Zinas79 Skrevet 23. juni 2014 #876 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg har så lyst på en bok der jeg kan skrive litt og denne tiden, fødsel og tiden etterpå.. Finner ikke noen sted 😔. Noen som har kjøpt lignende ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrømmeSofie Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #877 Del Skrevet 23. juni 2014 ENDELIG har vesla gitt tydelig liv i fra seg! Ligger på sofaen og ser på TV og plutselig er det turning i magen....💕😘 Litt rart å gå fra tilnærmet null aktivitet, til tydelig å se bevegelsene utenpå! Verdens herligste følelse, er 21+2 i dag!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 23. juni 2014 #878 Del Skrevet 23. juni 2014 Mabanovember, jeg tror nok ikke du er alene om den følelsen der! Er jo slik at mange ønsker seg et spesifikt kjønn, og blir skuffet. Husker jeg holdt pusten når stemoren min skulle på ultralyd, siden hun hadde sagt at det SKULLE være gutt. Når vi andre snakket med henne og sa at det godt kunne bli en jente og, og at det også hadde vært koselig, fikk vi vite at det ikke var aktuelt. Herremin Ble heldigvis en gutt da, så da slapp vi det dramaet.... Syntes du skal nyte tiden i Spania! Tror nok at gleden over at det er en gutt kommer etterhvert! Hadde sett på mulighetene for ultralyd der nede. Kan jo ikke være særlig dyrt heller? Husker jeg betalte 400 kroner i Mexico, og det var jo på en dyrere klinikk! Er så sjalu på deg akkurat nå, og teller bare ned dagene til jeg skal til Italia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 23. juni 2014 #879 Del Skrevet 23. juni 2014 Takk for gode svar Jeg kommer nok til å elske den lille prinsen like mye som hvilket som helst annet barn Gled dere til ferie, slapp av, sov når det passer deg og finn noe å drikke på som er godt og ikke mye sukker i Skulle ønske det var ferie hele året. Nå er vi nettopp kommet hjem fra st.hans feiring på stranden. 10 000 samles på stranden sitter på tepper og laher til piknikker over hele stranden. Kl 1200 går alle uti å bader så er det fyrverkeri kjempe kos. Nå skal meg og prinsen sove eller rettere sagt jeg,,, han har en tildens til å leke turn om natten 19 uker og 1 dag snart halvveis tiden har flydd disse første mnd... Lurer på hvordan de neste blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeligravid2 Skrevet 24. juni 2014 #880 Del Skrevet 24. juni 2014 Jeg tror jeg skjønner hvordan du har det mabanovember. Jeg har to gutter fra før og ønsket meg veldig jente denne gangen. Først når de sa på ultralyd at det ble jente, skjønte jeg hvor mye jeg ønsket det. Fikk nesten litt dårlig samvittighet. For man skal jo liksom bli like glad uansett, men tror ikke jeg hadde jublet like mye om det hadde blitt gutt. Selv om man selvfølgelig blir like glad i barnet uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 24. juni 2014 #881 Del Skrevet 24. juni 2014 Uff, da er det min tur til å klage litt er jeg redd for... Har hatt to skikkelig dårlige dager nå. Er trøtt, kvalm og tung i hodet. Skjønner ikke hvorfor jeg har det sånn innimellom. Syns også at det ser ut til å bli noe hyppigere. Får ikke trent, for når jeg endelig har tid, så ligger jeg strekk. Vil helst sove tre ganger til dagen... Kan noe være galt? Er det et sted det hjelper å klage litt, så er det her (Tusen takk dere fine damene som trøster og muntrer meg opp hver lille bølgedal jeg har. )! Vi er i samme båt alle mann, og mange har samme plager, og vi har alle våre ting som er vanskelige akkurat nå. Har hatt det samme som deg, det eneste som har funket for meg har vært å bare lytte på kroppen og sove ut. Har hatt et par dager hvor jeg kun har vært oppe for de fire timene på jobb, og når kjæresten har vekket meg for middag... Og kvalmen kommer kjapt om jeg er trøtt eller sliten. Så det eneste rådet jeg kan gi er å slappe av. Ikke alltid lett når man har flere unger i hus, men det er det eneste som hjelper. Klem på deg! Ikke ha dårlig samvittighet for å kjenne et større ønske om det ene kjønnet enn det andre. Nå er det bare en time til jeg skal dra på UL, og jeg vet egentlig ikke hva jeg ønsker. Eller, dvs, trodde egentlig jeg hadde mest lyst på gutt siden jeg hadde jente fra før, men merket etter hvert at det var egentlig noe jeg følte fordi jeg vet at kjæresten kommer til å bli litt skuffet om det er jente og fordi alle tror vi får gutt. Har etterhvert kjent et økende ønske om jente, nesten bare på trass siden alle tenker gutt, men også litt fordi det kan jeg fra før... Har også mye nydelig tøy fra storesøster som jeg gjerne skulle brukt igjen... (Har jo lagret det tett og tørt i 12 år med et lite håp om flere så....) Tenker også lit på hvor snill og rolig hun var, og er litt redd for at det skal bli helt texas med en gutt i huset, om det skjer så vil det bli vanskelig å få tatt de fagene jeg vil i løpet av permisjonen, og jeg merker at jeg ønsker meg mer og mer bort fra denne arbeidsplassen. Egentlig en urettferdig fordom mot gutter, for sammenlignet med alle mine fire søsken (To yngre brødre, en eldre og en yngre søster, alle helsøsken) så var jeg den mest livlige av alle. Kollik som baby, høyt og lavt og _alltid_ møkkete som liten, og alltid glad i oppmerksomhet... Og får jeg jente så håper jeg at hun er en tøff liten ramp uansett. Men så lenge baby er frisk, og vokser som h*n skal så er jeg kjempeglad! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 24. juni 2014 #882 Del Skrevet 24. juni 2014 Nerver! Og heldige meg sitter på samme venterommet som da jeg var inne til konisering i fjor høst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 24. juni 2014 #883 Del Skrevet 24. juni 2014 Gleder meg til å høre på ultralyden idag! Idag har jeg andre svangerskapskontroll hos fastlegen, så jeg er hos moren min i Bærum og venter her. (hun bor rett ved legekontoret, så det er lettere å overnatte her). Merker at jeg gruer meg skikkelig. De siste dagene har jo ikke vært så veldig fantastiske for meg. Ringte Sykehuset på nytt igår, og føler ikke at de tar meg på alvor i det hele tatt. De tenker jo sikkert "herregud, enda en gravid som har stikkinger i magen"... Men når jeg sa at jeg ikke kjente like mye liv som vanlig, påstod jo nesten hun på tlf at jeg løy, siden en førstegangfødende ikke KUNNE kjenne liv så tidlig.. Måtte jo mase på henne og si at jeg har kjent liv i over en uke, men det var visst bare tull ifølge henne..... åååh.... I tillegg så har jeg hatt noen rare symptomer i underlivet som googlet, og fant worst case scenario på, så jeg er veldig engstelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 24. juni 2014 #884 Del Skrevet 24. juni 2014 Ny termin! Allerede 9 november! Og det ble en gutt! Pappaen er oppunder taket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bifrost_ Skrevet 24. juni 2014 #885 Del Skrevet 24. juni 2014 Hurra for 9-november-gutt, Ulvemamma - det er en veldig bra kombinasjon (og takk for hyggelige ord her for noen uker siden - lenge siden jeg har vært innom her nå !!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 24. juni 2014 #886 Del Skrevet 24. juni 2014 Gleder meg til å høre på ultralyden idag! Idag har jeg andre svangerskapskontroll hos fastlegen, så jeg er hos moren min i Bærum og venter her. (hun bor rett ved legekontoret, så det er lettere å overnatte her). Merker at jeg gruer meg skikkelig. De siste dagene har jo ikke vært så veldig fantastiske for meg. Ringte Sykehuset på nytt igår, og føler ikke at de tar meg på alvor i det hele tatt. De tenker jo sikkert "herregud, enda en gravid som har stikkinger i magen"... Men når jeg sa at jeg ikke kjente like mye liv som vanlig, påstod jo nesten hun på tlf at jeg løy, siden en førstegangfødende ikke KUNNE kjenne liv så tidlig.. Måtte jo mase på henne og si at jeg har kjent liv i over en uke, men det var visst bare tull ifølge henne..... åååh.... I tillegg så har jeg hatt noen rare symptomer i underlivet som googlet, og fant worst case scenario på, så jeg er veldig engstelig... Hvordan gikk det hos legen? Ikke bry deg om de bedreviterfolka. De har kanskje jobbet med dette lenge, men du vet best hva som er normalt for deg og din lille huleboer. UL var en veldig fin opplevelse! Jordmoren var helt fantastisk, og tok den tiden hun trengte. Vi fikk også med oss flere flotte bilder, et med synlig tut på. Alt så også veldig fint og proposjonert ut, og pappaen er i ekstase over sønnen. Jeg kjenner nok på en bitteliten skuffelse, og kjente meg veldig godt igjen i det å se misunnelig på alt det nydelige jentetøyet, mens jeg selv prøver å velge noe i den sparsommelige gutteavdelingen... Men regner med at skuffelsen forsvinner ganske så kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 24. juni 2014 #887 Del Skrevet 24. juni 2014 Gleder meg til å høre på ultralyden idag! Idag har jeg andre svangerskapskontroll hos fastlegen, så jeg er hos moren min i Bærum og venter her. (hun bor rett ved legekontoret, så det er lettere å overnatte her). Merker at jeg gruer meg skikkelig. De siste dagene har jo ikke vært så veldig fantastiske for meg. Ringte Sykehuset på nytt igår, og føler ikke at de tar meg på alvor i det hele tatt. De tenker jo sikkert "herregud, enda en gravid som har stikkinger i magen"... Men når jeg sa at jeg ikke kjente like mye liv som vanlig, påstod jo nesten hun på tlf at jeg løy, siden en førstegangfødende ikke KUNNE kjenne liv så tidlig.. Måtte jo mase på henne og si at jeg har kjent liv i over en uke, men det var visst bare tull ifølge henne..... åååh.... I tillegg så har jeg hatt noen rare symptomer i underlivet som googlet, og fant worst case scenario på, så jeg er veldig engstelig... Hvordan gikk det hos legen? Ikke bry deg om de bedreviterfolka. De har kanskje jobbet med dette lenge, men du vet best hva som er normalt for deg og din lille huleboer. UL var en veldig fin opplevelse! Jordmoren var helt fantastisk, og tok den tiden hun trengte. Vi fikk også med oss flere flotte bilder, et med synlig tut på. Alt så også veldig fint og proposjonert ut, og pappaen er i ekstase over sønnen. Jeg kjenner nok på en bitteliten skuffelse, og kjente meg veldig godt igjen i det å se misunnelig på alt det nydelige jentetøyet, mens jeg selv prøver å velge noe i den sparsommelige gutteavdelingen... Men regner med at skuffelsen forsvinner ganske så kjapt. Så bra at du hadde en dyktig jordmor!!! Jeg er helt sikker på at du kommer til å finne masse fine gutteklær etterhvert! Anbefaler alle guttebarn-mødre å ta turen på H&M. For tiden har de så mye fint. (Skal sies at jeg har kjøpt mye i størrelse 74 da.. haha.. forbereder meg til neste sommer jeg Dessuten har Ralph Lauren noen kjempesøte bodyer (selvom de er litt overpriset) Gikk veldig bra hos legen idag. Hun klarer alltid å roe meg ned, siden hun vet hvor nevrotisk jeg er, og hvor "flink" jeg er til å google ting. Hørte hjertelyd og alt på doppler. <3 Imorgen skal jeg på sykehuset for jordmortime, og det blir forhåpentligvis siste time for sommeren. Krysser bare fingrene for at jeg ikke ender opp med legebesøk i Italia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonusmamma Skrevet 24. juni 2014 #888 Del Skrevet 24. juni 2014 Åh, må si jeg kjenner meg igjen i det kjønnssnakket.Jeg var veldig forberedt på jente fordi det er det eneste som finnes i vår familie - og dermed "ønsket" jeg meg gutt litt ekstra, og har egentlig alltid trodd jeg skulle få gutt. Så jeg ble veldig letta og utrolig glad når vi fikk vite at det var gutt!!!! Men for all del, jeg vet jo ikke hvordan jeg ville reagert om det ble jente, jeg ville nok blitt glad da også, jeg ble bare sååå glad for at det var gutt... Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMia :D Skrevet 24. juni 2014 #889 Del Skrevet 24. juni 2014 Gratulerer med gutten ulvemamma Godt å høre att legen var til hjelp malv du får sikkert en super tur til italia! Å som jeg missuner deg men hadde savnet å kunne nyyyte vino rosso sulla terazza...til neste år... Kjenner av og til ett lite stikk med tanke på at det hadde vært litt fint med ei jente som jeg kunne dolle litt med å som kunne fått alle lekene mine...og enda flere kikker litt lengselsfult bort både i kles og lekeavdelingen....samtidig som jeg aldri hadde taklet å fått ei skikkelig dolle som ikke liker litt møkk I dag har jeg vært i begravelse til lærlingen der jeg jobbet før <3 Nok en gang blir en minnet om at det plutselig er for sent å fortelle noen hvor gode de er...han var en fantastisk gutt og tårene har trillet både dag og natt den siste uka. Jeg sitter nå å tenker at jeg er heldig hvis jeg får en gutt som er halvparten så snill, omtenksom og gledesspreder som han ( og halvparten så vims ) om han enn ikke får halvparten så mange venner og folk som setter pris på han og bryr seg så priser jeg meg lykkelig <3 Så husk å sende folk ett smil og fortelle at du setter pris på de...ikke fordi det plutselig er for sent, men forde de fortjener det å vite at de er verdsatt Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaMama Skrevet 24. juni 2014 #890 Del Skrevet 24. juni 2014 Da har vi vært på OUL - alt bra, og mistanken ble bekreftet, det blir gutt her også! Ble flyttet 2 dager frem, og termin er nå 21.november. Hvis noen vil sette meg inn på lista er det supert - jeg har forsvunnet fra den siste versjonen, og det er så knotete å drive med det på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøvestadiet Skrevet 24. juni 2014 #891 Del Skrevet 24. juni 2014 Må tilføye at jeg også godt kan forstå at enkelte kan bli skuffet over kjønn. Det er liksom så tabu, men jeg tror ikke nødvendigvis at standardfrasen om at "det er akkurat det samme hvilket kjønn det er så lenge det er friskt", gjelder for alle. Selv har jeg alltid hatt en følelse på at jeg kommer til å få en liten lyshåra og litt hyperaktiv gutt når jeg blir mamma Jeg var liksom så mentalt innstilt på det og alle rundt meg trodde også det ble gutt, derfor har jeg liksom ikke følt noe skuffelse av noe slag. Må likevel si at jeg misunner to venninner av meg som begge venter jenter ørbittelitt. Ikke at jeg ville ha byttet hvis jeg fikk sjansen, men det er disse kjolene og alt dillet som virker veldig kos Hvis jeg skal ha flere barn kommer jeg nok til å håpe veldig på en liten lillesøster. Det må være lov til å si det. Men uansett hva det blir er jeg sikker på at skuffelsen gir seg når du får barnet i armene og etterhvert forguder det over alt på jord. Jeg gleder meg til å spille fotball med lillegull, klatre i trær og bygge lego Det kan man forsåvidt gjøre med en jente, også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøvestadiet Skrevet 24. juni 2014 #892 Del Skrevet 24. juni 2014 Da har vi vært på OUL - alt bra, og mistanken ble bekreftet, det blir gutt her også! Ble flyttet 2 dager frem, og termin er nå 21.november. Hvis noen vil sette meg inn på lista er det supert - jeg har forsvunnet fra den siste versjonen, og det er så knotete å drive med det på telefonen. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dlirot Skrevet 24. juni 2014 #893 Del Skrevet 24. juni 2014 Oi her var det mange guttebabyer! Gratulerer til alle som har vært på oul. Jeg skal ikke før neste onsdag, og det er lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 24. juni 2014 #894 Del Skrevet 24. juni 2014 Så godt å høre om betryggende ultralyder Det er så deilig å kvitte seg med bekymringer. Det er vel ikke så lenge før hele gjengen er ferdige med oul nå? Så trist å høre om dødsfallet på jobben MammaMia. Man blir virkelig minnet om hva som er viktig her i livet når unge mennesker går bort tidlig. Det føles veldig unødvendig og tragisk. Nå som jeg venter nr. 4, har jeg tenkt mye på alle de bekymringene som følger med det å være mor. For hvert barn man får så får man jo også en ekstra å bekymre seg for. Er de syke, føler de seg utenfor, sliter de på skolen, får de ikke spille på laget osv. Alle har sitt... Og om ett av barna ikke har det bra, så overskygger det all glede som de andre måtte gi meg. Bekymringene er sterkere enn gleden, dessverre. Og uansett hvor gamle de blir, så er de fremdeles sentrum i mitt univers. Jeg bekymrer meg stadig for eldstemann som snart er 18, og kanskje mest for han faktisk;) Noe sier meg at jeg alltid kommer til å gjøre det... Men så er de jo viktigst av alt også da og meningen med livet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coccobahhia Skrevet 24. juni 2014 #895 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) 1.Sunnisol, mipmipmip2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose, micke78 (jente) 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma 6. Tuppen85, Makemyday 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. Bifrost 10. Håpet om nr 3 :-) 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth, monson(gutt) 12. AKO91(jente), Optatium (jente), MammaMia:D(gutt) 13. Limona, Gi89, Malv(Gutt), Coccobahhia (Jente) 14. junior&vesl@, Nordlys13 (jente), frø-i-magen(jente), hildeeliaslilleputt(gutt), Snurrballong(luv) 15. PrinsesseHengepupp(luv), Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma, Panterjenta85 (gutt) 16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike 17. VurdererBaby 18.Solstråle86, Mabanovember (Gutt) 19. Milli, 20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, 21.Amone (gutt) 22. Eliamali, Mrs Meg 23. lykkeligravid2, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll,Hippetihopp 26. 27. MartheK, esha, Zinas79 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Da har jeg også vært på OUL. Alt så fint ut. Jeg flyttet meg fram til 13 som ble ny termin. Plutselig var jeg halvveis! Å så kan jeg veie opp denne gutteklubben med en jente. Var så kjekt å se samboer sitte å smile mens han såg på skjermen i dag, dette var en fin opplevelse. Nå blir det spennende å se hvordan denne jenta blir, rosa prinsesse som de fleste små jentene i dag er (av de jeg kjenner ihvertfall, jobber i bhg), eller en skikkeli guttejente som jeg selv var. Jeg får i så tilfelle benytte de første årene til å kle henne i mine gamle kjoler, helt til joggebuksetrenden tar over (minnes nå meg selv, haha).. Endret 24. juni 2014 av Coccobahhia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippetihopp Skrevet 25. juni 2014 #896 Del Skrevet 25. juni 2014 Klar for UL senere idag! Kom akkurat på at jeg har glemt helsekortet hjemme - må man ha med dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makemyday Skrevet 25. juni 2014 #897 Del Skrevet 25. juni 2014 Klar for UL senere idag! Kom akkurat på at jeg har glemt helsekortet hjemme - må man ha med dette??? Det bør nok være med. Sikkert ikke krise, men dem vil helst ha det. De skriver på korrigert termin, hvis den skal endres bl.a. Det går nok bra. Lykke til. Koselig å se lille bebisen sprelle :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 25. juni 2014 #898 Del Skrevet 25. juni 2014 1.Sunnisol, mipmipmip2. Nummer2.2014, spire.nr.2<33. DrømmeSofie, Toolose, micke78 (jente)4. JeanetteMarie5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma6. Tuppen85, Makemyday7. Silhouette8. illyheart, tikl, Løven 729. Bifrost, Ulvemamma (gutt)10. Håpet om nr 3 :-)11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth, monson(gutt)12. AKO91(jente), Optatium (jente), MammaMia:D(gutt)13. Limona, Gi89, Malv(Gutt), Coccobahhia (Jente)14. junior&vesl@, Nordlys13 (jente), frø-i-magen(jente), hildeeliaslilleputt(gutt), Snurrballong(luv)15. PrinsesseHengepupp(luv), Kristine 1989, Gosseklompen, Panterjenta85 (gutt)16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike17. VurdererBaby18.Solstråle86, Mabanovember (Gutt)19. Milli, 20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, 21.Amone (gutt), DramaMama (gutt)22. Eliamali, Mrs Meg23. lykkeligravid2, Abcsilje24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie8925. To små troll,Hippetihopp26.27. MartheK, esha, Zinas7928. Novemberlykke29. Ponkepenk, bellina30. Frupedersen, Challe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RosaParasoll Skrevet 25. juni 2014 #899 Del Skrevet 25. juni 2014 1.Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose, micke78 (jente) 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma 6. Tuppen85, Makemyday 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. Bifrost, Ulvemamma (gutt) 10. Håpet om nr 3 :-) 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth, monson(gutt) 12. AKO91(jente), Optatium (jente), MammaMia:D(gutt) 13. Limona, Gi89, Malv(Gutt), Coccobahhia (Jente) 14. junior&vesl@, Nordlys13 (jente), frø-i-magen(jente), hildeeliaslilleputt(gutt), Snurrballong(luv) 15. PrinsesseHengepupp(luv), Kristine 1989, Gosseklompen, Panterjenta85 (gutt) 16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike 17. VurdererBaby, RosaParasoll 18.Solstråle86, Mabanovember (Gutt) 19. Milli, 20. Sirimalen, prøvestadiet 21.Amone (gutt), DramaMama (gutt) 22. Eliamali, Mrs Meg 23. lykkeligravid2, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll,Hippetihopp 26. 27. MartheK, esha, Zinas79 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Jeg har ikke vært her inne på evigheter. Men alt var fint på ultralyden i går og jeg ble flyttet fra 20 til 17 november Vi vet ikke kjønnet, ville ikke vite, men har en følelse på at det kommer en lillesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VurdererBaby Skrevet 25. juni 2014 #900 Del Skrevet 25. juni 2014 Det er ikke siste listen dere har redigert i de siste innleggene her. Jeg var i allefall flyttet til 5. på ei liste som var nyere enn de her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå