedikert livet sitt til husarbeid. Jeg har for eksempel aldri vært opptatt av det. Holder huset sånn ca rent og ryddig, men driter i hvilke vaskemidler jeg bruker, hvilken farge det er på sofaen eller at det kan være 0,00001% bakterier i silketrusene mine som ikke er kokvasket. Har ingenting med kjønn å gjøre, men med interesse. Det er den parten som forventer høyere standard enn den andre som bør stå for det. Hadde samboer sagt at jeg måtte skure huset 24/7 slik at det var støvfritt, stryke alle klær osv så hadde han fått beskjed om å dra et visst sted... Anonymous poster hash: 6fc97...1c4 Hvordan mener du ditt svar står i forhold til mitt innlegg?Jeg sier ikke noen verken standard eller hyppighet på husarbeid. Jeg sier at man bør kunne forvente av voksne mennesker at de klarer å skille mellom mørkt og lyst tøy, og at de burde beherske vanlig husarbeid. Det er faktisk ikke så himla mange måter å få ting rent på. Når hi har sagt til mannen at hun ønsker at han vasker lyst og mørkt tøy hver for seg, så burde han klare å gjøre nettopp det. Uten at det betyr at han har "dedikert sitt liv til husarbeid". Anonymous poster hash: a6e9a...9bc
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #85 Skrevet 25. juni 2014 Her sorteres det i mørkt 40,hvitt 40,mørkt 60,lyst 60,rødt 40,ull på ullprogram (Gud forby at man bruker finvask til ull) og finvask til klær som skal vaskes på 30 grader! Man må forsikre seg om at en svart sokk ikke forviller seg med lyst 60,man skal bruke nøyaktig mål (les målebeger) til vaskemiddel og skyllemiddel,ikke på slump og øyemål! Tørketrommelen er det aller helligste og man må påse at filter er frie for lo og at man tømmer kammeret for vann idet maskinen er ferdig! Ingen truser med trykk skal tromles,klærne skal vrenges før vask og rettes før de henges til tørk,skjortene skal brettet med trykken ut,klærne skal brettet rett fra stativ (ikke slenges i en haug i sofaen før de brettes),man skal brette og legge i kategoriske hauger;les bukser i en haug,gensere i en annen,altså ikke stable alt i en stabel! I tillegg er det viktig å bruke rett vaskemiddel til rett tøy; smekk for omo coloure til hvitt tøy! Nye klær skal vaskes før de brukes,til tross for at ingen noen gang har reagert på fargestoffer eller har allergi og bryter man noen av disse "reglene" blir gubben dritsur og kjefter og smeller! Evnt freser: "kan du ikke i det minste prøve å gjøre noe rett!" Prøv å gjett hvem som vasker klær her i huset!?!? Jeg har ikke sjangs til å klare å følge alle "reglene"! Og i følge han er det VIKTIG!! Anonymous poster hash: 13bc4...23a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #86 Skrevet 25. juni 2014 Jeg farget alle de lyse håndklærne våre rosa jeg. Det var visst et rødt et som hadde sneket seg med i vasken. Skulle jeg satt meg ned og hyperventilert da kanskje? Anonymous poster hash: b5468...bfa Nei, nei, mannen din skal gråte og kjefte Og du må si unnskyld;) Anonymous poster hash: 44ee3...97d
*Lissi* Skrevet 25. juni 2014 #87 Skrevet 25. juni 2014 Er ikke verre enn at du vasker det opp igjen med vanish/eventuelt klorer sokkene? Ser ikke det store problemet. Skjønner det er frustrerende med menn som ikke klarer å sortere klær, men dette er vel neppe noe å gråte over
Mamalarma Skrevet 25. juni 2014 #88 Skrevet 25. juni 2014 Her sorteres det i mørkt 40,hvitt 40,mørkt 60,lyst 60,rødt 40,ull på ullprogram (Gud forby at man bruker finvask til ull) og finvask til klær som skal vaskes på 30 grader! Man må forsikre seg om at en svart sokk ikke forviller seg med lyst 60,man skal bruke nøyaktig mål (les målebeger) til vaskemiddel og skyllemiddel,ikke på slump og øyemål! Tørketrommelen er det aller helligste og man må påse at filter er frie for lo og at man tømmer kammeret for vann idet maskinen er ferdig! Ingen truser med trykk skal tromles,klærne skal vrenges før vask og rettes før de henges til tørk,skjortene skal brettet med trykken ut,klærne skal brettet rett fra stativ (ikke slenges i en haug i sofaen før de brettes),man skal brette og legge i kategoriske hauger;les bukser i en haug,gensere i en annen,altså ikke stable alt i en stabel! I tillegg er det viktig å bruke rett vaskemiddel til rett tøy; smekk for omo coloure til hvitt tøy! Nye klær skal vaskes før de brukes,til tross for at ingen noen gang har reagert på fargestoffer eller har allergi og bryter man noen av disse "reglene" blir gubben dritsur og kjefter og smeller! Evnt freser: "kan du ikke i det minste prøve å gjøre noe rett!" Prøv å gjett hvem som vasker klær her i huset!?!? Jeg har ikke sjangs til å klare å følge alle "reglene"! Og i følge han er det VIKTIG!!Anonymous poster hash: 13bc4...23a Det var akkurat som å lese MEG SELV. Skjønner veldig godt at gubben holder seg vekke fra klesvasken. Skal vise ham denne som du skrev og si unnskyld for de gangene jeg har blitt irritert fordi han ikke har gjort det på MIN MÅTE. Takk for at du åpnet øynene mine.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #89 Skrevet 25. juni 2014 Her sorteres det i mørkt 40,hvitt 40,mørkt 60,lyst 60,rødt 40,ull på ullprogram (Gud forby at man bruker finvask til ull) og finvask til klær som skal vaskes på 30 grader! Man må forsikre seg om at en svart sokk ikke forviller seg med lyst 60,man skal bruke nøyaktig mål (les målebeger) til vaskemiddel og skyllemiddel,ikke på slump og øyemål! Tørketrommelen er det aller helligste og man må påse at filter er frie for lo og at man tømmer kammeret for vann idet maskinen er ferdig! Ingen truser med trykk skal tromles,klærne skal vrenges før vask og rettes før de henges til tørk,skjortene skal brettet med trykken ut,klærne skal brettet rett fra stativ (ikke slenges i en haug i sofaen før de brettes),man skal brette og legge i kategoriske hauger;les bukser i en haug,gensere i en annen,altså ikke stable alt i en stabel! I tillegg er det viktig å bruke rett vaskemiddel til rett tøy; smekk for omo coloure til hvitt tøy! Nye klær skal vaskes før de brukes,til tross for at ingen noen gang har reagert på fargestoffer eller har allergi og bryter man noen av disse "reglene" blir gubben dritsur og kjefter og smeller! Evnt freser: "kan du ikke i det minste prøve å gjøre noe rett!" Prøv å gjett hvem som vasker klær her i huset!?!? Jeg har ikke sjangs til å klare å følge alle "reglene"! Og i følge han er det VIKTIG!! Anonymous poster hash: 13bc4...23a Jeezez christ,ikke rart mange mannfolk ikke tørr å vaske klær med dette systemet der!! Her i huset er det kun 60 grader(undertøy, handduker og sengetøy) 40 grader(resten) og ullprogram,og mannen vasker ivei og vi er begge storfornøyde!! Anonymous poster hash: 796fe...f8a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #90 Skrevet 25. juni 2014 Her sorteres det i mørkt 40,hvitt 40,mørkt 60,lyst 60,rødt 40,ull på ullprogram (Gud forby at man bruker finvask til ull) og finvask til klær som skal vaskes på 30 grader! Man må forsikre seg om at en svart sokk ikke forviller seg med lyst 60,man skal bruke nøyaktig mål (les målebeger) til vaskemiddel og skyllemiddel,ikke på slump og øyemål! Tørketrommelen er det aller helligste og man må påse at filter er frie for lo og at man tømmer kammeret for vann idet maskinen er ferdig! Ingen truser med trykk skal tromles,klærne skal vrenges før vask og rettes før de henges til tørk,skjortene skal brettet med trykken ut,klærne skal brettet rett fra stativ (ikke slenges i en haug i sofaen før de brettes),man skal brette og legge i kategoriske hauger;les bukser i en haug,gensere i en annen,altså ikke stable alt i en stabel! I tillegg er det viktig å bruke rett vaskemiddel til rett tøy; smekk for omo coloure til hvitt tøy! Nye klær skal vaskes før de brukes,til tross for at ingen noen gang har reagert på fargestoffer eller har allergi og bryter man noen av disse "reglene" blir gubben dritsur og kjefter og smeller! Evnt freser: "kan du ikke i det minste prøve å gjøre noe rett!" Prøv å gjett hvem som vasker klær her i huset!?!? Jeg har ikke sjangs til å klare å følge alle "reglene"! Og i følge han er det VIKTIG!! Anonymous poster hash: 13bc4...23a Jeezez christ,ikke rart mange mannfolk ikke tørr å vaske klær med dette systemet der!! Her i huset er det kun 60 grader(undertøy, handduker og sengetøy) 40 grader(resten) og ullprogram,og mannen vasker ivei og vi er begge storfornøyde!! Anonymous poster hash: 796fe...f8a beklager,så nå at det var mannen som var så satans nazi...anyway,ikke rart den andre parten ikke tørr å vaske klær med det regimet der!! Anonymous poster hash: 796fe...f8a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #91 Skrevet 25. juni 2014 Vasker dere klærne hver for dere? Nei, men jeg tror jeg må begynne med det. Jeg skal gi f*** i hans klær, og la han vaske på sin måte, noe som vil resultere i at han vasker det aller meste sammen, på 40 grader. Ergo: Alt får samme farge og ingenting blir rent. Jeg kan vaske barnas og mine egne klær. Fader ass! Anonymous poster hash: fe048...70b Jeg er så enig med deg. Min er akkurat likedan. Jeg har ikke noe undertøy som har sin originale farge. Han skjønner ikke hvorfor jeg blir sint, da det kun er han som skal se det uansett... aaarrgh. Og en rød vaskeklut med det hvite har da vel ingenting å si? Eller noe blått/svart sammen med de rosa/røde klærne.... Foretrekker å vaske selv i stedet for at alt er i gråtoner og skikkelig gyselig. Hjelpsom my ass.... Anonymous poster hash: 9a561...748
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #92 Skrevet 25. juni 2014 Takknemlig for at han hjelper til og være glad for at han prøver??? Seriøst damer? Vi lever i 2014 der selv menn klarer å se forskjell på svart og hvit, burde evne den enkle oppgaven å sortere ulike klær og lese en vaskelapp. Anonymous poster hash: 07d64...ca2 Men ikke alle skiller klær i 100 forskjellige farger da! På samme måte som ikke alle koker sengetøyet og truser. Som du selv skriver: "Hvis du hadde virkelig satt deg inn i klesvasken.....". Det burde også en mann i 2014 klare. Å skille sort og hvitt er ikke det mest kompliserte oppgaven. Anonymous poster hash: 07d64...ca2 Men vi gjør ikke det, og klærne blir verken grå eller urene etter vask. Med 2 voksne og 3 barn som bruker klær i alle mulige farger er det umulig å ha fulle maskiner med bare hvite klær, bare svarte eller bare røde. Vi er like mange som dere, og her er det ikke noe problem å få fulle maskiner med hvite, mørke eller røde klær. Man venter med å vaske til det er nok å legge i. Anonymous poster hash: 9a561...748
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #93 Skrevet 25. juni 2014 Her sorteres det i mørkt 40,hvitt 40,mørkt 60,lyst 60,rødt 40,ull på ullprogram (Gud forby at man bruker finvask til ull) og finvask til klær som skal vaskes på 30 grader! Man må forsikre seg om at en svart sokk ikke forviller seg med lyst 60,man skal bruke nøyaktig mål (les målebeger) til vaskemiddel og skyllemiddel,ikke på slump og øyemål! Tørketrommelen er det aller helligste og man må påse at filter er frie for lo og at man tømmer kammeret for vann idet maskinen er ferdig! Ingen truser med trykk skal tromles,klærne skal vrenges før vask og rettes før de henges til tørk,skjortene skal brettet med trykken ut,klærne skal brettet rett fra stativ (ikke slenges i en haug i sofaen før de brettes),man skal brette og legge i kategoriske hauger;les bukser i en haug,gensere i en annen,altså ikke stable alt i en stabel! I tillegg er det viktig å bruke rett vaskemiddel til rett tøy; smekk for omo coloure til hvitt tøy! Nye klær skal vaskes før de brukes,til tross for at ingen noen gang har reagert på fargestoffer eller har allergi og bryter man noen av disse "reglene" blir gubben dritsur og kjefter og smeller! Evnt freser: "kan du ikke i det minste prøve å gjøre noe rett!" Prøv å gjett hvem som vasker klær her i huset!?!? Jeg har ikke sjangs til å klare å følge alle "reglene"! Og i følge han er det VIKTIG!! Anonymous poster hash: 13bc4...23a Akkurat sånn vil jeg ha det! HI Anonymous poster hash: fe048...70b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #94 Skrevet 25. juni 2014 Her sorteres det i mørkt 40,hvitt 40,mørkt 60,lyst 60,rødt 40,ull på ullprogram (Gud forby at man bruker finvask til ull) og finvask til klær som skal vaskes på 30 grader! Man må forsikre seg om at en svart sokk ikke forviller seg med lyst 60,man skal bruke nøyaktig mål (les målebeger) til vaskemiddel og skyllemiddel,ikke på slump og øyemål! Tørketrommelen er det aller helligste og man må påse at filter er frie for lo og at man tømmer kammeret for vann idet maskinen er ferdig! Ingen truser med trykk skal tromles,klærne skal vrenges før vask og rettes før de henges til tørk,skjortene skal brettet med trykken ut,klærne skal brettet rett fra stativ (ikke slenges i en haug i sofaen før de brettes),man skal brette og legge i kategoriske hauger;les bukser i en haug,gensere i en annen,altså ikke stable alt i en stabel! I tillegg er det viktig å bruke rett vaskemiddel til rett tøy; smekk for omo coloure til hvitt tøy! Nye klær skal vaskes før de brukes,til tross for at ingen noen gang har reagert på fargestoffer eller har allergi og bryter man noen av disse "reglene" blir gubben dritsur og kjefter og smeller! Evnt freser: "kan du ikke i det minste prøve å gjøre noe rett!" Prøv å gjett hvem som vasker klær her i huset!?!? Jeg har ikke sjangs til å klare å følge alle "reglene"! Og i følge han er det VIKTIG!! Anonymous poster hash: 13bc4...23a Den gubben der hadde jeg likt! Det er slik jeg gjør det. Min samboer får ikke røre klesvasken. Blir bare sinna av å se han brette klær. Anonymous poster hash: fce04...c1e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #95 Skrevet 25. juni 2014 Her sorteres det i mørkt 40,hvitt 40,mørkt 60,lyst 60,rødt 40,ull på ullprogram (Gud forby at man bruker finvask til ull) og finvask til klær som skal vaskes på 30 grader! Man må forsikre seg om at en svart sokk ikke forviller seg med lyst 60,man skal bruke nøyaktig mål (les målebeger) til vaskemiddel og skyllemiddel,ikke på slump og øyemål! Tørketrommelen er det aller helligste og man må påse at filter er frie for lo og at man tømmer kammeret for vann idet maskinen er ferdig! Ingen truser med trykk skal tromles,klærne skal vren ges før vask og rettes før de henges til tørk,skjortene skal brettet med trykken ut,klærne skal brettet rett fra stativ (ikke slenges i en haug i sofaen før de brettes),man skal brette og legge i kategoriske hauger;les bukser i en haug,gensere i en annen,altså ikke stable alt i en stabel! I tillegg er det viktig å bruke rett vaskemiddel til rett tøy; smekk for omo coloure til hvitt tøy! Nye klær skal vaskes før de brukes,til tross for at ingen noen gang har reagert på fargestoffer eller har allergi og bryter man noen av disse "reglene" blir gubben dritsur og kjefter og smeller! Evnt freser: "kan du ikke i det minste prøve å gjøre noe rett!" Prøv å gjett hvem som vasker klær her i huset!?!? Jeg har ikke sjangs til å klare å følge alle "reglene"! Og i følge han er det VIKTIG!! Anonymous poster hash: 13bc4...23a Ikke rart barn får mindre tid med mor/far når husarbeidet er så tidkrevende. Glad jeg og mannen vasker akkurat som vi vil. Her bestemmer ingen over hverandre, men gjør det på våres måte Hører bare meg, meg og atter meg. Anonymous poster hash: 4dfbe...54f
Gjest ronja røverdatter Skrevet 25. juni 2014 #96 Skrevet 25. juni 2014 I det første innlegget ditt hørtes det ut som du overreagerte litt, men etter å ha lest litt mer og at dette er noe han gjør om igjen og om igjen til tross for at du har sagt at du ikke vil at det skal vaskes sånn og sagt at du kan ta klesvasken, så skjønner jeg deg godt. Da hadde jeg også sagt til mannen min at han fikk vaske sine klær sånn som han vil, og så vasker jeg mitt og ungene sitt sånn som jeg vil. Her sorteres også tøy etter farger og type, og det er veldig irriterende når hvitvasken plutselig kommer ut grå eller rosa fordi det har kommet med en sokk eller noe annet med "feil" farge, og det skjer jo en gang i blant, til tross for sortering. Jeg ville også ha blitt temmelig rasende på min mann om at vasket mine klær på den måten. Jeg tror forresten at det er litt typisk mannfolk, derfor er vaskerommet her i huset forbeholdt MEG. Så kan mannen min gjøre noe han er flink til. Akkurat som jeg lar være å gjøre ting som han ønsker at skal gjøres på en annen måte enn det jeg "gidder" å gjøre. Lurer på hva slags mannfolk dere har her inne som mener at man skal bare være kjempe glad for at de "hjelper til" og for alt i verden ikke si i fra når ting blir gjort helt feil.
O`Neill Skrevet 25. juni 2014 #97 Skrevet 25. juni 2014 Om du blir så sint at du gråter kun fordi mannen din har gjort en tabbe med vasken, så er det mer som ligger under enn kun dette vil jeg tro?? Ellers synes jeg synd på han..
nimmelim Skrevet 25. juni 2014 #98 Skrevet 25. juni 2014 Du behandler mannen din som et barn. At han gidder å være med deg med en slik respektløs oppførsel forstår ikke jeg. Snill mann! Jeg håper han ikke gidder å prøve å hjelpe til meg, for mere utakknemlighet skal man lete lenge etter . Fysj
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #99 Skrevet 25. juni 2014 Du behandler mannen din som et barn. At han gidder å være med deg med en slik respektløs oppførsel forstår ikke jeg. Snill mann! Jeg håper han ikke gidder å prøve å hjelpe til meg, for mere utakknemlighet skal man lete lenge etter . Fysj Hvorfor synes du han er snill? Anonymous poster hash: a6e9a...9bc
nimmelim Skrevet 25. juni 2014 #100 Skrevet 25. juni 2014 Du behandler mannen din som et barn. At han gidder å være med deg med en slik respektløs oppførsel forstår ikke jeg. Snill mann! Jeg håper han ikke gidder å prøve å hjelpe til meg, for mere utakknemlighet skal man lete lenge etter . Fysj Hvorfor synes du han er snill? Anonymous poster hash: a6e9a...9bc Snill som blir.... Hvis han får kjeft hver gang han gjør noe. Jeg leser nå st han gjør det selv om hun ikke vil, men ok slik er noen menn da. Tenker kanskje ikke over det, og tenker han vil bidra ? Jeg hadde sldri godtatt slike reaksjoner fra en partner . Derfor "snill". Synd klærne ble ødelagt, men må man gi partneren en skyllebøtte ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå