Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Det er vel og bra at gubben tar sin del av klesvasken, men hvorfor i svarte helv***** kan han ikke holde seg til nettopp sin del av den? Fant tørketrommelen full av tørre klær. Undertøy. Lyst og mørkt. I samme vask. Hvilken innvirkning av svarte sokker på hvite? Jeg viste gubben forskjellen på en hvit sokk og en "hvit" sokk vaska sammen med sorte. Rett og slett ødelagt. Jeg spurte ham om han var stolt. Ikke mye fornuftig å få til svar. Det meste av innholdet i trommelen er nå mer eller mindre grått. Hva gjør man med sånt, da? Anonymous poster hash: fe048...70b
Iiiiik Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Slapp av, pust rolig. Det er snakk om SOKKER. Finnes viktigere ting i livet, gjør det ikke? Skjønner at han ikke svarer når du er så sint, hvilket svar hadde du vært fornøyd med?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Det er vel og bra at gubben tar sin del av klesvasken, men hvorfor i svarte helv***** kan han ikke holde seg til nettopp sin del av den? Fant tørketrommelen full av tørre klær. Undertøy. Lyst og mørkt. I samme vask. Hvilken innvirkning av svarte sokker på hvite? Jeg viste gubben forskjellen på en hvit sokk og en "hvit" sokk vaska sammen med sorte. Rett og slett ødelagt. Jeg spurte ham om han var stolt. Ikke mye fornuftig å få til svar. Det meste av innholdet i trommelen er nå mer eller mindre grått. Hva gjør man med sånt, da? Anonymous poster hash: fe048...70b Og så lurer kjerringene hvorfor mannfolka ikke "hjelper til" med husarbeidet når de får kjeft og tilsnakk som førsteklassinger hvis de først prøver. Uff! Du, sokker brukes inne i sko, er det virkelig "ødelagt" fordi de er grålige i stedet for hvite? Hadde gubben kjeftet på meg fordi jeg prøvde meg på en nyttig oppgave i huset, men ikke gjorde det 100% perfekt, så hadde jeg sluttet å gjøre denne oppgaven. Ro ned.
Zalosalutt Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Du lar det fare og er takknemlig for at han vil hjelpe til!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Slapp av, pust rolig. Det er snakk om SOKKER. Finnes viktigere ting i livet, gjør det ikke? Skjønner at han ikke svarer når du er så sint, hvilket svar hadde du vært fornøyd med? En unnskyldning, f.eks. hadde jo gjort seg. HI Anonymous poster hash: fe048...70b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Syns du er dum, jeg. Han er grei og tar klesvasken, og så gir du han dritt tilbake? Vær glad for at du har en real mann som tar ansvar! Hva så om sokkene blir "grå?" (Er forøvrig ikke enig med deg heller angående hvordan man vasker klær, men det er en annen situasjon.) Poenget er; vis mannen din respekt og vær glad for at han hjelper til hjemme, det er langt i fra alle menn som gjør det! Anonymous poster hash: 20ff5...7cf
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Det er sokker, skjerp deg. Anonymous poster hash: 54d5a...bbe
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Vasker dere klærne hver for dere? Nei, men jeg tror jeg må begynne med det. Jeg skal gi f*** i hans klær, og la han vaske på sin måte, noe som vil resultere i at han vasker det aller meste sammen, på 40 grader. Ergo: Alt får samme farge og ingenting blir rent. Jeg kan vaske barnas og mine egne klær. Fader ass! Anonymous poster hash: fe048...70b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Du mener seriøst ikke at du griner av dette?? Jeg syntes det høres ut som min mann, men de gangene jeg ser at han har blandet mørkt og hvitt så må jeg bare flire litt, mannfolk er enkle og er fornøyd bare de setter på en maskin! Etter utallige gjentagelser så har mannen min endelig skjønt at mørke og hvite klær vaskes seperat, men det må legges til at det er jeg som vasker det meste av klær her i huset ;-) Anonymous poster hash: 3d3e0...7cd
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 du er ei skikkelig megge.... Anonymous poster hash: 09122...342
Mother Gothel Skrevet 25. juni 2014 #12 Skrevet 25. juni 2014 Vasker dere klærne hver for dere? Nei, men jeg tror jeg må begynne med det. Jeg skal gi f*** i hans klær, og la han vaske på sin måte, noe som vil resultere i at han vasker det aller meste sammen, på 40 grader. Ergo: Alt får samme farge og ingenting blir rent. Jeg kan vaske barnas og mine egne klær. Fader ass! Anonymous poster hash: fe048...70b "Det er vel og bra at gubben tar sin del av klesvasken, men hvorfor i svarte helv***** kan han ikke holde seg til nettopp sin del av den?" Bare så sånn ut når du skrev dette.. Skriv lapp på vaskemaskinen med hva som kan vaskes sammen og på hvor mange grader osv da. Mannen prøver jo iallefall. Det er mer enn mange mannfolk jeg vet om gjør.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #13 Skrevet 25. juni 2014 Og derfor tar jeg klesvasken selv. Har sagt at han ikke skal gjøre det, for jeg blir bare irritert når han ikke gjør det på min måte Anonymous poster hash: fce04...c1e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #14 Skrevet 25. juni 2014 Det er vel og bra at gubben tar sin del av klesvasken, men hvorfor i svarte helv***** kan han ikke holde seg til nettopp sin del av den? :sur:Fant tørketrommelen full av tørre klær. Undertøy. Lyst og mørkt. I samme vask. Hvilken innvirkning av svarte sokker på hvite? Jeg viste gubben forskjellen på en hvit sokk og en "hvit" sokk vaska sammen med sorte. Rett og slett ødelagt. Jeg spurte ham om han var stolt. Ikke mye fornuftig å få til svar. Det meste av innholdet i trommelen er nå mer eller mindre grått. Hva gjør man med sånt, da? Anonymous poster hash: fe048...70b What? Vi vasker alt sammen vi, skiller ikke i hvit- vs farget vask.alle våre klær blir rene og pene på 30 graders kortvask. Sengetøy og trusler vaskes på 60, altså.. Anonymous poster hash: f54ae...64a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #15 Skrevet 25. juni 2014 Takknemlig for at han hjelper til og være glad for at han prøver??? Seriøst damer? Vi lever i 2014 der selv menn klarer å se forskjell på svart og hvit, burde evne den enkle oppgaven å sortere ulike klær og lese en vaskelapp. Anonymous poster hash: 07d64...ca2
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #16 Skrevet 25. juni 2014 Det er vel og bra at gubben tar sin del av klesvasken, men hvorfor i svarte helv***** kan han ikke holde seg til nettopp sin del av den? :sur:Fant tørketrommelen full av tørre klær. Undertøy. Lyst og mørkt. I samme vask. Hvilken innvirkning av svarte sokker på hvite? Jeg viste gubben forskjellen på en hvit sokk og en "hvit" sokk vaska sammen med sorte. Rett og slett ødelagt. Jeg spurte ham om han var stolt. Ikke mye fornuftig å få til svar. Det meste av innholdet i trommelen er nå mer eller mindre grått. Hva gjør man med sånt, da? Anonymous poster hash: fe048...70b What? Vi vasker alt sammen vi, skiller ikke i hvit- vs farget vask.alle våre klær blir rene og pene på 30 graders kortvask. Sengetøy og trusler vaskes på 60, altså.. Anonymous poster hash: f54ae...64a Trusler bør kokevaskes! Anonymous poster hash: b5468...bfa
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #17 Skrevet 25. juni 2014 Her vasker mannen alle klærne, alltid. Jeg har andre oppgaver. Så får det heller være at jeg finner grå bh'er og lysrosa sokker iblant. Det er i det minste rent - og i tillegg skiftes de ut ofte nok til at det sjelden er noe problem. Anonymous poster hash: 3324c...96a
Blåfrua Skrevet 25. juni 2014 #18 Skrevet 25. juni 2014 Det hadde jeg ikke brydd meg om, så lenge det ikke var snakk om et dyrt plagg. Jeg har gjort tusen slike vasketabber/latmannsvask selv, så å kjefte for noe sånt hadde bare blitt dumt. Takk ham for at han vasket klær, men du kan selvsagt nevne - i en god tone - at du ønsker at hvite klær vaskes for seg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #19 Skrevet 25. juni 2014 Det er vel og bra at gubben tar sin del av klesvasken, men hvorfor i svarte helv***** kan han ikke holde seg til nettopp sin del av den? :sur:Fant tørketrommelen full av tørre klær. Undertøy. Lyst og mørkt. I samme vask. Hvilken innvirkning av svarte sokker på hvite? Jeg viste gubben forskjellen på en hvit sokk og en "hvit" sokk vaska sammen med sorte. Rett og slett ødelagt. Jeg spurte ham om han var stolt. Ikke mye fornuftig å få til svar. Det meste av innholdet i trommelen er nå mer eller mindre grått. Hva gjør man med sånt, da? Anonymous poster hash: fe048...70b What? Vi vasker alt sammen vi, skiller ikke i hvit- vs farget vask.alle våre klær blir rene og pene på 30 graders kortvask. Sengetøy og trusler vaskes på 60, altså..Anonymous poster hash: f54ae...64a Trusler bør kokevaskes!Anonymous poster hash: b5468...bfa Hihi skulle stå truser! Hehehe Anonymous poster hash: f54ae...64a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #20 Skrevet 25. juni 2014 Vasker dere klærne hver for dere? Nei, men jeg tror jeg må begynne med det. Jeg skal gi f*** i hans klær, og la han vaske på sin måte, noe som vil resultere i at han vasker det aller meste sammen, på 40 grader. Ergo: Alt får samme farge og ingenting blir rent. Jeg kan vaske barnas og mine egne klær. Fader ass! Anonymous poster hash: fe048...70b "Det er vel og bra at gubben tar sin del av klesvasken, men hvorfor i svarte helv***** kan han ikke holde seg til nettopp sin del av den?" Bare så sånn ut når du skrev dette.. Skriv lapp på vaskemaskinen med hva som kan vaskes sammen og på hvor mange grader osv da. Mannen prøver jo iallefall. Det er mer enn mange mannfolk jeg vet om gjør. Jeg har lært ham dette. Mange ganger. Likevel fortsetter han. Blir så lei. :-( Anonymous poster hash: fe048...70b
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 25. juni 2014 #21 Skrevet 25. juni 2014 Herregud for noen kjerringer. Jeg skiller aldri klær i mørke, hvite, grønne og you name it, likevel har jeg ikke opplevd at alt blir grått eller at det ikke blir rent. Hvis du hadde virkelig satt deg inn i klesvasken så hadde du kanskje visst at grå klær blir hvite igjen med spesielle vaskemidler/tøymykner.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 25. juni 2014 #22 Skrevet 25. juni 2014 Takknemlig for at han hjelper til og være glad for at han prøver??? Seriøst damer? Vi lever i 2014 der selv menn klarer å se forskjell på svart og hvit, burde evne den enkle oppgaven å sortere ulike klær og lese en vaskelapp. Anonymous poster hash: 07d64...ca2 Men ikke alle skiller klær i 100 forskjellige farger da! På samme måte som ikke alle koker sengetøyet og truser.
mamma_bergen Skrevet 25. juni 2014 #23 Skrevet 25. juni 2014 En smule overreaksjon vil jeg si... Dere kan ikke ha mange problemer her i verden? Man gråter jo ikke over noe slikt?!?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 25. juni 2014 #24 Skrevet 25. juni 2014 Det er vel og bra at gubben tar sin del av klesvasken, men hvorfor i svarte helv***** kan han ikke holde seg til nettopp sin del av den? :sur:Fant tørketrommelen full av tørre klær. Undertøy. Lyst og mørkt. I samme vask. Hvilken innvirkning av svarte sokker på hvite? Jeg viste gubben forskjellen på en hvit sokk og en "hvit" sokk vaska sammen med sorte. Rett og slett ødelagt. Jeg spurte ham om han var stolt. Ikke mye fornuftig å få til svar. Det meste av innholdet i trommelen er nå mer eller mindre grått. Hva gjør man med sånt, da? Anonymous poster hash: fe048...70b What? Vi vasker alt sammen vi, skiller ikke i hvit- vs farget vask.alle våre klær blir rene og pene på 30 graders kortvask. Sengetøy og trusler vaskes på 60, altså..Anonymous poster hash: f54ae...64a Trusler bør kokevaskes!Anonymous poster hash: b5468...bfa Hihi skulle stå truser! Hehehe Anonymous poster hash: f54ae...64a Hvordan kokvasker man silketruser med blonder? Eller har hele gjengen her bestemorstruser i bomull som tåler kokvask?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #25 Skrevet 25. juni 2014 Herregud for noen kjerringer. Jeg skiller aldri klær i mørke, hvite, grønne og you name it, likevel har jeg ikke opplevd at alt blir grått eller at det ikke blir rent. Hvis du hadde virkelig satt deg inn i klesvasken så hadde du kanskje visst at grå klær blir hvite igjen med spesielle vaskemidler/tøymykner. Ja, her er det helt klart HI sin feil når HAN ikke evner å vaske klær Anonymous poster hash: 07d64...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå