PrinsesseHengepupp Skrevet 16. mai 2014 #351 Del Skrevet 16. mai 2014 Dagens beste: etter flere ukers intens spenning knytta til hvorvidt bunaden skulle passe kom jeg akkurat til å tenke på: hva med strømpebuksa da??? Først av alt fant jeg den ikke :-P Men den følelsen, når jeg endelig finner den, og klarer å dra den helt opp til over puppene? WEEEHEEEE! God søttne maj folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliamali Skrevet 17. mai 2014 #352 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg ser ut som jeg skal føde hvert øyeblikk i bunad. Trodde liksom de skulle være "snille". Har alltid vært det mot meg med en del ekstra før. Blæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bifrost_ Skrevet 17. mai 2014 #353 Del Skrevet 17. mai 2014 Fy fabian! Sitter i bilen og hyperventilerer, men bunaden er PÅ (lurer på om jeg får den av igjen, stygt redd for at den sitter fast..) ! Det er allerede 20 grader her i Vestfold, så detta blir interessant Ha en strålende grunnlovsfeiring alle sammen , og lykke til med bunaden dere som drister dere ut på samme farefulle ferd som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 17. mai 2014 #354 Del Skrevet 17. mai 2014 Håper alle har en fin 17 Mai idag!!!! Krysser virkelig fingerne for deg Mrs Meg. Skjønner at du er nervøs! Men det er jo normalt å ha noen blødninger, så det er jo mest sannsynligvis helt ufarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs meg Skrevet 17. mai 2014 #355 Del Skrevet 17. mai 2014 Joda, vet det som oftest er ufarlig, men når det har vert så mange ganger så blir man bekymret lell. Men har gått kjempefint idag, kost meg med familien😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poteto Skrevet 18. mai 2014 #356 Del Skrevet 18. mai 2014 Hei! Da flytter eg inn her Håper alle hadde ein fin dag i går Bunaden måtte eg faktisk sy inn beltet på, det var alt for stort. Magen er såvidt begynt å vokse litt, er 13+2 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 18. mai 2014 #357 Del Skrevet 18. mai 2014 Etter gårsdagen har magen vokst betraktelig! Mat, mat og atter mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseHengepupp Skrevet 18. mai 2014 #358 Del Skrevet 18. mai 2014 Åhh kjære vene så trøtt og sliten jeg er i dag. Kjenner meg regelrett fyllasjuk jo Merker jo at jeg har vært i lite aktivitet de siste mnd, for så å stå halve fredagen på kjøkkenet og gårdagen med bunad (=trangt!) og litt styr frem og tilbake merkes godt på hele systemet Godt det er et år til nestegang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bifrost_ Skrevet 18. mai 2014 #359 Del Skrevet 18. mai 2014 Håh.. Nå har det meldt seg et nytt symptom her i gården. Hovne føtter ! Har flydd rundt i hagen i dag barbeint i sommerkjole og luket og kost meg. Og nå får jeg ikke på meg sko!? SYKT hovne føtter! Aldri hatt før! Ææææh!! Har lagt et par sokker i fryseren.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 18. mai 2014 #360 Del Skrevet 18. mai 2014 Håh.. Nå har det meldt seg et nytt symptom her i gården. Hovne føtter ! Har flydd rundt i hagen i dag barbeint i sommerkjole og luket og kost meg. Og nå får jeg ikke på meg sko!? SYKT hovne føtter! Aldri hatt før! Ææææh!! Har lagt et par sokker i fryseren.. Hehe.. Da bør du kanskje vurdere støttestrømper. Det er viktig å forebygge åreknuter. Det er noe skikkelig dritt! Jeg har begynt å gå med noen når jeg vet at jeg skal være hele dagen på jobb. Har hatt åreknuter før, men har fått dem fjernet. Vil ikke ha nye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 18. mai 2014 #361 Del Skrevet 18. mai 2014 Åhh kjære vene så trøtt og sliten jeg er i dag. Kjenner meg regelrett fyllasjuk jo Merker jo at jeg har vært i lite aktivitet de siste mnd, for så å stå halve fredagen på kjøkkenet og gårdagen med bunad (=trangt!) og litt styr frem og tilbake merkes godt på hele systemet Godt det er et år til nestegang Jeg kjenner det også godt i dag og jeg stod ikke på kjøkkenet hele dagen;) Merker det godt når jeg har tatt meg ut for tida. Da er jeg helt gåen dagen derpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bifrost_ Skrevet 18. mai 2014 #362 Del Skrevet 18. mai 2014 Håh.. Nå har det meldt seg et nytt symptom her i gården. Hovne føtter ! Har flydd rundt i hagen i dag barbeint i sommerkjole og luket og kost meg. Og nå får jeg ikke på meg sko!? SYKT hovne føtter! Aldri hatt før! Ææææh!! Har lagt et par sokker i fryseren.. Hehe.. Da bør du kanskje vurdere støttestrømper. Det er viktig å forebygge åreknuter. Det er noe skikkelig dritt! Jeg har begynt å gå med noen når jeg vet at jeg skal være hele dagen på jobb. Har hatt åreknuter før, men har fått dem fjernet. Vil ikke ha nye! Åneei!! Er det sant? støttestrømper? Men nå er det jo sommer og varmt.. Og jeg elsker å gå barbeint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 18. mai 2014 #363 Del Skrevet 18. mai 2014 Usj, er det ikke det ene, så er det det andre! Eventuelt begge deler. Etter flere skikkelig snufsete dager, og de to siste kveldene med feber og sinnsyk sår hals og hosting (Klarte å få gjennomført 17. mai-feiringen, og fortalt resterende av kjærestefamilien om forøkelsen (Hvilket ble _meget_ godt tatt imot av hans søstre) ), fikk jeg i meg en hel skål med havregrynsgrøt med eplebiter på i dag tidlig! Meste jeg har spist på flere dager. Men spørs hvor mye hjelp det er i det etter fire besøk på toalettet, hvorpå det blir mer flytende for hver gang. Skikkelig vondt i magen også, og dumpe smerter i ryggen i ca nyrehøyde i dag. Den babyproduseringa tar på altså! Har ikke orket å være ute i den deilige sola heller. Usj! Håper formen stiger asap, har planer om å komme ut av (svanger)skapet til kollegene mine i morgen, så fint om jeg ikke ender opp som sånn "typisk syk gravid"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poteto Skrevet 18. mai 2014 #364 Del Skrevet 18. mai 2014 Åhh kjære vene så trøtt og sliten jeg er i dag. Kjenner meg regelrett fyllasjuk jo Merker jo at jeg har vært i lite aktivitet de siste mnd, for så å stå halve fredagen på kjøkkenet og gårdagen med bunad (=trangt!) og litt styr frem og tilbake merkes godt på hele systemet Godt det er et år til nestegang Her og! Sov fram till 10 i dag og måtte kvile frå 1300-1500 å er trøtt igjen no. Håper formen er tilbake i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 18. mai 2014 #365 Del Skrevet 18. mai 2014 Håh.. Nå har det meldt seg et nytt symptom her i gården. Hovne føtter ! Har flydd rundt i hagen i dag barbeint i sommerkjole og luket og kost meg. Og nå får jeg ikke på meg sko!? SYKT hovne føtter! Aldri hatt før! Ææææh!! Har lagt et par sokker i fryseren.. Hehe.. Da bør du kanskje vurdere støttestrømper. Det er viktig å forebygge åreknuter. Det er noe skikkelig dritt! Jeg har begynt å gå med noen når jeg vet at jeg skal være hele dagen på jobb. Har hatt åreknuter før, men har fått dem fjernet. Vil ikke ha nye! Åneei!! Er det sant? støttestrømper? Men nå er det jo sommer og varmt.. Og jeg elsker å gå barbeint.. Ja, jeg vet... Jeg kommer til å gå litt uten også, men ha de på når jeg vet at jeg skal være på beina hele dagen. Det finnes noen med åpen tå, men jeg har ikke fått tak i dem enda. De føles litt bedre på i varmen;) Ellers gjelder det jo å få beina opp i høyden! Man må lide for skjønnheten vet du;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løven 72 Skrevet 18. mai 2014 #366 Del Skrevet 18. mai 2014 "Lurer" meg inn her selv om jeg bare er 12+1:-) klarer endelig å slappe litt av å bare nyte det å være gravid. Ble forresten flytta litt da jeg var på ultralyd :-) 1. Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen 6. Tuppen85 7. Silhouette 8. illyheart, tikl 9. Bonusmamma, MammaMia, Malv 10. Håpet om nr 3 :-), Makemyday 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth 12. AKO91, Optatium 13. Snurrballong, Limona, Gi89 14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78, frø-i-magen 15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma 16. Pixxi, sminth, Ina-83 17. VurdererBaby 18.Solstråle86 19. Milli, Coccobahhia 20. Sirimalen, prøvestadiet, Bifrost, RosaParasoll 21. 22.Yasmin❤hvor er du lille spire❤, Eliamali 23. lykkeligravid2, Mrs meg, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll 26. 27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Jeg skrev deg på lista Makemyday, og så fjernet jeg meg selv. Har jo formelt sett flytta over til okober, men kommer til å være aktiv her hos dere om dere vil eller ei;) Jeg ligger jo sånn helt på grensa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løven 72 Skrevet 18. mai 2014 #367 Del Skrevet 18. mai 2014 8 nov har jeg termin:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 19. mai 2014 #368 Del Skrevet 19. mai 2014 "Lurer" meg inn her selv om jeg bare er 12+1:-) klarer endelig å slappe litt av å bare nyte det å være gravid. Ble forresten flytta litt da jeg var på ultralyd :-) 1. Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen 6. Tuppen85 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. Bonusmamma, MammaMia, Malv 10. Håpet om nr 3 :-), Makemyday 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth 12. AKO91, Optatium 13. Snurrballong, Limona, Gi89 14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78, frø-i-magen 15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma 16. Pixxi, sminth, Ina-83 17. VurdererBaby 18.Solstråle86 19. Milli, Coccobahhia 20. Sirimalen, prøvestadiet, Bifrost, RosaParasoll 21. 22.Yasmin❤hvor er du lille spire❤, Eliamali 23. lykkeligravid2, Mrs meg, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll 26. 27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Da har jeg putta deg på lista Løven 72! Velkommen i gjengen:) Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie89 Skrevet 19. mai 2014 #369 Del Skrevet 19. mai 2014 Da flytter jeg også over hit! Er ca 13+1 i dag:) Må innrømme at jeg har følgt dere her i 2.trim hver dag selv om jeg var i 1:) Trettheten har begynt å gi seg og også den konstante kvalmen. Men det som er så rart er at jeg spyr spontant når jeg lukker opp kjøkeskapsdørå før frokost. Har fått en ekstremt god luktesans. Samboeren sier at det ikke lukter noe som helst. Holder meg for nesen nå og det fungerer, hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 19. mai 2014 #370 Del Skrevet 19. mai 2014 Du kan jo bare våge deg å stikke av, Bamsemams74! Blir ikke det samme omdu "flytter", og vi hadde deg jo først! Så gøy med flere da! =) I dag skal jeg komme ut av (svanger)skapet ovenfor kolegene på min avdeling, inkl den snokete sjefen min. Gruer meg litt altså... Men begynner å bli vanskelig å skjule, og jeg er uansett lei av å skjule noe som jeg egentlig gleder meg over og er stolt over.Sier det til alle damene samlet i kaffepausen i ettermiddag, føles litt safere å på en måte begrense sjefens muligheter for negative reaksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs meg Skrevet 19. mai 2014 #371 Del Skrevet 19. mai 2014 Første kontroll hos jordmor idag. Gikk kjempebra, kan noen endre meg på lista, ble flyttet en dag tilbake. Har termin 22november istede for 23:) fundusmålet er på 13:) hva er deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinas79 Skrevet 19. mai 2014 #372 Del Skrevet 19. mai 2014 Var på UL i dag og ble flyttet fra 4des til 27nov på termin. Så da sniker jeg meg inn her 😉. Herlig å se den aktive lille der inne 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amone Skrevet 19. mai 2014 #373 Del Skrevet 19. mai 2014 Første legetime i dag. Fikk høre hjertelyden og det var godt å få bekrefta at det er liv der inne Men da legen målte magen stusset hun litt... jeg mener jeg er uke 13 i dag, men hun syns magemålet var litt stort til det, hun mener det kan være nærmere uke 16. Gulp! Så nå får vi se om jeg får UL om et par uker slik at vi får klarlagt om datoen virkelig er 27.november eller om den flyttes på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makemyday Skrevet 19. mai 2014 #374 Del Skrevet 19. mai 2014 Her er det snart på tide å få sagt ifra til arb.giver om graviditeten. Gleder meg ikke til det akkurat... Det er nok ikke noe han hadde ventet seg fra meg. (Har vært sykemeldt i noen uker, så har klart å unngå sammentreff der). Begynner å bli vanskelig å skjule magen nå, så det er vel bare et tidsspørsmål når folk begynner å kommentere. Handler ikke så mye i nærbutikkene lenger. Tar heller handlingen i andre butikker, så jeg slipper å møte på kjentfolk... :-/ føler liksom på det, når det er nr. 5. Rart egentlig, at man skal bry seg sånn om hva andre mener og synes. Selv har vi innstilt oss på at dette skal gå fint, så for oss er det ikke noe problem. Gleder meg til å ha baby igjen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 19. mai 2014 #375 Del Skrevet 19. mai 2014 Du kan jo bare våge deg å stikke av, Bamsemams74! Blir ikke det samme omdu "flytter", og vi hadde deg jo først! Så gøy med flere da! =) I dag skal jeg komme ut av (svanger)skapet ovenfor kolegene på min avdeling, inkl den snokete sjefen min. Gruer meg litt altså... Men begynner å bli vanskelig å skjule, og jeg er uansett lei av å skjule noe som jeg egentlig gleder meg over og er stolt over. Sier det til alle damene samlet i kaffepausen i ettermiddag, føles litt safere å på en måte begrense sjefens muligheter for negative reaksjoner. Hvordan gikk det med sjefen og resten av kollegaene dine? Skal fortelle det til de på jobb på personalmøte nå snart.. Heldigvis vet sjefen min det allerede.. Tror jeg fortalte henne i uke 7 eller noe! haha.. Følte et behov for å fortelle henne det, siden jeg var så mye borte fra jobb på den tiden pga kvalme. Jobber i butikk, og satt og spydde på bakrommet flere ganger. Ikke særlig delikat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå