Gå til innhold

dummeste da facebook statusen du kommer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent som er lærer og legger ut sitater av elevenes stiler/hjemmearbeid som hun synes er morsomme eller teite. Har kommentert det på fb at det er upassende og brudd på taushetsplikt, men hun fortsetter bare. Nesten sånn jeg vil ringe til skolen

Anonymous poster hash: 23245...eb8

Ring skolen! Tenk når disse barna blir store nok til å få Facebook, kanskje de søker opp læreren de hadde før og får se at hun Jar ledd av arbeider deres? Forferdelig uproft :(

Anonymous poster hash: ffca0...778

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mannlig bekjent var sååå forelsket. Men så plutselig legger han ut om at dama har vært utro med eksen sin..... Noen dager etterpå er de sammen igjen, og er sååå forelsket. Huff......

Anonymous poster hash: 8dc98...c67
Skrevet

SyNes det er dumt med sånne statuser som skremmer/uroer andre uten at de sier noe mer om hva det er. Sånne som: "Å neeeei, sååå trist". Eller :"Føler meg knust" osv. Så spør alle om hva som har skjedd og så er det egentlig ingenting eller ikke noe svar.

Skrevet

Jeg er enig i mye av det dere har skrevet, men overser det stort sett greit. Beste statusen jeg har sett, evt. Den mest tragiske statusen jeg har sett er: "Kan offisielt melde at prinsessa er bedre enn meg i matte." Ungen gikk da andre måned i første klasse.

Anonymous poster hash: 84f24...31b

Skrevet

"kun et fåtall av dere kommer til å dele dette og jeg vet hvem dere er" osv osv

Skrevet

Jeg synes det er stas med damene som legger ut lettkledde bilder av seg selv. Gjerne toppløse med nisselue på, for så å legge ut bilder av barna....

Anonymous poster hash: 6c659...125

Skrevet

Statuser med RIP, gjerne før de nærmeste i det hele tatt har fått beskjed. Blir rett og slett sint av sånne statuser. Hva f*** har sånt å gjøre på fb?

Anonymous poster hash: a1c66...818
  • 6 måneder senere...
Skrevet

ALLE statuser der en eller annen skoleklasse gjør et prosjekt der de vil se hvor langt en plakat kan bli spredd på nettet! 

Anonymkode: 6c0c4...ce2

Skrevet

Jeg irriterer meg over folk som skriver hvil i fred min venn og tagger personen. 

Opplevd at en gjorde dette med en som sto meg svært nær, vedkommende hadde aldri vært venn med denne personen. 

Irriterer også når folk sjekker inn på sykehus og skriver de gruer seg, når folk oppriktig bryr seg og blir bekymret så er det PRIVAT. 

Og klassikeren er hun som skriver ullent om en mann som har såret henne. - Folk som ikke ser min verdi trenger jeg ikke i livet mitt. 

Og siste. Har en som har mellom 7 og 10 statuser i døgnet. Hun driver med alternative ting. Mye svada der. I tillegg kommenterer hun ALT av reality og fotball. 

- Æsj, Petter er slesk. 

- Håper Jarl blir valgt. 

- Jaaaaaa, der røyk han ut. 

Så fotball. 

- Heia XX. 

- Jaaaaa, 1-0, heia XX

- Buhuuuu, 1-1. 

Dama er som en bilulykke, jeg må bare glo. 

Anonymkode: 2b631...8f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...