Gå til innhold

November 2014 baby❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

æsj, har hatt smerter i magen i hele dag:-/ både mensmurringer nede og stikkende smerter på siden av magen og over navlen. Skikkelig ekkelt! Er 15+1, så håper alt er bra og at det bare er voksesmerter!!!! Kjenner jeg friker litt ut her. Noen andre som har hatt sånne smerter?

Jeg er 15+0 i dag, og har akkurat de samme smertene. Jeg har ikke tenkt noe særlig over det jeg, annet enn at det er normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

æsj, har hatt smerter i magen i hele dag:-/ både mensmurringer nede og stikkende smerter på siden av magen og over navlen. Skikkelig ekkelt! Er 15+1, så håper alt er bra og at det bare er voksesmerter!!!! Kjenner jeg friker litt ut her. Noen andre som har hatt sånne smerter?

Jeg er 15+0 i dag, og har akkurat de samme smertene. Jeg har ikke tenkt noe særlig over det jeg, annet enn at det er normalt :)

takk:-) Nå kom det fram et smil her. Da skal jeg også tenke at det er normalt! komisk hvor mye det hjelper bare å høre at andre har det samme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror jeg blir gal snart. Har ikke noe med svangerskap å gjøre men må få det ut likevel. Han en voksen hunnkatt som har kattunger som straks er leveringsklare.

 

Men problemet er at den voksne hunnkatten vår driter over alt!!!!

Når hun er inne å dier ungene så driter hun ved siden av kassa, selv om den er ren osv.

Når hun er ute så driter hun oppe på taket, på plenen altså over alt!!!

Ikke nok med det men hun mjauer 24/7, hele tiden....

 

I tillegg er det en katt vi har tatt over for noen som ikke kunne ha den, jeg gjorde det pga at jeg ville gi henne en sjanse da hun er av rasen bengal.

 

Men nå aner jeg ikke.....,,, jeg er drittlei, kan ikke ha en katt som driter over alt, ser for jeg jentungen springer på plena!!!

Skjønner at du ville ta over katten, bengalkatter er jo helt nydelige!

Men det hjelper ikke å være fin når man driter over alt. Og skriker. Hmmm.. Frustrasjonen din er fullt forståelig, æsj og fy! Håper du finner ut av det. Bengalkatter og orientalere har forsåvidt ofte litt "spesielle" mager, men det vet du kanskje :)

Tips for å rengjøre steder hvor hun driter inne forresten : bruk proteinløsende vaskemidler for tøy, for eksempel bio-tex. Bland det med kokvarmt vann og vask godt, og tørk over med kaldt vann etterpå.

Føler med deg!

Tusen takk for svar. Bruker to lag hansker når jeg vasker, livredd for å få toksoplasmose. Orker ikke ha dette i hus når lille baby kommer. Ja, de har skjøre mager, men hjelper lite når de uansett driter overalt 😢 ja, nydelige katter, pelsen glitrer i solen. Men det hjelper ikke. Har pågått siden desember nå. Så er lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikke begynt å kjenne noe liv enda prinsessehengepupp! Men nå er dette min første, og jeg har jævlig mye polstring hvis det er av betydning! :P

 

Idag har jeg nok en gang ignorert masteroppgaven min, som egentlig skal leveres om en månede...... Har brukt hele dagen på Etsy. Fy søren så mye fine babyting de har der. Kommer til å gå helt bananas etter OUL...... Gleder meg så mye til å finne ut av kjønn! Egentlig bryr jeg meg ikke om det er jente eller gutt, men jeg vil bare vite det sånn at jeg kan begynne å kjøpe klær osv. Gira-much? ja!

Jasså, send gjerne en link på noe av det fine, så jeg får litt inspirasjon til å søke videre  :plystre: 

 

..

Har dere tenkt å lage noe til lille selv eller?

Jeg tenker å sy både babynest og vognpose (dun). Og tenkte jeg skulle prøve meg på noen ballongbukser hvis jeg får teken på symaskina.  :nigo:

 

Kunne ønske jeg kunne lage ting selv, men jeg er virkelig ikke flink på slikt. Har strikket et par votter, men de ser ikke ut!  :fnise:

 

Det er så mye fint på Etsy!!! Og dyrt er det heller ikke. Det jeg har funnet idag er blant annet:

 

1. https://www.etsy.com/no-en/listing/187638024/alice-disney-print-watercolor-poster?ref=shop_home_active_24

Pynt til barnerommet. Har funnet en som lager akvarellmalerier av Disneyfigurer. (Jeg er helt disneyfrelst) 

 

 

2.  https://www.etsy.com/no-en/listing/157787038/felt-mini-bow-and-flower-headband-gift?ref=br_feed_46&br_feed_tlp=kids-category

Hvis det blir en jente vil jeg ha sånne søte hårpynt-greier. Syntes det er så søtt! 

 

 

3. https://www.etsy.com/no-en/listing/122974326/butterfly-mobile-your-choice-of-3-colors?ref=listing-shop-header-1

De har mange fine uroer der! 

 

 

4.  https://www.etsy.com/no-en/listing/171782094/6-custom-baby-closet-dividers-gray-pink?ref=br_feed_26&br_feed_tlp=kids-category

Sånn for å organisere klærene fra 0-12 måneder i klesskapet. Sikkert helt unødvendig, men jeg elsker sånne ting. 

 

 

5. https://www.etsy.com/no-en/listing/153744469/baby-girl-monthly-stickers-owls?ref=listing-shop-header-3

Jeg skjønner hvor teit dette er, men vil ha sånne klistremerker som viser hvor mange måneder babyen er, sånn at jeg kan ta ett bilde per månede. 

 

 

 

Mesteparten av det jeg ønsker meg på etsy er jo strengt tatt ikke ting man trenger, men jeg merker at jeg kommer til å gå berserk der uansett!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er andre som er i samme situasjon som meg.

Jeg har migrene fra før men nå kan jeg ikke ta migrene medisin. Jeg har vondt i hode fra jeg står opp til jeg legger meg. Blir kvalm kaster opp og faktisk utrolig slitsomt.

Jeg er butikksjef i en butikk hvor jeg hver dag står aleine. Jeg får nærmest aldri noen til å jobbe slik at jeg kan komme meg til legen. Når jeg skal på kontroll må jeg få legen til å ssykemele meg så jeg kan få fri. Jeg har ikke lov å sette meg ned i løpet av dagen og har heller ikke mulighet til å gå på toalettet når jeg må. Dette er utrolig frustrerende og jeg ønsker å være i jobb så lenge som jeg kan. Noen som ønsker å dele erfaringer.

Jeg er 14+1 og har termin 20.nov :)

Hadde det iķke vært for den hodepinen hadde alt vært PERFEKT.... var på tidlig ultralyd i forrige uke og fikk se ett nydelig lite nurk som sprelte gleder meg til ordinær ulyralyd 19.juni.

dette er min førstr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er andre som er i samme situasjon som meg.

Jeg har migrene fra før men nå kan jeg ikke ta migrene medisin. Jeg har vondt i hode fra jeg står opp til jeg legger meg. Blir kvalm kaster opp og faktisk utrolig slitsomt.

Jeg er butikksjef i en butikk hvor jeg hver dag står aleine. Jeg får nærmest aldri noen til å jobbe slik at jeg kan komme meg til legen. Når jeg skal på kontroll må jeg få legen til å ssykemele meg så jeg kan få fri. Jeg har ikke lov å sette meg ned i løpet av dagen og har heller ikke mulighet til å gå på toalettet når jeg må. Dette er utrolig frustrerende og jeg ønsker å være i jobb så lenge som jeg kan. Noen som ønsker å dele erfaringer.

Jeg er 14+1 og har termin 20.nov :)

Hadde det iķke vært for den hodepinen hadde alt vært PERFEKT.... var på tidlig ultralyd i forrige uke og fikk se ett nydelig lite nurk som sprelte gleder meg til ordinær ulyralyd 19.juni.

dette er min førstr

Det hørtes utrolig slitsomt ut å ha migrene og ikke kunne ta migrene medisin! :( Har nok ikke samme problem som deg, men skjønner frustrasjonen. Har astma og ekstreme pollenallergier selv (Her snakker vi ikke bare sår hals og rennende nese... Her snakker vi pusteproblemer som blir så ille at jeg ikke klarer å fungere på de verste dagene) Har fått beskjed av legen om at jeg ikke kan ta en av de viktigste medisinene mine mot pusteproblemene, og jeg gruer meg som en gris til gresspollen kommer! :( Frykter at jeg ender på legevakten.. huff..

 

 

Men jeg skjønner ikke hvordan du klarer en hel arbeidsdag alene i butikk når du er gravid!!! Jeg jobber i butikk selv, men kun deltid. Syntes allerede det er helt grusomt å stå så lenge, og jeg har allerede fått legeerklæring for å kunne sitte og ta 5-min pauser når jeg trenger det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem kan jeg sende mail til for å bli lagt i facebookgruppa?

Send meg en melding her med ditt ordentlige fb navn. Må legge deg til som venn før jeg kan invitere deg til gruppen. Velkommen skal du være :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mabanovember; Jeg har selv slitt med forferdelig migrene,spes de 13 første ukene. Har som deg vært så dårlig at jeg har kastet opp. Fastlegen min sa at jeg ikke kunne ta noe annet enn paracet,men for meg var det en vits. Absolutt ingen hjelp i det. Så snakket jeg med legen på Klinikk Hausken,og han mente at når det blir så ille,så veier fordelen opp for ulempen. Har mor det bra,ja så har babyen det bra også. Han sa at jeg bare skulle ta migrenemedisin som foreskrevet. Det ga meg et nytt liv,og de små i magen har det helt fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg blir gal snart. Har ikke noe med svangerskap å gjøre men må få det ut likevel. Han en voksen hunnkatt som har kattunger som straks er leveringsklare.

 

Men problemet er at den voksne hunnkatten vår driter over alt!!!!

Når hun er inne å dier ungene så driter hun ved siden av kassa, selv om den er ren osv.

Når hun er ute så driter hun oppe på taket, på plenen altså over alt!!!

Ikke nok med det men hun mjauer 24/7, hele tiden....

 

I tillegg er det en katt vi har tatt over for noen som ikke kunne ha den, jeg gjorde det pga at jeg ville gi henne en sjanse da hun er av rasen bengal.

 

Men nå aner jeg ikke.....,,, jeg er drittlei, kan ikke ha en katt som driter over alt, ser for jeg jentungen springer på plena!!!

Forstår godt at du er "drittlei" i bokstavlig forstand... Blir jo enda mindre kjekt å styre med når babyen kommer. kanskje du kan prøve å finne et nytt hjem til henne? Gjerne på en gård...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har ikke begynt å kjenne noe liv enda prinsessehengepupp! Men nå er dette min første, og jeg har jævlig mye polstring hvis det er av betydning! :P

 

Idag har jeg nok en gang ignorert masteroppgaven min, som egentlig skal leveres om en månede...... Har brukt hele dagen på Etsy. Fy søren så mye fine babyting de har der. Kommer til å gå helt bananas etter OUL...... Gleder meg så mye til å finne ut av kjønn! Egentlig bryr jeg meg ikke om det er jente eller gutt, men jeg vil bare vite det sånn at jeg kan begynne å kjøpe klær osv. Gira-much? ja!

Jasså, send gjerne en link på noe av det fine, så jeg får litt inspirasjon til å søke videre  :plystre: 

 

..

Har dere tenkt å lage noe til lille selv eller?

Jeg tenker å sy både babynest og vognpose (dun). Og tenkte jeg skulle prøve meg på noen ballongbukser hvis jeg får teken på symaskina.  :nigo:

 

Kunne ønske jeg kunne lage ting selv, men jeg er virkelig ikke flink på slikt. Har strikket et par votter, men de ser ikke ut!  :fnise:

 

Det er så mye fint på Etsy!!! Og dyrt er det heller ikke. Det jeg har funnet idag er blant annet:

 

1. https://www.etsy.com/no-en/listing/187638024/alice-disney-print-watercolor-poster?ref=shop_home_active_24

Pynt til barnerommet. Har funnet en som lager akvarellmalerier av Disneyfigurer. (Jeg er helt disneyfrelst) 

 

 

2.  https://www.etsy.com/no-en/listing/157787038/felt-mini-bow-and-flower-headband-gift?ref=br_feed_46&br_feed_tlp=kids-category

Hvis det blir en jente vil jeg ha sånne søte hårpynt-greier. Syntes det er så søtt! 

 

 

3. https://www.etsy.com/no-en/listing/122974326/butterfly-mobile-your-choice-of-3-colors?ref=listing-shop-header-1

De har mange fine uroer der! 

 

 

4.  https://www.etsy.com/no-en/listing/171782094/6-custom-baby-closet-dividers-gray-pink?ref=br_feed_26&br_feed_tlp=kids-category

Sånn for å organisere klærene fra 0-12 måneder i klesskapet. Sikkert helt unødvendig, men jeg elsker sånne ting. 

 

 

5. https://www.etsy.com/no-en/listing/153744469/baby-girl-monthly-stickers-owls?ref=listing-shop-header-3

Jeg skjønner hvor teit dette er, men vil ha sånne klistremerker som viser hvor mange måneder babyen er, sånn at jeg kan ta ett bilde per månede. 

 

 

 

Mesteparten av det jeg ønsker meg på etsy er jo strengt tatt ikke ting man trenger, men jeg merker at jeg kommer til å gå berserk der uansett!  :fnise:

 

Koooooselig! Jeg må inn der å snoke ser jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har begynt å kjøpe inn utstyr? Jeg føler at jeg kanskje har tatt litt av i det siste. Trodde ikke jeg kom til å være en av dem som begynte å kjøpe inn ting så tidlig, men jeg klarer bare ikke å dy meg!!  :fnise:

 

Har fått kastet utstyr etter meg fra flere venninner som er ferdige med produksjonen, samt at jeg har kjøpt litt småtteri :) Klarer heller ikke dy meg ;) Nå skal barnerommet pusses opp ila juni, så det er ferdig før ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen andre som hikker? Av alle ting så får jeg hikke flere ganger for dagen :P Hikker bare rundt ti ganger så går det over, men likevel, hikke liksom :P

 

Ellers så var jeg på kontroll i går, hørte hjertet som slo <3 Og nå er det bare FEM dager igjen til OUL :D Gleder meg!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hikker! Man akkurat som du, ikke så mange hikk etter hverandre. :P

 

Vi var på kontroll i dag, blodtrykket mitt er enda lavere enn hos legen, og jeg har fortsatt ikke lagt på meg noe, men ingen av delene var alarmerende, og vi fikk også høre hjertelyd! <3

Stas altså! Har nok litt lengre å vente til OL, ca en måned, men håper og tror at tiden skal gå fort fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hikke, men leamus :o i øyet, skuldra, låret osv.. Stopper det en plass begynner det en annen :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Har ikke begynt å kjenne noe liv enda prinsessehengepupp! Men nå er dette min første, og jeg har jævlig mye polstring hvis det er av betydning! :P

 

Idag har jeg nok en gang ignorert masteroppgaven min, som egentlig skal leveres om en månede...... Har brukt hele dagen på Etsy. Fy søren så mye fine babyting de har der. Kommer til å gå helt bananas etter OUL...... Gleder meg så mye til å finne ut av kjønn! Egentlig bryr jeg meg ikke om det er jente eller gutt, men jeg vil bare vite det sånn at jeg kan begynne å kjøpe klær osv. Gira-much? ja!

Jasså, send gjerne en link på noe av det fine, så jeg får litt inspirasjon til å søke videre  :plystre: 

 

..

Har dere tenkt å lage noe til lille selv eller?

Jeg tenker å sy både babynest og vognpose (dun). Og tenkte jeg skulle prøve meg på noen ballongbukser hvis jeg får teken på symaskina.  :nigo:

 

Kunne ønske jeg kunne lage ting selv, men jeg er virkelig ikke flink på slikt. Har strikket et par votter, men de ser ikke ut!  :fnise:

 

Det er så mye fint på Etsy!!! Og dyrt er det heller ikke. Det jeg har funnet idag er blant annet:

 

1. https://www.etsy.com/no-en/listing/187638024/alice-disney-print-watercolor-poster?ref=shop_home_active_24

Pynt til barnerommet. Har funnet en som lager akvarellmalerier av Disneyfigurer. (Jeg er helt disneyfrelst) 

 

 

2.  https://www.etsy.com/no-en/listing/157787038/felt-mini-bow-and-flower-headband-gift?ref=br_feed_46&br_feed_tlp=kids-category

Hvis det blir en jente vil jeg ha sånne søte hårpynt-greier. Syntes det er så søtt! 

 

 

3. https://www.etsy.com/no-en/listing/122974326/butterfly-mobile-your-choice-of-3-colors?ref=listing-shop-header-1

De har mange fine uroer der! 

 

 

4.  https://www.etsy.com/no-en/listing/171782094/6-custom-baby-closet-dividers-gray-pink?ref=br_feed_26&br_feed_tlp=kids-category

Sånn for å organisere klærene fra 0-12 måneder i klesskapet. Sikkert helt unødvendig, men jeg elsker sånne ting. 

 

 

5. https://www.etsy.com/no-en/listing/153744469/baby-girl-monthly-stickers-owls?ref=listing-shop-header-3

Jeg skjønner hvor teit dette er, men vil ha sånne klistremerker som viser hvor mange måneder babyen er, sånn at jeg kan ta ett bilde per månede. 

 

 

 

Mesteparten av det jeg ønsker meg på etsy er jo strengt tatt ikke ting man trenger, men jeg merker at jeg kommer til å gå berserk der uansett!  :fnise:

 

Koooooselig! Jeg må inn der å snoke ser jeg :)

 

Haha! Jeg MÅ bare si det, var inne på etsy og snoket litt selv, og gikk inn på kategorien baby/newborn (eller hva den nå heter), og der - midt oppi alle små søte babyklær, flaskeholdere og pastellfarga barneromsdekorasjoner dukket det opp en bleie-sele for ender!! Ja, helt riktig! Bleie-sele for ender!!! Haha! HVEM trenger sånt? Og HVORFOR ligger det inne i babyavdelingen?? Jeg måtte le litt jeg altså :D

Men ellers - fryktelig mye fint der inne. Farlig farlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hikke, men leamus :o i øyet, skuldra, låret osv.. Stopper det en plass begynner det en annen :-P

Signerer den! Ser ut som jeg har tourettes noen ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tror jeg blir gal snart. Har ikke noe med svangerskap å gjøre men må få det ut likevel. Han en voksen hunnkatt som har kattunger som straks er leveringsklare.

 

Men problemet er at den voksne hunnkatten vår driter over alt!!!!

Når hun er inne å dier ungene så driter hun ved siden av kassa, selv om den er ren osv.

Når hun er ute så driter hun oppe på taket, på plenen altså over alt!!!

Ikke nok med det men hun mjauer 24/7, hele tiden....

 

I tillegg er det en katt vi har tatt over for noen som ikke kunne ha den, jeg gjorde det pga at jeg ville gi henne en sjanse da hun er av rasen bengal.

 

Men nå aner jeg ikke.....,,, jeg er drittlei, kan ikke ha en katt som driter over alt, ser for jeg jentungen springer på plena!!!

Forstår godt at du er "drittlei" i bokstavlig forstand... Blir jo enda mindre kjekt å styre med når babyen kommer. kanskje du kan prøve å finne et nytt hjem til henne? Gjerne på en gård...

Blir sterilisering i første omgang fir å se hvordan hun blir da. Går ikke det så er det en vei. Pratet med dyrlegen. Han anbefalte det. Så får vi se.

 

Men gud så gøy å kjenne liv i magen av og til 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre som har problemer med å få puppene på plass i Bh´en? Jeg leste på kvinneguiden at det var en i uke 20-etellerannet som hadde begynt å merke at BH´ene hennes  begynte å bli stramme....... Jeg er altså i uke 16 nå, og mine passer nesten ikke lenger......... har 1 som passer, og den var for stor for meg før. Må på shopping imorgen.. :handle:

 

..Puppene mine er jo GIGANTISKE fra før av.. De har alltid vært store, men nå er jeg nesten beskymret over hvor store de kommer til å være i november. Tenk hvis de kveler meg i søvne eller noe da!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nye BH'er allerede i uke 9....🙈 Jeg har ikke så store fra før, typ B-cup, men nå er de blitt mye større! Synes det klemmer alle steder! I tillegg har jeg fått ødemer i bena, dette er skikkelig ubehagelig... Vært å kurs i to dager, og sittet rett opp og ned!😁 Beina blir som kabber, så dette kan jo bli hyggelig i sommer!🌞😳🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig noen plager jeg hadde tenkt å ta opp her, men dere har jo så "vanlige" plager, at jeg føler meg som et utskudd :P skal heldigvis til jordmor på tirsdag.

 

Her går det bare i sportsbher, vanlige er tortur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre som har problemer med å få puppene på plass i Bh´en? Jeg leste på kvinneguiden at det var en i uke 20-etellerannet som hadde begynt å merke at BH´ene hennes  begynte å bli stramme....... Jeg er altså i uke 16 nå, og mine passer nesten ikke lenger......... har 1 som passer, og den var for stor for meg før. Må på shopping imorgen.. :handle:

 

..Puppene mine er jo GIGANTISKE fra før av.. De har alltid vært store, men nå er jeg nesten beskymret over hvor store de kommer til å være i november. Tenk hvis de kveler meg i søvne eller noe da!  :fnise:

Sist gang jeg var gravid så vokste ikke mine bryst för 3 dager etter födselen. Og denne gangen er det samme. Gjör ikke så vondt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nye BH'er allerede i uke 9.... Jeg har ikke så store fra før, typ B-cup, men nå er de blitt mye større! Synes det klemmer alle steder! I tillegg har jeg fått ødemer i bena, dette er skikkelig ubehagelig... Vært å kurs i to dager, og sittet rett opp og ned! Beina blir som kabber, så dette kan jo bli hyggelig i sommer!

 Har bare ett ord til deg : Støttestrømper! Det er det eneste som hjelper og skynd deg før åreknutene popper ut!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre som har problemer med å få puppene på plass i Bh´en? Jeg leste på kvinneguiden at det var en i uke 20-etellerannet som hadde begynt å merke at BH´ene hennes  begynte å bli stramme....... Jeg er altså i uke 16 nå, og mine passer nesten ikke lenger......... har 1 som passer, og den var for stor for meg før. Må på shopping imorgen.. :handle:

 

..Puppene mine er jo GIGANTISKE fra før av.. De har alltid vært store, men nå er jeg nesten beskymret over hvor store de kommer til å være i november. Tenk hvis de kveler meg i søvne eller noe da!  :fnise:

Ja!!! Må kjøpe nye snarest. Mine er alltid sånn. Blir gigastore med en eneste gang. For dere andre med størrelse bestemor anbefaler jeg bravissimo.com. Mye bra til en rimeligere pris enn her i Norge, men det er lurt å vite størrelsen sin på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper har vokst ganske mye, det gjorde de sist også. Jeg har ikke fått gigantiske mugger, men i allefall godt voksne meloner. ;)

Har stort sett likt at de har blitt større, bortsett fra i går da de nesten falt ut av bh'en da jeg skulle ligge på siden hos kiropraktoren... Tror jeg må invistere i noen nye asap. Har egentlig bare to som passer nå.

 

Parasollen, ikke vær så sikker på at dine plager er annerledes, det er bare mye lettere å fortelle om det som de andre allerede har nevnt, så er nok flere som har "hemmelige" plager som føles annerledes enn de vanlige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det andre som har problemer med å få puppene på plass i Bh´en? Jeg leste på kvinneguiden at det var en i uke 20-etellerannet som hadde begynt å merke at BH´ene hennes  begynte å bli stramme....... Jeg er altså i uke 16 nå, og mine passer nesten ikke lenger......... har 1 som passer, og den var for stor for meg før. Må på shopping imorgen.. :handle:

 

..Puppene mine er jo GIGANTISKE fra før av.. De har alltid vært store, men nå er jeg nesten beskymret over hvor store de kommer til å være i november. Tenk hvis de kveler meg i søvne eller noe da!  :fnise:

Ja!!! Må kjøpe nye snarest. Mine er alltid sånn. Blir gigastore med en eneste gang. For dere andre med størrelse bestemor anbefaler jeg bravissimo.com. Mye bra til en rimeligere pris enn her i Norge, men det er lurt å vite størrelsen sin på forhånd.

 

Tusen takk!!  :D Ser at de har ammebh der og! Takk gud. Var nesten redd for å ikke finne det i min størrelse.. Spesielt hvis de blir større.. Blir nok litt nettshopping nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...