Gå til innhold

Februar-babyer 2015


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Jeg er nok bare 4 og en dag eller to så er jo tidlig med symptom. Men jeg har mild kvalme sånn jeg merket det. Er litt trøtt og har litt halsbrann. Ganske irritabel også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julibaby10, jeg kjenner det også mer i magen nå, murringer og stikkinger. Det er vel sånn det skal være :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke plaget med halsbrann da Bambi-Bolla? :-)

 

Hvordan er symptomene deres nå jenter? Og hvor langt er dere på vei? :-)

 

 

 

 

Nei, ingen halsbrann. Husker jeg var veldig plaget av det da jeg gikk med jenta mi.

 

Gleder meg til magen kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kvalme fra morgen til lunsj, og deretter kvalme på kvelden igjen. Merker også murringer i livmora, satser på at det er sånn det skal være jeg og. Er temperamentsfull, fått kviser, trøtt, småvondt i bekkenet, også har jeg mistet lysten på sjokolade ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å kjenne at man lever ;-)

Håper ihvertfall at symptomene forblir til etter ul om 10 dager (nedtelling;-))

 

I dag våknet jeg med skikkelig kvalme, og presset i meg frokost etter et glass eplejuice. Det gikk bare så vidt! Men så ble jeg bedre, og satt i gang med husvask. Ikke dårlig å være ferdig med å vaske huset når kl er 08.30. Haha!

 

I dag blir det stranda med pjokken♡ :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mye man får gjort før andre har stått opp når man har barn :P

 

Ligger på sofaen og sliter med kvalmen! Masse som skal gjøres hjemme så jeg manner meg opp.. Stranda hørtes deilig ut! Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper kvalmen slipper taket for din del!:-)

 

Ha en fin dag! Her er det bare å komme seg ut når det allerede er 22 grader ute😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynner kvalmen her også å bli slitsom. Må ta meg sammen for å klare å gjøre huslige sysler og aktivisere jenta mi. Er så trøtt at jeg kunne ha sovnet når som helst, hvor som helst.

 

Kanskje en tur ut i finværet gjør susen :)

 

Ha en super dag damer! (håper kvalmen letner litt Lulusen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trøttheten er det som tar meg værst her! Jobbet ti tiner i går og skal det i dag også. Og jeg merker det veldig godt på kroppen. Har sovet halvannen time på dagen idag og er like sliten. Kvalmen sniker seg på i ny og ne også. Ønsk meg lykke til på jobb idag, krysser fingrene for at jeg ikke blir sendt hjem! Ikke misforstå, jeg er superglad for at kroppen gir tegn på at det er liv der inne :) ha fortsatt en god dag jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer var lenge å holde ut ja! Skal noe tæl til for å få til det. Jeg håper at jeg skal få sånn passe kvalme. Akkurat nok til at jeg må være hjemme fra jobb, men ikke så mye at jeg lider hardt :P Prøver jo å være 100% i jobb, men kjenner jeg er bare dødssliten.

 

Det hjalp forresten med et par munnfuller havregryn og litt vann på kvalmen. Da forsvant den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser man når man er sulten heeeeeeleeeee tiden, men er for kvalm til å spise mye av gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, Lulusen! Gratulerer! Jeg lusker også litt her fra 2. tri (nærmer seg 3., herregud) innimellom, veldig, veldig hyggelig å se at du er gravid igjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen, Lulusen! Gratulerer! Jeg lusker også litt her fra 2. tri (nærmer seg 3., herregud) innimellom, veldig, veldig hyggelig å se at du er gravid igjen. :D

Hihi! Tusen takk! :D Hvordan går det med deg Kjøttmeis? titter innom septembergruppa inni melllom og syns det er stas at dere har kommet så langt! :) Ikke lenge igjen nå! må sommeren gå fort!

 

Jeg har på følelse av at det kommer til å gå bra denne gangen, idag har kvalmen vært helt ekstrem! Vært på stranda hele dagen, var deilig det, men lå å sleit i mitt stille sinn (vil ikke dele det med så mange andre enda). Har begynt å merke noen graviditetslyster som kommer og. Igår fikk jeg sykt lyst på fårikål!! Hehe. Og idag bare måtte jeg ha knekkebrød med kaviar og melk. Har aldri drukket melk i hele mitt liv og kaviar er ellers bare godt med kokt egg :P også lyst på noe surt! Er det andre som merker noe dere har mer lyst på om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har mat generelt sett vært utfordrende!

Kvalm og sulten om hverandre, men ikke lyst til å spise. Kjenner jeg får vann i munnen av å tenke på spekemat! Mmmmmmm.... sånn var jeg sist også, og var fast bestemt på at det var det første jeg skulle spise når jeg kom hjem etter å ha født ;-)

Sitter å manner meg opp til å spise litt, men grøss! Har ikke akkurat mye å ta av på kroppen med mine 171 cm og 53 kg, så får nok bare trøkke innpå -.-

 

Tenker at ingefær-te skal innta huset om få dager. Hadde god effekt sist, så håper det hjelper litt!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Næmmen, Lulusen! Gratulerer! Jeg lusker også litt her fra 2. tri (nærmer seg 3., herregud) innimellom, veldig, veldig hyggelig å se at du er gravid igjen. :D

Hihi! Tusen takk! :D Hvordan går det med deg Kjøttmeis? titter innom septembergruppa inni melllom og syns det er stas at dere har kommet så langt! :) Ikke lenge igjen nå! må sommeren gå fort!

Alt bra her, vesla går bananas i magen om dagen, og jeg begynner å bli litt utålmodig etter å treffe henne, hehe, men det er vel best om hun holder seg innabords noen måneder til.

Håper og tror at alt går bra for deg og den lille denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... mens dere får bare mer og mer symptomer så har mine stilnet litt.

Jeg er ikke oppblåst lengre og jeg er ikke så treg i magen lengre heller. Kvalmen blir aldri sterk, bare sånn lite matlyst og uggen stort sett. Innbilder meg at puppene ikke er fullt så ømme heller :(

 

Har jeg grunn til å bekymre meg? :( :( :(

Har ikke lyst til å gå igjennom en SA til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare i går du følte det sånn, eller flere dager? Hvor langt har du kommet forresten?

Symptomene kan jo gå litt opp og ned, men skjønner VELDIG godt hvordan du har det. Jeg kjenner på puppene hele tiden, og blir kjempebekymret dersom de er mindre ømme enn tidligere.

Skal du på tidlig UL?

Du kan jo kanskje ta en test med ukeindikator?

Krysser fingrene for deg! Går nok bra skal du se😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er bekymret Bambi-Bolla! Men ikke alle har like mye symptomer, noen merker lite og det går bra for det! Men som Julibaby skriver ville jeg tatt en ukesindikator og dratt på tidlig ultralyd :)

 

Her har jeg hatt en hard start på dagen.. Kastet opp for første gang, 5+4 idag. Sønnen min på 2 skjønte ikke hvorfor mamma var så dårlig og gikk og latet som han kastet opp etterpå han og! Håper ikke han gjør det i barnehagen idag :P plutselig igår sa han "mamma, magen" og det var litt avslørende for de vi var sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt ingen symptomer i dag jeg. Vært uggen av og på i en uke. Ingenting i dag. Prøver å ikke bekymre meg. Får jo ikke gjort noenting uansett ... :-S

4+3 i dag. Ul i uke 7. Kommer nok ikke til å slappe helt av før jeg når uke 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg her jeg også. 5+1 i dag. Er sykemeldt pga overstimulering etter ivf forsøket og skal på kontroll på fredag, håper de ser noe i livmoren og da (ifølge terminkalkulatorer skal hjertet stare å slå den dagen) Ellers er jeg uggen og oppblåst, men vet ikke om det er symptomer på graviditet eller overstimulering, til tider ømme bryster og matlyst som ikke er tilstede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Jeg er veldig ny her men slenger meg på:) Tok en test i dag og fikk bekreftet det jeg trodde men allikevel ikke turte å tro....jeg er gravid.

Utifra utregning på nettet har jeg termin ca 9 februar.

Noen av dere som holder til i Oslo? Er ny i dette gamet?

Om ingenting skjer er dette mitt første, nettopp fylt 26 år. Så selv om dette er helt nytt, er jeg veldig spent og glad på hva jeg var i vente.

 

Setter pris på tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+1

Har vært sånn siste tre dagene. Puppene er mindre ømme. Uggenheten har kommet og gått, men den går aldri over til å kunne kalles kvalme. Null oppblåst plutselig. Føler meg ikke så veldig gravid akkurat. Bare grinete og uopplagt.

 

SIst gang mistet jeg når jeg var 6+3 :(

 

*molefonken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil en ukesindikator fortelle meg da? Har aldri tatt en sånn.

 

Sist gang mistet jeg dagen etter jeg var på UL og så hjertet banke, så det gir meg ingen trygghet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...