Gå til innhold

NOVEMBER 2014 baby ❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Ingen andre symptomer her enn at jeg til tider er så trøtt at jeg kunne sovnet på sekundet (skummelt å kjøre bil, for det blir jeg enda trøttere av) også har jeg noen ganger lott mensmurringer og ømme bryster. Men murringene og ømheten kommer og går, og jeg blir like fortvila hver gang jeg ikke kjenner noe. De andre gangene når jeg har mistet så startet det alltid med at symptomene og gravdfølelsen ble borte. Så kom blodet. Håper så inderlig at det vi har lagd er friskt og levedyktig, og at vi får møte h*n i november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen andre symptomer her enn at jeg til tider er så trøtt at jeg kunne sovnet på sekundet (skummelt å kjøre bil, for det blir jeg enda trøttere av) også har jeg noen ganger lott mensmurringer og ømme bryster. Men murringene og ømheten kommer og går, og jeg blir like fortvila hver gang jeg ikke kjenner noe. De andre gangene når jeg har mistet så startet det alltid med at symptomene og gravdfølelsen ble borte. Så kom blodet. Håper så inderlig at det vi har lagd er friskt og levedyktig, og at vi får møte h*n i november!

signerer... akkurat slik er det her også. Hvor langt er du på vei? Håper alle novemberbabyene holder seg fast  :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! HCG'en stiger foreløbig fint! :-) Fra 168 på fredag til 601 i går!! Måtte det bare fortsette slikt!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! HCG'en stiger foreløbig fint! :-) Fra 168 på fredag til 601 i går!! Måtte det bare fortsette slikt!! 

Åh, har du vært hos legen og fått målt hcg? Min lege vil ikke måle min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fredagens mål var gjort på sykehuset, rutine pga IVF. Men i går var hos fastlege. Nevnte ikke IVF da jeg ba om blodprøven til helsesekretæren. Hun fiksa rekvisisjon uten noe problem. Men så lenge du ikke blør skal det jo være greit, men det er jo likevel litt godt å få det bekreftet :-) Vet ikke hvorfor det er ulik praksis eller hvor vanlig det er å få sjekka HCG (foruten ved IVF) når man har positiv urinprøve og ikke har blødninger,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Sunnisol, mipmipmip
2. Nummer2.2014, Bamsemams74
3. DrømmeSofie, Toolose
4.
5.
6. Tuppen85
7.
8. Silhouette, lillyheart, Bonusmamma
9.
10. Håpet om nr 3 :-)
11. 11nov2014barn, proudmom86, soletti
12. AKO91, frø-i-magen
13. Optatium
14. junior&vesl@, monson, Nordlys13
15. PrinsesseHengepupp
16. Malv
17.
18. Sminth
19. RosaParasoll
20. Sirimalen, Mammadrøm
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.          

 

Er førstegangsgravid etter ivf og kan endelig melde meg inn her:-) Mine symptomer er mensmurringer, trøtt og konstant sulten. I tillegg er jeg mer emosjonell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fikk jeg meldt meg inn i gruppen også :) Jeg har et spørsmål som jeg lurer litt på.

Jeg er nå i uke 6+2 og første gang jeg har en spire i magen ☺ MEN de siste dagene har jeg fått litt slimete utflod. Noen andre som også har det? :) Man blir jo redd for alle endringer! 😄 Har regnet ut at min termin blir 8/11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man jordmødre egentlig ? (Sikkert super teit spml:P ) 

Jeg fant det på kommunen sine hjemmesider under helsestasjon og svangerskapsomsorg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fikk jeg meldt meg inn i gruppen også :) Jeg har et spørsmål som jeg lurer litt på.

Jeg er nå i uke 6+2 og første gang jeg har en spire i magen ☺ MEN de siste dagene har jeg fått litt slimete utflod. Noen andre som også har det? :) Man blir jo redd for alle endringer! 😄 Har regnet ut at min termin blir 8/11 :)

Velkommen til November2014❤️- gruppen! Jeg har maaaassse utflod, men det er fordi jeg går på Lutinus! Ellers tror jeg det er ganske vanlig med økt utflod i graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Sunnisol, mipmipmip

2. Nummer2.2014, Bamsemams74

3. DrømmeSofie, Toolose

4.

5.

6. Tuppen85

7.

8. Silhouette, lillyheart, Bonusmamma, Tiki

9.

10. Håpet om nr 3 :-)

11. 11nov2014barn, proudmom86, soletti

12. AKO91, frø-i-magen

13. Optatium

14. junior&vesl@, monson, Nordlys13

15. PrinsesseHengepupp

16. Malv

17.

18. Sminth

19. RosaParasoll

20. Sirimalen, Mammadrøm

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så ømme pupper at jeg tror jeg dør.. Har i utgangspunktet store pupper (E/F cup), men nå passer ikke bhene lenger, de er superømme og digre! Flere?:-P

Her har legekontoret og riksen mistet oversikten over blodprøven min, så ny prøve på fredag.. Da er jeg 5+4 og det bør være fint resultat:-)

Nå tar jeg forøvrigkvelden! Er utslitt, selv om jeg sov en time i ettermiddag :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ingen andre symptomer her enn at jeg til tider er så trøtt at jeg kunne sovnet på sekundet (skummelt å kjøre bil, for det blir jeg enda trøttere av) også har jeg noen ganger lott mensmurringer og ømme bryster. Men murringene og ømheten kommer og går, og jeg blir like fortvila hver gang jeg ikke kjenner noe. De andre gangene når jeg har mistet så startet det alltid med at symptomene og gravdfølelsen ble borte. Så kom blodet. Håper så inderlig at det vi har lagd er friskt og levedyktig, og at vi får møte h*n i november!

 

signerer... akkurat slik er det her også. Hvor langt er du på vei? Håper alle novemberbabyene holder seg fast  :hjertesmil:

Jeg er 4+2 nå. Så frykten for abort sitter hardt i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så ømme pupper at jeg tror jeg dør.. Har i utgangspunktet store pupper (E/F cup), men nå passer ikke bhene lenger, de er superømme og digre! Flere?:-P

Her har legekontoret og riksen mistet oversikten over blodprøven min, så ny prøve på fredag.. Da er jeg 5+4 og det bør være fint resultat:-)

Nå tar jeg forøvrigkvelden! Er utslitt, selv om jeg sov en time i ettermiddag :-P

Foreløpig er mine bare litt ømme, og det kommer og går. Men i forrige svangerskap orker jeg nesten ikke bruke armene mine, tilfelle jeg kom til å streife borti puppene. De var så vonde at jeg ikke maktet å ha på bh. Jeg la til meg en veldig rar måte å jobbe på, som gjorde at jeg fikk vondt i ryggen. Jeg har ikke veldig store pupper, C cup, men de var veldig i veien når de var så vonde. Heldigvis så er dette et forbigående problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man jordmødre egentlig ? (Sikkert super teit spml:P )

 

Jeg bare stakk innom helsestasjonen her jeg bor når jeg skulle ha frøkna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Etter å ha prøvd i 9 måneder har vi endelig lyktes med vår første spire -hurra!! Termin er 13. November, og jeg håper og har veldig stor tro på at dette skal gå bra :-)

 

Jeg er 29 år og bor i Akershus, og er i dag 5+2 på vei :-D

Lite symptomer så langt, bortsett fra litt "rumling" nederst i magen og tidvis bittelitt øm i korsryggen -og kjempeglad hele tiden selvfølgelig!! Litt svimmel innimellom også, men er ganske forkjølet så tror det er mer det svimmelheten kommer av...

 

Kjempegøy å ha litt kontakt med andre i samme situasjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år og bor i Oslo er 6+6, venter min første. Noen som vet hvor tidlig man kan få ultralyd? Fastlegen min ba meg vente med å komme og ta tester før i uke 8. Hadde en SA ifjor høst så litt nervøs. Heldigvis ikke kastet opp enda, kun litt småkvalm, veldig trøtt og er mest keen på å vri av meg puppene. Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mipmipmip: jeg skal ha ul i uke 8, siden jeg har hatt prøverør får jeg tilbud om dette. Var ikke noe vits i å ha det tidligere skjønte jeg. Skulle man abortere før uke 8 er det uansett ikke noe P gjøre. Krysser fingrene for at alt går bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jente 27 år her. Fikk postitiv test i helgen og har termin 20. november. Veldig tidlig, men håper jo selvsagt at alt går bra. Har ikke barn fra før av, så dette er både spennende, gøy og skummelt! :D

 

Hvordan er formen deres??

 

Jeg er allerede veldig trøtt og hadde symptomer før jeg tok testen. Var på lukter, reagerte på parfymen til en venninne av meg, hamburgerånden til kjæresten og hestene i sentrum :P Dette var før jeg visste at jeg var gravid, så er nok ikke tilfeldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre symptomer her enn at jeg til tider er så trøtt at jeg kunne sovnet på sekundet (skummelt å kjøre bil, for det blir jeg enda trøttere av) også har jeg noen ganger lott mensmurringer og ømme bryster. Men murringene og ømheten kommer og går, og jeg blir like fortvila hver gang jeg ikke kjenner noe. De andre gangene når jeg har mistet så startet det alltid med at symptomene og gravdfølelsen ble borte. Så kom blodet. Håper så inderlig at det vi har lagd er friskt og levedyktig, og at vi får møte h*n i november!

akkurat sånn er det for meg og! Murringene og ømheten kommer og går litt. jeg merker mest om kvelden egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Sunnisol, mipmipmip

2. Nummer2.2014, Bamsemams74

3. DrømmeSofie, Toolose

4.

5.

6. Tuppen85

7.

8. Silhouette, lillyheart, tikl

9. Bonusmamma

10. Håpet om nr 3 :-)

11. 11nov2014barn, proudmom86, soletti, Bridgeth

12. AKO91, frø-i-magen

13. Optatium, Snurrballong

14. junior&vesl@, monson, Nordlys13

15. PrinsesseHengepupp

16. Malv

17.

18. Sminth, Ina-83

19. RosaParasoll

20. Sirimalen, prøvestadiet, mammadrøm

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Endret av DrømmeSofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...